Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fischi Creative Commons License 2009.03.26 0 0 93
Konkrétan arr, hogy végül is hozza azt amit leírtak róla, tehát tényleg halkabb lett e a motor, és mennyivel eszik kevesebbet.
Előzmény: isp-béci (92)
isp-béci Creative Commons License 2009.03.25 0 0 92
ÜDV. konkrétan írd le mit szeretnél és én +próbálok válaszolni.
Előzmény: Fischi (91)
Fischi Creative Commons License 2009.03.24 0 0 91
Egy kicsit több tapasztalatot is leírnál?? Annyira nem vok meggyőzve- a passatok annyira jól összerakott otók, főleg arégebbi széria, hogy az XADO olaj meg víz nélkül is megy sose esik szét...
Előzmény: isp-béci (90)
isp-béci Creative Commons License 2009.03.24 0 0 90
Hali. Nos XADÓ én már rég óta használom, először a gélt-mert olaj csere után voltam -úgy raktam bele (ahogy a nagykönyvbe+van írva)+vátóba+szervóba+üzemanyagba (DIESEL) azóta már sokszor cseréltem OLAJAT és semmi PROBLÉMÁM (ja én 20-e km-enként cserélek (10-nél MIKROFILTERES szűrő) tudom mondják hüje v-ok de az AUTÓM még mindig MŰXÍK. '96'-os 1,9 TDI 90 le Passat kombi 202-e km-vettem (ki tudja mennyi tekertek vissza) most 750-e km van benne. NÓ füst-és megy mint állat. 1enlőre ennyi. TISZTELETTEL. JA van 1robogóm is 2ütem. 2-ütemü olaj bele alapjára fenteb emelkedet karburátort be kellet állítani, már 8 flakont el motoroztam 1-l kb 1000-km és még nem ragadt+ pedig kap rendesen JOÓ CAKÁT
Fischi Creative Commons License 2009.03.19 0 0 89
Sziasztok!

No most baszkurálta a csőröm ez a xado -mazo cucc, de amiket itt olvasok- jó ég, inkább nem veszek semmit egyenlőre....
Akos_IKS Creative Commons License 2009.03.18 0 0 88
Prolong volt, ha jól csalódom.
Előzmény: negativ0001 (87)
negativ0001 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 87
Szevasz Akos!
Koszi az infokat, de nyugodtan beirhatod azt az adalekot, hogy esetleg tanuljunk belole.
Koszi.
Akos_IKS Creative Commons License 2009.03.06 0 0 86
2008.05.15-i teszt
Kezelés előtt: kép és videó.
Kezelés után: keresem a képeket a "felújított" csapágyról, végignéztem a videót, hátha látszik a zsírzás, a fúrógépes tekerés, esetleg a kotyogás megszűnése, de csak karakteres formában van mindez leírva. :(
Előzmény: Akos_IKS (85)
Akos_IKS Creative Commons License 2009.03.06 0 0 85
Toyota Yaris teszt:
A kompresszió megnőtt 11-ről 14-re, a teljesítmény 88-ról 93-ra, a végsebesség meg nem nőtt... akkor hová is lett a növekedés? Jah, 156-ról 157-re, amit akár a keréknyomás növelése is okozhatott.

Nem bántani akarom a terméket, de egy ilyen teszt (főképp ezekkel az eredményekkel) inkább megingat, semhogy megerősítene.

Elég sokat megyek az autóval (heti 1.000 km), én örülnék a legjobban, ha volna valami, ami tovább csökkentené a fogyasztásomat. Használtam Energy Release-t (az eredetit, a dombornyomott papírdobozosat), a régi autón bevált, ezen nem. Használtam kerámiás olajadalékot, semmi hatás. Volt még más is, ami nem ebbe a topicba illik, de kereskedelmi forgalomban van, sajnos sikertelen próbálkozások voltak.

Egy barátom oktató, még nálam is többet megy az autóval, neki is fontos lenne, de korábban nagyon megjárta egy adalékkal. Nem szeretném nevén nevezni a terméket, mert ez megintcsak egy szubjektív tapasztalat, de az történt, hogy a szuperűrtechnikai nasa által is tesztelt és bla-bla-bla szépen beette magát a dugattyúgyűrűk mögé, mikor betöltötték a motorba. Lett ám kompresszió, meg egyenletes-, csendesebb járás, még jobban is gyorsult, hiszen a "kopott" furatokban "lötyögtek" a dugók előtte (no, nem szó szerint, csak képletesen), a trutyitól meg szépen befeszültek a gyűrűk. Egy hétköznapi user, aki csak 10K km-t megy egy évben, csak 8-10 év alatt jutott volna el odáig, mint a barátom 1 év alatt (hiszen Ő ennek többszörösét teszi az autóba), a gyűrűk elkoptak és eltörtek. Mikor a motort szétszedték, a dugattyúk hornyaiból csak nagynehezen lehetett kikaparni az adalékot, olyan volt, mint a cement.

Nem állítom, hogy a Xado is így viselkedne, de egyelőre nem vagyok meggyőződve az ellenkezőjéről sem.

Peace
Előzmény: Chris-t74 (78)
negativ0001 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 84
Nekem egy 27 eves BMWm van es amikor megvettem akkor 150.000kmben volt, most 298.000km. Azota 7000km-kent olajat csereltem es egy jo par adalekot ki is probaltam, MoS2, Xeramics, Prolong es az utobbi 3-4 evben Metabond. Slick50et nem hasznaltam mert Teflon alapu (igy hallottam) na meg egy jo nagy peren esett at es soknak kifizette a kart.
A napokban mertunk kompressziot a hengerekben es mind a negy hengerben egyforma 10.5 Bar +/- 0.04 bar. Az eredeti nyomas 11 bar. Ez az autoszerelo szerint eleg ok eredmeny, foleg, hogy nagyon szoktam nyomogatni.
Olvastam a Xadorol egy ket csodat es azt akarom kiprobalni es utana ujbol lemerni a nyomast. A Xado azert tetszett jobban a tobbinel, mert nem kell allandoan szedni, mint a szivgyogyszert, hanem egyszer 60.000-100.000km-ent.

Metabondal "javitottam" mar meg Stihl lancfureszt, amibe elfelejtettek olajat rakni es a dugyattyu es a huvely osszeragadt. Amiutan kihult elindult, de nem volt ereje es ha felmelegedett akkor leallt. Metabond Goldot raktunk a benzinbe, majd beinditottam es hagytam, hogy jarjon alapjaraton, majd 15-20 perc mulva kezdtem gazolgatni es mar nem fulladozott es visszanyerte az erejet.....DE 3-4ik tank benzin utan megint jelentkezett a problema. Na majd ezzel a lancfuresszel letesztelem a Xadot is es majd meglatom, hogy mi tortenik 3-4 tank benzin utan.
Előzmény: negativ0001 (83)
negativ0001 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 83
Most talaltam ra erre a forumra es ahogy latom mar jol korberagtatok azt a jol leragott csontot, de e korul mindi is lesznek vitak.
pewaroma !
Majdnem ugyan igy jartam en is, de nem adalekkal, hanem egy teljesen mas tipusu olajjal, mint amilyennel addig jartam. ahogy kicsereltem az olajat, kapasbol a hideginditas jobb lett es a fordulatszamom nem jott lennebb 1500nal, viszont nagyon jol gyorsult, de 90km/h-nal, mintha fejbe utottek volna es allandoan fulladt meg, de szerencse, hogy ertek az autoszereleshez es nem kellett sok, hogy rajojek arra, hogy megnott a tomites a jobb olaj miatt , igy a vakum is es ezert tobb benzint szivott be. A CO csavaron (benzin adagolo vagy mi) visszallitottam es ment mint allat.
Szerintem nalad is valami ehez hasonlo lehetett, mert irtad, hogy amikor visszacserelted az olajat akkor minden visszaallt a regi kerekvagasba.
Előzmény: pewaroma (69)
motorkami Creative Commons License 2008.12.13 0 0 82
Höhö, nekem meg nem is volt soha olajfogyasztásom :)
Előzmény: Bandi64 (81)
Bandi64 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 81
Örömmel tapasztalom, hogy 1200 km-es Xado-használat után megállt az olajfogyasztásom. (Nem tudom mitől volt, hogy az első 1100 km-en elfogyott 0,5 liter olajam, de jól megijedtem.) Eddig 3000 km-et mentem a Xado olajjal és adalékkal. Az utolsó 1800 km-en már semmi olajfogyasztás nem tapasztalható. Az olajszintmérő pálcán stabilan áll a max. és min. jel között pont középen.
Ami pedig a legnagyobb örömöm:
- Megszűntek a hidegindítási nehézségek.
- Nem füstöl az autó gyorsításnál.
Ezek az én eddigi személyes tapasztalataim.
Előzmény: Bandi64 (76)
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 80
Csakhogy senki ne hiányolja a laboratóriumi tesztet. Itt vagy egy:
http://www.xado.co.hu/images/stories/xado_kepek/laboratori_test.pdf
Előzmény: pewaroma (75)
Attila T1 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 79
És az orrodat is tiszticsa?
Előzmény: Chris-t74 (78)
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 78
Teljes mértékben igazad van, én is ezért választottam a XADO-t. A oldalukon megtalálható több teszt is, itt van egy közülük:
http://www.xado.co.hu/images/stories/xado_kepek/Xado_Toyota_Yaris_Test.pdf

És gondolom az autógyártók aki a nevüket adták hozzá: Daimler, Opel, Volvo, MAN, GM Renault, Volkswagen, Porsche stb. ök is letesztelték a terméket. Legalábbis én azt tenném, ha a nevemet és egy tanúsítványt is adnék hozzá. Minden megtalálható az oldalukon.
Előzmény: véda3 (77)
véda3 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 77
Végre valaki, aki hiányolja a működés közbeni hiteles teszteredményeket. Én is ezt próbálom a topik eleje óta fejébe verni néhány Metabond feliratú szemellenzővel rendelkező egyénnek. Ez az egy amit nem tudok megérteni, ha elkészít egy gyártó egy adalékot, amire esküszik, hogy a világ legjobb találmánya, azt 1000%, hogy tesztelték. Hol van a teszteredmény?? Ha tényleg olyan jó, akkor miért titkolják?
Nem titok ez miatt döntöttem a Bishops adalék mellett, amit már 2 éve használok. Ennek az egy cégnek találtam olyan teszteredményeket, amelyek használat során teszteltek. Pl ELF kopásteszt. Apropó, kopásteszt. Ezt Magyarországon is el lehet végeztetni néhány tízezer Ft-ért, és kiderül működik az adalék, vagy nem. További néhány tízezerért analizáltatni is lehet, amellyel kideríthető, van-e az adalékban olyan összetevő, ami káros lehet az alkatrészeknek. Pl. Klór, Kén, Foszfor, stb.
Előzmény: pewaroma (75)
Bandi64 Creative Commons License 2008.11.26 0 0 76
Elkéstél! Már beletettem. Sajnos a hozzá fűzött reményeket csak részben váltotta be, de nem rontott a helyzeten.
Az olaj és az adalék egy 22 éves 400 ezer km-et futott 1.6 D Opelbe került, annak reményében, hogy valamennyire kitolható a motorgenerál és javulnak a hidegindítási nehézségek. Eddig 1.100 km-et mentem vele, pozitív változást hidegindítás területén nem tapasztalok. Amin javított: Az autó érezhetően könnyeben megy és nem füstöl padlógázas gyorsításnál sem. Megnőtt viszont az olajfogyasztásom. Eddig 1 liter olajam fogyott el 8-10 ezer kilométeren, most viszont már fél liter hiányzik olajcsere óta megtett 1.100 kilóméteren. Az átlagfogyasztásom eddig is 5 liter/100 km alatt volt, ennek jelentős változását nem tapasztalom.
Előzmény: pewaroma (69)
pewaroma Creative Commons License 2008.11.25 0 0 75
Chris-t74 Érdekes, hogy itt irogatod hogy átvennéd tőlem a megmaradt xado-t amikor direkt kiirtam a telefonszámomat.

A Forexről pedig annyit, hogy valószínűleg ők is olvasták ezt, mert a tegnapi nap folyamán este felhívott tőlük egy úr és tövéről hegyére átbeszéltük az esetet, és egy cseppet sem zárkózott el a pénzvisszafizetéstől és az áruvisszavásárlástól, amit a mai nap le is bonyolítottunk mindenféle vita nélkül!


Az én véleményem az hogy ez nem hitel rontás, ugyanis nincs semmiféle független teszteredmény vagy bármi konkrétum amit rontani lehetne, legalábbis én sem független tesztet sem független videót nem láttam a xadoról, csak a reklámokat meg a gyártóit.
Amik videók fent vannak a neten, azokban embereket mutogatnak akik elmondják hogy miylen jó...
De működés közben nem látni, sem azt nem látni hogy valaki valóban belerakja a kocsiba és utánna elindul vele, vagy egy alkatrészt amin jelen van ez a cermet réteg és egy ugyanolyat amin meg nincs.
Basszus a plazmakisérletekről meg a lézeres kisérletekről tudnak feltenni amatőr videókat erről meg nem?
Mindenhez készül ilyen adalék, csak éppen a repülő vagy helikopter hajtóművekhez nem? Amiknél ha gond lesz a hajtóművel annak bizony elég sok áldozata lehet.



Az illetőt akivel a visszavásárlást lebonyolítottuk is kérdeztem miért nincs erről még független teszt, hivatkoztam a metabond példájára ami köztudott megbukott a cseheknél a teszten.
Azt válaszolta, azért nincs mert körülbelül félmillió euro egy iylen teszt.


A szabad vélemény alkotáshoz és kinyilvánításhoz mindenkinek joga van én azt tettem közzé amit tapasztaltam, és elhiheted hogy ha nincs meg a bizalmam a termékben kezdetben akkor nem teszek bele 30 ezer ft ot kapásból!
Ráadásul a FOREX Trade egy nagykereskedő, a Xado gél nem az ő saját márája.

Nálam nem vált be és ennyi! Csalódtam benne, még szerencse hogy nem az ebayről vettem, akkor aztán reklamálhatnék. (jaj bocs a végén még az ebay is beperel hitelrontásért)

A Meggyőződésemet pedig a rengeteg "VÉLETLEN" erősíti meg, véletlenül pont azután kezdenek gondok lenni az autóval miután pár napja Xado adalékot tettünk bele, pedig előtte semmi hasonló gond nem volt mióta megvan az autó (2éve)
Tegnap előtt pedig megtörtént az olajcsere is az autóban, a fél éves Xado adalékkal összekevert olajat kicseréltük ugyanolyanra mint ami benne volt, csak ebbe nem raktunk több xado-t és VÉLETLENÜL megszünt a lefulladás, és az alapjárat sem olyan soká esik vissza mint a "régi " xado-s olajjal.


A Forexről pedig két nézőponból lehet véleményt alkotni az első,

Korrekt cég mert nem sok cég sztornózza vissza a múlthavi számlát és fizeti vissza a pénzt szemrebbenés nélkül.
A második eset pedig, lehetséges hogy valóban van mit takargatni.


Nekem nagy tanulság volt ez a Xado-s tapasztalat, ez volt az első ilyen "adalék" amit kipróbáltam, de garantáltan az utolsó is!

Többé nem teszek a kocsiba semmi mást csak megfelelő üzemanyagot, a gyártó által javasolt motorolajat, vagy pótalkatrészt!
Mindenki más abban bízik vagy hisz vagy azt használ, győz meg, és ad el, vagy vásárol, amit csak akar! És itt a pont.
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 74
Ja igen, ha még kell átveszem tőled az anyagokat 20.000 forintért!
Előzmény: pewaroma (72)
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 73
Érdekes amit írsz, bár egy kicsit hihetetlen, hogy egy adalék anyagtól 3-4 ezerre felmenjen a fordulatszám. Ott inkább valami mechanikai vagy beállítási probléma lehet. Vidd el egy szerelőhöz az autót.
Én a Xadot a barátaimmal már több féle autóba, normál és verseny körülmények közt is teszteltük, nekünk csak jó tapasztalataink vannak vele.
Ezekben az autókban:
Fiat Bravo 2007
BMW 523 Touring
Skoda SuperB 2008
Peugeot 205 1989
Chrysler Voyager 2003
Kia Ceed 2007
Range Rover 4,6 liter Kb 15 éves
Toyota Land Cruiser LJ73 18 éves
Renault Formula 2000 versenyautó

Sehol semmilyen negatív dolgot nem tapasztaltunk, csak nagyobb teljesítményt, csendesebb járást és alacsonyabb fogyasztást. Mi továbbra is ezt használjuk. Én használtam a többi adalékot is korábban, de egy nagyon fontos dolog miatt döntöttem a Xado mellet, mert ezt nem kell minden olajcsere alkalmával utántölteni, és ez anyagilag nagyon kedvező, nem beszélve a pozitív hatásoktról.
A termék csak Magyarországon új. Nézd meg az amerikai oldalt www.xadousa.com! Szerintem őrülj, ha nem a Forex perel be hitelrontásért. A vádjaid elégé furcsák, mert egy adalék nem okozhat ilyen jelenségeket.
Előzmény: pewaroma (72)
pewaroma Creative Commons License 2008.11.21 0 0 72


Ottofon,

A kritikám HITELES, és hogy ezt alátámasszam, meg mert egyenlőre se időm se energiám a Forexnél perlekedni,

Eladom a megmaradt 5 tubus Xado Revitalizálómat a 3 tasak Intenzív Motormosót és az egy ampulla szeleptisztitó spray-t

Én az egészet vettem kb 30.000 ért a Forex Trade-nél a Kicscsikós utcában, és erről számlát is mutatok ha kell, most eladom 20.000 ért bárkinek az egészet aki "kipróbálná" vagy aki rendszeresen használja ezeket a véleményem szerint egy kaptafára készült vackokat..

Én a továbbiakban nem merem ezt felhasználni...

Kiváncsian várom az érdeklődőket, gondolom egy sem lesz...


0670-7727762

Ezen a számon elérhető vagyok, ha esetleg mégis kell valakinek!
ottofon Creative Commons License 2008.11.20 0 0 71
Xado? Még nem hallottam róla, majd utánanézek mi is az. Én maradok a Metabondnál. Nekem nagyon bejött eddig. Persze olvastam arról is negatív kritikákat, denem tudom mennyire hitelesek. Én 15 éve ismerem és használtam minden autómban és totálisan meg vagyok elégedve! Volt hogy németországnól kellett hazajönnöm lukas hűtővel víz nélkül. Igaz tél volt de haza bírtam jönni és túlélte az autó! Ki tudja Metabond nélkül mi lett volna.
Előzmény: pewaroma (69)
bohrer Creative Commons License 2008.11.19 0 0 70
Picit kopogott az egyik hidrotőkém, vettem Wynns hidrotőke kenő folyadékot, szerintem bevált,elhallgatott a kopogás. Vettem wynns motormosó folyadékot, remélem jó lesz kimossa a lerakódásokat a motorból, már 30 éve is volt wynns folyadék, nem egy új ismeretlen Xado vagy kitudja mi.
pewaroma Creative Commons License 2008.11.19 -1 0 69
Bandi 64, én a helyedben nem raknám bele ezt a szart a motorba!!

2 héttel ezelőtt vettem 6 tubus Xado revitalizálót és 3 tasak Xado motormosót A Forex-nél.

Az egész kb 30 ezer ft volt, két autóban akartuk kipróbálni!

Sokat tanakodtunk hogy merjük e beletenni mert furcsának találtuk hogy se KERMI bevizsgálási száma nincs sem egyértelmű adatok a használatról, például milyen hőmérsékleten kell használni, milyen motorhoz jó, stb Túl univerzális és kevés a konkrétum, magyarul valami misztikus csodaszer benyomását kelti!

Amikor érdeklődtünk telefonon a kermi engedéllyel kapcsolatban teljesen hülyének néztek hogy ennek mégis minek KERMI engedély...

Végül kipróbáltuk egy 15 éves Daihatsu-n, mielőtt beleraktuk volna az autónak semmi baja sem volt leszámítva a kicsit magas fogyasztást ami 15 éves korban már érthető..
Ezer köbcentis három hengeres motor és kb 6 liter/ 100 km fogyasztással

Annak reményében vettük meg ezt a Xado revitalizáló vackot hogy hátha csökkenti valamennyire a fogyasztást! A motorolaj körülbelül fél éves volt az autóban és kb 3000 kmnyit mentek vele az olajcsere óta.

Miután beletöltöttük ezt a szart ami ráadásul úgy néz ki mint a gépzsir piros és illatos is.
2 nap múlva elkezdett nagyobb gázadásnál lefulladozni a kocsi és érezhetően hangosabb lett a hangja, zörög tőle a motor!!!
Azóta az autó megtett kb 400 kilométert és a jelenség nem múlt el, és mind hideg mind meleg motornál tapasztalható, akár menet közben is lefullad, az inditási alapjárat 1100 ról 3-4 ezerre emelkedett és percekig nem esik le!!


Az én 6 éves autómba ezekután már bele sem mertük önteni!!



A héten megyek visszakövetelni a pénzt a FOREX hez, vagy fogyasztóvédelemhez fordulok vagy a Kermihez, bármihez amit lehet és az olajcsere számlát is benyújtom!!

Ha valaki hasonlóan járt ezzel a szarral az keressen meg!!
véda3 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 68
Nem csak a foszfor károsít, hanem a klór, a kén és a nehézfémek is. Sajnos ezek közül valamelyik megtalálható szinte kivétel nélkül minden adalékban. Pl: Prolong 30% kén.

Kivétel a Bishop's adalékok. ezekben csak ezrelékekben vannak ezek az anyagok.
Előzmény: bohrer (66)
Bandi64 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 67
Hello!

Tegnap kaptam meg a tőletek rendelt XADO 15W-40 CI-4 Diesel olajat és három tubus Xado revitalizálót. Az olajra az van írva, hogy az már tartalmazza a revitalizálót. Kérdésem a következő lenne: Miért olcsóbb az olaj, ami már a revitalizálót is tartalmazza, mint maga a revitalizáló, ami ehhez az olajmennyiséghez lenne szükséges? Akkor most bele kell töltenem a motorba a revitalizálót, vagy elég az, ami már benne van az olajban?
bohrer Creative Commons License 2008.10.16 0 0 66
Az adalékokról általában.

Az adalékok ellenőrizetlen memmyiségben tartalmaznak súrlódáscsökkentő anyagokat, amik önmagukban véve jók, és a motorolaj tartalmazza is őket,
pl: foszfor, 1,5% -ig jó de 3% felett károsítja a katalizátort.
A hengerfalnak használ másnak viszont árt, vagy lerontja az olaj egyéb tulajdonságait.
A többi súrl. csökk. adalékra is igaz.
A leves sem jobb ha késhegynyi paprika helyett evőanálnyit teszünk bele.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 65
Nem.
Kalazsnyikov :)
Előzmény: feri2360 (64)
feri2360 Creative Commons License 2008.09.27 0 0 64
"nincs érdekeltségem" Hm.... akkor narkódíler vagy?
Előzmény: Törölt nick (62)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!