Keresés

Részletes keresés

Orltran_ Creative Commons License 2006.11.07 0 0 5134

Viszont órairányt ad VFR gépnek is. Eljárásokat kérhetsz, bár nincs benne minden, akkor nem kezd el vektorálni. Tény, hogy magától inkább vektorál, de fogd ezt fel úgy, hogy az az irányító heppje, hogy ő azt szereti :) Nameg azért képzeld el amikor játékospilótának aszondaná, h repülje akkor le xy3d eljárást, akkor ő micsinálna?

 

Előzmény: Törölt nick (5133)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.07 0 0 5133

Ennek alapján egyre kevésbé érzek késztetést arra, hogy átálljak FSX-re. Az ATC-n bőven lett volna mit fejleszteni. Nem kezeli a torlódást, nem küld holdingra senkit. Ezért van annyi átstart. Nem lehet vektorálást kérni VFR repüléskor egy közeli reptérre. Nem lehet vészhelyzetet jelenteni, ezt sem tudja kezelni -pedig számos kiegészítő generál hibát, ezért néha szükséges lehet a kényszerleszállás-. 

Nem kezeli a SID/STAR eljárásokat sem, csak ha előre bepötyögjük a flight planbe.

 

Egyébként a torlódás kezelésére van egy megoldás, az AI Smooth nevű kis freeware progi biztos ismered. De nekem valahogy nem működik rendesen. Monitorozza a gépeket, de a nagyobb reptereken mégis előfordul, hogy final-on belém jön hátulról egy másik gép. Pedig 10nm-es szeparálást állítottam be.

Előzmény: TamásD (5132)
TamásD Creative Commons License 2006.11.07 0 0 5132

Nem, az offline ATC gyakorlatilag változatlan maradt, kicsit más szövegek, más hangok, de a lényeg az sajnos ugyanolyan béna, amennyire meg tudom ítélni. Az online része jobb lett egyértelműen, bár csak belekukkantottam, de írták is, hogy szinte csak erre a területre összpontosítottak.

 

Ami még hiba, hogy a rendszer ugyanúgy nem tudja kezelni a megnövekedett forgalmat, a MyTrafficX-el tiszta deja vu érzésem volt, szinte minden második-harmadik gépet átstartoltat, mert az előttük lévők bénáznak a fel/leszállással.

 

TamásD

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (5130)
vlevi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5131
Elefántok vonulásáról jut eszembe egy szimulátoros "urban legend"
Az ausztrál légierő fel akart vágni az angol vendégek előtt, hogy nekik milyen szuper heli szimulátoruk van, még az állatok is látszanak. A fejlesztők gyorsan összedobták a kengurukat, úgy, hogy lemásolták a gyalogságot, átrajzolták a textúrákat, a futási sebességet kicsit megnövelték és kész is.
A bemutatón persze az ausztrál pilóta berepült a "kenguruk" fölé, azok annak rendje és módja szerint szétrebbentek. A meglepetés csak akkor jött, amikor a második körben a kengurucsapat Stinger rakétákkal tűz alá vette a helikoptert.
Az esetnek két fontos tanulsága volt. Azóta az ausztrál pilótak nagyon óvatosak ha földközelben kell repülni, az angolok pedig megtapasztalhatták, mennyire veszélyes az ausztrál vadvilág
:)
Előzmény: Törölt nick (5129)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5130

TamásD

 

Egyébként az ATC fejlődött valamit? Pl. van már holdingolás ha tumultus van approach-nál? Vagy pl. VFR repülésnél ha az ember fia nem találja a repteret, akkor kérhető már pontos vektorálás, akár ILS-re is?

Ez utóbbit az Xplane olyan szépen tudja, nagyon hiányoltam az Fs-ből eddig is.

Előzmény: TamásD (5122)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5129

Hát igen, van még mit csiszolni.

Azt gondolom, inkább ezzel kellett volna foglalkozni, mint pl. a madarak repkedésével, elefántok vonulásával, és egyéb ilyen lényegtelen hülyeségekkel.

Előzmény: vlevi (5128)
vlevi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5128
Hogy tényleg nem mondtam-e oltári baromságot, azért megnéztem.
Egy kis szünet
Egy kis szünet
Itt megint van

Kisköre (Tisza tó) előtt kiszárad.

És utána sincs semmi

Hát így Szolnokra nehéz lesz a víz felett.

A Kárpád medence vízrajza a'la FS2004
Előzmény: vlevi (5127)
vlevi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5127
FS2004-ben a Tisza korántsem tökéletes. Megpróbáltam Nyíregyházáról úgy eljutni Szolnokra, hogy Polgár-Tiszaújvárosig nyugat felé, aztán a víz fölött. Aztán valahol kiszáradt, és olyan holt-Tisza jellege lett
Előzmény: Orltran_ (5126)
Orltran_ Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5126
Nem túl bíztató, hogy azt olvasom, az fs9-ben nem volt Bécsben Duna, az fsx-ben meg van, csak most meg nálunk nincs.
Briko Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5125
Előzmény: A_I_R (5124)
A_I_R Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5124

Köszi, angolul még menne.

De miféle patchről van szó???

Előzmény: Briko (5118)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5123

Nézzétek meg, Ios sziget alsó részén a fekete erdősav tökéletesen megfelel a jobb oldali, kijavított partvonalnak

 

Ezt én is néztem, de amint megnézi az ember a többi képet, látszik, hogy ez sajnos csak annál az egy képnél van így. A többinél nem lehet felfedezni ezt az egyezést.

Egyébként valóban az a legvalószínűbb, hogy valamiféle engine hiba van a dologban, mert a vektoros adatok nyilván megfelelnek a valóságnak. Az installkor még ki is írják, hogy mely cégek biztosították a vektoros adatokat. Ugyanezeket az adatokat használják pl. a térképszoftverek is, ott pedig elgogadhatatlan lenne az ilyen szintű pontatlanság. Ezért szerintem is az lehet amit mondasz, hogy az adatok jók, csak valami gebasz van a az Fs tájgeneráló engine-ben. Szerintem Duna is ezért nincs, és a landclass is ezért lehet rossz. Ki fognak adni egy patch-et, szinte biztos. Egyelőre szvsz nem érdemes beruházni olyan kiegészítőkbe, amik csak egyes kis területeket javítanak ki, mert ezt a problémát glogábosan kellene orvosolni.

Előzmény: TamásD (5122)
TamásD Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5122

Ja, még valami. A képek kapcsán nekem van egy olyan érzésem, hogy tulajdonképpen benne van a programban a helyes partvonal, de valamilyen bug miatt nem rajzolódik ki rendesen, mintha el lenne fedve. Nézzétek meg, Ios sziget alsó részén a fekete erdősav tökéletesen megfelel a jobb oldali, kijavított partvonalnak. Másrészt, az még a Microsofttól is túlzás lenne, hogy szándékosan ilyen vonalzóval húzott, tökegyenes, egymásra merőleges partvonalakat gyártasanak. Mintha ez inkább a kirajzoló engine hibája lenne. Nem is tudom.

 

TamásD

Előzmény: TamásD (5120)
vlevi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5121
Szerintem megfér egymás mellett a kettő. A 2004 teljes és az FSX demó mindenképp. Csak gigabájt kell hozzá. Jó sok.
Előzmény: TamásD (5119)
TamásD Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5120

A képek egy freeware kiegészítőből származnak, ami pl. az avsim.com-ról tölthető le, és a görög tengerpartot hozza helyre.

 

Nekem legjobban Kerkira (Korfu) fáj, oda rengeteget "repültem" eddig.

 

TamásD

Előzmény: Törölt nick (5112)
TamásD Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5119

Igen, nagy lelkesen átálltam, bár most gondolkozom én is, hogy újra felteszem a 2004-et, és jegelem egy kicsit az FSX-et. Csak hát minden újdonságra rávetődik az ember...

 

TamásD

Előzmény: Törölt nick (5111)
Briko Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5118

Hali!

Before = előtte

After = utána

 

Gondolom, hogy a patch feltétele előtti állapotot, illetve a feltétele utáni állapotot mutatják a képek.

 

Üdv

 

Brikó

Előzmény: A_I_R (5117)
A_I_R Creative Commons License 2006.11.06 0 0 5117

Mit jelent, hogy before, after?

Mi javitja ki, mit kell feltenni?

Előzmény: Törölt nick (5112)
Orltran_ Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5116
Igaz. Majdnem írtam, h nade a cégről kialakult kép, meg ilyenek, de aztán rájöttem, hogy ugyanolyan birkán meg fogom venni a következőt is, ha csinálnak, ha nem.
Előzmény: Briko (5115)
Briko Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5115
Igen, csak azt először meg kéne csinálni... És abból már nincs haszna a fejlesztőnek.
Előzmény: Orltran_ (5114)
Orltran_ Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5114

A vista rc1-et is le lehet(ett) náluk tölteni bárkinek, annak a 64 bites verziója 3.5 giga, szal kiadhatnak nyugodtan egy méretes patchet :)

 

Előzmény: Briko (5113)
Briko Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5113
Ez az egész programra (bolygóra) való tekintetben kétlem, hogy egy patch-el orvosolni tudná a Microsoft...
Előzmény: Törölt nick (5112)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5112

Ezt most találtam.

Ilyen szinten hibás a táj az FSX-ben.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5111

Az UT-val egyedül az volt a bajom, hogy az ingyenes ProjectAI gépeket adja némi körítéssel pénzért, amit végülis az ember ingyen is leszedhet.

 

Ez sajnos igaz.

Bár a PAI installokkal én csak szívtam. Az install verziók össze-vissza kavarták a gépeket, de az is lehet, hogy én voltam béna.

 

Azt a másik terméket nem ismerem. Te már át is álltál FSX-re?

Előzmény: TamásD (5110)
TamásD Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5110
Az sem UT sem rossz, bár FS2004 alatt én a Just Flight féle Traffic2005-re esküdtem, lassan annak is kijön az FSX upgrade-je.

Az UT-val egyedül az volt a bajom, hogy az ingyenes ProjectAI gépeket adja némi körítéssel pénzért, amit végülis az ember ingyen is leszedhet.

TamásD
Előzmény: Törölt nick (5109)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5109

Ultiati traffic = Ultimate traffic

 

Bocs, rossz a keyboardom.

Előzmény: Törölt nick (5108)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5108

Na ezért nem térek én át még FSX-re. Már a demo-ban látható volt, hogy a program nagyon bugos és a akiadási dátum akkor már csak 1 hónapra volt. Sejteni lehetett, hogy ennyi hibát nem fognak kijavítani 2 hét alatt. Ráadásul még lehúzott csúszkákkal is erősen szaggat, tejljesen használhatatlan. Bár nincs a legújabb dual-os gépem, de azért az szomorú, hogy egy Intel 3Ghz + 2Gb Ram + 6600GT konfiggal még az Fs2004 grafikai szintjén sem mozdul meg. Pedig ugyanez a konfig a 2004-et úgy viszi 30fps-el, hogy minden létező csúszka fullon van, és használok még egy csomó kiegészítőt repülés közben. Így aztán jelenleg egy átállás azt erdményezné, hogy rondább, rosszabb programmal repülök mint a régivel. Még kb. 1évig nem tervezek átállni FSX-re. Addigra valószínűleg orvosolják a problémákat.

Egyébként igazuk van azoknak kik hőbörögnek, mert az kissé nevetséges, hogy egy ilyen drága program ennyire bugos legyen, és még külön kiegészítőket kelljen vásárolni csak azért, hogy ráismerjünk a tájra. Az fs2002 óta tökéletes volt pl. a Duna, és a landclass is teljesen elfogadható volt az egész világon, ehhez képes most sikerült visszafejleszteni kb. 6évvel ezelőtti színvonalra.

 

A Mytraffic helyett egyébként ajánlhatom a Flight1 Ultiati traffic-ját, az egy jóval igényesebb termék.

http://www.flight1.com/products.asp?product=utraffic

 

Sajnos FSX-hez még nem jelent meg update.

Előzmény: TamásD (5106)
Orltran_ Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5107

Az SDK vajon legálisan beszerezhető e, ha a z embernek standard verziója van valakitől, akinek deluxe? Csak a resample meg a shp2vec kellene valahogy pont ezért, mert agyamra megy, h nincs Duna, nincs Tisza, kerestem M3-ast, 1 db forgalommal ellátott utat találtam, az valahol északon véget ért egy falunál, nem találtam 4-est sem, semmit, és ezeket az említett google earth segítségét használó kis progival nagyon szépen be lehetne tenni és gyorsan, csak kellene az a két progi az sdk-ból.

 

Előzmény: TamásD (5106)
TamásD Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5106
Kétségtelenül drága, majd meglátjuk. Nekem gyanúm, hogy a Microsoftnak hamarosan lépnie kell, és kiadni a valamilyen alapos patchet a témában, mert a különböző fórumokon egyre keményebben bírálják, hogy az USA-n kívül (de állítólag még sok helyen az USA-n belül is) gyakorlatilag használhatatlan a gyári térkép, se a partvonalaknak, se a folyóknak, se az adott területre jellemző landclassnek köze nincs a valósághoz. Ha már beharangozták nagy újításként a valós vektoros adatok beépítését, akkor legalább a nevezetesebb európai helyekre vethettek volna egy pillantást.

Feltettem a MyTrafficX-et, most végre van némi élet a reptereken, de ez is nagyon bugos, úgyhogy ha esetleg valaki be akarná szerezni, várjon még vele egy kicsit. A modellek elég primitívek, a festések gyakran elmosottak, de legalább nem rontja sokat a framerate-et.

TamásD
Előzmény: Törölt nick (5101)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.05 0 0 5105
2004
Előzmény: ksgy (5104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!