Ebben a kérdésben érdemes megkeresned Importeur vagy AtiTDI topiktársakat, tudtommal ők lényegesen olcsóbb áron produkálják ezen termékeket, mint a márkakereskedések.
A fényezéssel,szereléssel nagyságrendileg 400000 ft a szett ára. Ebben minden benne van, az összes műanyag alkatrész, ködlámpák, stb. A hátsó szárny az nem tartozik az M-Paket - hez.
Kedves maszibmw, említetted nemrég, hogy jó pár e60-ast utólag M-esítetek. Meg tudnád mondani, hogy ez körülbelül milyen összegbe kerül? És hogy ez mely elemeket tartalmazza? (Gondolom, első-hátsó lökös, küszöbök...esetleg hátsó szárny)
Egy Faceliftes E60 lehet 2007 márciusi szoftverszinten is.
Amiről én beszéltem, az a V36.1-es szoftver verzió, ami 2009 december közepe óta létezik. Ha egy kocsi megkapja a frissítést, akkor nem az számít, mikori gyártású, hanem hogy a legújabb szoftver fut rajta. Kötve hinném, hogy a tolvajketyere a 2009 december közepei szoftvert is töri :)
Én is ezt használom már,nem a 2009-t,és nálam ezt jobban viszi.Amikor indítom a verdát,a rádióval szinkronban betölt a térkép is,szinte azonnal.A 2009-es nél sokszor lefagyott ,de ez nagyon tuti!Az autón friss szoftver van ,de a navin nem biztos-utóbbit a nyáron cseréltem prof-ra.És igy is könnyebben bánik vele.
Szia.Én ugy emlékszem amikor múltkor láttam egy ilyen telefont egy kocsiban nem voltak ilyen problémák vele (telefonkönyvét nem hiányosan jelenítette meg) Talán nem is LCI volt bár erre nem vennék mérget. üdv Steeef.
Szerinted kivitelezhető?Esetleg még arra gondoltam hogy marad a helyén az OBD csak 1-2 kábelt átcserélnék rajta,hogy csak az én vissza alakitó kábelemmel lehessen rá csatlakozni.
Itt egy kulcs felprogramozást látunk egy E70-en, a kijelzőn látható egy CAS-CAN kommunikáció is. Egy dolgot tudni kell: A CAS vezérlőegység érvényes beazonosított kulcs nélkül nem fog semmilyen CAN kommunikációt produkálni OBD-n, amennyiben a legújabb szoftver található rajta. ( V36.1 ) . Egy régi, pl 2005-ös szoftverszinten lévő CAS kommunikál e vagy sem érvényes kulcs nélkül, azt nem tudom, de a jelenlegi állapot az az, amit leírtam. A gyár sem véletlenül fejlesztgeti a CAS szoftvert...
Talán nem véletlen, hogy a művelet kezdetekor nem mutatják a kulcs slot-ot. Nyilván behelyezték a gyári kulcsot, amit utána persze ki is lehet már venni a CAN nyugalmi állapot eléréséig, a kommunikáció lehetséges lesz. Ügyes kis ketyere, de érvényes kulcs nélkül nem ér semmit. Ez arra jó, ha az ember leadja a kocsiját egy szervízben, mosóban, akkor egy perc alatt kulcsot csinálnak hozzá. Utána elvinni a kocsit már csak alkalom kérdése.
Ezen felül nem győzöm hangsúlyozni, hogy kizárólag egy valami hatásos a tolvajok ellen, az pedig az abszolut EGYEDI védelem. Egyedi készülék, egyedi helyre beépítve, egyedi és pótolhatatlan jelszignálok megvágása, stb. Innentől csak trélerrel vagy vontatva vihető a járgány. Erre pedig a CASCO ad megoldást.
Elvinném az autót hozzád, egyrészt hátsó fékbetét cserére, másrészt megnézhetnéd a rossz panoráma tetőmet, és van még egy csomó apró, de bosszantó hiba is!
Én is azt gondoltam,hogy nem lehet kinyitni mechanikusan az E61-nél a csomagtérajtót,de miután volt egy kis belsőkárpit leszerelésem....(kábel problémák miatt)
Itt hátul a jobb oldalon belülről a csomagtér belső oldalán van egy kis ovális műanyag deckel és ha ezt kipattintod és meghúzod magad felé kinyílik a hátsó ajtó!
Igen elég gyakori hogy az akku vízben áll ennek legtöbbször egy rosszul szigetelő jobb hátsó lámpatest az oka,régebbieknél ahol még középen alul van a MPM (mikro power modul) sokszor indíthatatlanná vált az autó,mostmár csak a PDC (park distance control) helyezték ide.Az akku hermetikusan zárt víz nem juthatott bele ha tönkre ment akkor nem ez az oka.üdv Steeef.