Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8062

én is mehetek egy kört?

lécci

nem tudom milyen 200felett:-)

Előzmény: DemeterJR (8061)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8061
Elküldve. :)) Majd egyeztetjük. :)
Előzmény: jblgti38 (8056)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8060

van 200 felett kikapcsol a turbó,

és csak ha újraindítom kapcsol vissza.

de ez csak akkor jön elő ha 200-al megyek.

190-nél nem.

de ezt itt a szakik összetett hibajelenségnek tartják.

így kell éljek 190-el.

 

ha veszel e60-at, a logic-7-et ne hagy ki, hamár a Neved JBL-el kezdődik.

 

 

Előzmény: jblgti38 (8058)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8059
Így van Uram. A menetteljesítményekre, konkrétabban 0-100-ra gondoltam leginkább. :))

D.J.
Előzmény: Bazsa 525d (8053)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8058
És van már valamilyen jele, hogy vége lesz nemsokára a turbóknak?
Vagy csupán ez a kilóméter-állásból következik?
Nekem is 150 körül ment el az első...
Előzmény: 535jocika (8049)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8057

unokatesóm ment vele egy kört velem, majd megkérdezte:

,,Te is érezted az agyadban a nyomást?"

 

Tegnap átvittem apósomat a szomszéd faluba.

nekem egy szót sem szólt, de ma azt mondta a feleségemnem majd beszart.

 

Előzmény: jblgti38 (8054)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8056
Én ugyan Budapesten vagyok, de ha megteszed, hogy megírod a számod az e-mail címemre, akkor fel tudnálak hívni és összeegyeztetni valamit:)
Mit gondolsz?

jblgti38@gmail.com
Előzmény: DemeterJR (8048)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8055

pont ennyi van elől, 272.

remélem még egysem döglött meg.

 

Előzmény: Bazsa 525d (8053)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8054
Hehe:)
Hát igen, én is arra vágyom, hogy olyan legyen, amibe beleülök és azt mondom, uhhháááh EZ kell!!
VAlószínű a 35d ilyen lesz :) :)
Előzmény: 535jocika (8038)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8053
Talán az 5-ös először 272 lóval jött ki, az X3-ból meg csak a 286 lovas van.
Előzmény: DemeterJR (8045)
atiTDI Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8052
Ha tényleg 550i ellen ment volna, akkor is pofára esett volna, csak egy kicsit jobban..:))
Előzmény: 535jocika (8046)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8051
De lehet hogy nem olyan játékos :-D
Előzmény: 535jocika (8044)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8050
:)) Jobban tartok a 335d-vel rendelkező kollégáktól. :)))
Előzmény: 535jocika (8046)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8049

100ezerrel könnyű odaadni, 164ezrem van lassan vége a turbóknak..

:-)

 

Előzmény: DemeterJR (8040)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8048
Székesfehérvár és környéke. :))
Előzmény: jblgti38 (8047)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8047
Azt természetesen nagyon megköszönném, amennyiben komolyan gondolod a próbát :)
Már jó ideje keresek, de nagyon lepusztult verziók vannak a piacon. Sajnos 35d-t még nem próbáltam, így nagyon örülnék a lehetőségnek :) Merre laksz, vagy hol tudnánk összehozni?

Jani
Előzmény: DemeterJR (8040)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8046

semmi.bocsi.

LON-550 a rendszámom, múltkor is mekergetett egy kolléga, azt hitte 550-vagyok.

jó pofára esett, mert Ő is 535d-volt.

olyan volt minegy clio-kupa.

 

 

Előzmény: G.Gambino (8039)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8045
:))) Mindég az a verseny. A 2 autó gyári adatai tizedre megegyeznek, kivéve talán a végsebességet. :) Amúgymeg szerintem erőssen sofőrfüggő a sztori. :) Fakezűnek/lábunak+ rollert. :)))

D.J.
Előzmény: Bazsa 525d (8042)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8044

az enyém akkor is hosszabb és vastagabb...

 

Előzmény: Bazsa 525d (8042)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8043
3,0 sd előbb rosszul írtam .-)
Előzmény: Bazsa 525d (8042)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8042
Érdekes. Nem rég nagyon "virgonc" volt egy 5-ös bömi, és ahogy szoktuk Tesómmal üldözőbe vettük. Kis idő elteltével leelőztük, majd egy rettentő nagyot küzdöttünk, de viszonylag látványosan megvertük. Tiszaújvárosba beállt mellénk a parkolóba és megkérdezte, milyen motor van az X3-unkba? (3,5 sd) Mondta a srác, hogy érezte, valahogy sosem bír az x3 sd-kkel. Az övé 535d-volt. Meginvitált minket a BMW power fórumra, ő (is) nagy BMW fan.
És érdekes, ő már a második 535d-s volt, aki mondta, hogy az X3-ban még jobban kijön a motor ereje.
No majd egyszer összemérjük :-)))
Előzmény: 535jocika (8038)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8041
Szerintem még az 530i-el sincs semmi baj. :))
Előzmény: G.Gambino (8039)
DemeterJR Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8040
535d m-packett , 57 ezerrel vásároltam 2 évesen, most 3,5 éves, 100 ezer, elsőfék+hátsófék+olaj+szűrők+ablaktőrlőlapát cseréje, ezen kívül semmi. :) Én odaadom kipróbálni, ha utána kiszállsz belőle, és nem remeg a lábad. :))

Üdv: D.J.
Előzmény: jblgti38 (8034)
G.Gambino Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8039

Az 550i-vel mi a bajod? :))

Előzmény: 535jocika (8038)
535jocika Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8038

Hali!

 

535d-van dinamic drive-val, M-packet.

nem adom oda, hogy kipróbált de rábeszéllek!

6,7 vettem 157-e el, nem alkudtam, beleszerettem, "kifizettem", elhoztam....

ha benzines csak M5-t vegyél.

ha dízel csak ezt.

 

a www.youtube.com- on üsd be 535d és van pár videó, de legjobb a top gear-os.

 

 

 

Előzmény: jblgti38 (8034)
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8037
hehe, a komfortülés nekem is szimpatikus:)
De sajnos kevésben van olyan, vagy amiben igen, abban rengeteg kilóméter is...
Mondjuk azért egy 15 millió körüli autótól a pohártartót szerintem alapból el lehetne várni:( érdekes, hogy ez itt nem "alap".

Előzmény: sonyesz1 (8036)
sonyesz1 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8036
Amit én a következőbe benne szeretnék tudni (a teljesség igénye nélkül): komfortülés, sebességtartó tempomat, klimakomfort üvegezés, állófűtés, pohártartó :) esetleg automata váltó. Nekem is eszembejutott hogy legközelebb egy 6 hengeres benzinmotorra szavazok, de ezt még meglátjuk.

üdv: sonyesz
Előzmény: jblgti38 (8034)
mercatoris2 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8035
Sziasztok,


egy 2007-es, facelift utáni kézi váltós 523i Touring gazdájaként lenne egy kis (?) problémám, bízom benne, hogy esetleg lesz ötletetek...

Szóval, az autóban eddig többször cseréltek valamilyen nagynyomású benzinpumpát, miután a kocsi többször is Engine Fault hibaüzenetet írd ki. Ugyan el tudtam vele menni a szervizig, de kis fordulaton időnként leállt, de olyan is volt, hogy alig indult el, és meglehetősen csúnya hangokat adott ki magából a motor.

A 7-ik csere után vagyok (állítólag az összes ilyen pumpát kicserélték, meg a benzintanknál levőt is (de mint ahogy látszik, jómagam nem vagyok otthon ezen a téren...), sőt, vol tegy komplett injektorcsere is, de az autó most sem tökéletes. Pl. ha parkolok, akkor időnként leáll a kocsi, akár előre-akár hátra megyek, de jellemzőbben a hátramenetnél, vagy ha kissé benyomom a gázpedált és megpróbálom 1000 rpm-nél tartani, akkor a mutató fel-le ingázik (magasabb rpm-nél stabil)... Időnként rázkódik egyet a motor, leejti a fordulatot, de aztán végül nem áll le... Szóval valami gond van, amit eddig a márkaszerviz nem bírt megjavítani (pedig bíztam a svájci márkaszervizben, minthogy itt vagyok a kocsival). Van esetleg valamilyen hazai tapasztalat ezen a téren?

A megelőző 20-éves E30 318-ammal is voltak gondok, reméltem, egy újabb kocsival nem szívok... De eddig ez nem jött be...

Előre is köszi a véleményeket, tippeket!

Köszi,
M2
jblgti38 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8034
Sonyesz1 és Waltherpcp!


Először is köszi, hogy hozzászóltatok és foglalkoztatok a kérdésemmel.

A döntés sajnos a dízelek felé húz, mivel jövő évben a saját cégemben el fogok tudni számolni pár dolgot vele kapcsolatban. Igazából persze benzinest szeretnék, mert eddig nekem is azok voltak.Szerintem hiába fogyasztanak többet, hosszútávon a diesel sokkal többe kerül, sajnos ezt meg kellett tapasztaljam. Tavaly október óta az enyémre 1 milliót költöttem, többek közt a tudatlanságom és a szervízek tudatlansága!!! miatt. Most már sajnos a legtöbb elromolható alkatrészt ismerem, formáját, méretét, illatát, és főleg az árát. DE! tény, meg kell valljam, szeretem a menettulajdonságait a dízelnek. Igaz, az enyémbe a második turbó után egy nagyobb került, vezérléscserével és chippel.Sajnos csak az automata szab határokat (GM típus).
Ma kipróbáltam egy kézis 530d-t...Még friss az élmény, kábé egy órája történt. :) A tapasztalatom, hogy a futómű sokkal stabilabbnak érződött, borzasztó tapadása volt, és alig dőlt meg a kasztni.Viszont gyorsulásra érdekes,az enyémmel hasonlatos volt, sőt...De betudom a tuningnak, hogy az enyém durvábban megindul. 525d-m van, M-packettos, és ennek mindene az!!! Ami előnyt éreztem, az tényleg a futómű - pedig az enyém is jó - iszonyat stabil volt, mégis kényelmes, nem verte ki a fogam. Az ülések szintén jobbak voltak, jobban tartottak, pedig az enyém is M-es és az is az volt. De gondolom mégis más...Kezes volt és nagyon tetszett, de nem volt az a megrendítő különbség, mint amire számítottam. Ugyan nem tudom, hogy a kipróbált alany Dinamic drive-os volt-e, de ha nem, akkor ami olyan, az nagyon brutális lehet :)
Ezután a próba után kezdek nagyon a 35d felé hajlani, úgy sejtem, élményben az fogja számomra nyújtani a várt érzést.
Addig is köszönöm mégegyszer a kommenteket, és a segítséget!!!

Jani
Előzmény: waltherpcp (8031)
G.Gambino Creative Commons License 2009.12.28 0 0 8033

Nekem is írogat néha hülyeségeket. Legutóbb -14 celsius foknál, közvetlenül az indítás után. Lekopogom, eddig mindig eltűntek a következő indításnál. Szóval szerintem ne aggódj.

Előzmény: sonyesz1 (8032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!