Megelőztél, én is láttam a 4030-at, szerintem is szörnyen kéz ki. Vajon mi történt vele, hogy újra kellett festeni?
Korábban, Hűvösvölgyben egy busszal való találkozása után is újra lett festve ugyanott, az is látszott, de az nem lett ilyen ronda.
***
És megkésett reagálás, de Kátrát nem vittek Kelenföldre, csak hagyományosat.
ICs-t szerintem nem biztos, hogy vittek Ilonára (asszem láttam az összes budait a vágányzár óta), viszont hagyományosat oda is. A 4038-4039 és 4159-4166 biztos ott van.
Nem tudjátok véletlenül, hogy miként fognak a T5C5K-k kiszabadulni a Szilágyi Erzsébet fasori vágányzár ideje alatt a Szépilonkából? Konkrétan az 59-esre és a 61-esre gondolok. Lehet, hogy ismét Tatra Classic fog járni ezeken a vonalakon egy hónapig más kocsiszínből? Vagy a 61-es ismét ICS lesz Kelenföldről? Vagy átvittek Tatra K-kat más kocsiszínbe? Vagy egy vágányon lesz kocsiszíni forgalom a Moszkva tér - Budagyöngye között?
A vizsgálatot a nappalos csapat végzi. Mivel csúcsban nagyjából viszonylatonként egy tartalék vonat van bent, ezért a vizsgálatokat a kétrészes kocsikon lehet csinálni. A 61esen jó arányban vannak az összes kiadott/kétrészes (8/3) kocsik ahhoz, hogy a ciklusrendbe jól illeszkedjenek. Így hajnalban csak arra kell figyelni, hogy a vizsgálatos kocsit adják a kétrészes számba. Az 59-esen például nem ilyen jó a helyzet. Ott csak egy kétrészes van, és összesen 6 van kiadva, így ott egy-két kocsit rendszeresen táblázni kell, valamelyik másik viszonylatra, kétrészesbe.