van egy jó téli ablak mosó -79 fokos cucc, 1 literes kiszerelésben kapható én ezt használom vettem 1 kartonnal 10db van benne évek óta nem tudom elhasználni, nagyon kiadós termék , nálunk elég -15 re beállítani ,ritkán van annál hidegebb, ha meg igen akkor ott a lehetőség, ha valakit érdekel megkérdezem az árát
szerintem semmi értelme a lámpa mosónak ,ezt már többször kitárgyaltuk a xenonos fórumon is,
a napokban csináltam 2 db F01-t a lámpájuk olyan koszos volt mind a kettőnek hogy a projektor nem látszódott ,kérdem én akkor minek ez a kábítás a mosóval kapcsolatban meg hogy kötelező a xenonhoz, az ablakon látszódott hogy csak ablaktörlővel volt használva , viszont a lámpán nem látszódott hogy mosva lenne, meg a kocsi elején se! pedig néha kellene hogy menjen nem? de a ráégett koszt semmi nem hozza le csak a benzinkút, és a gyári xenonos tulajok úgy is csinálnak mintha tiszta lenne a lámpájuk.
akartam egy képet csinálni csak elfelejtettem
pont a hó előtt az a szemét koszos esős idő volt, akkor néztem is hogy minden gyári xenonos autó vakít mint állat :)
Ismeritek ezt a zseblámpát? Kaptam egy ilyet díszdobozban, de semmi leírás nincs mellette. Ebből az akkumlátor-elemeket mindig ki kell venni és valami töltővel feltölteni? Nem adtak vele töltőt. Normális ez így?
ha a mosás idejére kikapcsolod a világítást, akkor azt nem mossa. Szerintem más megoldás nincs. (ezért 5 literes mert van lámpamosód, pl egy nem lámpamosós asztrában 1,5 literes)
sziasztok! annyi kérdésem lenne, hogy ki lehet e kapcsolni a lámpamosót? sikerült elhasználnom két hét alatt 5liter ablakmosó folyadékot. Ma félúton jelezte, hogy kevés van benne, de folyamatosan koszos volt az ablak így elég sokszor mostam le. Hazafele teljesen üres lett és kb már alig láttam ki, mert nem tudtam lemosni a szélvédőt.
Én is gondolkodtam, hogy mitől lehetett, de szerintem nem a takaréskosság miatt, mert negyeden van jelenleg a tank.
Vagy nemtudom.
Mi is jövünk haza, ülésfűtés nuku, ventillátor auto üzemmódban háromnegyeden
(Jani által írja, mikor mennyin megy automa funkcióban), és nincs levegőbefújás semmisem, csak az ablakra.
Megnéztem manualban, bementem a klíma menübe, ugye ilyenkor csak felül fúj, játszottam vele, hogy lejebb veszem az ablakról, és kicsit nyomok lentre is, meg közpre, de semmi, csak halk morgó hangot hallottam.
Utána megint fel az ablakra, ot működött ugyanúgy.
Azon gondolkoztam, hátha befagytak a lamellák????
De akkor az ülésfűtés miért nem ment egyik oldalon sem???
A traktoromban 25 km-re elég üzemanyag maradt tegnap este. Elindultam vele és nem működött benne gyakorlatikalg semmilyen hőtermelő. Nem volt egyetlen ülésfűtés sem, nem volt hátsó ablak fűtés, nem működött az utastér fűtés, csak 2-es fokozaton ment a ventilátor automata módban. Egyedül a szélvédő párátlanító ment.
Többször leállítottam, de semmi.
Megtankoltam hát, és minden helyreállt. Létezik, hogy üzemanyag-takarékosság miatt letiltott minden felesleges dolgot ami a fogyasztást növeli ebben a hidegben?
Szia Steeef! Megnézettem az autó hibatárolóját, semmi. Tegnap Szegeden voltam, az M5-ön. Lefelé menet, egyszer egyszer megjavult a gép, ment mint az ördög 180-nál kapcsolt hatodikat. Visszafelé nem tudtam 170-nél többet. Ott ráléptem visszavált és ennyi. Nem megy 3000 fölé. Beértem a városba 2-3-4- és forgatja addig amíg akarom???? üdv gaba1111
Mióta sikerült behívni a teszt menüt, sokat nézegettem, de sok értéket, adatot nem értek. Megtennétek, hogy felteszitek a menükben lévő rövidítések (kódosak nélkül) teljes szövegét akár németül vagy angolul esetleg magyarul?
Mi a logikája annak, hogy a jobb és bal tankból nem egyenlően fogyasztja a naftát?
Ma bejelzett az RPA, hogy defekt van az RFT gumiban. A harmadik kútnál találtam csak olyan kerékfújót ami nem volt befagyva. Beállítottam a nyomásokat és úgy néz ki, még sincs defekt. A véleményetekre, vagy tapasztalatotokra lennék kíváncsi: ha a gumi kilyukadt volna (max. kis szögtől vagy csavartól):
- javítható
- nem ajánlott
- tilos
A gumisok fel vannak készülve ilyenek cseréjére/javítására?
Én úgy tudom, hogy alapból mindkettó be van kapcsolva. Ha egyszer nyomod meg akkor a Dtc kapcsolod ki (ezt kell ha hóláncot szerelsz fel). Ha hosszan nyomod akkor a kipörgésgátlót is kikapcsolod, na ez a veszélyesebb, ilyenkor :)