Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Z2-1.7DTR Creative Commons License 2013.09.10 0 0 533

Üdv Mindenkinek! B Zafira 1,7 DTR típusú autóval kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy más is tapasztalta-e már, hogy bizonyos fordulatszámtartományokban (jellemzően 1500 és 2000 között) ill. visszaváltáskor és terhelés csökkenésekor "üzemanyagáramlási zaj" (magyarul bugyborékolás, nyüszörgés) hallható az autóban.

 

Opel szakszervíz szerint ez ennél a típusnál előfordulhat, a gyártó ilyen esetekre üzemanyagszűrő és üzemanyagcső cserét javasol, de a tapasztalatok szerint ez sem segít a problémán. Azt tanácsolták, hogy próbáljam meg elfogadni és együtt élni a jelenséggel :-))

 

Tapasztalta ezt már valaki közületek? Ha igen, sikerült valami megoldást találni, vagy tényleg hallgathatom a bugyborékolást??

 

Köszi Mindenkinek!!

Pór Tamás Creative Commons License 2013.08.26 0 0 532

hello nekem van egy 1998-as opel vectra diseles ecoteces motorral és olyan problémám van hogy gázolaj mutató 12 liter körül van és vasárnap nem mentem vele és hétfő reggel nem indult be gázzal pumpáltam mire sikerült beinditani ép hogy nem merült le az aski de ha mindennap járok vele akkor nincs ilyen gond.és mikor beindult nagy füst volt és délután megint beindult mi lehet baj segitsetek légyszi hogy nagy a baj mert németben vok és hogy vigyem szervizbe vagy mit tegyek??

Silvervuk Creative Commons License 2013.07.08 0 0 531

Az EGR szelepet tisztítsd ki! Ha így sem jó, akkor az adagolód a hibás!

Előzmény: ktomyka (527)
ceiwab Creative Commons License 2013.05.10 0 0 530

Sziasztok!

 

Szeretnék vásárolni egy Zafirát. 1,5-1,8 MFt körül.

Állítólag van egy bizonyos évszám (2005-2006 körül) hogy azokkal nem kell nagyon foglalkozni. 

Ez igaz lehet???

Valaki valami tippet, hogy mire figyeljek vásárlásnál?

 

Köszönöm

 

szekfizsolt Creative Commons License 2013.04.26 0 0 529

Hátha érdekel valakit, de van egy ÚJ bontatlan GYÁRI injektor fúvókám diesel Opelhez. Ezekhez a típusokhoz:

OPEL
AGILA
D 1.3 CDTI 2003/08

OPEL
COMBO C Dobozos
D 1.3 CDTI 16V 2005/08

OPEL
COMBO C Tour
D 1.3 CDTI 16V 2004/10

OPEL
CORSA C
D 1.3 CDTI 2003/06

OPEL
CORSA C Dobozos
D 1.3 CDTI 16V 2005/08

OPEL
MERIVA
D 1.3 CDTI 2005/04 2010/05

OPEL
TIGRA B Twintop
D 1.3 CDTI 2004/06

 

Ha érdekel írj: zsolt.szekfi@gmail.com

b.valcsi Creative Commons License 2013.04.13 0 0 528

Hello! Az 1.7 isuzu motoros dízel astrába felújított adagoló beszerelve, elektronikája cserélve mégsem indul. Tartály kitisztítása megtörtént. S.O.S!!!!

Előzmény: laci.42 (502)
ktomyka Creative Commons License 2013.04.10 0 0 527

Szisztok!

Egy 1999-es Opel Zafira 2,0 (X20DTL) autóm van, futás: 160 000 km.
A hiba az elindulás után egy-két km megtétele után jelentkezik, amikor kigyullad a sárga motorelektronikát jelző visszajelző, és ezzel egyidőben csökken a teljesítmény, mivel a számítógép safe üzemmódba kapcsol. Amennyiben megnyomom a gázpedált - kissé erősebben - és az autó sebességben van, a visszajelző kialszik, amint elérte a motor az 1500-as fordulatot, és ekkor látszólag minden rendben van. Természetesen kis idő elteltével újra kigyullad a visszajelző. Érdekes, ha üresbe kapcsolok, vagy kinyomom a kuplungot, akkor nem alszik el a lámpa, hiába túráztatom a gépet
Az utóbbi hónap eseményei:
Voltam szervizben, a töltő nyomásszabályzó hibályát jelezte, de azzal sem lett jó, hogy kicseréltük.

Találkozott valaki már ezzel a hibával? Mi lehet a megoldás?

Omegatd Creative Commons License 2013.03.05 0 0 526

Nagyon jót tesz neki a hidegen ütés...

Előzmény: joker xxx (525)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 525

heló nekem van egy 99es opel vectra b 2000es dti olyan problémám van hogy hidegen nem nagyon van benne erő kéket füstől egy percig kopog kicsit egyenletlen az alap de csak egy percig az erős járás az marad olajat nem eszi arra gondoltam méretek egy kompressziót és ha ott minden rendben porlesztócsúcs vizsgálat de lehet hogy az 5w 40es olajat nem szereti? nincs akkora olajnyomás nem nyit akkorát a szelep? az a furcsa kolegámnak ugyan ilyen kocsi több kilóméterrel bár ő 10 40es olajjal hajtja beindítja és csendes

joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 524

ha hidrotőkés nem igényel szelephézag állítást mert az olajnyomás 0ra hozza

Előzmény: stue (498)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 523

elég sok baja lehet pl turbó légtömegmérő fordulatszám jeladó osszeomlott katalizátor ha megütögeted és olyan mintha homok lenne benne.stb

Előzmény: Kelov (504)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 522

szelepek lettek-e cserélve vagy csak a fészek marva a szelep köszörűlve mert akkor lehet hogy új szelep kellene bele. ha a szelepet köszörülik és a fészket marják feljebb kerűl a szelep az új hidrotőke meg nem kopott és lehet kitámaszt vagyis hidegen jó de ahogy melegszik a motor szelep hőtágulás lehet nem tud bezárni

Előzmény: BBPéter (505)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 521

Én előszőr az üzemanyag szűrőt nézném meg meg a tankban lévő szivattyút

 

Előzmény: dantal71 (500)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 520

Hirtelen nem látom hogy diesel vagy benzines de ha diesel tegyél bele egy nyomástartó szelepet ha benzines valószinűnek tartom hogy valaki nem cserélte sűrűn az üzemanyag szűrőt és tönkre tette a tartályban a szivattyút .

 

Előzmény: anti globalista (517)
joker xxx Creative Commons License 2013.03.05 0 0 519

heló lehet hidegben ledermed a servó olajad piros automata váltó olajat tegyél bele a tartályt szereld le mosd át a szűrőjét ha nem oldódik meg a probléma szervó csere az enyémmel az volt hirtelen kormánymozdulatra felkeményedett szervócsere oldotta meg.

 

Előzmény: SzNewl (512)
5738g Creative Commons License 2013.02.11 0 0 518

Ha levegős a rendszer én a következőket nézném meg:Gázolaj útja a tanktól az adagolóig.

Tankban a búvárcsövön lévő előszűrőt, gázolajszűrő-szűrőház (ha van kézipumpa és elektromos fűtés) csövek, csatlakozások.

Engem több évig szívatott a szűrőház, általában télen nagy hidegben nem volt erő, alapjárat, és becsörgött a motor. Fals levegőt szívott a kézipumpánál. Beraktam egy univerzális szűrőt (egy belépő, egy kilépő vezeték) azóta tökéletes a gép.

A visszatérő go. vezetékbe be kellene szerelni egy átlátszó üzemanyag csövet, és itt tudnád ellenőrizni hogy levegős-e a rendszer.

Ha továbbra is levegős és minden jónak tűnik, egy tiszta kannába tiszta gázolajat, adagoló szívócsövét és a résolajcsövet vezesd a kannába, és mehet a próba. A tisztaságra nagyon figyelj!

Remélem tudtam segíteni, feltéve ha ez a probléma!

 

Még jó hogy lementettem küldés előtt, mert elszállt a hozzászólásom!

anti globalista Creative Commons License 2013.02.11 0 0 517

Ezuton szeretném mindenkinek megköszönni a segítséget és tanácsait.

Jó lett a motor, indúl, ketyeg, gyorsúl, működik.

 

 

Viszont!

 

Kigyúllad egy kis sárga motor a műszerfalon a közepén egy villámmal.

Ekkor megtorpan a motor. Aztán elalszik ha elveszem a gázt akkor ismét nyomhatom.

 

Sajnos mivel nem én szedtem szét, nem tudom hogy a vákumcsövek a szívócsonk körűl hová párosodnak.

 

 

De jó lenne az üzemanyagellátó rendzerről is valami szakanyag a következők miatt!

 

Kórtörténet:

 

Beindúlt az autó (egy aksit lmerítve kapta fel a naftát, nem tudom talán nincs bnne szívattyú).

De amúgy szépen ketyegett, termosztát nyitásig melegítettel, a löttyökkel elláttam, kipróbáltam, minden ok volt a fentnevezett hibán kívűl.

Másnap reggel -5 indúlt, de kapkodva. Szerintem elengedi a gázolajat vagy levegős.

Úgy döntöttem hogy megyek egy 20km es menetet.

Gond nélkül eljutottam a célhoz. Beszélgettem 3-4ó de mire indítottam volna, igaz hogy indúlt de 6-700as fordulatnál nem emelkedett magasabbra a fordszám.

Aztán már be sem indúlt. A műszer szerint van benne legalább 15l nafta, és töltöttem is rá egy 10est, bár az aksi lemerűlt ezért esély sem volt hogy felszívja.

 

Még nem szedtem szét, de a szűrővel kezdem.

 

Kérem segítsetek.

Mi lehet a probléma, kellene valami illusztráció írás az üzemanyag ellátásról.

 

Köszi.

anti globalista Creative Commons License 2013.02.05 0 0 516

Jó lenne ha tudna valaki segíteni.

Kellene valami szakirodalom, vagy valami útmutató.

Omega 2,5Td m 95 ös (BMW moci)van, és hengerfejet akarok cserélni.

Szét van kapva a gépes, és mindenem meg van hozzá.

Csak hogy az adagolón 2 jelölés van. Egy egy pontozású és egy nagy és kicsi egymás mellett. Az adagoló és a főtengely nem lett bontva, csak a szelep vezérlés.

Mind a kettőnél az 1. és a 6. dugó van felső holtpnton.

Hogy okoskodjam ki hogy hová állítsam?

Köszi előre is

SzNewl Creative Commons License 2013.01.25 0 0 515

Sziasztok!

Sikerült végre megtalálnom a kormány akadásom hibáját: belül a kormánykardán szorult. Megjáratás, kenőanyagozás után nagyon patent lett.

 

Előzmény: SzNewl (512)
csepelesgyu Creative Commons License 2013.01.20 0 0 514

szia mi a gondod vele?nekem csak karbantartási és javitásim van 86-94ig.nekem is volt (88 as 2.3d)

Előzmény: szaka666 (506)
csepelesgyu Creative Commons License 2013.01.20 0 0 513

szia nekem egy B ASCONA 2.0dm van én az adagolomat  , Matyoka Lászlonál Csomádon a Kossuth L. u 21 nál csináltattam. tel:06 28 366 674.hivd fel .nekem bevált,megbizhato.

 

Előzmény: ess. (496)
SzNewl Creative Commons License 2013.01.13 0 0 512

Kedves Opel Mágus!

 

Milyen ötleteid vannak erre?: mióta tavaly bejöttek e hidegek egyre  nehezebb, akadozós lett a korrmányzás. Egy utcába való  befordulás után nem jön vissza a kormány egyenesbe,hanem nekem kell rásegíteni.De úgy vettem észre, mintha melegebb időben( kb. 7-8 fok) jó lenne.

 

Az autóm adatai:Zafira,2001-es, 2.0 Diesel, Y20DTH, TRW elektrohydraulikus szervó.

 

Segítségedet előre is köszönöm!!!

 

opel mágus Creative Commons License 2013.01.10 0 0 511

Gyöngyöshalászon.Telon is elérsz ha fontos.0630 9633 640  

Előzmény: Omegatd (510)
Omegatd Creative Commons License 2013.01.09 0 0 510

És hol vagy helyileg?

Előzmény: opel mágus (509)
opel mágus Creative Commons License 2013.01.09 0 0 509

Szia!Én megnézetném a fordulatszám jeladóját(felsőholtpont jeladó)vagy 1 adaptációs beállítást igényel Pl:a csúcsok abban a hengerbe kerültek vissza ahol voltak,vagy fel lett-e tanitva a felújított csúcs,egr szelep adaptációs tanitása.kb ennyi.

Előzmény: BBPéter (505)
opel mágus Creative Commons License 2013.01.09 0 0 508

E-mailokra válaszolok,csak 1 kis türelmet kérek.Az e-mail címem publikus.

 

opel mágus Creative Commons License 2013.01.09 0 0 507

Sziasztok ! Én még csak most regiszráltam,de ha tudodok bármilyen szakmai dologban segíteni,az bizalommal fordulhat hozzám.Már több mint 15 éve opeleket javítok minden tipusát,a diagnosztikai téren is jártas vagyok,valamint külföldön is tapasztalatot szereztem. Legyen az Benzines v.  dízel.Üdv. 

szaka666 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 506

Sziasztok!

Nincs veletlenul valamelyikotoknek Omega A 2.3 TD gepkonyve?

Nagyon kene es a neten nem talalom sehol sem.

BBPéter Creative Commons License 2013.01.04 0 0 505

Egy Opel Tigre TT 1,3 Dízellel járok. Három hónapja elszakadt a vezérműlánc. A szerelőm kicserélte a teljes vezérlést ( lánc, himbák, tömítések stb. ). Az autó ezután az első indulásra pöcre indult, utána viszont nem. Azóta van benne új olaj, tisztították a befecskendezést, megnézte a szerelő az egr szelepet. A tünet még mindig a régi: elsőre elindul az autó utána viszont nem. Valaki tud e valami megoldást, találkozott e már hasonlóval?

 

Kelov Creative Commons License 2012.12.16 0 0 504

Sziasztok

 

 

Most vásároltam egy opel vectrat 2.0 dti 1998 évjáratut és olyan problémám lene vele hogy nem akar ki pörögni rendesen és nem megy 110-nél jobban a kipufogon szürkés füstöt nyomki a motor kontrol lámpám pedig nem vilan fel. Ha valaki tudna adni valami ötletet mi lehet a baja?

Köszönöm elöre is!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!