Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Van egy olyan problémám, hogy a digit klíma használatnál a vezető oldalon hűtéskor 2 fokkal magasabb hőfokot érzek mint a jobb oldalon. Fűtésnél még nem figyeltem meg. Mindkettő egyforma hőfokra van állítva. A hőérzékelővel lehet a gond vagy valami más? A hőérzékelőt hol keressem? Esetleg átugrott 1-2 fogat valamelyik levegőterelő?
Sziasztok egy kis tanulságos történet. 2015 1.6 bluehdi az alany. A következő hibát produkálta. A covid bezárkózáskor a kis dzsinn lámpa megjelent .Nox szenzor hiba mivel minden zárva ismerős ajánlott szerelőt .Györ mellet (én Oroszlány). Vállalta megnézte azt nox szenzor cserét javasolt .Autót nem mertem otthagyni mivel be voltink zárva elvileg senki sehova. Mondtam csinálj valamit hogy menjen azt jövök ha vége a vìrusnak. Lámpa világìtott de gond nélkúl ment. Na vìrus vége után szegény szerelö kapott egy szìv érelzáródást .Szerencse voltak mellette túlélte. Vártam hogy jobban legyen . Közben egy tankolás után kaptam egy sárga háromszöget. Mentem volna fürdeni család .Laptop kiolvas fap multipleksz hálozat hiba meg nox szenzor. Na gondolván nézze meg valaki kerestem szerelöt neten Fehérvár. Tóltenek fapot meg takarìtanak szürőt is. Mondom embernek mi van nézzék meg ha kell fap rakjon bele a nox hibát elmesélem neki hogy képbe legyen. Beállok műszert rárak és már a szakszavak elhangzanak a szakik között. Ez fos francia figyelj mert elmegy energiatakarékos üzembe. Na gondolomtam ezt beszoptam... Szaki kiolvas nézi hibákat azt mondja nekem . Az hogy lehet hogymegy ez az auto már rég lekellt volna tiltania. Hát mondom megy. Hát erre azt mondja honnan van autó. Mondom NL . Vigyem peugeot rakassak rá gyári magya szoftvert mert ez fos igy nem jó. Utána foglalkozik vele. Mondom neki mi az a fap hiba van benne fap? Azt mondj gép szerint van Kérdem tőle biztos van benne vagy lehet az is hogy valaki azt mondta nek hogy tele van azt úres. Erre válasz hát nem tudom .Kértem legalább rakjon bele kifúzetem csak nézze mag. Töltött bele 7dl. De nem ìrta be mert fos francia és ki tudja mi lesz ha belenyul.........A gatyám rá fogom költeni mert fos francia a nox szenzor 290 ezer(néztem kintröl 86ezer cikkszám szerint)A fap meg még 300 ezer meg még ki tudja mi kell. Na mondom ember engedd le füzetek én innen megyek. (afos franciával).Hìvom Győr embert mondta vigyem. Megnézte mondja vagy kontak hiba 2000 ft vagy fap tartály csere. Fejböl mondta erek szinét csati számát mef hol van autóban két vége a vezetéknek. Vagy tartály 60 ezer. Ott hagytam meglett tartály csere. Mondtam csere nox is azt mondta most nincs hiba várjunk a cserével . Azóta 2500km belement hiba nélkül. A tanulság figyeljetek hová viszitek.
Szia! Kösz a választ, csak van néhány gondom. Olajcsere után , amikor is a teljes, a gyárilag megadott, töltet van a motorban, akár 2-3 nap állás után is ugyanez ugrik fel. A nívópálca szerint /ez is gyári új/ is meg van a max. szint és állandóan , minden indításkor jön az üzenet. Majd kis idő múlva eltűnik a szöveg is és a kis figyelmeztető háromszög is ......nem értem...
"Top up engine oil level" - tölteni kell bele motorolajat. Pár hozzászólással korábban ide is linkelt THP-ről szóló videóban a szakértő elmondja, hogy a jelzés a "minimum - maximum" olajszint intervallum alsó harmadánál "szólal" meg. Mivel én is benzinessel járok, nálam kb. 6000 km-ként megjelenik a jelzés -> 6-7dl motorolajat rátölthetek, hogy ismét a nívó felső értékénél legyen az olaj szint (egyszer rátöltök, a következő jelzéskor komplett olajcsere). Rátöltést követően egy minimum 2-3 órás állást követő indításkor fog csak a kijelző "OIL OK"-ra váltani, de ez természetes, mert a pontos méréshez az összes motorolajnak vissza kell folynia az olajteknőbe és ez időbe telik.
Te "elektromos nívót" cseréltél - mivel más volt a csatlakozón a pozícionáló, így nem is a motorkódhoz való pontos típus került bele...lehet más szint értékre van a szonda kalibrálva...vagy más az elektromos karakterisztikája...
Valaki meg tudja-e mondani, bár régi a téma, a "Top up engine oil level" hibaüzenet mi a bánatot jelent / nem az angol fordítás a gond/ ??? A szintjelző szenzort kicseréltem, igaz a csatlakozó egy kicsit más volt, a pozicionáló kis pöcök máshol volt. A tényleges olajszint és a betöltött mennyiség a gyári értéken vannak.
Vettem hozzá metzger 4006178-as termosztát házat 2 érzékelővel.
A szétszedésnél azonban látom ,hogy nem stimmel az érzékelők csatlakozója, fent fixen van bent lent meg egy 4-es cati megy a házra. Illetve a régin légtelenítő csavar sincs.
A cserélhető szenzor is furcsán volt betekerve.
Ilyen a gyári? Vagy szerintetek ezt már gányolták?
Szerintetek egy kábel szettel beszerelhetem amit vettem? (2322024Kábeljavító készlet, hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőMETZGER)
Találkozott már valaki olyan váltóhibával -1,6 HDI, robotváltó-, hogy nem érzékeli az előremenetbe rakást, illetve manuális módba váltásként érzékeli az automata mód előremenet fokozatát?
Rükverc és manuális váltás működik, csupán az automata "A" pozíciót nem kapcsolja, illetve ebben kézi váltómódra vált.