Valamikor volt a Youtube-on egy videó egy UE28-asról és egy 82-es Mtz-ről, mikor a "Kis" Dutra elhúzta a 82-est... Valakinek nincs elmentve ez a videó? Köszönöm előre is. :)
Igen, a ti megoldásotokat ismerem, a fixen felszereltet. Akkoriban ezeket a képeket el is tettem magamnak. Ettől a megoldástól viszont ódzkodom kicsit - lehet hogy alaptalanul -.
Attól félek, hogy
1. időigényes a le-föl szerelés,
2. az én hidraulikám nem tudja felvenni ezt a súlyt a kopottságából adódóan.
3. megoldhatatlan, ha egy db traktorral akarok rakodni, és utána átállni a pótkocsira szállítani.
Ezek miatt maradnék annál, hogy maradjon a saját alvázán.
Egyébként hogy tároljátok? A saját talpán áll, és a gémen támaszkodik? Ha így van, akkor nem borul fel, ha elengedi az olajat valahol?
Ha figyelmesen elolvastad az első hozzászólásomat,abban írtam,hogy a központi kar bekötési pontját ,és a felső hidraulika emelőkart össze kell kötni egy kitámasztó rúddal,vagy ha nem enged le a hidraulika akkor elég egy lánc is.Akkor már nem emeli fel a markoló.
Később dömper alvázra szerelt HIAB 560-asrakodógéppel dolgoztam aminek a gémjén kellet ülni rakodás közben. A fülkét csak akkor használtam, ha esettaz eső meg mozgáshoz.
Még mindig vannak beszivárgók, akik hülyének nézik a Dutrásokat és nyíltan kereskednek a gépekkel. Árulják a hazát külföldre. Az ilyen tevékenységek következménye, hogy még ennyi "infó" sem lesz a fórumon. Se semmi "érdekesség". Ezt csak azért közöljük, hogy tudjátok, hogy tudunk rólad/rólatok.
Üdv!Ez lenne a vonólap,amivel a markolót hozzá kapcsoltam a 28-ashoz.Lehet,hogy azért nem volt érthető amit írtam,mert felénk az alsó függesztő lapokat is vonólapnak hívjuk,meg ezt is.Amire te gondoltál azt mi hashúzónak nevezzük
Egyre jobban kezeled a számítógépet! Ezzel a fülke eszetlen/esetlen dologgal igazad lehet. Tennék fel egy képet,ami a '70-es évek elején készült a miskolci Volánnál. Egy régi könyvből másoltam ki.