Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Akik követik Egyesületünk tevékenységét, azok bizonyára tudnak róla, hogy 2008-ban megvásároltuk és elszállítottuk az Üllői úti parkolóból az 1031-es pályaszámú villamost, mely 1911-es építésével ma már több mint száz éves. Ezen villamos felújítása úgyszintén - ha[...] Bővebben!Tovább »
A ma esti 19:50-es Széll Kálmán térről induló fotósmenetre eddig 12 résztvevő jelentkezett. Ez egyrészt azt jelenti, hogy nagyon szellős lesz a villamos, másrészt pedig azt, hogy még félház sincs.
SZóval ma 12:00-ig még lehet regisztrálni a www.bkk.hu/nosztalgia oldalon. A menet felmegy Farkasrétre, onnan Hűvösvölgybe, a 18-ason át Kelenföldre, fotómegállás lesz a kocsiszín előtt, ahol ugye az acélvázasítási program zajlitt, majd a Batyi következik, de a vége előtt még lesz egy lánchídi kanyar, hogy lehessen képeket csinálni Lánchidas, Parlamentes és Budavári palotás hátterekkel is. A részvételi díj négy nosztalgia jegy.
Na, ez érdekesen hangzik! Köszia választ, iho-t nem nagyon olvasok, mert csak belezavarodik az ember...ömlesztve van mindenféle, főleg nem vasúttal kapcsolatos hírrel...
Természetesen akkor elmondom, azt hittem ez ismert, mert több oldalon kerestek infót róla és az IHO magazin honlapján is olvasható volt. Röviden : holnap a Sport csokoládé 60. születésnapján egy ugyanolyan díszbe öltöztetett fogaskerekű szerelvény fog közlekedni díjmentes használattal a megadott időben. Fenn a hegyen is lesz egy kis ünnepi hangulat, délután valamkiokor pedig egy Sport csokit mintázó tortán fogják az egybegyűltek a gyertyákat meggyújtani.
Info a Sport csokis menetről ! Elmentem a Városmajorba és a következőket tudtam meg : indulás lentről minden óra 03 perckor, azaz 10.03 11.03........... és végül 17.03 Fentről : 10.26 11.26.........és végül 17.26 A matricázás és díszítés csak este kezdődik, csupán emiatt nem érdemes arra sétálni, hogy látható-e valami belőle.
Az ezres sorozatúaknak is ilyen hangja volt. Mondok még valamit, és azt, hogy a fogaskerekü kocsiszínnél a szállító hídnak is ez a hangja. Még a kapcsolószekrénye is ilyen.
Öööö... nem tudok róla, egy pont oda. :-) Mindenesetre a körülményekhez képest ez akkor is kortalan, nehéz lett volna a 2624-est ilyen szögből N betű nélkül fotózni.
A tegnapi posztot folytatnám , kis kedvenc 2624-esemre koncentrálva. Számomra irtó érdekes volt, hogy végre hegyipályán is megtapasztalhattam az öreg gépet, mert ez az, ami a legközelebb van ahhoz, amilyen az 59-es vonal volt a régi időkben. Van ugyan egy teljesen autentikus villamos[...] Bővebben!Tovább »
Talán a 1044-es villamoson utaztam éjjel, és kivettem a taskból. Csúnya dolog, de nem tettem vissza. Most szép emlék, ez megmaradt, de a villamos az nem.
Remélem nem haragszol, hogy lecsupaszítottam ezt a járműlapot (az ezres albumban találtam), szeretném felhasználni majd a 2624-es projektemben, természetesen forrás megjelölésével.
20 éve - kivéve a beállók, mert azoknak váltót kellett állítaniuk. Egyébként a Hűvösvölgy felől beállók most is (úgy értem, vágányzáron kívül is) hátsószedőznek Budagyöngyéig.
Nem vagyok 100% biztos abban, hol készülhetett pontosan ez a fotó, ebben kérem a segítségeteket. 90% azért, hogy a Bihari utcán Kőbányán. De mi az a Jegenye utca felé kiágazó vágány?
Valószínűleg, amiért a 12-es is mehet hátsó szedővel. Ez általában olyan vonalakon engedhető meg, ahol a szedőérzékelők alkalmasak a biztonságos közlekedésre.
Hüvi felől jövőnek miért mindig a hátsó áramszedője van felengedve? Nem az elsőnek kéne lenni? Még 20 éve a 61-eseken jártak így a tuják a Móricztól a Moszkva felé
Augusztus 20-án a tervezett Hűvösvölgy-Farkasrét járat az 59-es villamos vágányzárának elhúzódása miatt nem fog közlekedni, helyette a Jászai Mari tér és Hűvösvölgy között jár majd a nosztalgia villamos, a tervek szerint a 2624-es. Az FVV csuklós közlekedése ezen a napon változatlan lesz, tehát a Deák tér és a SZéll Kálmán tér között jár majd.
20-án nem lesz valami olyan UV-s program a 47-esen mint tavaly? Gondolok arra, hogy a ksz.i kiállás meg volt hirdetve fotóstúrának, választottunk útvonalat stb...
Az augusztus 24-i 2624-es villamosos fotós menetek tervezett programterve, előzetes tájékoztatásból a törzsközönségnek:
fotó lájt part 1: 14:00 Zugló kocsiszín-16:40 Széll Kálmán tér - inkább villamosozás, kevés fotózás a munkanapi forgalom miatt, Zugló kocsiszín látogatás
fotó lájt part 2: 17:00 SZéll Kálmán tér-19:40 Széll Kálmán tér - itt is inkább a villamosozáson és a fogas kocsiszín látogatáson van a halnsúly
fotó médium: 20:04 Széll Kálmán tér-23:10 Batthyány tér - ritkul a forgalom, több megállás, de még nem korlátlanul
fotó hard: 23:30 Batthyány tér-4:30 Keleti pályaudvar (vagy 5:00 Hungária kocsiszín): elszabadulnak a fotóállványok és a hosszú expozíciók...
25-én pedig indul a nosztalgia csomópont, tehát sok alvásra nem lesz mód és lehetőség... :)
Meghirdetve a bkk.hu/nosztalgia oldalon lesz majd, regisztrálni kell, 2000 forintos történés mindegyik menet, a kocsi kis befogadókészsége miatt a létszám viszonylag korlátozott lesz, az éjszakai meneten bevállaljuk az 5 fő/négyzetméteres telítettséget, amúgy nem.
Király. Már csak azért sem tudtam hova tenni a Lajos utcás írásaitokat, mert "Gergő most tudta meg, hogy a Lajos utca nem ér véget a Pacsirtamező kezdetével". :)
A "nagy" Lajos utca képe meg pontosan előttem van és nem volt összeegyeztethető az alábbi képekkel.
Szerintem a Nagyszombat utca biztos nem, a háttérben a domszerűség miatt (bár aránylag túl messzinek tűnik) és a házastílusa alapján én valahol a tabánra tippelnék, bár ott nem tudom hol nyílt ekkora térré az utca. Kár, hogy az az utca név tábla nem olvasható.
Nekem is, de aztán kizártam. Bécsin nekünk jobbra szerintem sosem volt olyan magas épület, ami látszik, a 17-es ág emlékeim szerint később épült ki a Margit Kórházig, ez stimmelne, de szerintem előtte is a Bokor után keresztül ment Észak felé a tuja. Ha pedig azt is megnézzük, hogy milyen rövid az ív, nem követi az utca vonalát, akkor az alapján az Amfiteátrum másik oldalát célozzuk be, ami szintén nem stimmel. Az nem Óbuda lesz, de nem találok kapaszkodót.
Pár kép Kijevből (lesz majd Odessza és Lvov is, amint utolérem magam velük :) ), Kijevben javarészt metróztam ;) ezért én speciel nem jártam be a kijevi villamoshálózatot, de pl. a 12-es villamosért megérte (~20 percen át egy erdőben/!/ közlekedik...)
A felfedezés történelmi jelentőségű: a kétszáz évnél is régebbi hálózat lehetett a normál nyomtávú vasút őse és az ipari forradalom egyik mozgatórugója.
Amikor egész napon át húzgálta ugyanezt a kocsit Angyalföld állomás IX. vágányán, akkor nem zavarta az állatvédőket? Az pedig jó előre meg volt hirdetve a XIII. kerület által. Valaki mutassa már meg az állatvédőknek ezt a táblázatot. Durván 10-szer könnyebb elmozdítani a vaskerekűt, mint a gumikerekűt, ami elé befogva eljön Újpestről.
Mi is kint voltunk szombaton délután, Mónika meg sehol. Egy srác ült a kocsin -gondolom vigyázott rá- , ő mondta, hogy a "technikai" szünetet az állatvédők rendelték el.
Azon a 35 méteren biztos nagyon meg lehetett volna zargatni azt a lovat, az persze nem gond, hogy egy ember aszalódott rajta egész nap.
Elképesztően szép a lóvasúti kocsi a Szigeten. Remélem a főpolgármester komolyan gondolta, hogy a Margitsziget egész hosszán lóvasúti pályát építenek és megindul a közlekedés.
Tegnap kis technikai gond volt? Mónikával nem volt rendben valami, csak a kocsit lehetett megtekinteni. Persze ez is nagyon jó volt Mónikának pedig jobbulást!*
Hát ha hiszed, ha nem, én azt gondoltam, na majd a nagy tükröst megtartom egyenesen. Egy francot... :D Tegnap jött a Nohab, izgultam, hogy el ne rontsam, hát, 1 fok belement balra... (és van rajta elektronikus horizont...) :D :D
Klasz anyagok a villamostörténetről. Korábban máshol is olvastam már a megszünt hálózatról, és arról is, hogy egy kocsi ki is lett állítva Szombathelyen. Egy hete Bükön nyaraltunk, s az egyik nap Szombathelyet fedeztük fel. Pontosan nem tudtam, hogy ez a kocsi hol van, a barátnőm hívta fel rá a figyelmemet. Szívesen visszamennék az időben, hogy utazhassak rajta.
Nem szoktad még meg, hogy mindig ilyenek? :)
Máskülönben ezt a hőséget nehéz alkohol nélkül kibírni, biztos mindegyik kép borulás közben lett kattintva. :D
Már vártam az iparikat a 61-esen, de az ötvenhét fokban nem volt kedvem kimenni fotózni. Jó képek, de ha szabad kérdezni, miért dől majdnem mindegyik egységesen balra? :-)
Kezd úgy kinézni a debreceni 2-es vonal, hogy a végén még talán lesz is belőle valami - legalábbis a Dienes szakközépiskoláig, addig már felsővezeték is van, utána azért nekem nem tűnik úgy, hogy nagyon sokat változott volna a helyzet. Egész hangulatos vonal lesz, ha egyszer elkészül. Két kép, dokumentum jelleggel a Thomas Mann utcából és a Kölcsey mellől.
de egy ilyen rövid táv alatt is elzsibbadt a lábam tőle, mire leszálltam, mert úgy rezonált az egész trágyadomb padlója. Kukába velük.
Azért mert egy-két kocsiba a kelleténél jobban kikopott a kardán és kapcsoló szerekezeti, és emaitt rezonál, már szar az egész és az összeset kukába kell dobni... :(
Ennyi erővel az összes GVM is mehet a kukába, mert múltkor a 226-ossal utaztam és az valami borzadáj volt. Amilyen hangok, zörejek, rázkódások jöttek a B hídból, hát az nem volt embernek való. Ezt tetézte még a Vmax 30, így még az utazási élmény se kárpótolt. Menekültem is, ahogy tudtam róla.
Az hogy miért járnak ilyen rezonálós kocsik, meg inkább hagyjuk. A minap egyikbe intéztem kardáncsapágy cserét, ezzel legalább fél éves traumát okozva a műszaknak...
Szerintem jazz sem a T5C5K / hagyományos kocsi különbségre gondolt, hanem arra, amire időről-időre magam is rádöbbenek, méghozzá, hogy a Pestről kiadott tátrákon sokszor egyszerűen büdös van, és ragadnak a dzsuvától. Budán ez nincs. (és akkor még nem beszélünk az egyéb igénytelenségekről, mint az angyalföldi pályaszám-feliratozási szokások...)
Nana! Ez így egy elfogult blőd megalapítás! Én ugyanazt a járművet látom, csak az egyik retkes, és elhanyagolt, a másik optikai látványossága a budai elitre lett méretezve. És most hagyjuk a vezérlést, mert attól még ugyanúgy megkel mászni pl gyerekkocsival, vagy nagy melegben ott is meglehet rohadni.
Ja igen, a szolgáltatás az nem egészségi probléma, te ugyanis arról írtál. Egy Tátra, egy öreg Ikarus, vagy egy puritán Hév szerelvény sem mondható Combino szintű szolgáltatásnak, mégis naponta ellátják feladatukat, ameddig nincs jobb!
Szerintem ott inkább egészségügyi gond lehet, ha azon a rövidtávon ilyen panaszaid vannak, menj orvoshoz! :) Ami a "kukát,, illeti akkor a 14-es Tátráival is gyorsan csináljanak valamit, mert mikor azzal utazom, hát borzasztó állapotban vannak, szakadtak, elhanyagoltak, koszosak, és ott is van mindenfajta mellékhang és rezonálás!
Ha a 280T-ket valami kényelmes, csöndes, jó váltja le, akkor menjenek. Egy Szentendrére, egy nosztalgiának, eg yEberswaldébe. Kábé. De ez itt tök off, nem tudom, hogy jöttek ide...
Szerintem előbb fognak a 280T-k kukába menni, mint ezek. Nem nagyon látom a realitását annak, hogy rövid távon belül lesz itt olyan villamosbeszerzés, ami kapcsán ki lehetne dobni az összeset.
Egyébkén le a kalappal kelenföld műszak előtt, egész jól összerakták a kocsikat a vágányzár idejére.
Nagyon helyes, hogy elbúcsúztak, a múltkor direkt elengedtem egy kombájnót, hogy ezzel menjek át a Jászairól a túlpartra, de egy ilyen rövid táv alatt is elzsibbadt a lábam tőle, mire leszálltam, mert úgy rezonált az egész trágyadomb padlója. Kukába velük.
Nagyon jó fotók, főleg az utolsó! :) A 4165-4169-es Tátra páros már sajnos nem egyedis (a képen kiváló állapotúnak tűnik mindkét kocsi) és a 4030-as is sokat változott azóta. Hála az égnek lekerűltek róla ezek az erősen esztétikaromboló szögletes ajtó csodák, majd T5C5K, végül T5C5K2 lett belőle. :)
Ismét egy nagyszerű összeállítás! Öröm volt látni ezeket a képeket. Imádom Szegedet, talán azért is kedvelem annyira, mert ezek a sárga Bengálik anno egy különleges hangulatot adtak a városnak. :)
Rég írtam már Szegedről , és még régebben szerepeltek régi szegedi képek a blogban, hát most pontosan ez fog következni. Természetesen nem Indiáról lesz szó, hanem a gömbölyű orrú csuklós villamosokról , melyek valószínűsíthetően benga méreteik (ne a mai csuklósokra[...] Bővebben!Tovább »
A Közgáz Vizuális Brigád Amsterdam '87 című rövidfilmjében érdekes részletre bukkantam. A film készítői Czabán György és Ganczer Sándor voltak. A filmben maga teljes valójában feltűnik és átsuhan a képen a több cikkben megírt és dokumentált, Pestről exportált[...] Bővebben!Tovább »
tőlem is egy kérdés: ha szombaton már vágányzárak lesznek mind a Petőfi hídnál, mind a Móriczon, mind a Déli pu.-nál, akkor hogyan fog eljutni a 2624-es a Deák térre? :-)
Köszönjök a szervezőknek a tegnapi napot. Mi jól éreztünk magunkat. Igaz hogy nem Bengáli volt de nem volt rossz az UV. A kocsiszini látogatások remek program volt.
Pedig készülj fel lelkileg, hogy a frissek közül mindig akad egy-egy féleszű.
Még a törzsgárdából is előfordul, hogy valaki "transzba" esik és nem veszi észre, hogy húszan vannak a háta mögött. Bár ha jól láttam, akkor Lovigabi kihagyja a holnapi mókát. Bocs :-)
Támogatom a kezdeményezést, valamint a program elején (és talán kôzben is) minduntalan hangsúlyozni kellene, hogy aki nem fotózik, az lehetôleg ne szálljon le, aki fotózik, az a tôbbiekkel EGY VONALBAN, nem ám szanaszét, hátul, bele a másik képébe belemászva helyezkedjen...
Köszi! Magam is úgy véltem, hogy nem a 4-6-ról ált ki egy szerelvény, de nagyon nem arra figyeltem, mire felnéztem a gépből, már jócskán kanxarodott a Szilágy fasor felé.
Háromnegyed órával ezelőtti eset. Valószínű, hogy a vonószerkezeten is elszakadt a huzat. Nem vártam meg mig kiszedik a kocsiból, mert megromlott volna a kaja amit épp vittem haza. Nem volt személyi sérülés, és még a tűzoltók sem voltak ott.
Hát, az új menetrendben minden marad a régi, csak a kifelé menő kocsi vár elágazásnál - hétvégén úgy hat percet, mert elvileg úgy jön ki a kereszt. Majd kiderül, hogy ez jó-e vagy sem.
A ne legyen rövidebb az egyvágányú szakasz gondolattal nagyon nem értek egyet, nagyon nem mindegy, hogy két kilométeren át áll fenn ez a dolog, vagy kétszáz méteren. Pl. az esti beállókat tíz percig kint kell várakoztatni Kamarában, hogy úgy érjenek Kelenvölgyhöz, hogy ne találkozzanak szembe a kifelé menő következő kocsival. Ha csak kétszáz méteres az egyvágányú szakasz, akkor erre nincs szükség, nem kell hat percet várni az ellenvonatra, és még a baleseti veszélyforrását is csökkented egy esetleges vazze benéztem a keresztet című dolognak. A munkák ettől nem fognak elmaradni, már a patakmeder szabályozását végző vállalkozó fogja beépíteni a ráhajlítást, a munkák ezzel párhuzamosan el fognak kezdődni.
Állítólag a hétvégén kicsit megvariálják a 41-es menetrendjét, mert a kereszt pont az egyvágányú rész közepére jön ki, meglátjuk, hogy mit tehetünk.
Nagyon szuper! Cserébe majd a Fehévráin vagy a Rakparton fog valamivel párban közlekedni. Amúgy is Rózsavölgy felső környékén szoktunk találkozni, így max. egy 3 percet kell várni a Kamra felé közlekedő szerelvénynek. Szerintem ez még belefér...
Ráhajlítást meg azért is tartom feleslegesenek, mert ezzel nem leszünk előrébb, a "kereszt" nagyjából ugyanúgy az egyvágányú szakaszra esik majd. Ráadásul ezzel csak konzerváljuk jó időre a jelenlegi állapotot... :(
Kb. egy hét múlva beépül majd egy ráhajlítás Rózsavölgy alsóhoz, attól kezdve rövidebb szakaszon kell majd egyvágányozni, nem kell elmenni Kelenvölgyig.
Egyébként úgy néz ki, hogy kimegyünk Kamarába, de a forgalmi kötöttségek miatt (mindenképpen egy forgalmi járattalpárban kell menni az egyvágányú szakaszon) kevesebb fotómegállás lesz, mint terveztük.
A visszajelzéseket és a listákat nézve a szokottnál több nem fanatikus érdeklődő lesz a meneteken, ami elsősorban nekünk lesz feladat, hogy úgy alakítsuk a programot, hogy mindenki jól érezze magát. A fotós kemény magtól emiatt nagyobb türelmet kérünk majd, ugyekszünk megfelelően kontrollálni a résztvevőket. Ha valaki tud hozni PMR rádiót a kemény magból, az sem lenne rossz, ügyesebben lehetne szervezni a megállásokat.
Vagy helytelenben fog mutatni, vagy kimarad vasárnap Kamaraerdő. Állítólag a hétvégén kicsit megvariálják a 41-es menetrendjét, mert a kereszt pont az egyvágányú rész közepére jön ki, meglátjuk, hogy mit tehetünk.
Kicsit sajnálom, hogy a villamos nem került középre, de ez talán az én ízlésvilágomnak köszönhető. Ettől függetlenül nagyon szuper kép. Gratulálok hozzá! :) Jó beállítás, gyönyörű színekkel.
A kép csak első ránézésre nem idevaló. A bal oldalon látszik egy ICS, amint a János kórház irányába megy. Mire felnéztem, már csak azt láttam, hogy semmi tábla nincs rajta. Tud róla valaki valamit?
A legfontosabb az, hogy a fotós engedélyezze a képe felhasználását. Ez az esetek 99 százalékában nem szokott gondot okozni, abból lehetnek problémák, ha valaki nem tud a képe felhasználásáról. A részleteket az adott fotóssal kell megbeszélni, a magam részéről például az szokott lenni a kérésem, ha valahol publikálják a fotómat, hogy jelenjen meg a nevem mellette (és tudjak a képem felhasználásáról). Tapasztalataim szerint a nagy többség is hasonlóan gondolkozik.
Érdeklődni szeretnék, az itt lévő képeket milyen módon lehet megjeleníteni különböző helyi információs oldalakon? Elegendő a kép készítőjének nevét feltüntetni, mi szokott lenni a bevált módszer?
Közben eszembe jutott egy program még októberre: elvileg a 19-20-i hétvégén szeretnénk megszervezni a villamosvezető EB-t. Kamaraerdő és e között viszont van két hétvége, azok egyikére be lehetne tenni a miskolci menetet.
Én is támogatom a dolgot, Illéshez és Hungerihez hasonlóan vélekedve szép lenne az október, már lágyak a fények, sárgulnak a levelek, de még nem megy le háromkor a nap. Tekintettel arra, hogy nyáron meleg van, magas a napjárás (én annyira nem szeretem), és van progi így is bőven, tényleg a nyári nosztalgiadömping zárására szuper lenne (de ez is egyfajta magánvélemény). Azt meg kell jegyezzem, hogy a tavaszi nagyon szuperül meg volt szervezve, úgyhogy engem mindenképp érdekel.
Annyit tennék hozzá, hogy ha a miskolci ősz is tud olyan szép lenni, mint a pesti (na miért ne tudna), akkor legyen inkább ősz. A világosság csak akkor érdekes, ha nem délelőtt indul a program, máskülönben 10-es kezdéssel tuti kidőlünk legkésőbb 6-kor, októberben még világos van akkor (ugye?).
A Skoda meg tényleg a non plus ultra.
Én maximálisan támogatnám (bár tavasszal sem tudtam elmenni sajnos, de most hátha...). A budapesti programok ütemezését nézve én két időpontot tudnék javasolni egy ilyen tútára: vagy valamikor augusztus 20-ig, mi júli 21. és aug. 24. között nem nagyon csinálunk semmit, mert négy vágányzár van egyszerre, ami nem tesz jót a fotós meneteknek. Ennek az időpontnak a hátránya, hogy sokan vannak szabadságon, elég meleg tud lenni (bár ez a fanatikus fotósokat nem szokta távol tartani). Előnye, hogy sokáig van világos, későn nyúlnak meg az árnyékok, és jobb eséllyel lehet kifogni napos időt. A másik időablak október közepén lehetne, szeptember végén Budapesten lemegy a troli nyílt nap meg a villamosnap és az utolsó nosztalgia HÉV-ezés, utána elég tiszta a terep, óraátállítás előtt még lehetne valamit alakítani, viszonylag kedvezőek a viszonyok.
Ha esetleg ezt a programot össze lehetne kötni egy kocsiszínen belüli škoda bemutatással, akkor az nagyon sirály lehetne.
Ahogy nézem, lesz mocorgás rendesen, éppen ezért kérdezném, hogy még nekiugorjunk-e itt, a messzi Miskolcon egy 151-eses fototúrának, a tavaszi SGP-menethez hasonlóan, vagy már ne? Mert semmiképpen sem szeretnék rászervezni másra (a vis maior időpontmódosítás is marhára kellemetlen volt), mert elég sokan jöttetek, és azért 2009. nyara sem most volt már, amikor utoljára rendesen járt.
Még szerencse, hogy legalább erre a pár percre kisütött a nap, így volt mit fotózni. Én még a Széll Kálmán téren tudtam pár napos képet lőni. Ma a felhők szinte meg sem mozdultak.
Igazából ez az első ilyen regisztrálós móka, az ellenőrző kód csak úgy van :-)
A szervező az e-mail címedet, nevedet és a kódodat is látni fogja, jelenleg még ezen adatok közül az e-mail cím a legfontosabb. Fizetni a helyszínen tudsz.
A citromailesek (és egy-két kisebb szolgáltató) nem kapják meg a visszaigazolást, de az adataik megvannak, aggódni nem kell, manuális visszajelzést kapnak majd.
Mi már regisztráltunk. Ellenőrző kódót meg kell tartanni mert csak annyit írtak hogy a visszaigazolás sikeres volt? Fizetni a villamosvezetőnek kell mert nem ír semmi bankszámlaszámot vagy ilyesmit? Nekünk ez lesz az első menet még sose voltunk ilyen nagy túrán. Tavaly újpesten mentünk 2 kört a Bengálival. Már várjuk a hétvégét :)
Egyrészt pont most néztem, hogy Illés listájába -jelenleg- bekerülnek azok is, akik nem igazolták vissza :)
Másrészt viszont látok két e-mail szolgáltatót, akik regisztációja már több tíz perce nincs visszaigazolva. Az egyik a citromail, a másik a mav-start, előbbit állt módomban letesztelni :), nekem sikerült. Figyelni fogom az igazolásokat, mert a BKK Infonál is vannak levelező szerverek terén problémák, de ha sem a spam-ben, sem sehol másutt nem találjátok a válaszlevelet, jelezzétek a publikus címemen. A regisztrációnak mindenképpen van nyoma, még ha nem is tudjátok visszaigazolni, akkor is.
Ezúton lájokom az újfajta regisztrációs technikát! :-) Látom, máris rohamosan fogynak a helyek. (Esetleg még valahol fel lehetne hívni a figyelmet, hogy csak akkor kész a regisztráció, ha a válasz e-mail-ben a Visszaigazolás-ra kattintottunk - bár ez egyébként a netes regisztrációknál már megszokott.)
Előtte hétvégén még vágányzár van Budán, szóval az nem annyira oké. Szerintem szeptember eleje lehet, de akkor meg elég sűrű lesz a program (aug. 30: VTTE menet, szeptember 15 UV túra).
Most jöttem rá, hogy augusztus 24-e (szombat) munkanap lesz, így a 2624-eses csavargást nagy valószínűséggel inkább egy másik időpontban tartjuk majd meg...
A bkk.hu/nosztalgia oldalon lesznek majd róla információk, és ott lehet regisztrálni is. Előzetesen: mind a két csapat ugyanazt az útvonalat fogja bejárni a Mester utcáig, csak máshol lesznek a fotómegállások az eltérő napállás miatt. Tehát: Boráros-Kossuth tér-Boráros-Pápay utca-24-Salgó-Blaha-37A-Hidegkuti stadion-1-Óbuda-17-Török utca-4/6-SZéll Kálmán tér-61-Szépilona-61-Széll Kámán-18-41-Kamaraerdő-41-Újbuda-kp.-4-Mester utca-51A-Ferencváros, illetve 51A-24-Baross.
Az első menetnek Szépilona kocsiszínben lesz rövid látogatása, a második pedig a program végén nézi meg Baross kocsiszínt (hogy több idő maradjon még viszonylag jó napállásnál fotózni). Találka 8:15-kos és 14:15-kor a Borároson az egykori 2A végállomáson, a részvételi díj négy nosztalgia jegy (2000/1200 forint).
1316-1317, lehúzott szedőkkel, magára hagyva, még mindig ott áll. A gyalogátkelőnél a turisták pár percig még várnak rá, hátha elindul, aztán amikor megúnják, mégiscsak körülgyalogolják a szerelvényt. :-p
Mit tesz egy normális ember, ha egy internetes fórumon háromnegyed éjfélkor azt olvassa, hogy " fél óra múlva olyan villamos lesz a Kiskörúton, ami még soha "? Vélhetően rákattint a "vissza" gombra, hiszen csak véletlenül kerülhetett olyan helyre, ahol ilyet írnak. Ha viszont nem[...] Bővebben!Tovább »
(végülis, teljesen rendjén való, hogy a XXI. században a már HD felbontású videót felvenni képes mobilok korában - s mégis ezzel a minőséggel kell beérni, hogy két Combino villamos is ott volt a Kiskörúton...)
15.00 és 15.15 körül állnak ki a Kelenföld kocsiszínből, így a Döbrentei teres kép 15.19-kor, míg a Déli pu.-s kép 15.39-kor készült. az utolsó pár képre nem írok időt, mivel ez egy kocsicsere volt. :-)
Az angyalföldi nyílt nap klassz volt, de sajnos egy értelmes lépet se sikerült lőni...hol beborult, hogy autó ment a képbe...ezért viszont érdemes volt várni: