Két szükséges célszerszám: 100-as szög, és egy műanyag kártya - amit már nem akarsz használni :)
Km óra:
A szöget betolod a km óra tetején lévő résbe, utána könnyen tudod kivenni az egészet.
Kicseréled az izzókat (12V 1,2W)
Klímavezérlő:
A kártyával körbejárva ki tudod pattintani az egész egységet. Itt már óvatosabban kell bánni a kis fülekkel, könnyen törnek. Valamint vigyázz, mert a kébelek nem túl hosszúak. Itt is 12V 1,2 W-os izzók vannak.
Egy jó tanács: Cseréld ki az összes izzót. Szerintem megéri azt a plusz néhány izzót, mert ha 1 hét múlva megint szét kell szedned, akkor lehet, hogy morcos leszel :)
Sziasztok!Az én autómban meg elöl,a kesztyűtartó mögött van az erősítő.Ja és engedjetek meg nekem egy kérdést:nagy navim van és a kijelző a szélein foltos,szennyezett olyan mintha piszok ment volna a plexi mögé.Ezt szét lehet szedni és kitisztítani?
Sziasztok, 2001 2.2hdi -vel a következő problémám van. A tolató radar elfelejt kikapcsolni, elméletileg csak akkor kéne aktívnak lennie, ha hátramenetbe teszem, de most mindig aktív, még álló kocsinál, kivett sluszkulccsal is jelez, ha hátulról valami/ki közelít, valami kontakt hibára gyanakszom.
Másik dolog, jbl hangrendszer van az autóban, vezető felüli magassugárzó, ami a boxban van, hol szól, hol nem, szintén valami kontaktra gyanakszom, erősítő merre van itt?
Sziasztok! Üléseim vannak eladók komplett garnitúra(elsők,hátsók,könyöklő) fekete szövetes nagyon jó állapotban. Akit érdekel az írjon és küldök neki képeket.
Tegnap visszaadtam a kocsit az eladónak, mert még mindig nem tudták kijavítani a rángatást, sőt nekik is megállt menetközben. A folytószelepen kívül kicserélték a gyujtás trafósort és a gyertyákat is. Azt mondták jobb lett, de még nem az igazi.
Megmaradt pár dolog ha valakit érdekel írjon mailt.
15" alufelni téligumikkal, 2011 navi cd (magyarországot is tartalmazza), 13 ledes canbus helyzetjelző, TQ 9000 motorolaj+szűrők
Sziasztok! Elektromos problémám van ha tudtok segítsetek. Nem nyillik a csomagtartom, csak az minden más működik. Bemásztam és megnéztem a motort, az mülödik mert egy furoakksirol adtam áramot neki és kinyilt. A vezetékben is ott van az áram de mikor megnyomom a gombot nem cserélődik meg és igy mindig zárva marad. Szerintem a relé égett be és valszínű külön van az ajtoktól mert azok működnek. És a kérdés hogy vajh hol lehet ez a relé??? Minden biztosítékot végignéztem. Már kezdem feladni. Ha valaki tud segítsen. Köszönöm Szépen.
Köszönöm. Először is köszönöm a tanácsokat. Azóta is bajlódom.De köszönöm, a katalizátor lehetőségét.Bemérték a CO-ját. 6-ot mértek,ami nagyon magas!A lambdaszonda és a katalizátor körül lehet a baj. De holnap megpróbáljuk a katalizátort kiütni. Remélem jó lesz. Köszi.
A 607-es előtti benzines autómnál hasonló tünetek voltak, szerencsére gyorsan megtaláltam a hibát. (én is mindent kimérettem, de hiába)
Nálam a katalizátor belsőrésze tört ketté és ha úgy mozdult el belezavart a gáz kiáramlásába, természetesen a motorvezérlés ezt azonnal lereagálta és ebből adódtak a kellemetlen tünetek.
A lendkerék,a gyári 250 000 ret megy,szóval nem kell azt olyan sűrűn cserélgetni..a hibák meg mindig fap hiba jelzéssel jelennek meg,ha nem az a baj akkor is,és ha van szerelő aki ért hozzá nincs azzal semmi gond.....
Nem hurrogtunk le, de azt azért talán te is elismered, hogy a dizelekkel sincs kevesebb probléma. A haverom már két kettőstömegű lendkereket cserélt és a fap -al is sok gondja volt a dizel peugeotjában. Nem mondom, hogy az enyémmel soha nincs baj , de én szeretem ezt a benzinest és az a lényeg
Több oka lehet ,lehet újra a folytószelep , főtengely jeladót oszcilószkopos vizsgálatnak alávetni , ha ezek sem segítenek és tényleg minden jó , akkor marad a hidrótőkék cseréje mert valamelyik kitámaszt egy kicsit és gázlengések alakulnak ki amit a map szenzor túl gyorsan követ és össze vissza vezérli a motort.
Itt egy páran lehurrogtak ,hogy ez egy tőkéletes motor ha igazuk van akkor csak képzelődsz én meg hülyeségeket beszélek ill írok.
Sziasztok.Én még nem írtam idáig. Egy 2.2-es benzines 607-esem van.2000-2300-as fordulatig rángat.bemérték a lambdaszondámat. Már a harmadikat raktam bele,de nem változott. A folytószelep 40000km-rel ezelőtt volt cserélve.A gyújtótrafót is most cseréltem. Vajjon mitől RÁNGAT???
Szisztok! Érdekel vkit 607 V6 TiPa benzin Full, csak nem automata.adnék mellé 5db Felina gyári felnit téli gumival+ vonóhoroggal,napfénytető. Nem törött, szalon tulajtól vettem, 2. Vagyok. 2002 üzembehelyezés nagyon jó fogyasztás 207 paci, ezüst. Nincs 10l az átlag. Tel: 20 275 2500. Szasztok. 900e. Ft.