És van már valamilyen jele, hogy vége lesz nemsokára a turbóknak? Vagy csupán ez a kilóméter-állásból következik? Nekem is 150 körül ment el az első...
Én ugyan Budapesten vagyok, de ha megteszed, hogy megírod a számod az e-mail címemre, akkor fel tudnálak hívni és összeegyeztetni valamit:) Mit gondolsz?
Azt természetesen nagyon megköszönném, amennyiben komolyan gondolod a próbát :) Már jó ideje keresek, de nagyon lepusztult verziók vannak a piacon. Sajnos 35d-t még nem próbáltam, így nagyon örülnék a lehetőségnek :) Merre laksz, vagy hol tudnánk összehozni?
:))) Mindég az a verseny. A 2 autó gyári adatai tizedre megegyeznek, kivéve talán a végsebességet. :) Amúgymeg szerintem erőssen sofőrfüggő a sztori. :) Fakezűnek/lábunak+ rollert. :)))
Érdekes. Nem rég nagyon "virgonc" volt egy 5-ös bömi, és ahogy szoktuk Tesómmal üldözőbe vettük. Kis idő elteltével leelőztük, majd egy rettentő nagyot küzdöttünk, de viszonylag látványosan megvertük. Tiszaújvárosba beállt mellénk a parkolóba és megkérdezte, milyen motor van az X3-unkba? (3,5 sd) Mondta a srác, hogy érezte, valahogy sosem bír az x3 sd-kkel. Az övé 535d-volt. Meginvitált minket a BMW power fórumra, ő (is) nagy BMW fan. És érdekes, ő már a második 535d-s volt, aki mondta, hogy az X3-ban még jobban kijön a motor ereje. No majd egyszer összemérjük :-)))
535d m-packett , 57 ezerrel vásároltam 2 évesen, most 3,5 éves, 100 ezer, elsőfék+hátsófék+olaj+szűrők+ablaktőrlőlapát cseréje, ezen kívül semmi. :) Én odaadom kipróbálni, ha utána kiszállsz belőle, és nem remeg a lábad. :))
hehe, a komfortülés nekem is szimpatikus:) De sajnos kevésben van olyan, vagy amiben igen, abban rengeteg kilóméter is... Mondjuk azért egy 15 millió körüli autótól a pohártartót szerintem alapból el lehetne várni:( érdekes, hogy ez itt nem "alap".
Amit én a következőbe benne szeretnék tudni (a teljesség igénye nélkül): komfortülés, sebességtartó tempomat, klimakomfort üvegezés, állófűtés, pohártartó :) esetleg automata váltó. Nekem is eszembejutott hogy legközelebb egy 6 hengeres benzinmotorra szavazok, de ezt még meglátjuk.
egy 2007-es, facelift utáni kézi váltós 523i Touring gazdájaként lenne egy kis (?) problémám, bízom benne, hogy esetleg lesz ötletetek...
Szóval, az autóban eddig többször cseréltek valamilyen nagynyomású benzinpumpát, miután a kocsi többször is Engine Fault hibaüzenetet írd ki. Ugyan el tudtam vele menni a szervizig, de kis fordulaton időnként leállt, de olyan is volt, hogy alig indult el, és meglehetősen csúnya hangokat adott ki magából a motor.
A 7-ik csere után vagyok (állítólag az összes ilyen pumpát kicserélték, meg a benzintanknál levőt is (de mint ahogy látszik, jómagam nem vagyok otthon ezen a téren...), sőt, vol tegy komplett injektorcsere is, de az autó most sem tökéletes. Pl. ha parkolok, akkor időnként leáll a kocsi, akár előre-akár hátra megyek, de jellemzőbben a hátramenetnél, vagy ha kissé benyomom a gázpedált és megpróbálom 1000 rpm-nél tartani, akkor a mutató fel-le ingázik (magasabb rpm-nél stabil)... Időnként rázkódik egyet a motor, leejti a fordulatot, de aztán végül nem áll le... Szóval valami gond van, amit eddig a márkaszerviz nem bírt megjavítani (pedig bíztam a svájci márkaszervizben, minthogy itt vagyok a kocsival). Van esetleg valamilyen hazai tapasztalat ezen a téren?
A megelőző 20-éves E30 318-ammal is voltak gondok, reméltem, egy újabb kocsival nem szívok... De eddig ez nem jött be...
Először is köszi, hogy hozzászóltatok és foglalkoztatok a kérdésemmel.
A döntés sajnos a dízelek felé húz, mivel jövő évben a saját cégemben el fogok tudni számolni pár dolgot vele kapcsolatban. Igazából persze benzinest szeretnék, mert eddig nekem is azok voltak.Szerintem hiába fogyasztanak többet, hosszútávon a diesel sokkal többe kerül, sajnos ezt meg kellett tapasztaljam. Tavaly október óta az enyémre 1 milliót költöttem, többek közt a tudatlanságom és a szervízek tudatlansága!!! miatt. Most már sajnos a legtöbb elromolható alkatrészt ismerem, formáját, méretét, illatát, és főleg az árát. DE! tény, meg kell valljam, szeretem a menettulajdonságait a dízelnek. Igaz, az enyémbe a második turbó után egy nagyobb került, vezérléscserével és chippel.Sajnos csak az automata szab határokat (GM típus). Ma kipróbáltam egy kézis 530d-t...Még friss az élmény, kábé egy órája történt. :) A tapasztalatom, hogy a futómű sokkal stabilabbnak érződött, borzasztó tapadása volt, és alig dőlt meg a kasztni.Viszont gyorsulásra érdekes,az enyémmel hasonlatos volt, sőt...De betudom a tuningnak, hogy az enyém durvábban megindul. 525d-m van, M-packettos, és ennek mindene az!!! Ami előnyt éreztem, az tényleg a futómű - pedig az enyém is jó - iszonyat stabil volt, mégis kényelmes, nem verte ki a fogam. Az ülések szintén jobbak voltak, jobban tartottak, pedig az enyém is M-es és az is az volt. De gondolom mégis más...Kezes volt és nagyon tetszett, de nem volt az a megrendítő különbség, mint amire számítottam. Ugyan nem tudom, hogy a kipróbált alany Dinamic drive-os volt-e, de ha nem, akkor ami olyan, az nagyon brutális lehet :) Ezután a próba után kezdek nagyon a 35d felé hajlani, úgy sejtem, élményben az fogja számomra nyújtani a várt érzést. Addig is köszönöm mégegyszer a kommenteket, és a segítséget!!!
Nekem is írogat néha hülyeségeket. Legutóbb -14 celsius foknál, közvetlenül az indítás után. Lekopogom, eddig mindig eltűntek a következő indításnál. Szóval szerintem ne aggódj.