Én inkább abban reménykedem, győz a józan és és hasonló sorsra jutnak mint a Malomszög útiak, legrosszabb esetben is csak villogna...ha működik, akkor maradnak a konstans dugók és a villamost is feleslegesen nagyon lelassítja.
(Csak a villamosnak is 3-4 jelzőlámpája lett a szakaszon! De minek is, amikor eddig mindenhol elsőbbsége volt?)
Ahogy az várható volt a 2-es villamos város felé néző megállóját kevesen használják, ha még tervezsékor eszébe jut valakinek a fordított vasgyári irány, jobban ki lenne használva. Most már így marad...
A Volán visszatette a buszmegállóját a videotéka elé, ez nem a legjobb így, ha már a parkolás miatt kimaradt a gömbsüveg, akkor hagyják parkolónak, a busz meg megállhatna a buszpályaudvaron is. A díszburkolatot is felszedték abból a megállóból, lehet csak addig marad, amíg elkészül a buszpályaudvari út.
Az autósoknak még meg kell szoknia az új forgalmi rendet, ma fél órát nézelődtem arra (átadás óta most először volt rá időm), és nagyon sok autó Diósgyőr felől egyenesen ment tovább és a benzinkút végénél kénytelenek voltak visszafordulni, de láttam olyat is, aki egyszerűen ráhajtott a sínekre és úgy ment el a Főtérig (pedig ki van téve a két vágány közé egy behajtani tilos tábla).
Sok rendőrlámpa még nem működik a környéken, remélem a hangolásra jobban odafigyelnek majd, mint a Kiss Ernő úton... Az útburkolati jeleket már felfestették, és elkezdték szélesíteni az utat a Citroen szalonnál.
Komolyan elhúzhatnál már, engem is marhára idegesít a sok szakmaiatlan beokádásod, amiknek semmi értelme nincs, észosztásra meg nincs szükségünk, pláne nem ilyen birkáéra. Napá.
Milyen jogon mersz visszabeszélni annak, aki nálad ezerszer értelmesebb? Amúgy meg Tintás Tunyacsáp vagyok, és azért jöttem, hogy rendet rakjak a fórum tekintélyét nem tisztelők, ún. "trollok" között.
Miért, az jobb lett volna, ha a pályaépítéssel egy időben elkezdik kibontani, plusz embert és gépet áldoznak rá, és emiatt csúszik az átadás? Ez egy megszüntetett pályaszakasz, bőven ráérnek a felszedésével. Logikus döntés, hogy csak most csinálják.
Igen. 4 repülőgépet térítettek el, ebből 2 a World Trade Centerbe, 1 a Pentagonba csapósott, egy pedig Pennsylvaniában zuhant le. Az egészről maga O.B.L. tehet.
Eredetileg Kilián-Észak és Kilián-Dél volt a helyrajzi név, a rendszerváltás után próbálkoztak az "Előhegyi lakótelep" (ez az északi rész) és a "Kenderföldi lakótelep" (a déli rész) elnevezésekkel, ami nem igazán terjedt el, de előfordul, felbukkan néha különféle anyagokban.
Biggerthanus bocs nem neked akartam válaszolni az előző hsz-ben.
Utána olvastam a típusnak, Göteborban volt vele baj. Eléggé gyilkolta a síneket, rossz volt az elektronika, a klíma, rozsdásodot. De a gyártó javítgatta a hibákat. http://sv.wikipedia.org/wiki/M32_(sp%C3%A5rvagn)
Valóban, éppen ezt néztem ma én is. És ameddig tart a pótlás, különösen szerencsétlen ez a helyzet, hiszen a (villamospótló) buszok megállója is a peron zebra nélküli végéről közelíthető meg célszerűen.
Ma is 5 percet legalább késett minden busz, ami átjár a Főtérnél a sok felesleges piros lámpa miatt... meg, hogy 1 sávon kell várakozni a körforgónál feltorlódott a sor.
Ma kétszer is jártam (-tunk) autóval az Újgyőri főtér-Felső-Majlát szakaszon. Gratulálok a tervezőknek és a kivitelezőknek!!! A felmenőiket külön csókoltatom. Megértem, hogy a közösségi közlekedést fejleszteni kell (-ene) valahogy, de ez a többi közlekedő partnert rovására menjen mindenképp??? Hogyan??? Milyen alapon??? Minden esetre ügyes húzás volt!!! Az eddigi normálisnak mondható (évtizedek alatt kialakult) útvonalat sikerült (nem fejleszteni), teljesen szétcseszni. Az eddigi 2 sáv helyett kaptunk egy, vagy másfél sávot, össze vissza elhúzva, eltolva. Drogozott a tervező vagy mi van???
Nagyon-nagy hiba, hogy a Kiliánnál nem lesz zebra a gimnázium (és a lakótelep nagyobb része) felé néző végén. Már a terveken is így szerepelt, már akkor sejtettem, hogy ez nem lesz így jó, most a valóságban ez tökéletesen látszik. Nem is érterm, hogy sikerült ezt így tervezni. Ezen minél hamarabb kellene változtatni.
Imádom ezt a közbeszerzést. Tragikomikus cirkusz, ami mindenről szól, csak a megrendelő igényeiről nem. Az ő dolga csak az, hogy fizessen, ha a szállítók végre feladták az egymással vívott harcot. Megkockáztatom, sokkal tisztább lenne a dolog, ha egyszerűen a megrendelő, vagy tulajdonosa döntene, mint egy magáncégnél. Itt is, ott is lehet befolyásolás, de egyértelmű lehetne a felelősség is. Így meg.....
"A helyszínen lévő kollégák beszámolója szerint az utasok többsége örült, hogy a villamosok újra közlekednek a Diósgyőri Gimnáziumig illetve a Vasgyárig."
Én csak attól félek, hogy ha a döntés ellen fellebező(k) rábizonyítják az ajánlatkérőre azt, hogy a döntésben szerepet játszott a DIGÉP-es dolog, akkor kezdhetik fogalmazni az ötödik kiírást.
Azért kisérteties a hasonlóság a debreceni és a miskolci tender között. Hatan adtak be érvényes pályázatot, négyet kizártak és végül ugyanaz a kettő került a "döntőbe". Debrecenben a CAF győzőtt, nálunk az AB. Olyan íze van a dolognak, mintha felosztották volna egymás között a piacot, a többi pedig csak színjáték.
A Digépben elvileg csak a forgóvázak fognak készülni. De biztos, hogy megtámadják többen is a pályázatot. Az a lényeg legyen 2 érvényes pályázat a KDB döntése után.
Pedig volt az, még az MVK honlapon is említést tesznek róla, függetlenül attól, hogy te nem láttad :) Egyébként kb. 10 perc volt az egész, mert a diósgyőri giminél voltam, ott mondta az egyik vill.vez., hogy az előttel járó bécsisnek volt az eseménye... és kb. 10 percet késett emiatt. Vagy előtted lezajlott a dolog, vagy pont utánad :)