Szerintem ne vagdalkozzunk és ne ítélkezzünk mások felett félinfók, médiából szerzett értesülések alapján. Vannak ilyenek így is elegen, ne gyarapítsuk a számukat - legalább itt ne. :-)
De a másik az, hogy elmegy a picsába az olyan tervező, kivitelező, aki nem számít arra 2008-2009-ben, hogy a 2015-re ennyire leromlik azoknak a dilatációknak az állapota. Meg az egyik oldalon a pogácsák egy része is hiányzik, felfagyott a beton és vastag szögek állnak ki fölfelé a sín mellett. Gyönyörű.
Mintha nem tudnák, hogy mekkora terhelést bír ki és mekkorának van kitéve ,,,, Ez meglepte a tervezőket ??? Naivak vagy ostobák ???
Melyikek ?
Engem az lepett, meg hogy őket ez meglepte és most csodálkoznak.
Arra nem is gondoltak, hogy emiatt a 300 méter miatt lehet majd újra pótlóbuszoztatni átszállásokkal.
Úgy tűnik, vannak furcsaságok a CAF-ok ajtóvezérlésében: a 2202-n néha ajtónyitás-engedélyezéskor minden ajtónál sípol és villan egyet az indításjelző, a 2206-on pedig nem mindig világít a zöld fény, ha engedélyezve van az adott oldalon a nyitás.
Remélem 5 év múlva már tudni fogják, hogy pár hónap alatt rohamosan leromlik a dilatációk állapota majd, így előre készülnek a cseréjükre úgy is, hogy várhatóan akkor sem lesz semmi előjele a cserének.
A rövid CAF-ok már rég forgalomba álltak , mire sikerült végre az első hosszút is elkapnom, amikor hétfőről keddre virradó éjszaka a Szent Gellért térről a Szabadság hídra kanyarodó vágányt próbálgatták vele. Magán a hídon nem mentek át; vélhetően csak arra voltak[...] Bővebben!Tovább »
Az Erzsébet királyné frissen felújított szakaszán azért sikerült. A Nagy Lajostól a Mexikóiig nem lehet a villamost előzni. Sőőőőt, már a Rákos Pataktól nem tudod előzni.
Nem, nem errol szolt a tema. Azt mondtad (szo szerint idezem), hogy "a villamos közlekedésnek nem szabadna leszorítania az utakról az autóforgalmat". Erre reagaltam azt, hogy ettol nem kell tartanod. Es ezt a mostani hozzaszolasod csak erositi, hisz ezek szerint ott voltal, autoval, tehat nem lett leszoritva az utrol az autoforgalom.
Szávából a hangok nekem 22-ét mondtak, de végül is tök mindegy! Miközben a BKK honlapján olvasható, hogy októberben is folyamatosan állnak forgalomba az új CAF villamosok. Ja mind a kettő. Folyamatosan minden nap kettő kijön a húszból! :-(
Na, én naponta járok azon az útvonalon*, ha úgy adódik vonattal, ha úgy adódik, személyautóval. A csomópont felújítása és a Budaörsi úti vízvezetékes buli előtt is jártam arra, csak rövidebb volt a sor kifelé/befelé, de időben elég sokat elvitt. Ha 6:10 után érsz be az M1-M7 bevezetőn reggel, akkor már érezhetően lassul a forgalom, héttől kb. járhatatlan. Délután 15:20 körül még gyorsan ki lehet slisszolni a BAH csomópont felől, 5 perccel később már járhatatlan ismét egészen este hatig.
Az általad vizionált félóra Bosnyák-Budaörs csak akkor fél óra autóval, ha szombaton vagy vasárnap, esetleg hétköznap éjjel próbálod meg megtenni a távot.
*Tatabánya-Budapest-Óbuda útvonalon. Reggel gyorsabb kb. fél órával az autó, ha 6:10 előtt beérek BP-re, délután egyértelműen a tömegközlekedés a gyorsabb (HÉV+M2+vasút), nem ritka, hogy másfél órát csak Budapesten töltök dugóban az autóval, míg ennyi idő alatt már hazavinne a vonat. A személyvonatokon elérhető WiFi-vel ráadásul kényelmesen netezhetek/dolgozhatok, és még vezetnem sem kell, vagy a hülyékre figyelni.
Margit körút szintén esélytelen egyéni közlekedéssel, gyalog lehagyom az autókat, a Széll Kálmán téri építkezés óta az éjszakát kivéve bármelyik napszakban. Az építkezés előtt sem volt sokkal gyorsabb ez a csomópont, és mivel a semmiből nem keletkezett hely további forgalmi sávoknak, nem hinném, hogy a tér átadásával majd gyorsabb lesz.
Egyébként visszatérve a buszos felvetésedre, a 4-6 helyett is buszokat járatnál?
Bosnyák után is csak a Jávorka Ádám utca és a Telepes utca közt van beépítve, igaz, ott az étterem mellett van egy kétszintes lakó(?)ház is.
A többi helyen a parkoló helyén elférne, nem? Ennyi bontás minden vonzatával együtt beleférne, kiváltképp, ha idővel Szegedi úti hosszabbításban gondolkozunk.
Ne aggódj, a budapesti villamosvonalakon használatos nyomtáv nem elég széles ahhoz, hogy leszorítsa az autóforgalmat
Az Erzsébet királyné frissen felújított szakaszán azért sikerült. A Nagy Lajostól a Mexikóiig nem lehet a villamost előzni. Sőőőőt, már a Rákos Pataktól nem tudod előzni.
De biztos jobban tudod ezt, hiszen naponta autózól ÉS tömegközlekedsz, tehát van valós összehasonlítási alapod.
Nyáron szabi alatt arra jártam a egy ideig Velencei tóra naponta, tudom. A Budaörsi út féle felújítás belassít egy kicsit de remélhetőleg 1x annak is vége lesz.
Jó lenne, ha a villamos két oldalán lenne 1-1 forgalmi sáv, és mellette parkolók, ahol szükséges, ott kanyarodó sávok a parkolók helyén. Örs és Bosnyák között megvan a hely is..
Legjobb tudomásom szerint a WL készített vizsgálatot arra, hogy a 13A viszonylat helyett villamost építeni, de az egyelőre nincsen terítéken, azaz realitása nincsen.