Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.05 0 0 939
Nem kell szétszedni, csak levenni a benzincsőről, az épp elég.

Nekem kb. 20 cm van a fém csőig, ami az injektorokhoz megy:


Amire most rájöttem, hogy az a fém cső előbb végigfut az injektorok felett és csak visszafelé nyomja az üzemanyagot az injektorokhoz, ergo + 40 cm-t még megtesz a benzin a fém csőben. :(


Még közelebb kell tennem a cuccot...

Köszi, de nem veszek Turbo Mag-ot, mivel a gyártótól veszem a mágnest, így nagyságrendekkel olcsóbb a dolog. Ha Profi Magnet kell, akkor gyere el velem "Mágnes bácsihoz", aztán lesz neked is 3.000-ből! :-D
Előzmény: dpek (938)
dpek Creative Commons License 2008.06.05 0 0 938
Nos a petrol boostert nem próbáltam, de ezek után nem is akarom.
Ránézésre elég kicsi cuccnak néz ki, és egy robbantott rajzon látszik is, hogy marha pici mágnesek vannak benne. Igaz az ára sem olyan drága, de annyit is ér.

Amit én használok most, az profibbnak néz ki, nagyobb is, nehezebb is, és az ürge saját magának fejleszettte ki, tehát hihetőbb is mint a sorozatgyártott cucc.
Ezt nem lehet szétszedni.

Minő véletlen, jó pár éve én is pont a Kerflextől vettem egy Eco-Tak-ot.
Igaz én szereltem be, de lehet nem tettem elég közel az injektorhoz, így azért nem működött rendesen. Neked hogy rakták fel, milyen közel a befecskendezőhöz?
Nálam kb. 20 centire volt. De megvan még, és most le fogom tesztelni mégegyszer úgy, hogy közvetlen a befecskendezőhöz rakom.

Pedig már majdnem kidobtam, hogy jól átvertek, de még adok neki egy esélyt.
A profi magnet amivel még szemezek, ezt gázkazánra akarom, de kicsit sokallom.
Viszont van még egy fajta(Turbomag), a vaterán vettem.

http://www.vatera.hu/turbomag_fogyasztas_csokkento_1ft_rol_72969746.html

Ebből 4 pár kb. 10%-al csökkenti.(1.6 16V G astra)

Ez már robusztusabb mint a petrol, itt 1 pár jóval nagyobb mint a petrol boosterben lévő mágnes. Szóval 4 pár már valami.
kb. 5000-ért lehet 4 párat venni. Szóval ugyan annyiból 4x annyi mágnesed van, mint a petrol -nál. Így érthető hogy miért nem ér semmit a petrol booster.
Szerintem vegyél turbomagot- nagy mágnesek vannak benne, relative olcsón a többihez képest, és nem kell bütykölni, csak kötegelővel a csőre kell rakni.
5E-ből van 8 mágnesed. Ha ugyan olyan mágnes van a profi magnet-be is, akkor ez a legjobb ár/érték arányú, és nem átfolyós.
Előzmény: Akos_IKS (937)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.05 0 0 937
vmi Petrol Booster volt, ami rászorítós és Eco-Tak, ami átfolyós. A dolog érdekessége, h az Eco-Tak az előző autóban (Polo 1.0 MPI) tökéletesen működött, hozta is a papírformát, de ebben nem hajlandó. A "beszerelést" a Kerflex (az EcoTak gyártói) által javasolt szerelők végezték.

A Profi Magnet 3.000 forintból elkészíthető, a jövő héten megyek mágnest venni. Ha megoldható lenne, hogy elhozod a Te mágnesedet egy mérés erejéig (hány- és milyen erejű mágnes van a cuccban), akkor pont ugyanolyat vagy erősebbet tudnék összerakni. Ha tényleg műxik, akkor meg feltennék ide egy részletes beszerzési és összerakási útmutatót.
Előzmény: dpek (936)
dpek Creative Commons License 2008.06.05 0 0 936
Szabad kérdezni milyen mágnest használtál?
MErt én is használtam előtte egy másik fajtát, és az nekem sem jött be.
Ahogy nem rég írták nem mindegy milyet és hova teszed.
A rászorítósok közül meg az átfolyósok közül is van olyan ami ér is valamit, meg semmit nem ér.
Előzmény: Akos_IKS (934)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.05 0 0 935
A mágnes nagyon jól használgató előtted haladó mágnesezhető anyagból készült hátsó végű teherautók esetén is.Akár 90%-kal is sökkentheti a fogyasztást(a 10%-ot a teherautó sofőrjének kell átadni). :)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.04 0 0 934
1.3-as, 16 szelepes Swift.
A hatás átmenet-nélkülisége felől nem volt kétségem. :)

Nekem nincs komputer, de mostanában 3 nap alatt kiürül a tank (max. 1 hét), ergo elég gyakori a feedback! :)))
Előzmény: dpek (933)
dpek Creative Commons License 2008.06.04 0 0 933
Erre most már tényleg kiváncsi vagyok. Addíg tesztelem, még nem győződök meg 100%-ra hogy működik -e vagy nem.
Milyen kocsid van?
Még jó hogy egyből jelentkezik a hatás, nincs átmenet, és van fedélzeti komputer amivel gyorsan pontosan tudok mérni.
Még jelentkezem.
Előzmény: Akos_IKS (932)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.04 0 0 932
"De kipróbálom majd megint eredeti állapotban tabletta meg mágnes nélkül"

Arra az időre kölcsönkérném azt... bocsi, AZT a mágnest (amelyik neked működik) és ha tényleg műxik, akkor megveszem tőled! :)))
de komolyan!
Előzmény: dpek (929)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.04 0 0 931
De, előfordulhat és el is hiszem, h a Te autód, neked kevesebbet fogyaszt.

Sajnos az én autómon nem jött be a mágnes, szarul ment az ffi-től, spuri most van benne, de többet fogyaszt vele, pedig igazán nem nyomom neki két óvodással a hátsó ülésen, a kerámiás olajadalék sz*rt sem változtatott a dolgon, az energy release-től felhabzott a motorolaj és nem csökkent a fogyasztás. Nem a levegőbe beszélek, tartósan próbáltam ki a cuccokat, eredménytelenül.

Sajnos sok dolog az átverésről szól, tisztelet a kivételnek. Ha neked bejött a mágnes, akkor használd légyszi, mert így kevésbé szennyezed a környezetet és még spórolsz is. Ha nekem nem jött be, akkor meg fogadd el légyszi, hogy nincs kidobni való tizenakárhányezrem rá csak azért, h a kocsimban figyeljen hatástalanul.
Előzmény: Mormogi7 (926)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.03 0 0 930
Ezt most viccnek szántad,de bizos vagyok benne,hogy a 175-ös helyett a 145-ös gumik jelentős menetellenállás-csökkenést okoznának.
Furcsa módon elég sok drága autó balesetezik,amin malomkeréknyi tárcsafékek,és negyedméternyi széles gumik vannak szerelve.
Ha óvatosan vezetsz, biciklikerekes autóval sem okozol bajt.Ha nem tudsz vezetni,lehet az autódon akármilyen fék és kerék,úgyis balesetet okozol előbb-utóbb.
A hóban is lehet csapatni tükörradiállal,csak a vezetési módnak alkalmazkodnia kell a lecsökkent tapadáshoz.

E85-öt próbáltátok már?Most vettem egy kannával.Mintha egy kissé jobban menne vele a szerkezet.
Előzmény: Akos_IKS (925)
dpek Creative Commons License 2008.06.03 0 0 929
Prolongot nem teszek bele, mert mert van már benne militec. Ugyan azt tudja fele annyiért.
A végén már benzinkutat nyitok:-)
A spurit is öntöm bele, de azért vannak fizikai határok ami után már nem csökken úgy mint amennyivel külön külön csökkenne.
Mindenestere nekem ne mondja senki hogy semmit nem ér egyik se.
MErt a semmitől nem megy le 1 másfél litert.
De kipróbálom majd megint eredeti állapotban tabletta meg mágnes nélkül, és ha megint visszaáll, akkor nem kamu.
Előzmény: Linebacker (928)
Linebacker Creative Commons License 2008.06.03 0 0 928
Ha még tolsz bele prolongot meg további 3 másik cuccost akkor meg is lesz a 0 fogyasztású autó.
Előzmény: dpek (927)
dpek Creative Commons License 2008.06.03 0 0 927
Ne is törődj velük.

Én se nagyon hittem a csodamágnesnek, főleg hogy már alapból fél literrel kevesebbet evett az üzemanyagtablettától. Ezek után már nem is vártam sokat a mágnestől, és nem hittem a szememnek, mikor a tablettás fogyasztás után, még majd 1 literrel kevesebbet mutatott a BC mágnessel. Így összesen az eredetihez képest kb. másfél literrel eszik kevesebbet, mint natúrba. Ja, és az igaz hogy tojással a pedál alatt, megyek, de a mérések a mágnes meg a tabletta előtt is így voltak, szóval törekedtem a lehető legkisebb fogyira. Így nincs az hogy előtte nyomtam neki most meg nem és attól eszik kevesebbet.
Egyformán nem nyomtam se előtte se most.
Ugyan az az útvonal, ugyan abban az időpontban egyforma terheléssel, és forgalommal. Szóval nem mellébeszélek.
A BC egyértelműen kimutatja. De többféleképpen tesztelem majd még.
Általában azok fikázzák akik még nem próbálták, vagy szart vettek vagy rosszul használták mint ahogy a kollega is írta nem rég.

A 100%-os pénzvisszafiztési garancia sem véletlen van.
Ezen nem gondokoztatok, ha nem érne semmit, akkor mindenki visszaküldené.
Akkor meg mi értelme lenne.
Aki nem hiszi rendeljen egyet, és ha nem jön be küldje vissza.
Ennyire egyszerű.
Én is vettem olyat ami nem működött, befaragtam vele(Eco-tak). De túltettem magam és vettem másfajtát.
Előzmény: Mormogi7 (926)
Mormogi7 Creative Commons License 2008.06.03 0 0 926
Mi van akkor, ha vagyok olyan elvetemült, hogy tényleg nem változtattam semmit, (kivéve, hogy jobban nyomom neki, mert tudtam ha jó az eredmény, az első lesz a szkeptikus érvek között, hogy tojást tettem a gázpedálra) ugyan azok az utakra járok, nem nyúltam az autóhoz, mert tényleg tudni akarom az igazi fogyasztás változást?
Ez nem fordulhat elő?
Tuti, hogy csak az átverésről szól ma már minden?
Előzmény: Akos_IKS (925)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.03 0 0 925
"Bár sokkal keskenyebb gumik"

Azért a biztonságot és az autózhatóságot ne áldozzuk fel az alacsony(abb) fogyasztás oltárán. Én úgy gondolom, akkor van értelme alacsony fogyasztásról beszélni, ha ugyanolyan körülmények között autózhatunk az autóval, mint a fogyasztáscsökkentő beavatkozás előtt.

Ha ettől eltekintenénk, akkor 4 bar-ra nyomott 145-ös gumikkal, kivett hátsó üléssorral gurulnánk lefelé egy nagy lejtőn, előttünk egy felnyitott csomagtartójú Grandis menne és büszkélkedhetnénk, hogy milyen keveset fogyaszt az autónk. Ez viszont messze van az alacsony fogyasztástól, inkább az értelmetlenség határát súrolja.

No, de itt egy link, lehet csámcsogni:
http://www.somender-singh.com/
Az Introduction menüpont alatt képekkel demonstrálva.
Előzmény: szsrobert (924)
szsrobert Creative Commons License 2008.06.02 0 0 924
Vegyük fel a pontok mellé a klím használatának mellőzését.Bár sokkal keskenyebb gumik és kisebb légellenállás sokkal többet számítana.
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.02 0 0 923
normál autóknál nem 6,5 hanem 8,5 fokos levegőt fúj be, ergo többet kapcsol le.
Előzmény: Degeczi (922)
Degeczi Creative Commons License 2008.06.02 0 0 922
(mit csinál az ECO módú klíma?)
Előzmény: Akos_IKS (921)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.02 0 0 921
Vegyük fel 6. pontnak az ésszerű klíma-használatot, ugyanis 100-nál a lehúzott ablak(ok) többet fog(nak) vissza az autón, mint felhúzott ablak mellett a klíma ECO módban!
Előzmény: szsrobert (917)
Akos_IKS Creative Commons License 2008.06.02 0 0 920
Kéne hozzá egy kis fizikát és kémiát tanulni, aztán hamar belátnád, hogy egy kívülre helyezett mágnes, belső kataliztor nélkül semmit sem ér, csak parasztvakítás. Megértem én, ha úgy érzed, hogy kevesebb lett a fogyasztásod, csak közben nyár lett és nem megy az automata dúsító, esetleg gumit is cseréltél és a nyári gumidnak alacsonyabb a gördülési ellenállása, stb.

Sajnos, az a fránya üzemanyag ugyan apróbb molekulákra esik a mágnes alatt, de közben hidrogén szabadult fel, hát gyorsan visszarendeződnek a mágnes után és a hidrogént is megkötik hamar, mielőtt az adagolóba érne.
Itt is nézz körül, mielőtt kidobod a pénzt az ablakon:
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html

Tényleg nem kötekedni akarok és ha neked bejött, akkor használd! :)
Előzmény: Mormogi7 (918)
szsrobert Creative Commons License 2008.05.29 0 0 919
Nem azt írtam hogy xar a mágnes(egyértelmű hogy javít valamennyit),hanem azt,hogy vagy tojással a lábunk alatt nyomjuk a gázt és üresben gurítunk a kis fogyasztás-spórolás miatt,vagy mindent bele,de akkor nem érdekel a fogyasztás.
Hatalmas pluszteljesítményt nem hiszem hogy adna felül a mágnes,pedig szívesen végigfosnám a lábam szárát a megnövekedett motorerőtől beijedve :)
Előzmény: Mormogi7 (918)
Mormogi7 Creative Commons License 2008.05.29 0 0 918

Ez önmagunk becsapása lenne!

 

Mióta rajta van pont ezért agresszívabban vezetek, nem néztünk guminyomást.

 

39 éve vezetek autót. Amikor szkeptikus voltam mágnes ügyben, ennél jobbakat is írtam a fogyasztáscsökkentők lejáratására.

Van akinek véleménye van, van aki kevesebbet tankol.

Jót tesz az önbizalmunknak ha jó ellenérveink vannak, az is sokat ér.

Én most kevesebbet tankolok.

Visszavásárlási garancia van rá, eddig nyerésre állok.

Mit veszíthetek?

Előzmény: szsrobert (917)
szsrobert Creative Commons License 2008.05.29 0 0 917
Egyértelmű,hogy a jó mágnes csökkenti a fogyasztást.
De a sorrendet be kell tartani.
1.Megfelelő guminyomás
2.Fékek/csapágyak/futómű-geometria ellenőrzése
3.Jó minőségű üzemanyag
4.Motor optimalizálás(mágnes)
5.Vezetési stílus módosítása(üresben gurulás,üzemanyagbefecskendezés nélküli motorfék,felesleges gyorsítások és fékezések kerülése).

Az 5.-tel 20-25% fogyasztáscsökkenés érhető el.
Nagy menetellenállással,rossz üzemanyaggal,rossz motorbeállítással,maxigáz-satufék módszerrel akár felére is csökkenthetjük az azonos üzemanyagmennyiséggel megtehető távolságot.
Előzmény: Mormogi7 (916)
Mormogi7 Creative Commons License 2008.05.29 0 0 916

"Dollármilliós fejlesztések, többmillió forintos autók, de a 200 Forintos mágnesre már nem futotta.
Ezt nehezen tudom elképzelni, de ha tényleg annyira tuti lenne egy-egy ilyen megoldás, szerintem simán átvennék a nagy konszernek is, miért is ne tennék"

 

Nem tartom lehetetlennek, hogy az OPEC a fogyasztáscsökkentésben élen járó gyártóknak fejlesztési kárpótlást fizet, hogy ne vigyék túlzásba.

A politika és a gazdaság a nem publikus valóságban minden rémálmot felül múlik.

 

A mágnesel kapcsolatban tapasztalatból a legszkeptikusabbak közé tartoztam. Volt rajta, nem hozott semmit.

 

Most mégis megdumáltak, feltettem egy másfajtát másik autómra. 

A Profi Magnet van rajta 5000 km-t már mentem vele. 7, 7 volt előtte, most 7, 3 nál nem tud feljebb menni.

Két kamionos ismerős Renault Magnummal teszteli, ott egy liter csökkenés is szép pénz egy úton. 33 literről 29-re csökkent nekik....

 

Nem mindegy milyen mágnes, mekkora és hova, hogyan szereled, és van autó amin nem lehet alkalmas felszerelési felületet találni.

Csak ennyi elcseszési lehetőséged van és belépsz a szkeptikusok táborába.

Előzmény: Törölt nick (915)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.26 0 0 915
Szia!

bocs a lassú válaszért, csak most jártam erre megint. Persze, hogy érdekel, de azért nincsenek illúzióim. Nem gondolom, hogy 200 Forintos mágnessel 20%-os fogyasztáscsökkenést lehet elérni.

Sok mérnök sok órát dolgozik azon, hogy hatékony legyen az energiafelhasználás, nagy teljesítményt vegyenek ki, viszonylag kis fogyasztással, stb. Dollármilliós fejlesztések, többmillió forintos autók, de a 200 Forintos mágnesre már nem futotta.
Ezt nehezen tudom elképzelni, de ha tényleg annyira tuti lenne egy-egy ilyen megoldás, szerintem simán átvennék a nagy konszernek is, miért is ne tennék?

Évtizedek óta próbálnak az emberek sufnikban tuningolni, nincs is ezzel semmi baj, minden tiszteletem az övék, én is ilyen kísérletező tipus vagyok, így megy előre a világ, az ember szentűl meg van győződve róla, hogy pont most fedezte fel a perpétum mobilét, valamint végre keresztbe tesz az OPEC-kartellnek, mert amúgy is beigazolódni látszik minden összeesküvés-elmélete a tecnikai fejlődés mesterséges visszatartásáról az autóiparban és az alternatív üzemanyagok szándékos és méltatlan mellőzöttségéről.

Magam is azt gondolom, hogy réges-régen átállhattunk volna valamilyen alternatív üzemanyagra, ha ez nem ütközne a nagyok pillanatnyi érdekeivel, de azért ez nem ennyire egyszerű. A bio üzemanyag terjedése következtében máris éhség lázadásokról érkeznek jelentések Mexikóból, Indonéziából, és Indiából. <a href="http://www.wienerberger.hu/servlet/Satellite?pagename=Wienerberger/WBArticle/ArticleStandard05&c=WBArticle&cid=1203358629166&sl=wb_hu_home_hu" target="_blank">A bio üzemanyag terjedése következtében máris éhség lázadásokról érkeznek jelentések Mexikóból, Indonéziából, és Indiából.</a>

Megvenném a Toyota Priust például, de egyáltalán nem rentábilis. Nem megyek annyit, illetve annyval drágább, hogy amennyivel többe kerül - mint egy átlagos autó - abból annyi benzint vehetek, hogy hiába eszik kevesebbet, az életben nem fogok annyit menni vele, hogy visszahozza az árát.

Aztán meg ha csapvízzel mennének az autók, akkor olyan adót tennének a csapvízre, hogy annyiba kerüljön, mint most a benzin. Vagy többe. Jelenleg is kb. 80% az adó a benzinárban, ha jól tudom? benzin Illetve a jövedéki adó és az áfa, plusz az útalap összesen.
Előzmény: vpe5 (893)
szsrobert Creative Commons License 2008.04.01 0 0 914
A kipufogókönyök hőjével fejleszthetünk kéjgázt műtrágyából.Próbálta már valaki?
Akos_IKS Creative Commons License 2008.04.01 0 0 913
jajne!
Előzmény: davee (912)
davee Creative Commons License 2008.03.28 0 0 912
Fogyasztáscsökkentéses chiptuning EcoTuning

http://www.eco-tuning.hu
szutsg Creative Commons License 2008.03.06 0 0 911
A youtube-on van pár alkalmazási módszer (keress rá, hogy "water fuel cell", ilyen üvegfalú hengeres cuccok lesznek), de igazából magam sem értem, mitől jobb az autónak, és miért olcsóbb. Persze ha napelemmel bontanánk a vizet és el is tudnánk tárolni a keletkező gázt, akkor lenne értelme.
Előzmény: modellfiu.hu (910)
modellfiu.hu Creative Commons License 2008.03.01 0 0 910
Ebben a pillanatban fogyasztottam el fel deciliter barackpalinkat :)
A vizbontok autoban uzemeltetesevel van valakinek tapasztalata?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!