Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2106

Szeretettel köszöntelek!!

Nagyon tetszik a nick neved.

Röviden tőlem csak annyit,egyenlőre,hogy kár lenne veszni hagyni.Vigyázz rá ,nagy kincs!!!

Üvegek,burkolatok pótolhatók,hidr. orvosolható.

Főtengelyt pedig mérlegelni kell,hogy mi az ,hogy " rosszul"???

Papírokba nem tudok beleszólni talán majd más!

Különben volt vejem révén a papiros téma engem is érdekel.UE-28 és U-28-as oldalról is.

Előzmény: gondolatbetyar (2103)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2105
Legalább is béka vastagsági méretet.
Előzmény: tw400 (2102)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2104
Nagyon rendes vagy! Ez nekem is meg van csak méretet nem tartalmaz azért nem tettem be.
Előzmény: tw400 (2102)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2103
üdv urak!

tanácsot szeretnék kérni

anyóspajtáséknál a pajtában áll egy kisdutra, kb 10 éve egyhelyben

fülkés, de a fülkének pár üvege hiányzik
motorburkolatok hiányoznak
papírok nincsenek, nem is voltak
a hidraulika gyengélkedik
és a legfőbb probléma, hogy a motor nem jó
állítólag csak főtengely probléma van vele,a motorgenerál során a főtengely köszörülve lett, de rosszul

megéri, megérheti-e talpra állítani, és mezőgazdasági gépeknél is van olyasmi, mint a veterán autóknál, hogy ha nem lopott, akkor kaphat új papírokat?
előre is köszi
tw400 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2102
Szia! Hátha ez segít.
Előzmény: t. tomi (2087)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2101
Örömmel telt el újbóli jelentkezésed!! Nagyon sajnálnám ha a régi helyünkön nem találkozhatnánk.A csemete érkezésekor remélem értasítesz bennünket.Addíg is jó egészséget kívánok.
Előzmény: szobi79 (2089)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2100
Többféle gépezetbe építették ugyanezt a kuplung szerkezetet azzal a különbséggel,hogy valahol csak hat  valahol pedig kilenc rugóval szerelték.Az át vinni kívánt nyomatéktól függően.
Előzmény: dutrancs (2098)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2099
Amennyiben SZK-4 -es kombájn szervóját sikerülne beszerezned ,ugyan olyan módszerrel mint Laci írta -bele lehet barkácsolni.Ugyanúgy a tolórúdba van a szervószelep beépítve mint a D4K-B.-én.
Előzmény: dutráslaci (2096)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2098
Szégyen -gyalázat,de képzeld most esett a fene segre!!!Nem találtam róla rajzot.De mint írták a 413-as Csepelmotor (D-350)-esé, a Béta targoncának  meg a különféle ,de leginkább MA 120 és 200-as tip. öntöző motoroké ugyanaz.Ahogy ,nagyon helyesen endrebá is írta hegeszd föl a békák kopott részét és áldás békesség!Fényképet azt tudok betenni róla holnap,sőt meg is mérhetem neked,hogy a kopott részen milyen vastag a béka.
Előzmény: dutrancs (2093)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2097
Szerintem ha szántásra jó, akkor nincs gond mert másra meg nem kell!!!!
Előzmény: dutráslaci (2095)
dutráslaci Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2096

Barkácsolás nélkül nem. Szervó szivattyú tartót kell csinálni a motorra,a munkahengernek sincs kiképezve a felfogatása,meg a kar sincs rajt amihez be kell kötni a rúdját,a vezérlő tolattyú rúdjának hosszát le kell rövidíteni. Természetessen ez nem azt jelenti hogy nem lehet megcsinálni.

Az én 4400 as Dutrámnak támcsapágyak vannak a függőcsapszeg perselyek alatt,és jelentősen könnyebb lett a kormánya.

Előzmény: kahancz (2091)
dutráslaci Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2095
Köszönöm! Az a baj hogy egyedül voltam,és nem tudtam külső felvételt csinálni.Ha csak a motorhang lenne akkor biztos nem tettem volna zenét,de sajna van váltó hang is az meg elég kellemetlen frekvencián megy. Nincs másik ekém,legalábbis tavaly óta ez van.
Előzmény: Nagybali (2090)
Józsi 61 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2094

 

 Ha megeggyezik a csepel tgk kiemelővillályával nemérdemes kínlódni vele szerintem.

 Kecskeméten a nagytraktor kft nél van sőt még nyomórugó is a szerkezethez.

 Én is ott vettem mikor felújitottam a csepelem motorját

   Sok sikert hozzá

Előzmény: t. tomi (2087)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2093
Majd teszek be képet a békáról neked ,csak most egy kis családi ünnep készül!
Előzmény: t. tomi (2087)
hotib Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2092

 

 Irtam imélt nem kaptad meg?

 Olyan kúplungtárcsám nekem is van,de szerintem az nem dutra.

Előzmény: t. tomi (2087)
kahancz Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2091
hello azt szeretném kérdezni hogy az 1000-es dutra szervóját rá lehet szerelni a 4400-ra?előre is köszi a választ
Nagybali Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2090

 

Szia Laci!

 

Gratulálok nagyon jó lett, bár a sár közepén inkább az ezres hangját hallanám erőssebben ahogy adja le azerőt.

Új ekéd van vagy csak egy a több közül.

 

Köszönjük!!

 

Üdv:

Nagybali

 

Előzmény: dutráslaci (2053)
szobi79 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2089
Januártól áthelyezem székhelyem az ország kelelti részébe, így a könyvtárban nem biztos hogy összefutunk...
Február elejére várható a család bővülése:))
Előzmény: dutrancs (2083)
endrebá Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2088
Kedves Tamás, te meséltél a másik hobbidról, én csak összeillesztettem a részfogalmakat... :-)))
Kuplungügyben akkor ne is foglalkozz azzal, hogy csiszolnád az erőátadó felületeket. Azok úgy ahogy vannak éppen olyanok, amilyent a kuplungtárcsa anyagja megkíván.
Amúgy ha nem személyautósan óvatosan csúsztatod a kuplungot, akkor tényleg csak a harmincévente esedékes tárcsacsere lesz a feladatod a tengelykapcsolóval.
Nekem ezt kellett a saját káromon megtanulnom az én négyhengeres testvértípusomnál...
A kinyomóvillákat annyira rakd fel, hogy a kopásmentes részen mérhető eredeti vastagságát közelítse. Nem kell csudapontosnak lenned, hiszen a kinyomóvillák beállítócsavarjai éppen a különbségek utánállítására is valók. Aztán a koptató hatás eztán se lesz erősebb mint eddíg, úgyhogy körül-annyit megint kibír ez is.
Jó szórakozást...
Utóirat :
Aaaa... szóval az áramvonalidomok tulaja országhatáron kívülről incselkedik velünk, tehát én is csak messziről irigykedek kissé aaaa.... izééé... a felhasználójára.
Ha egyszer meggazdaxom, tuttó hogy körbehordozom a rajongótábora körül... helikópáterrel....
:-)))
Előzmény: t. tomi (2087)
t. tomi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2087
Köszönöm mindenkinek, aki segítségére van a hozzászólásaival egy "zenészgépész barátnak", hogy összeálljon a kis duduja!

Endrebá, a megszóllításon már két napja röhögök, nagyon tetszett!
Csak úgy mellékesen. Egyáltalán nincs elszíneződve, és nincs egy hajszálrepedés a lendkeréken, és a nyomólapon sem.
Nálam azért meg van kímélve a gép! 30 éves jogsival, igen sok rutinnal, igen sok fajta kategóriájú járművet volt szerencsém vezetni, csúnya lenne ha cserélni kellene a bal lábamat. De mozdonyt meg repülőt még nem vezettem. Na de majd egyszer talán!
Ismered személyesen a tulajt? Akkor csak irigyelni tudlak! Ki ne akarna feliratkozni! Majd írd meg hol dedikál! Remélem, hogy valamelyik Dutra talira meginvitálod!

Maradt egy nyitott kérdés amire nem reagált senki. Létezett, hogy a nyeles tengely nem csak egyféle számú bordázattal készült a 28-as történelmében?
Még egy! Az rendben van, hogy fel kell rakni a kinyomóvillákat. No de mennyire? Gondolom van valami gyári mérete. De egy közeli fénykép is jó lenne, hogy lássam, hogy kellene kinézni-e.
Ha valaki tud segítsen benne! Kösz!
Üdv: Tomi

dutrancs Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2086
Azt én nem tom! Majd utólag megkérdezem.
Előzmény: bobekTLF (2085)
bobekTLF Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2085
Milyen anyagból darálják? Csak kíváncsiskodom...
Előzmény: dutrancs (2084)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2084

Plé barát!!

 

Ma telefonált a forgácsoló mester ,hogy csak a jövőhéten fogazza a kerekeket mert a héten "arcal a malomfelé"-van!Az előkészületi munkák már meg vannak,csak fogazni kell.

dutrancs Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2083

Rendbe köszi szépen.

Üdvözöllek!Mik a hírek a családba??

Előzmény: szobi79 (2082)
szobi79 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 2082
Vezetem még, bár már régen nyúltam hozzá igy a héten frissiteni fogom. Átküldöm majd. Mentségemre szóljon, hogy más dutrás anyag miatt került mostanában háttérbe:)
Előzmény: dutrancs (2019)
Józsi 61 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 2081

 

 

   Neharagudj hogy zavarlak de azt irtad hogy akit érdekel a fagyott dutra az

 

   jelentkezzen nállad . Én jelent kezem és kérlek segits nekem abba hoyg

 

  feltudjam venni a kapcsolatot a tulajjal .

 

  Segitséged előrre is köszönöm

Előzmény: Törölt nick (2044)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.23 0 0 2080
[size18]Kössz![/size18] Igaz megszegtem már a hozzászólási tilalmamat moratóriumomat. De jó a géped!
Előzmény: t. tomi (2054)
soman81 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 2077
Köszi! Eszerint fogok eljárni!
Előzmény: pléhúsz (2075)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.23 0 0 2076

Üdv Tomi!

Valamikor az én gépembe zuk kinyomót tettem mert volt kéznél, egy vékony perselyt kellett hozzá esztergálni.A kinyomóvillákra a zuk kinyomóvilla állítócsavarjait hegesztettem bele, szépen belehetett állítani őket.Ennek kb15-éve.Azóta nem voltvele gond.

Üdv!!!

 

pléhúsz Creative Commons License 2009.11.23 0 0 2075
Előszőr is az adagolót felfogató 4 csavarból kitekered a jobb alsót. Annak kifúrt csavarnak kell lenni! Azon folyik vissza a blokkba az olaj. Ezután rátérhetsz a dúsító karra. 
Előzmény: soman81 (2074)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!