Keresés

Részletes keresés

Cheew Creative Commons License 2006.03.08 0 0 991

 

Sziasztok!

 

 ÖBB-s desirok menetrendszerűen jártak át ide tavaly. Esténként 20:15 körül érkeztek, de csak hétköznap jártak át. Tavaly augusztusban pontosan 21.-én egy este egy barátommal lementünk és meg is lett örökítve közelebbről egy ilyen labancdezső:D

 

Üdv.

Előzmény: nohabpeti (989)
Beni14 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 990
Menetrendi volt, de hogy mért ez jött azt nem tudom.
Előzmény: nohabpeti (989)
nohabpeti Creative Commons License 2006.03.08 0 0 989

ÖBB Dezső???

Mióta van nekik,és mennyi?Csak ilyen egy csuklós?

Csak úgy jött,vagy menetrendi vonat volt?

Előzmény: Beni14 (987)
nohabpeti Creative Commons License 2006.03.08 0 0 988

Február elején volt inkább jellemző,hogy többször is eljöttek Győrbe a 33-as kocsik.

Igaz hogy a GySEV fog még venni halberstadtit?

És a Bh-k meddig húzzák még?

Előzmény: Distván (971)
Beni14 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 987

Hali!

 

Én is láttam nem olyan rég egy IC kocsi is belefért személyvonatot, amikor Csornán fotóztam, csak sajna videót készítettem róla.

 

De mit láttam én tegnap? 15:00

 

 

Előzmény: Distván (971)
M41.2208 aliasM41-001. Creative Commons License 2006.03.08 0 0 986

A331-es balesete idején más gép is volt a főmühelyben,és igy nem volt biztositva a gépfordulóhoz szükséges gépdarabszám.
Ezért aztán a MÁV-tól kértek kölcsön /bérbe/ gépet,persze kaptak is Miskolc-ról.
Közelebb nem volt,és mivel sürgőssen kellett ezért mentünk érte.
Előzmény: Cheew (963)
etwg Creative Commons License 2006.03.08 0 0 985

Elfogalmaztam magam.

 

 

Csak az USAban értik a normális tranzit alatt ezt a baromságot, mindenütt máshol ez papirmentes ügy.

Előzmény: v_peti (981)
cs1014 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 984
Fedvény:

"svédország" helyesen "Svédország".
Előzmény: cs1014 (983)
cs1014 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 983
Idézek magamtól: "ez az Asea/Electroputere Craiova gép" :-)
Az Asea az svéd. Az első 10 db készült svédországban, ha jól tudom. A többi már Craiova-i. De fél európába exportálták, ellentétben a VM 14-gyel...

Előzmény: P_Oli (982)
P_Oli Creative Commons License 2006.03.08 0 0 982

Hát, hozzátartozik a dologhoz hogy ezt is, mint sok minden mást, licencben gyártották. Szóval olyan sokat azé nem tudtak ők... A terveket a svédek csinálták asszem.

 

De a mozdony tényleg király. Remélem, a libi után átjárnak majd állami társai hozzánk.

Előzmény: cs1014 (969)
v_peti Creative Commons License 2006.03.08 0 0 981

A normális tranzit.

(innen kimenni csak vizummal lehet - USA tranzitok többsége, ezért is kerülik az USÁ-t a külföldiek, pl. nem mehetsz pl. Mexikoba az USA-n keresztül USA vizum nélkül)

 

Most akkor az a "normális tranzit", ahová csak vízummal mehetek? Nem pont ennek az ellentettje, amikor vízum nélkül lehetek ott?

 

 

Előzmény: etwg (980)
etwg Creative Commons License 2006.03.08 0 0 980

Nem - az igazi tranzitban papirok nélkül tartozkodhatsz, baj ott szokott lenni mostanság, hogy Europában már 3 féle tranzit van:

 

a schengeni - az gyakorlatilag nem is tranzit mert ott nincs elzárás vám- és határellenörzés

 

a EUs tranzit - könnyitett, a be- és kimenethez utlevél kell de vizum nem

 

A normális tranzit.

(innen kimenni csak vizummal lehet - USA tranzitok többsége, ezért is kerülik az USÁ-t a külföldiek, pl. nem mehetsz pl. Mexikoba az USA-n keresztül USA vizum nélkül)

Előzmény: v_peti (979)
v_peti Creative Commons License 2006.03.08 0 0 979

Ha már itt tartunk. Mi a helyzet a reptéri tranzitvárókkal? Ha valaki el akar jutni A-ból C-be B-n keresztül, de B-ben csak a tranzitvárótermet veszi igénybe, akkor kelle-e az adott országba valamilyen vízum, vagy hasonló? Vagy ez teljesen semleges terület ebből a szempontból?

 

 

 

 

Előzmény: etwg (958)
etwg Creative Commons License 2006.03.07 0 0 978

Èn eddig a passage kifelyezést ebben az értelemben nem hallottam, de lehet hogy igazad van - szerintem itt is arrol van szo, hogy a GySEV meg az ÖBB is ugyanazt a szakaszt használja

Előzmény: scsabi (976)
cs1014 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 977
Akkor mit továbbított?
Én egy időben a rendezőben, vonalon minden nap láttam, és egy kivétellel (segélygép) kifejezetten tehervonatokat továbbított.
Majd pár hétig csak nyomta a sínt Sopron IX.-en. Aztán eltűnt.
Zavaros ez az egész.
Előzmény: wrn3060 (974)
scsabi Creative Commons License 2006.03.07 0 0 976
féloff

Ez a passage forgalom. A péage forgalom egy pályaszakasz közös használata két, az adott országban honos vasút által. (pl. a győri Rába-híd).
Bár igazából ennek a megkülönböztetésnek manapság nincs nagyon értelme.
Előzmény: etwg (958)
wrn3060 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 975

Cheew, van közvetlenül a "baleset" (a leégett egy kicsit erős) után készült fotód a V43.333-ról? Nekem csak későbbi van:

 

D08959a.jpgSopron, 2003.02.16.
Előzmény: Cheew (963)
wrn3060 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 974
Jó estét. A két Floyd mozdony inkluzíve mozdonyvezetők bérben volt a GySEV-nél 2004 ősze és 2005 tavasza között. Tehervonatot nem továbbíthatott.
Előzmény: cs1014 (969)
vasutTOM Creative Commons License 2006.03.07 0 0 973
Előzmény: Cheew (963)
cs1014 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 972
Nem veszek. Lehet, hogy kerülőutakon mégis. A bürokrácia nem az én aztalom. Nekünk anno azt adták be, hogy ő a csúny rossz konkurencia.
Előzmény: Vendégsín (970)
Distván Creative Commons License 2006.03.07 0 0 971

Szia!

 

Többnyire 1 mindig van benne! Nézzük például a 9915-öst. Na itt hol így, hol úgy van.  Tegnap még egy IC kocsi is belefért. Persze a BDh is kötelező jószág a végére.:)

 

  
Előzmény: nohabpeti (967)
Vendégsín Creative Commons License 2006.03.07 0 0 970
A Softrans gép sosem dolgozott a GySEV-nek.

Erre azért ne vegyél mérget... :-)))
Előzmény: cs1014 (969)
cs1014 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 969
A Softrans gép sosem dolgozott a GySEV-nek. Vitt Sopronba/ból vonatot, Sopronban is tárolták egy ideig, ha nem volt vonata.

Igen, ez az Asea/Electroputere Craiova gép nagyon üt. Annyi idős, mint a szili, és sokkal erősebb, mint a Gigant. Sokan lefikázták látatlanban, holott egy ilyen többet ér, mint az egész szilipark... Nemhiába vette anno a fél világ. Bizony a románok ilyet is tudtak, nem csak kisdácsiát...
Előzmény: emká48 (959)
Cheew Creative Commons License 2006.03.07 0 0 968

 

 

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ erre ne adjál. A bobóknál is az van a mai napig, hogy van amelyikben még Ganz/Jendrassik motor van. Szóval a Labancok egy kissé levannak maradva az adatokkal.

 

Üdv.

 

 

Előzmény: mk4047 (965)
nohabpeti Creative Commons License 2006.03.07 0 0 967

Nem teljesen vág az aktuális témához,de örömmel tapsztalom,hogy kezdenek visszatérni a győri személyvonatokba a Bh-k helyett a halberstadti kocsik.Ideje volt már!

Csak így tovább!

Cheew Creative Commons License 2006.03.07 0 0 966

 

 

Közben megtudtam, hogy a 1267-es 1992.11.09.-én Ferihegyi úti átjáróban  Amoretto likőrt szállító orosz kamiont gázolt az átjárón. 1 súlyos, 3 könnyű sérültje volt a balesetnek. És akkor úgy jött a képbe a 1319-es, hogy a one from two kompoziciót alkalmazták. és így lett aztán  későb ebből a frigyből a V43-334.

 

Csak összejön:D

 

Üdv.

 

Előzmény: Cheew (964)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 965
Köszönöm a kimerítő válaszokat.
Akkor ezek szerint ez a lista nem pontos?
Előzmény: Cheew (964)
Cheew Creative Commons License 2006.03.07 0 0 964

 

Ja, amúgy a 333-as eredetileg: V43-333-->V43-1130-ex Szeged

1970.07.12.-én gördült ki a gyárból,mint 1130 1970/258-as gyári számon. aztán '96.06.01-én került GySEV állományba.

 

És ha már itt tartunk, akkor a 334-es gép is ilyen átépítkezésből lett, mert

őt meg a 1267-ből +a 1319-ből lett összebarkácsolva.

 

A 1319-es 1992.07.09.-én BDV 011+BDV 005 összeállítású 2111 sz. vonatba hátulról beleütközött a nagy sebességgel körüljáró V43 1319-es.

A 1319-es mozdonyvezetője állítólag a forgalmista orra alá akart porolni. A for-galmista mutatta, hogy foglalton jár körbe. Forrás: Bárdos Imre.

 

A 1267-es 1976.05.28 1976/397 És 1997.10.21.-től van GySEV állományba.

A 1319-es nemtudom,hogy hogy jött a képbe, valószínűleg úgy, hogy az Északi járműjavítóban volt, aztán kapóra jött, amikor kellettek belőle a cuccok. Szerintem, de aztán lehet, hogy másképpen volt. Aki tudja pontosan elmondhatná.

 

Üdv. 

Előzmény: mk4047 (962)
Cheew Creative Commons License 2006.03.07 0 0 963

 

Szia!

 

Az úgy volt, hogy a 333-as 2002.11.28.-án Herceghalomnál leégett a próbafutáson. Utána haza került Sopronba, itt állt a fűtőház mellett egy darabig (képem van róla)

Aztán a 331-es alkatrészeit használták fel a 333-as helyrehozásához, mivel a 331-esnek elég sok alkatrésze maradt éppen, mert az egyik vége tört csak ropira.

 

Amúgy érdekes, mert most, hogy szóba került a 1055-ös. Éppen most olvastam egy pár perce, hogy neki is volt egy balesete 1992.01.07-én

 

Hort-Csány                                                                    :  V43 1024 gyv.                   V43 1055 tv.

 

14,10-kor az Atkár-Csány közötti úton, a vasút 825. sz. szelvényében lévő átjáróban az 50171 sz. ré-pavonat elgázolta a Volán - Gyöngyösre tartó - BV 26-96 forgalmi rendszámú autóbuszát és kisiklott. 14,11-kor a tehervonat mozdonyvezetője mozdonyrádión jelentette a balesetet a miskolci irányítónak. 14,15-kor a Sopron – Miskolc között közlekedő 594 sz. gyorsvonat beleszaladt a tehervonat keresztbe fordult, űrszelvénybe érő első kocsijába. A mozdony a szerelvényről leszakadva elhagyta a pályát, hossztengelyén átfordulva visszacsapódott az önállóan haladó személykocsikba alaposan összeroncsolva azok oldalfolyosó-ját, majd a pálya mellett az oldalára borult.  A szerelvény tíz kocsijából hét kisiklott. 14,16-kor a gyorsvonat sérült mozdonyvezetője a roncsok  közül kimászva pályatelefonon jelentette az esetet.  5 ember a helyszínen a 6.- az autóbusz vezetője – röviddel a hatvani kórházba szállítása után halt meg. 3 fő súlyos, 8 könnyebb sérülést szenvedett.

V43 1024 selejtezve 1992.06.19. A V43 1055 psz. gépet Ms VF. helyreállította.

 

A baleseti anyag leírása Bárdos Imre barátom anyagából való.

 

Szóval érdekes történet. Aztán gondolom a Kristóf azért hozta a 1055-öst, hogy pótolja a 331-est a fordában. Vagy miért is hoztad?

 

Üdv.

 

 

 

Előzmény: mk4047 (962)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.07 0 0 962
De nem belőle lett a 333-as később?
Előzmény: M41.2208 aliasM41-001. (960)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!