Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Jártam ma Gyomán, jelentem halad a vágányépítés. Felszedték a síneket a vésztői vonalból az állmoástól a hídig, a hídon megvan utána megint hiányzik valamennyi vágány. Fotóztam is párat mobillal, de szokás szerint megint otthonmaradt a bluetooth adapter, ezért megmutatni nem tudom. Egy érdekes szerkentyűt is fotóztam olyan volt mintha kétéltű lenne, gumikereke és vaskereke is volt.
Egyébként csütörtökön lehet, h leruccanok Kondorosra, 14:10-re érek oda és egy órám van szétnézni ott.
Köszi, ugyan még nem aktuális, de nem árt tudni. Amúgy üzemelő pályán mászkáláshoz hogyan viszonyulnak? Múltkor Rbatka kollégával is mászkáltunk Máriavárosban síneken meg az állomás területén, volt szolgálat néztek is minket, de senki sem szólt ránk. Mezőberényben meg pont egy hete láttam egy táblát az egyik felsővezetéktartó oszlopon ( 1 órát késett vonatom ráértem nézelődni). h a síneken mászkálni szabálytalan és akit elkapunk azt megbírságoljuk. Az érthető, h itt nem szeretik, mert két átmenővágány van, ahol az egyiken akár 120-al is átroboghat egy vonat. De sztem a vasút ezért nem bírásgolhat, masx. a rendőr ha szabálysértésnek számít, a vasutas max. megfoghat és rádhívja a rendőrt, de ha te nem várod meg akkor nem tarthat ott. Voöltak olyan havrjaim is, akik nyíltpályán is mászkáltak. Kétpóra mentek volna, de túlmentek és Pusztaopón szálltak le, majd a sínek mentén Kétpóra visszagyalogoltak ( cirka 3 km).
Más téma: Írtad, h mész majd Gyomára fotózni a hídhoz, mert hamarosan építik a második vágányt. Állítólag már megkezdődött vmi, ma pedig majd megyek vissza Kecsóra és h tudom megkukkolom így van-e.
Csatlakozom a békési vonalról én is várok képeket, eleve ha valaki jön vonalat bejárni akkor is szólhat.
Apropó valaki segíthetne. Ha egy megszüntetett vonalon ( pl. 129) akarsz mászkálni, akkor hol és kinek kell szólni, vagyis melyik tanáccs részirül kell megkapni a zengedélyt? Főle egy olyan vonalon, amit vasútőrök is járnak ( ezt egyik havertól tudom, aki ugyannannál a cégnél vagyonőr, amelyik állítólag a 129-est is járja néha, ő maga az egyik békés megyei állomáson vagyonőr).
Ajánlom mindenki figyelmébe az Unokáink sem fogják... márciusi adását (1. csatorna, ma 15,00), amelyben az előzetes szerint vasúti témák is lesznek. Többek között Vasúti régiségek Csongrád állomáson.
Gondolom a kerítés körben sokat segít abban, hogy rendben is maradjon. Egyébként a fszt. nagyon rendes volt ő engedett az épületbe. Gondolom ő gondoskodik a szobafenyőről is. Elmondása szerint 2-3 tehervonat van hetente, de a téli hideg időben volt, hogy több hétig nem ment egy sem. Tegnap gabonás kocsikat hozott a Bobó valószínűleg hétfőn fogja elvinni őket. Ha a tar.hu-n lévő képekre gondolsz, akkor azok amik a Kalocsai Kiképző Központ fotó előtt vannak vezettek oda. Az utána lévő képeken lévő vágány a kalocsai reptérre vezet.
Azért (is) kérdezem, nehogy szegény szobafenyő kimúljon a kalocsai épületben. ;)
Hentes2:
Vissza kellene olvasni a topicot kb. 2007. március 1. és 10. között, elég sok linket betettek a vasútbarátok, szerintem volt közötte 151. és 152-es galéria is, jobbat sajnos egyelőre nem tudok. Hirtelen ezek jutottak eszembe.