Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Hova is kéne mennem? Be vagyunk már nagyon táblázva... Holnap Kengyel, egy hét múlva Tiszatenyő. Áprilisban Gyoma. Holnaphoz egy hónapra bekötött szakdogával kéne a TO-ra mennem...
Ma fél kettőkor megjött, aminek meg kell jönnie: a kétkocsis THERMOFARM vonat,
Szokás szerint Lakitelek-Algyő, "üres".
A 156-os M44-es hozta.
El is felejtettem mondani: tegnapelőtt két pőrekocsi telerakva betonaljjal, ment Kiskunfélegyházára a Szentesi vasútépítőnek, noha én is elfogadnám a szállítmányt :-)
Igen, a lakótelep megépülésével párhuzamosan az egész szakaszon kicserélték a talpfákat. Ez idáig okés is. De attól még nem fogom kevésbé kitörni a lábamat az átjáróban! :)
bedeandras: A levelet visszadobta a freemail. De a lényeget ma délelőtt megbeszéltük.
Holnap mi ketten biztosan megyünk Kengyelre. A 7217-es vonattal indulunk /Szentesről indul 8:32/, 9:41-re érünk Kengyelre. Az állomás körülfotózása után kerékpárral a környéket járjuk be kisvasút maradványait keressük. A túrához aki ráér nyugodtan jöhet szivesen látjuk. Hazaérkezés várhatóan valamikor délután, minden óra 19 percekor megy egy vonat lefele Kengyelről Szentes felé.
Nemtom, úgy hallottam. Pontos időpont nincs, Rbatkától függ, nmég nem írt vissza mikor ér rá. De én szeretném hao lyan 14-15 körül elkezdenénk, h jusson idő mindenre.
Pedig már vagy 1,5 éve ott laksz tőle 200 méterre...
Röviden tömören: Kimész a 152-esre (a koli mögött árkon-bokron keresztül) és addig gyalogolsz amíg váltót nem találsz. Ha csak egy van belőle az a HB iparvágány. Ha sok akkor Kecskemét Alsó és rossz irányba mentél :) (Na jó addig a Kész kft ipv-vel is találkoznod kell.)
A kettes koli mellől kanyarodik jobbra egy földút. Elindulsz rajta. Amikor végigértél rajta belecsatlakozik a másik vége merőlegesen egy másik földútba, ami a helvéciai úttól az auchanig megy HB kerítésével. párhuzamosan. Na ezen elindulsz a helvéciai út felé. Egyszer csak találkozol az ipv-vel, és a 152-essel. Az IPV egy jobb kéz felől lévő olajátfejtő telepen ér véget.
Érdekesség: Egykor kettő is lehetett, a váltó közelében megvan egy másik kiágazásnak is a nyoma.
Egyébknét jövő héten pénteken elmegyek HB-n körülnézni, épületeket meg iparvágányt, aki akar jöhet. Rbatka jelezte, h érdekli, esetleg más? VT22, tőled meg kérnék egy kis segítséget, mert az iparvágányt még sosem láttam, ha ráérsz megmutathatnád, h merre van.
A kapcsolószekrényen sztem is rendben van. Járműre viszont ne, ezt én is osztom annak ellenére, h már elég régóta bennevagyok a hip-hop kultúrában, aminek a graffitizés is része. Egyébként sok igazi nagy graffitis is utálja azokat, akik műemlékekre fújnak meg járművekre, mert miattuk is utálják őket. Követendő példa lenne, h ha elkapják akkor azt mondják ,h na öreg, most vagy lemosod ahogy gondolod, vagy amennyiben nem hát megtesszük mi, de kamatostul kifizeted. Mondják ,h több millióba kerül lemosni, sztem nem, de akkor mossa le ő a saját költségén ahogy tudja, ha nem teszi akkor fizesse ki azt, amit mondanak rá, h annyi. Asszem Németországban megcsinálták ,h miután elkaptak egy gleccserre fújó gyereket lemosatták vele, közben pedig a túristák bámulták és nekik is el lett mondva, h ő csinálta és műemlék a dolog és most le kell mosnia, gondolom ők se dicsérték meg.
Egyébként egyik imserősöm egy vidéki vasútállomáson vagoynőr, ő már több évtizede bennevan a hiphopban már 1995-ben eljárt rap bulikba, és bizony neki töbek közt az is feladata, h megfogja a vonatra fújókat, el is kapott párat, el is magyarázta nekik ,h ő is fújt régebben meg ő is rapper, de vonatra ne, mert az parasztság, fújjanka le egy romos kerítést vagy épületet vagy akármit, de ne vonatot meg műemléket.