Lehet, hogy sovány volt neki, de attól megszorulni még nem kellett vona.
Ezt így elég nehéz megmondani, de mindenképpen fura, hogy egyszer leállt, de újra indult. Ez arra utalhat, hogy megszorult, de amint kicsit kihült, összement a dugattyú, és már nem szorult annyira. Ha eltört volna valami, akkor nem indult volna be másodszor. Szét kell sajna szedni, akkor lesztek okosabbak. Egy megszorult dugattyú valószínűleg elég csúnyán elbánik a henger falával.
(Nekem egyszer eltört a Trabimban a főtengely, középen keresztben, de nem állt le a motor, sőtt, mikor leállítottam, újra be lehetett indítani.)
Ettől féltem én is, nekem akitől vettem az mondta, hogy ilyen keveréket kell csinálni bele. Ez így mindenképp csere lesz szerinted?Na majd kiderül szólok a szerelőnek.
"Az olajkeverék most is olyan volt, mint máskor, 35-ös..."
Nem tudom, de nem volt ez kicsit szegény keverék? A ROBI 151 dokumentációja 1:25 keveréket ír elő. Lehet, hogy a dugó szorulhatott meg. A Tied a RexMaxi kapagép ugye? Mert szemre a ROBI 151-re hasonlít, abból gondolo, hogy a keveréknek is egyeznie kéne.
Kérdésem lenne,amire tudom a választ, illetve sejtem, de megerősítést szeretnék. Tegnap dolgoztam a rotával és a egyszer csak valami fura hang jött a motor felől aztán leállt a gép. A berántózsinorral ujra be akartam indítani, de nem ment, meg volt szorulva az, amit mozgat a berántó, gondolom az van a dugattyún...Egy kis mozdítás után simán elindult, ment is 15 percet, ekkor nem volt fura csörgő hangaj, majd mikor üresbe tettem, hogy a tarackot leszedjem a kapáról leállt újra és azóta nem indul, mostmár meg sem lehet mozdítani. Így látatlanba szerintetek a dugattyú szorulhatott meg?Az olajkeverék most is olyan volt, mint máskor, 35-ös...Vagy esetleg más?Valakivel megnézetem, csak kíváncsi vagyok a véleményetekre...
Más: A gépem olyan szomjas volt, hogy 5 liter benzinhez (kísérőnek) megivott 4-5 deci motorolajat, de ez sem volt neki elég, a hajtóműolajat is finomnak találta, és vagy 3,5 deci abból is kellett neki. A hajtóműnek új tömítést készítettem, de ha lesz időm, meg kell gyűrűznöm a motor.
Köszi az utánajárást és a tippet is! Hogy mi haszna van? Fogalmam sincs. Apának kell, én nem értek hozzá. Valami haszna biztos van, mert mérnök, úgyhogy biztos tudja, hogy miért kérdezi.
Próbáltam tudakozódni, de egyelőre nem tudta senki. Egyébként mi a gyakorlati haszna, ha megtudd, hogy a szekunder tekercsen van 20, vagy 30.000 V feszültség. A Kerti gépek gépek topikban egyébként nagyobb a mozgás, megpróbálhatod ott is megkérdezni, van néhány szaki, meg rengeteg kérdező, akik nem tudják milyen fűnyírót vegyenek így tavasszal.
Mindenképpen az egész kéne?Mert postai úton meg tudnánk oldani talán! De azzal az a probléma,hogy költségesebb!Ha megfelel vagy megoldható akkor engedek egy 1000-est az árból!
Az lenne a kérdésem, tudja-e valaki, hogy a Robi 50 francia kétütemű motorral rendelkező kapának hány V feszültségű a gyújtásrendszere. Előre is köszönöm: Adél
Ne tessék fenyegetőzni már. Engem a kapák érdekelnek, de azt gondoltam, ennyire nem akarod elaprózni. Mennyi lenne a kapasor, ill mennyi az egész alsó rész (kuplung, hajtómű, kapák)? Illetve merre laksz?
A dugattyúnak semmi baja szerintem mert kézzel megmozgattam már! Az a probléma,hogy miközben a hajtókar eltört kikönyökölt a blokk oldalán! 1hónapot várok ha senki nem vesz belőle semmit akkor megy a méhtelepre!
Akkor viszont jobban járnál, ha megcsinálnád, vagy megcsináltatnád. (Zárójelben jegyzem meg, hogy a hajtókar eltörése, lehet valami másnak a következménye is. Pl.: megszorult a dugattyú, ami meg lehet attól, hogy eltört egy dugattyúgyűrű.)