Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2015.10.15 0 3 143637

De a fenntartásnak viszont számítania kellett volna rá (szvsz ők tudták is). Tehát miért is nincs időben csereanyag?

Előzmény: SZALAROAA (143636)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.10.15 0 4 143636

A tervezők valószínűleg nem számítottak rá, hogy csak ilyen későn fog elkezdődni a kivitelezés.

Előzmény: Törölt nick (143634)
denfa Creative Commons License 2015.10.15 0 5 143635

Szerintem ne vagdalkozzunk és ne ítélkezzünk mások felett félinfók, médiából szerzett értesülések alapján. Vannak ilyenek így is elegen, ne gyarapítsuk a számukat - legalább itt ne. :-)

Előzmény: Törölt nick (143634)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.15 0 0 143634

Végre egy jó hír.

De a másik az, hogy elmegy a picsába az olyan tervező, kivitelező, aki nem számít arra 2008-2009-ben, hogy a 2015-re ennyire leromlik azoknak a dilatációknak az állapota. Meg az egyik oldalon a pogácsák egy része is hiányzik, felfagyott a beton és vastag szögek állnak ki fölfelé a sín mellett. Gyönyörű.

 

Mintha nem tudnák, hogy mekkora terhelést bír ki és mekkorának van kitéve ,,,, Ez meglepte a tervezőket ??? Naivak vagy ostobák ???

Melyikek ?

Engem az lepett, meg hogy őket ez meglepte és most csodálkoznak.

Arra nem is gondoltak, hogy emiatt a 300 méter miatt lehet majd újra pótlóbuszoztatni átszállásokkal.

 

Előzmény: g86 (143626)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143633

A 2206 is.

Úgy tűnik, vannak furcsaságok a CAF-ok ajtóvezérlésében: a 2202-n néha ajtónyitás-engedélyezéskor minden ajtónál sípol és villan egyet az indításjelző, a 2206-on pedig nem mindig világít a zöld fény, ha engedélyezve van az adott oldalon a nyitás.

Előzmény: MCA-001 (143628)
08-73 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 143632

No, akkor november 7-től 29-ig minden szombat-vasárnap pótlás lesz ott?

Előzmény: g86 (143626)
division by zero Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143631

Esetleg keresni valami tartósabb típust...

Előzmény: nemeza (143629)
kz54 Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143630

Az 1-es villamos akkor sohase fog 60 km/h-val jarni? Ennek az engedelyeztetesevel vegleg lealltak?

nemeza Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143629

Remélem 5 év múlva már tudni fogják, hogy pár hónap alatt rohamosan leromlik a dilatációk állapota majd, így előre készülnek a cseréjükre úgy is, hogy várhatóan akkor sem lesz semmi előjele a cserének.

Előzmény: Törölt nick (143627)
MCA-001 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 143628

2205 viszont már utasokat szállít:-)

Előzmény: GST-616 (143621)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143627

Mind az inforádió, mind a BKx korrekt.

Előzmény: g86 (143626)
g86 Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143626
kristoof Creative Commons License 2015.10.15 0 0 143625

Megérdemli! Van az autójában egy laza 400 ezres kár.

Előzmény: Törölt nick (143619)
Hamster Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143624

Élménybeszámoló, és a képek mellett videó a hosszú CAF múltkori próbázásáról a Szabadság hídon:

 

56 méternyi alacsonypadló a Szent Gellért téren

A rövid CAF-ok már rég forgalomba álltak , mire sikerült végre az első hosszút is elkapnom, amikor hétfőről keddre virradó éjszaka a Szent Gellért térről a Szabadság hídra kanyarodó vágányt próbálgatták vele. Magán a hídon nem mentek át; vélhetően csak arra voltak[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

pici aranyos böllér Creative Commons License 2015.10.15 0 1 143623

Az Erzsébet királyné frissen felújított szakaszán azért sikerült. A Nagy Lajostól a Mexikóiig nem lehet a villamost előzni. Sőőőőt, már a Rákos Pataktól nem tudod előzni.

 

Nem, nem errol szolt a tema. Azt mondtad (szo szerint idezem), hogy "a villamos közlekedésnek nem szabadna leszorítania az utakról az autóforgalmat". Erre reagaltam azt, hogy ettol nem kell tartanod. Es ezt a mostani hozzaszolasod csak erositi, hisz ezek szerint ott voltal, autoval, tehat nem lett leszoritva az utrol az autoforgalom.

Előzmény: Törölt nick (143613)
becs281 Creative Commons License 2015.10.15 0 3 143622

Szávából a hangok nekem 22-ét mondtak, de végül is tök mindegy! Miközben a BKK honlapján olvasható, hogy októberben is folyamatosan állnak forgalomba az új CAF villamosok. Ja mind a kettő. Folyamatosan minden nap kettő kijön a húszból! :-(

Előzmény: GST-616 (143621)
GST-616 Creative Commons License 2015.10.14 -3 0 143621
látom holnaptól se sikerült megoldani a plusz 3 cafot most megint áttették október 23ra :-(
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2015.10.14 0 3 143620

Na, én naponta járok azon az útvonalon*, ha úgy adódik vonattal, ha úgy adódik, személyautóval. A csomópont felújítása és a Budaörsi úti vízvezetékes buli előtt is jártam arra, csak rövidebb volt a sor kifelé/befelé, de időben elég sokat elvitt. Ha 6:10 után érsz be az M1-M7 bevezetőn reggel, akkor már érezhetően lassul a forgalom, héttől kb. járhatatlan. Délután 15:20 körül még gyorsan ki lehet slisszolni a BAH csomópont felől, 5 perccel később már járhatatlan ismét egészen este hatig.

 

Az általad vizionált félóra Bosnyák-Budaörs csak akkor fél óra autóval, ha szombaton vagy vasárnap, esetleg hétköznap éjjel próbálod meg megtenni a távot.

 

*Tatabánya-Budapest-Óbuda útvonalon. Reggel gyorsabb kb. fél órával az autó, ha 6:10 előtt beérek BP-re, délután egyértelműen a tömegközlekedés a gyorsabb (HÉV+M2+vasút), nem ritka, hogy másfél órát csak Budapesten töltök dugóban az autóval, míg ennyi idő alatt már hazavinne a vonat. A személyvonatokon elérhető WiFi-vel ráadásul kényelmesen netezhetek/dolgozhatok, és még vezetnem sem kell, vagy a hülyékre figyelni. 

 

Margit körút szintén esélytelen egyéni közlekedéssel, gyalog lehagyom az autókat, a Széll Kálmán téri építkezés óta az éjszakát kivéve bármelyik napszakban. Az építkezés előtt sem volt sokkal gyorsabb ez a csomópont, és mivel a semmiből nem keletkezett hely további forgalmi sávoknak, nem hinném, hogy a tér átadásával majd gyorsabb lesz. 

 

Egyébként visszatérve a buszos felvetésedre, a 4-6 helyett is buszokat járatnál?

 

 

Előzmény: Törölt nick (143612)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143619

Teleállják a szélső sávot, a villamos halad, nincs hol előzni.

Nem autófüggő , akár M6-os bimmered is lehet,

 

jut eszembe,

Alapszabály:

mindig van nagyobb vas,

 

 

és használni kell az indexkarokat is, nem árt.

Előzmény: TWdoktor (143617)
TWdoktor Creative Commons License 2015.10.14 0 2 143618

De a gyógyszertár nem arra van...:)

Előzmény: Lucky76 (143615)
TWdoktor Creative Commons License 2015.10.14 -1 1 143617

Elég gagyi autód lehet, nekem sikerül...

Előzmény: Törölt nick (143613)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143616

Ezt MAXIMÁLISAN támogatom. Megemlítem a polg mester Úrnak, ha megint összefutok vele. :)

Előzmény: Lucky76 (143614)
Lucky76 Creative Commons License 2015.10.14 -1 2 143615

Ki köll autózni az M3 bevezetőre - nincs messze -, aztán lehet csapatni neki. :))

 

Nem baj, kell az ellenpólus is egy fórumba, anélkül belterjesen unalmas lenne a téma, no. :)

Előzmény: Törölt nick (143613)
Lucky76 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143614

Bosnyák után is csak a Jávorka Ádám utca és a Telepes utca közt van beépítve, igaz, ott az étterem mellett van egy kétszintes lakó(?)ház is.

 

A többi helyen a parkoló helyén elférne, nem? Ennyi bontás minden vonzatával együtt beleférne, kiváltképp, ha idővel Szegedi úti hosszabbításban gondolkozunk. 

Előzmény: nemeza (143611)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 -2 0 143613

Ne aggódj, a budapesti villamosvonalakon használatos nyomtáv nem elég széles ahhoz, hogy leszorítsa az autóforgalmat

 

Az Erzsébet királyné frissen felújított szakaszán azért sikerült.  A Nagy Lajostól a Mexikóiig nem lehet a villamost előzni. Sőőőőt, már a Rákos Pataktól nem tudod előzni.

Előzmény: pici aranyos böllér (143560)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 -1 0 143612

De biztos jobban tudod ezt, hiszen naponta autózól ÉS tömegközlekedsz, tehát van valós összehasonlítási alapod.

 

Nyáron szabi alatt arra jártam a egy ideig Velencei tóra naponta, tudom. A Budaörsi út féle felújítás belassít egy kicsit de remélhetőleg 1x annak is vége lesz.

Előzmény: Ashi Valkoinen (143559)
nemeza Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143611

Jó lenne, ha a villamos két oldalán lenne 1-1 forgalmi sáv, és mellette parkolók, ahol szükséges, ott kanyarodó sávok a parkolók helyén. Örs és Bosnyák között megvan a hely is..

Előzmény: Törölt nick (143609)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 -2 0 143610

Mert én a Lánchídon keresztül és ha nincs nagy forgalom még egy félóra sem kell neki autóval.

ERZSÉBET hídat akartam írni. Nagyon ritkán járok a Lánchídon. Max. ha Budára megyek csajozni :)

Előzmény: Törölt nick (143553)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143609

A Nagy Lajos cikk-cakkjaira vissza kéne rakni a fedezőjelzőket amiket a 63-as építésekor cseréltek le.

 

Inkább vissza kéne rakni a 2x2 sávot mindenhová és akkor nem kéne cikk-cakk. A lakosságszám már rég indokolná.

Előzmény: division by zero (143606)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.14 0 0 143607

Legjobb tudomásom szerint a WL készített vizsgálatot arra, hogy a 13A viszonylat helyett villamost építeni, de az egyelőre nincsen terítéken, azaz realitása nincsen.

Előzmény: becs281 (143601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!