Bele lehet jegyezni, hogy 2023.04.28-30. 3 KIRÁLYOK Évadnyitó.
III. Nyugati Gyepű túra Győrvár (Vas vármegye)
Szállás a helyszínen 16 fős (2-3 fős+pótágy) ágyikós + sátor. ( ha elfogyna az ágyikó igény, akkor a faluban lesz (szervezés alatt) lehetőség, ami természetesen önfoglalós)
Ha valami kérdés van, akkor a lorantnorbikukacgmail.kom-on ill. a 0hat30haccáz99tíz-en elértek.
Egy ilyen kijelentésemért majdnem felkoncoltak a fészbukkon. A jóember nem volt hajlandó elhinni, hogy ha változtatok a fogszámon, akkor változik a sebesség mérése is. :D (szerintemlaposföldhívő)
Bele lehet jegyezni, hogy 2023.04.28-30. 3 KIRÁLYOK Évadnyitó.
III. Nyugati Gyepű túra Győrvár (Vas vármegye)
Szállás a helyszínen 16 fős (2-3 fős+pótágy) ágyikós + sátor. ( ha elfogyna az ágyikó igény, akkor a faluban lesz (szervezés alatt) lehetőség, ami természetesen önfoglalós)
Ha valami kérdés van, akkor a lorantnorbikukacgmail.kom-on ill. a 0hat30haccáz99tíz-en elértek.
Szia! Nem tanul az semmit.... vagy megszokod, vagy bekötsz egy szpíd átalakítót. Keressed Csók Lacit itt vagy a facsebukkon... Neki volt ilyen szerkentyűje.
Sziasztok. Cseréltem xt660z első lánckereket 15 rőln16-ra, hogy kevesebb legyen a fordulatszám pályán. A műszerfal 15km/h val kevesebbet mèr. Gps el mérve 100 km/h 4000 forog a motor, mind a kèt lánckerékkel! Elvileg csökkeni kellene a fordulatnak. Kérdése az lenne, hogy a müszerfal betanulja?(ha van ilyen.)
😊 Köszönöm srácok a segítséget, és az ötleteket!!!
Alapvetően inkább óvatos vagyok, és nem fogom szétfújni a telót, meg a gyári értékektől se nagyon akarok eltérni, de a tapasztalataitokat közvetítem majd a szerelő srác felé, mivel én nem értek a szerelgetéshez (sem)......... 😊
ennyire nem mélyedtem el a témában, az biztos hogy nem jött ki 1 liter olaj a 2 szárból de nem tudom mennyi maradt benne mert nem csorgattam órákig
az az egy biztos hogy egy viszonylag kis pénzből egész nagy vátozást lehet egy ilyen rugóval elérni, ráadásul minimális munkaigénnyel
én még szétszedni is lusta voltam hogy kitakarítsam, csak addig töltögettem bele a féktisztítót amíg teljesen átlátszó nem folyt ki belőle, anno a cégtől lehetett szerezni 5 literes kannában azán nem kellett drága pénzért megvenni.....
gyors fejszamolassal az elobb arra jutottam, ha 1 barig lehet fujni, a feluletbol akkor is az kovetkezik hogy 12 kilonal nem emelhet tobbet teleszkoponkent.
Az koppanasnal segit valoszinuleg, mert eleve magasabban fut a motor, de alacsony sulyu terhelesnel sokat kiemel rajta, lehet hogy nem is log bele elegge az olajba? ezert razott neked?
15 psi nyomast talaltam a 600-as XT-re, az kb 1 bar
talán 0,8 volt a max de nem tenném rá a golyóim....
nekem nem jött be ez a fújásos módszer, pusztulat módon rázott, az tény hogy nem koppant le a nagyobb buckákon. de pl egy traktornyomban való közlekedés felért egy kínzással
a rugócsere után nagyon jó lett
ehhez az is hozzátartozik hogy a rugók nem voltak jó állapotban mert az előző 3aj nem kopogott le úgy mint amiben cserélni kellett
akkoriban olyan 30 körüli összeg volt, ennyit el is lehetett volna egy nap alatt kocsmázni
Most kerül sor Generál-ra xt500z viszont sehol nem találok túl méretes dugattyút 87,5 -at mérő kéne lehetne fúrni 600-ra de még sokkal több bonyodalom.
Az olajat nem merném magamtól öntögetni, kevergetni......... de jó tudni, hogy mi mivel jár! Köszi a tippet, és a tanácsokat! A műveletet úgyis a szakira bízom, ő meg szerintem biztosan nem akar majd az előírásoktól eltérni....... :-)
Használtan még nem vettem motorgumit. De ha ennyi a darabárak közötti különbség, akkor érthető a választás.......
Az olajjal óvatosan, mert a 10 helyett 20 az nem kevés! :-) KEMÉNY felületű, ámde roszz úton szétrázza a motort is - ez "csak" homokra jó/való így. Mivel a Te környékeden is ez van, ezen egyetlen dolog miatt érdemes belevágni :-) A felső légnyomással nem tudom mi a helyzet - nekem sose' volt még ilyenem, nem tudom milyen tulajdonságot lehet vele állítani. Szép dolog mindig az aktuális útviszonyokhoz tekergetni - de hogy félóránként fújni-engedni nem állnék neki, az 7szentség :-))))
-
Drága gumi: amire nekünk kell, arra még pont elég a versenyzők által leharcolt krossz - nekem még egy évig tökéletesek, 3-5-10 eFt-ért... Arra, hogy a kétnapos erdélyi offroadra oda-vissza-úton a 400 km-en leaszfaltozzam a bütykök felét - pont tökéletesek pl...