Igen a megállás elég gáz az elsőkerekes Opelekkel. Úgy általában 2 variáció van:
-gyenge a fék (fading),
-jó a fék, de gyenge a futómű (elhúzza a kerék) -> blokkol mind a 2 első kerék (ez se jó) :))
Ráadásul mindegyiket leültetik, ettől olyat terpeszt, hogy a guminak a fele se ér az úthoz. Egyedül a Calibrának van jó féke, de az meg kitépi a kezedből a kormányt)
Hát az a baj hogy több astrában meg jópár más opelben ültem, mitőbb vezettem őket és megíjedtem az elmarat fékhatástól!Pedig nagyon jó állapotban lévő egyedek voltak,és mégis ilyesztő volt az hogy "nincs fék az autón"!
Reakcioidovel 10,66-ot. Anélkül 10,16-ot ötödik idő A3-ban. Kétszer mentem, az elsőt elböktem, nyomogattan AVE kütyüjét, meg elváltottam, az 11,1 lett. A második jobb lett az lett a 10,66. A másodikra egy Celivel mentem (legújabb, nem TS), de lemaradt.
Sok autó alulfutotta magát. Nem is értem.
Bryan hiányában beírom én :^)
Aki jönne a csapattal a ringre holnap:
A szokásos talihelyen 6h-tól (szerintem 1/2 7-3/4 7-ig) tali, onnét együtt megyünk.
Igen ezert is hajtok slick-es ellenfelekre... ;-) Jut eszembe. Mit mondanak, uzemelni fogsz mint bemondo? Igertem, hogy a Rringen leszek meg az iden, remelem teljesiteni is tudom...
Hát nem tudtam aludni. :(( !!!
+ rajtam röhörött a kolegám egy fél órát.
Nem árulom el, hogy villamos mérnök vagyok és digitális irányítástechnika szakon végeztem. Komoly szerveleim vannak.
DE A PIROS GOMBOT NEM TUDTAM EGYSZER MEGNYOMNI !
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Azért nem mentem rosszat. Nekem kezdésnek elég. Most jöhet a rendbehozatal.
Lehet, hogy újra megpróbálom.
Hali!
Ave: mi láttuk a nagy tuti füstöt,de tudtuk hogy a turbo szart be és nem a motor!
A kadett turbót simán vertem és nemcsak a rövid távon!Pénteken hátramentünk ahol a nagy egyenes van és ott kétszer is mentünk de hát esélye nem volt ő aztmondta hogy 200nál kezdett feljönni rám ez lehetséges mert én sokkal elöbb értem el a 200-at és ott már nem láttam értelmét kiraktam üresbe majd fékeztem!
És hogy mindenki elhiggye amikor gyorsultunk és úgylátszott rámfékezett a srác hát én kezdtem el fékezni és ő azért fékezett mert nem tudott volna rendesen megálni mögöttem,köztudottan szar fék van az opeleken!
FalCO,
12.7 az valoban szep ido, de minden relativ.
Pl. Most Hockenheimben ez az elsokerekhajtasu I-es GOLF (1800 ccm, G60-as toltovel, nem turbo!) 12.148 @ 186.04 km/h -t ment...
Rajtnal minden USA muscle car otthagyta, de jott rajuk, mint a fene, nemegyet utol is ert.
Viszont az mar biztos, hogy en nem foglak tudni megverni. :(( :))
12.64 a legjobb R5 GTT, ami ment valaha, es az mar eleg "hardcore", bar meg nitro nelkul.
13 aljaig talan(!) eljutok, de alabb...
Ja a Hringen, Lada biztos szonyeg mellol indul, a rendezok a forumon azt irtak, ha az ellenfel slickes, akkor a parja, megha sima gumis is, indulhat az aszfaltrol. Ne hagyd, hogy kibabraljanak veled! ;)
Ja, es mar a cel elott nyomjal neki feklampat, azt szereti o is csinalni :)))))
Ha nem rontod el (8 korul mesz) es o 9 korul, akkor lesz koztetek vagy 30 meter!
Ha csak 0.5 mp lesz koztetek (te elrontod, neki szuperul sikerul) akkor csak kb. 15 meterrel vered!
Hehe...
Nekem meg kb. 50 metert adnal! Cool! 200 meteren! :)
De gyere el vegre az Rringre, es futtasd meg valos mert 1/4-en is, a becsles az csak becsles. (Quarter Mile Estimator) Nem er melegre hivatkozni, mindenkinek egyforma a meleg.
Hello! Nekem is 1.8T-m van, csak ibizaba epitve (cupra turbo). Egyaltalan nem lehet vele normalisan elindulni, 204Le 300Nm -t mertek a chip utan (1.1bar). Igazan a 300Nm tesz be kb 3000Rpm-nel. Alkalmankent felnyomom 1.3bar-ig, akkor aztan nincs tapadas egyaltalan (szeria 195-os gumi). Nincs komoly eselye allo rajtbol, viszont autopalyan 240-ig nincs megallas, jaj annnak aki elottem cammog ;). Mondjuk egy calibra V6-ot meg gyari allapotaban lenyomtam vele a Hringen, legjobb 200m (meg a gyari 151 LE vel) 10.6s volt ott. Sajna ma utazok olaszba, nem tudok ott lenni kedden :(.
>Minek üsse szét az autóját, az AWDs japó gépek ellen úgysincs esélye. :)
Hm, hat egyelore a GOLF I 1.8 8v turbo (elsokerekes) is megveri.
(most nem, mert rossz volt az auto)
Minek usse szet az autojat?
Csak streetracingen erdemes szetutni?
Versenyzunk vagy nem versenyzunk, ez itt a kerdes!
>Szó sincs +50 lóerőről.
>Azért tűnik szokatlannak sokak számára, mert még nem láttak JÓ CaliTurbót
Most akkor van 50 Le kulonbseg a tobbi es ekozott, vagy nincs? Minusz iranyban is lehet az az elteres. :)
Egyebkent ha menne egyet 1/4 merfoldon (rendes mert ido) akkor a tomeg ismereteben mar meg lehet hatarozni min. mekkora a teljesitmenye.
Nem csak pentek ejszaka lehet villantani a geppel!
Hát a 1/4mile már elég kéne, hogy legyen, de mik indulnak a 2liter+turbo kategóriában? :)) Astra Turbóhoz volt már szerencsém: 3. sebességben már volt tapadás (350Nm), de igazából a 4.,5. sebességben dili, 6.-ban már elfog az ipari para. :))
"Persze, persze! Csak 50 Le-vel szeriabb, mint a tobbi szeria"
Szó sincs +50 lóerőről. Az a járgány a legjobb esetben is csak 204Le. A gyerek nem híve a putri-tuningnak, ahogy megvette az autót, új turbót dobott bele és kész. Még egy nyomorult sportdob sincs rajta. Azért tűnik szokatlannak sokak számára, mert még nem láttak JÓ CaliTurbót, csak a lepukkantott szemétládákat.
"Egyelore az 1/4 is rovid neki. Mennyi kell? ;)"
Minek üsse szét az autóját, az AWDs japó gépek ellen úgysincs esélye. :)
>Értem mit mondasz de ott egy trabant is megverte volna nem volt már mit gyilkolni
Nem vert volna meg, az auto remekul megy. Volt aki beszolt, hogy el kene vinni generalozni. Jo tanacs, mondhatom! A motor szuper, csak a turbo szar, de az is mukodik frankon, csak eppen ereszti az olajat a kipufba.
Egyebkent a Maserati fele olajfust azert szerintem egobb, mint egy "lepukkant" R5-e.
Na szoval itt vagyok,
CorradoG60 az ugyvedem, szoval o beszelhet a nevemben... :))
>Piros lepukkant?
Hehe, legalabb annyira lepukkant mint a te Corvetted! ;) Viszont sokkal pirosabb.
Nyugodt vagyok a visszavago kerdeseben.
Nagy szegeny lenne, ha a lepukkant R5 kikapna egy gyonyoru C4-tol szerinted? :)
Aki nem volt, ime egy foto a fustrol, amit csinaltam, es ez meg nem is a legnagyobb felho!
Ez nem gumifust, ez olaj!
En ezzel a beteg autoval visszavett turbonyomason (kb. 1.3 bar) is 9.8-at mentem 200 meteren, ez 6.9 alatti 100 km/h. Ja es volt meg utcai gumi (slick hianya) es csuszos kuplung a menun!
Igaz ez utobbi csak az elodontoben, ahol 10.2-t mentem, nem csoda, hogy kikaptam a Visa-tol.
A 3. helyert azert nem nyomtam, mert minek?
Hivatkoztok itt a nagy melegre... Persze! Nekem a K&N legszurom a turbotol kb. 10-15 cm-re van! Kit erdekel, ha meleg van?
Kepzelem, pirosnal melletek all egy rendes ellenfel, erre azt gondoljatok, aaa, nem versenyzek vele, mert most meleg van...
Az auto most kb. 150 Le, az uj turboval 250-ig nincs megallas.
Turbo Ladarol meg annyit, hogy jo az autoja, es jol tudja vezetni. A pitbullja meg lepisalta a R5 hatso kereket... Hogy is van a mondas?
Mind1, mit csinal, a versenyben csak szimplan az Ellenfelem.
Igaz, hogy a Lada hatsokerekhajtasu, es ugy indul meg a lampatol, mintha segberugtak volna, de akkor is ot kell (kellene) megvernem.
Mellesleg mertem par erdekes autot (pl. Civic Type-R, Mitsu 3000GT) a jovo heten az ave.fw.hu-n.
Fennt lesznek a mert futamaim is.