Elhiszem, hogy így van, belegondolva logikus is, de talán annak a szerelőnek/gumisnak kellett volna ezt tudnia, aki ráhúzta, és nem nekem, mert pl. annyit értek hozzá, hogy kerék meg csavar, aztán jónapot.
Azt utálom, hogy lassan akármilyen szolgáltatást akarok igénybe venni, ha nem figyelek rájuk átb@sznak, vagy igénytelenül dolgoznak. Csak nem mindig van ideje az embernek azt nézni, hogy egy nyamvadt szerelő 2 napig mit csinál a kocsin.
Néha bánom, hogy nem autószerelőnek tanultam :)
Az ablakfűtés csatlakozót azért megnézem, de ha gond van vele nem fogok gányolni.
Ésszel kellene a kerékőrhöz hozzányúlni, nem a levegőskulccsal nekifeküdni oda-vissza, és akkor nem nyíródik el... Eleve a levegőskulcs kerülendő lazításhoz, meghúzáshoz, mert szétüti a kerékcsapágyat. A normális munkatechnológia az lenne, hogy kézi kulccsal lelazítja, levegőssel kicsavarja, aztán levegőssel lazán becsavarja és nyomatékkulccsal meghúzza...
Szélvédő javító-cserélő műhelybe kell elmenni (nem a teszkóparkolóban levő javítóhoz), és ott tudnak fűtőszálat javítani. A leesett csatlakozást is. (Én itt csináltattam a fűtőszálat, fóliázás előtt: http://www.szelvedos.hu/)
Lakatosnál volt az autod? Szegény lehet hogy kivágta a szélvédöt,és elvágta a fütés madzagot. Jobb esetben nem volt hanyag ,csak az anyagfáradás miatt elengedett a forrasztás.
Én a Gugliba beirnám -ragaszto és telefonálégatnék..
Ha nekem is ilyen bajom lesz, akkor benne vagyok. Bár én előtte akkor az okos karosszériást megszexualizálom, mivel megnyomták a hátulját, és miután helyrerakta azóta rossz kb, csak ugye nyáron nem sokszor volt rá szükségem, hogy kiderüljön :) Jövő héten vidéken lebontom majd a hátulját garázsba, akkor kiderül mi van vele.
Gyári kerékőrrel (aki esetleg még azt használja) vigyázzatok, nekem így a 7. évbe elkoptak a felfogatási pontok, amire a leszerelő cucc ráfekszik, aztán a 3. gumis bírta leszedni, meg közbe meghallgathattam, hogy a k. anyámba viszem úgy az autót oda, ha nem lehet lecsavarni (pont minden nap a kerékőr kopását vizsgálom...). Elvileg van utángyártott 3-4 ezerért, na vidéken én csak Peugeot-t kaptam 7-ért, de mivel nem volt választásom hirtelen, így maradt az.
Úgy tűnik nem egyedi a probléma, az enyém is ugyan ez... :) Citroen szervizben azt mondták, hogy javítani nem lehet, az egyetlen megoldás a teljes szélvédő csere... Nem nagyon vagyok otthon autó javítgatás, barkácsolás ügyben de ez a ragasztós dolog jól hangzik. Ha elárulod hol lehet kapni akkor beszerzek egy tubussal és ha működik továbbküldöm aki rászorul. Angliában élek, így egyszerűbb lesz beszerezni és a költségeket is szétdobhatjuk. Persze csak ha benne vagytok... :) Üdv
Remélem nem bántodtatok meg! Én ugyn ezen az index-es forumon vagyok és ott nagyon jol tudjuk egymást segiteni. Vannak spilerek és nagyon segitökészek.
Szélvédö ügyben én is ezt tanácsolnám-ragaszto. Nem igazán lehet,föleg nem a helyén forrasztani, mert nagyon vékony az a réteg. Az üveg ettöl nem törik be,kicsi az a hö.
A kárpitot ha megbontod látni fogod hogy eggyáltalán mi is a baj.
Sajna nekem csak a barátnémnek van és az is "csak" prulier :)
:DDD Ugyanebben a cipőben járok, már megnézettem egy autóvillamossági szerelővel, megtalálta a hibát: a fűtőszálak összefutnak egy kupacba, oda volt forrasztva(?) az elektromos kábel. Ez nálam szemből nézve baloldalt, alul helyezkedik el. Most külön fityeg a levegőben. A szaki nem vállalta, hogy hozzáforrassza a drót végét a fűtőszálak csomópontjához, mivel attól tart hogy a hirtelen hő hatására megreped az üveg. Ez más szakik szerint is reális félelem. Azt javasolta, szerezzek be egy elektromosan vezető ragasztót, azzal rögzítsem a drót végét a csomóponthoz. Úgy tűnik, ilyen ragasztót nem árulnak minden sarki boltban, legfeljebb rendelni tudok valahonnan Angliából kb. 6000 HUF, ami egyszeri alkalomra nem túl gazdaságos.
Szerintem annyira nincs sok C3 tulaj, legalább is amikor pár éve vettem viszonylag kevés volt. Egy normális weboldal is tán lendítene a közösség feelingen (bár semmi bajom az index fórummal ám :-) )
Ja igen, én is akartam kérdezni majd valakit, a hátsó ablak fűtés elektromos kábeleit kéne megnéznem, mert nem működik. Hátul az üvegnél van valami csatlakozó, és ha igen merre? Biztosíték elvileg jó, ha ugyan arról megy, mint a külső tükör fűtés, mert az működik.
Én láttam a problémád, de mivel hozzáértésem a nullát verdesi, nem akarok baromságokat írni, mert azzal sokra nem mész.
A 2 év alatt, mióta megvan a C3-asom 2x csinált ilyen meg se nyekkenek dolgot. Mivel azt tapasztaltam, hogy annyi múló hibajelenséget tud produkálni, amitől egy egészséges ember egyhamar agyvérzést kap, nem foglalkoztam vele, és mentem kölcsönautóval. Mire visszaértem mindkétszer beindult. A márkaszervizbe még nyomát sem találták a dolognak, de hogy lehessen mit leszámlázni mind a kétszer frissítették a szoftverét a váltónak meg a motorvezérlő izének is (állítólag).
Idén még nem volt ilyen buli, bár messze még a szilveszter :)
tegnap este 2órát rászántam de kezelési utmutatót nem találtam. megtaláltam a sémáját nagyon részletesen a kodokat ha véletlen vesz valaki egy ilyen nem legálisat de pont kezelési utmutatót nem találtam. kösz a gyors válaszokat mostmár egyre jobban tetszik ez a kis auto üdv
sziasztok nagyon hálás lennék ha tudna valaki kezelési utmutatot küldeni Clarion PU2471A RD3 tipusu rádiohoz mert nem találok sehol. ez van a gyári 2002-es c3-asomba nem rég vettem. legalább azt mondjátok meg hogy kell beprogramozni a rádioállomásokat a 6 gombra a többi alap megy amire rájottem eddig. üdv köszönöm elére is
Hát igen 8 db van ebből 3 törött 1-nek nincs papírja, 2 sensos, tehát maradt 2db. az egyiket láttam, katasztrófa! A másik eddig "le volt foglalózva" de visszamondták, tehát hamarosan megnézem....
2 db....nem nagy választék!
Erdekes, mert az utakon van belőle, de nem nagyon akarják eladni....ez még jó jel is lehet! :-)
Amiket leírtam sima C3-asra nemrég a 11014-es kommentbe, talán Plurielre is vonatkoznak. Azt nem tudom, hogy az első rugók ennél is szériahibásak voltak-e, mondjuk ha igen, akkor se tudsz vele mit kezdeni, mert a Citroen Hungária tojik az ilyen idős autókra már.
Gondolom a beázást nem kell ecsetelnem, hogy nézd meg, amióta olvasom a fórumot ez többször szóba került.
Sablon dolgok, hogy a legkisebb horpadás is lehet gyanús, mert szép az a mese, hogy csak az asszony lehúzta, aztán a végén kiderül, hogy a fél eleje cserélve lett :)
Nézd meg a fényezést, ha sokat volt mosóba cipelve, sokszor karcos, én a szürke C3-asommal ezzel együtt tudok élni, mert rohadtul nem látszik rajta, de mondjuk egy narancssárga Plurielen lehet gáz :)
Hasznaltauto.hu-n most össz 8db van, nem nagy választék, de ha van magánszemélytől árult, azt meg merném nézni.
Azt esetleg nem tudja valaki, hogy 2003-as C3-asba milyen multifunkciós kijelző jó (rádió, óra, stb)? Vaterán láttam Xsara meg C5-ös kijelzőket, amik méretre jónak tűnnek, de a mérettel sokra még nem megyek :) Még mindig a gyári mp3as hifi projektemhez kergetem, amit eddig tudok, hogy az 1 soros kijelző nem jó neki, meg hogy csak 2005 utáni C3-asokba tették, amikben már az a fekete hátterű pontmátrix kijelző van. 1 éve keresem, a bontók általában nem válaszolnak, gondolom ilyen kis dolgokkal nem foglalkoznak túlzottan :)