De könyörgöm, áruld már el mik azok az "ilyenek" ami alapján ezt gondolod. Tudod mit tud nálad jobban? ARC-ot gyártani! Ennyi. Téma részemről befejezve.
Hülyeséget gondolsz azt remélem tudod! Elolvastam a hozzászólásait, abból szerintem nem derül ki semmi olyan amit leírtál. Kicsit korai volt a vélemény nyilvánítás. Arról meg nem is beszélve, hogy jobban vágja a dolgot mint te vagy én vagy akárki itt ez a .... fórumon.
Nem akarom megbántani szabo111-et de kötve hiszem, hogy ő az Autorad-nál dolgozik, akár mint autóbusz összeszerelő szakmunkás. Azok alapján amiket írt és ilyen helyesírással szerintem csak egy általános iskolába járó kisgyerek még. Ahogy a többség mondja "sulinetes". Így tőle szvsz. ne várj hiteles tájékoztatást. Lehet nem igaz amit leírtam de én így gondolom.
Zümmernek, akkor se lehet nevezni. Rába busz az országban szinte mindenhol van. Aki benne van a buszos világban az ismeri. Aki meg nem, az még az ARC-ot se ismeri.
Nem valami értelmes megfogalmazás. Az alapján mindenki be tudja azonosítani amit én írtam. Mikor jeleztek meg szintén egy olyan hang van ami a Rábákon.
Ma sikerült végre találnom egy szóló ARC-ot. Így ki is próbáltam. Elég sokmindenben különbözik a csuklós tártától. 1. végig alacsonypadlós (a csuklós 02-es szériájára is igaz már ez) 2. nagyobbak rajta az ablakokű 3. több földszintes ülés van benne 4. jobb az üléselrendezése (máshol vannak a dupla, és a másfeles ülések, mint a csuklósban) 5. nincs felesleges padlástér a tetőn (ezáltal a belső tér is tágasabb)
Érdekesség: Alig van kevesebb ülés a szólóban, mint a csuklósban. A szólóban 31 van, míg a csuklósban 33 van azt hiszem.
Rájöttem, hogy miért csinálta a VV az ARC-ot! :)))))
Megjöttek a helyijáratos MAN-ok, pár éve. És amikor a főmérnök meglátta, hogy milyenek, akkor összecsapta a kezét, és azt mondta. Ilyent mi is tudunk csinálni! És szerencsére az Andor (gyk: a "főnök") hozzájárult.
Magyarázat. A középmagas MAN okon minden ülés dobogón van, míg a teljesen alacsony padlós ARC-okban vannak földszintesek is. Motorikusan is úgy érzem, hogy jobban húz, és az ülései is kényelmesebbek.
Nemrég hallottam csak erről a topikról, bár nekem hazai pálya. A legelső példány lett kissé elq, mert nincs benne földszinti ülés. A másik kettőbe már van néhány ilyen. Atrolisíthatóságról is olvastam? Hátul iszonyúan meleg kánikulában. Lehetne benne valami klíma. Télen viszont az alacsonypadló miatti relative magas ablakméret miatt eléggé hideg tud lenni. Amúgy tényleg jó kis busz lett.
Majd igyekszem holnap (azaz ma) kipróbálni a 134-est is.