Keresés

Részletes keresés

Mnagy Creative Commons License 2005.10.27 0 0 505
Ez lemaradt a képektől
Előzmény: Mnagy (504)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.27 0 0 504

áááá félreértettél:) én a gyári jawa oldalt keresgéltem.

1

 

2
Előzmény: MECSI (502)
MECSI Creative Commons License 2005.10.27 0 0 503

ez is a gizmagon volt: kenguru :-)

 

MECSI Creative Commons License 2005.10.26 0 0 502
hát 650es. MZben is van már ezrkettes is asszem.
Előzmény: Mnagy (500)
MECSI Creative Commons License 2005.10.26 0 0 501
Na 1 újabb érdekesség:

http://www.gizmag.co.uk/go/2350/
Mnagy Creative Commons License 2005.10.26 0 0 500
MECSI ez a jawa  milyen jawa ?
MECSI Creative Commons License 2005.10.25 0 0 499

hogy ez eddig nem jutott az eszembe:-) pedig naponta irogatunk ugyan azokba a topicokba. köszi.

 

Más

 

Mnagy kolegának hála újabb nyalánkságokkal bővülhet a topic, történetesen MVAugusta megoldásai leshetők el.

Előzmény: adren (498)
adren Creative Commons License 2005.10.25 0 0 498

ahhoz spéci ötvözött anyag kell,asszem vecsésen van a dugattyugyár,ott kéne pogácsát öntetni,és azt forgácsoltatni...

vagy a ferroglobus telepein és néhány csak ilyen húzott hengerelt forgácsolnivaló alurudakkal foglalkozó telepen vadászni...

kérdezz meg egy cnc-s szakembert,mondjuk itt a fórumon carlosracinget,alias yasec komát,a teljesenvilághíres specialistát. az én kerómban is az ő agyai futnak!!!!

fincsi,és csudi!!!

Előzmény: MECSI (497)
MECSI Creative Commons License 2005.10.25 0 0 497
a 483as hozzászólásban.
Előzmény: adren (496)
adren Creative Commons License 2005.10.24 0 0 496
nno? hunn az az öntős kérdés?állok elibé...
Előzmény: MECSI (495)
MECSI Creative Commons License 2005.10.24 0 0 495

eléggé rendhagyó design jellemző ezekre az új gépekre, volt ami teteszett volt ami nem. A j öreg 350es még mindig kapható! :-))) szerintem ezt a motort már nem lehet kirtani ez beírta magát a járműipar történelmébe, szerintem a bogár babérjaira tör. a leghoszabb ideig gyártott motor, igaz erős a konkurencia (ural, dnepr). úgylátszik mostanában nagyon bejön a nosztalgiahullám, poroljuk le a régi dolgokat oszt hadd szóljon. Megesküdni nem mernék de mintha a csepptank amit valamelyiken láttam mégy a régi 60-70es évekbeli tank lenne.

Pár képet azért lementettem mert ezek bármelyike készülhetett volna valaki garázsában is (sőt készültek is ilyesmik)

A kék az gyakorlatilag a 640es majdhogynem változatlan formában, csak elsőre a kipuff más, ezt a gépet már 93 ban lehetett kapni. A feketén van a gyanús csepptank. Az enduró is a jól bevált vázra épül csak az első rugóstag más, meg a hátsó villa. Az a ronda de nagyon hasznos lánctokozás is maradt.

Ami kicsit elszomorít (nem tudom hogy ez a magyar importőr vagy a gyáriak bűne) hogy a fotók minösége nem túl profi... de ez nem ide tartozik.

 

Előzmény: Mnagy (494)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.23 0 0 494

én is kicsit ránéztem

 

jawa
Előzmény: MECSI (493)
MECSI Creative Commons License 2005.10.23 0 0 493
Sajnos semmit nem tudok a témában azt tudom hogy a jó öreg 350 es után még kínlódtak valami 2 ütemű még talán 4 ütemű blokkokkal is de ennek idestova már 8-10 éve. ú gy szó szerint marha nagy a csend a jawa felől, legalábbis énfelém semmi hír nem jött, de majd utánanézek.
Előzmény: Mnagy (492)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.22 0 0 492
MECSI mit hallani az új Jawa motorokról? Nemrég láttam egy kicsit és egy nagyot egy szerény kis boltban márkakereskedésként:))))) nem vagyok elragadtatva:((
Előzmény: MECSI (491)
MECSI Creative Commons License 2005.10.21 0 0 491
miért indult el kifelé, mert a moci az meleg volt így lehetett tolni de a gumik azok teljesen hidegek, a bridgestone exedra meg csúszkált hidegen.
Előzmény: MECSI (490)
MECSI Creative Commons License 2005.10.21 0 0 490
úgy legyen. Attól fosok egykicsit hogy megyek 100al a kocka gumin (pl. 205ösön) húzok egy kövér gázt felpörög a moci elkezd a gép gyorsulni és elránt oldalra, én visszarántom, aztán elkezd a kockagumi egyik élétől a másikig hintázni velem együtt és izzadhatok hogy lenyugtassam, már ha sikerül.
Volt már ilyen élményem a 350essel. 1x bemelegítettem a mocit hogy most úgy istenigazából elindulok otthonról. kimentem a kapun elindultam 1es tökiggáz 2es tökiggáz, jön az egnyhe kanyar addigra már majd 100al mentem, oszt elindult a segge kifelé, és olyan rodeót rendezett le alattam a gép mint egy villanybika. Na ezt nem szeretném még1x áttélni.
Előzmény: Trike. (489)
Trike. Creative Commons License 2005.10.21 0 0 489

Gyári. Én a gyári pontokat "másoltam" át a vázamba. Szerintem a gázadáskori forgatás megmarad akkor is, ha gumibakon van, csak nem lesz azonnali, hanem késik 0,1s-ot :-)

Azoknak a gumiknak inkább a rezgéscsillapítás a szerepük (szvsz).

Előzmény: MECSI (486)
MECSI Creative Commons License 2005.10.21 0 0 488

Sajnos centrifugás, fröccsös öntögép formával nincs a cégnél :-(

nem kereket akarok önteni hanem kerékagynak pogácsát, de lehet hogy majd vakarunk valamit vasból stb.

Bezzeg most az öntészpajtásunk nincs itt :-)

Előzmény: tittadili (487)
tittadili Creative Commons License 2005.10.21 0 0 487
Szerintem a kis polskiról van szó, vagy legalábbis azon is így van megoldva. A kerék öntést felejtsd el szerintem, az nem "sufnituning" kategória. Valami bontóban guberálnék a helyedben gyári motor kereket.
Előzmény: MECSI (486)
MECSI Creative Commons License 2005.10.20 0 0 486

a felfüggesztés amit írtál az a széria vagy a trájjkon van így?

Előzmény: Trike. (484)
MECSI Creative Commons License 2005.10.20 0 0 485

erre már én is gondoltam, hogy ki lehetne hagyni. Lehet hogy ki is fogom hagyni őket, mert ha nem tudom az eredetiket berakni akkor egy kemény gumibak annyi mintha ott sem lenne. A moci meg a váltó úgyis össze vannak csavarozva a gumibak igazából csak a rezgéseket csökkenti, meg a tehetetlenségi nyomatékreakciókat hivatott elnyelni (erre mondjuk szükség lenne hogy gázadáskor ne rángasson oldalra).

a váltóbakok elviselhető méretűek, a motortartok azok házzal együt elég nagydarabok, sajnos :-(

Előzmény: Trike. (484)
Trike. Creative Commons License 2005.10.19 0 0 484
Általában néhány ponton "ül" a blokk és a váltó. nekem a kispóknál a váltó 2 gumibakon van a motor mögött pedig 1 rugó. Szerintem nem kell erőltetni nagyon a gumibakokat, lehet merev kapcsolat is, akkor még kisebb lehet a vázad. Nem rángat az a blokk annyira mint a kispók. Jobban ki van egyensúlyozva.
Előzmény: MECSI (482)
MECSI Creative Commons License 2005.10.19 0 0 483
Ha mondjuk kerékagyat szeretnék alumíniumból önteni, egészen pontosan pogácsát önteni és azt megfaragni, mezei aluból érdemes nekiállni? van otthon némi nyersanyag (lecsupaszolt kábelek).
MECSI Creative Commons License 2005.10.14 0 0 482
megfigyelgettem a donort megint, 10sec erejéig (hiába felmőtteknek sok a dolguk:-)) a motort három bak tartja kettő oldalt a negyedik henger alatt mindkét oldalon, a harmadik pedig elől középen, megkerüli az éxíjtárcsát. a váltón 2 bakot láttam szintén szimetrikusan a kuplungharangtól nem messze. elvileg ennyi elég is lenne elég vaskos pontokba csatlakoznak be. sajnos felemelve nem volt módom látni, így nem vagyok biztos abban hogy csak 2 tartja a váltót.
ez a szimetrikus elrendezés nekem jó de kb. az eredeti konzolokat nem fogom tudni használlni mert túl szélesre kinyúlnak, de majd ezt is akkor látom meg ha kint lesz a helyéről.
MECSI Creative Commons License 2005.10.12 0 0 481
minél több annál jobb(3-5 külömböző szögekből). nem nagyon vannak nekem a polcon főtengelyek így ha meg akarok lesni valamit jól jön
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (480)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.10.12 0 0 480
ezt vagy  kell a fötengwelyröl még? este benézek ide majd még hali.
Előzmény: MECSI (479)
MECSI Creative Commons License 2005.10.12 0 0 479
köszi kérném szépen. küld el légyszi mélben
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (478)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.10.12 0 0 478

 

Mecsi!

most kerül hozzám a moci ,eddig mühelybe se voltam ,csak most fék betétet cserélni.

ha kell még foto ,nálam van a blokk a héten rakom össze.

már bocs hogy ilyen kor küldöm....

 

üdv.

MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 477

találjátok ki mi hajtja ezt!

 

helikopterturbina vazze :-)

 

http://www.motoplanete.com/mtt/Y2K-turbine-sbk.php

MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 476
kis történelem, gyári épített speciálgép.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!