A program beállításokkal van a gond lehet. Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1 Blk int:55 Char int:1 KPS time:25
Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni. A G-betűs dolgok midig jeladók Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek. De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik. Az auto Octavia, AEH motorkod.
Mi erte el az "upper limitet?" A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?
Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...
Az egyik legviccesebb: "Fuel tank empty at least 10 litres" :)))
De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni? Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?
Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben: "Ingress of air to G70" Mi az a G70?
[Select] [01 engine] [Adaptation - 10] Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna)) Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.) [Save]
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?
Stimmel, működik! Tudod én rendesen berágtam amikor régebben próbáltam olvasgatni és nem tudtam, de hidd el volt idő mikor olvasni sem lehetett belépni. Lehet hogy átmeneti volt :-) Mindenesetre örülök, hogy én tévedtem :-)
Sziasztok! 311-es vag-comot használok c4 audihoz. A klímát és az ABS-t látja és csinál is mindent velük, de az ecu-t nem találja. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet a baj?
Szerintem sehol nem írtam, hogy jobb az angol!! Amit írtam a supportra vonatkozott. Olvasgatva a fórumot a magyar nyelvűre be sem tudok lépni az angolra meg korlátozás nélkül.....
512.4 a legújabb verzió. Ha megveszed a hozzá való Ross-Tech adaptert (magyart vagy angolt) akkor automatikusan regisztráltnak tekinti magát nincs szükség semmi extra folyamatra. És igen jár hozzá a support. Azt M. Jocó -tól kérdezd meg, hogy ha angolt veszel, méltányosságból kaphatsz-e hozzá magyar támogatást. Ha az angol nyelvvel nincs bajod szerintem az angol support oldalon bővebb információkat találsz.
Zoli
PS.: Én egy PCMCIA soros portot használok notebook-kal. Ez teljesen egyenértékű egy alaplapra integrált-tal.
Köszönöm szépen a kimerítő választ. Nekem jelen pillanatban a VW Tool szoftver, és a hozzá tartozó interface van. Mivel ez nem kezel canbus-t, már idejétmúlt ahoz amire én szeretném használni. Jahh.... volt már olyan, hogy rádugtam 2005-ös Polo-ra, és valamit összezavart a vezérlőben, mert beírt egy crash hibát a kormányműbe, ergo elment az elektroszervo. Kérdésem még: Ha a vag-com-ról letöltöm a Vagcom 504-et, és megveszem a canbus csatit, akkor automatikusan beregel a rendszer, és ahoz jár a support?
Sajna a soros port kilőve, mert notebook-om van, bár vettem hozzá átalakítót(ezzel használom a VW Tool-t) de néha elfelejt "jelet átalakítani".
Köszönöm a segítségedet, és ha valamiben tudok segíteni Nektek szóljatok. Bár én már régen foglalkoztam diagnosztikával, de sok hibajelenségre tudom a választ, amikkel már találkoztam a régi időkben. Most szeretném frissíteni a szürkeállományomat új adatokkal:)
Az obd2.tvn.hu -n talált illesztő nem kezeli a CAN - buszt. Nem használható vele a legújabb verziójú VAG-COM. AZ ár alapvetően azért lényegesen olcsóbb, mert nem tartalmazza a VAG-COM licensz-et. Szerintem alkatrészáron számolva egyik sem lehet több mint 10000~15000 HUF. Ettől még otthoni játékra szerintem tökéletesen megfelel.
Én elgondolkodnék a soros portos megoldáson, mert ahogy sok külföldi fórumon olvastam az USB - sel sokkal több a gond, nem mindíg tud kapcsolódni az összes vezérlőhöz, bár sok új notebook - ban nincs soros port. Valamint egyéb programok pl. VOL-FCR is pillanatnyilag csak soros portos verzióval hasznáhatóak (kivéve a HEX-USB-CAN Ross-tech adaptereket). 99USD - ért megveheted hozzá a 409 es vag-com licensz-et és akkor a legtöbb dolgot simán meg tudod vele csinálni.
Ha szempont a CAN busz és a VAG-COM akkor nem sok jobb megoldás van az eredeti Ross-Tech illesztőnél, amit vagy megveszel a vezérdiagnosztikától magyar nyelven vagy az USA - ból angolul. A Ross-Tech (USA) árához számolj kb 75 USD FEDEX szállítási költséget és a magyar ÁFÁ-t. Ha jól emlékszem vámot nem kellett fizetni.
Ha az olcsóbb mellett döntesz informálódj, hogy akik használják mennyire elégedettek vele.
Még egy gondolat: esetleg ha szoktál az E-Bay -en vásárolni ott is szétnézhetsz. Annyit érdemes tudni, hogy ha használt Ross-Tech illesztőt veszel ahhoz nem jár a support csak ha megfizeted a 99 USD -s regisztrációt. A support a telefonos és egyéb segítséget jelenti, nem biztos, hogy szükséged van rá.
Roppantmód könnyebb lenne a helyzetem, ha most sikerülne feltennem a képet!
De! A kettő közt az a lényeg, hogy az egyik interface 18000ft, míg a másik 130000ft. Az elsőt itt találtam: http://www.obd2.tvn.hu/ a másikat pedig http://www.vag-com.hu/hu/vag-comp.php itt. Mindkettő USB-s. A tippem az ár különbségre, hogy az egyik nem kezeli a Can-bus-t? (olcsóbbik).
Ha annak az üzenetnek a válasz linkjével írsz hozzászólást amire a kérdésed vagy válaszod vonatkozik könnyebben ki lehet találni mire vonatkozik a hozzászólásod
Less meg egy benzin nyomást,a szabályzatlannak kb 3barnak kellene lennie.Nézz bele a fojtószelepbe,ha eléggé retkes,és netán meg is szorul,akkor pucold ki,majd csinálj egy alapbeálllítást 060,vagy 098 csatornával,és nézd meg a légtömegmérőt,előszeretettel ráragad arra is a retek,fojtószelep tísztítóval csodássan ki lehet tisztítani,és még szét sem kell szedni.Nézd meg még a vákuum csöveket,csatlakozásokat.Beavatkozószerv diagnosztikával járasd meg a turbónyomásszabályzó szelepet,meg lehet egy szilikonos gyógyítás is ráférne. Mérési értékblokk alapján nézd meg a hőgombát,a légtömegmérőt,meg a turbónyomást.