Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1305
A program beállításokkal van a gond lehet.
Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1
Blk int:55 Char int:1 KPS time:25

Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Előzmény: Királyi (1291)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1304
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni.
A G-betűs dolgok midig jeladók
Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek.
De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Előzmény: pacs_425 (1303)
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1303
Sziasztok!
Egy kis read-only utan lenn egy kerdesem:

Van egy visszatero hibam:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent

Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik.
Az auto Octavia, AEH motorkod.

Mi erte el az "upper limitet?"
A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?

Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...

Az egyik legviccesebb:
"Fuel tank empty at least 10 litres" :)))

De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni?
Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?

Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben:
"Ingress of air to G70"
Mi az a G70?

"Check N30, N31, N32, N33, N83, N84"
"Check G39"
Ezek mik?


Elore is koszi a valaszokat!


--
pacs_425


C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1301
Használsz iso9141 - hez valami driver IC-t vagy két tranzisztorral oldottad meg? Mi a motorkódod?
Előzmény: Királyi (1299)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1300

Ezt találtam VW-hez

 

 

 

With engine warmed up, at idle:(üzemmeleg motor)

[Select]
[01 engine]
[Adaptation - 10]
Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna))
Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.)
[Save]

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1297)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1299
nincs
Előzmény: C20NE (1298)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1298
Az illesztőben van opto-csatoló?
Előzmény: Királyi (1296)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1296
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?
Előzmény: C20NE (1292)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1295

Nem tévedtél. Volt egy idő, amikor csak a bejelnkezéssel rendelkezők olvashatták.

 

Jocó

 

 

Előzmény: C20NE (1294)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1294

Stimmel, működik! Tudod én rendesen berágtam amikor régebben próbáltam olvasgatni és nem tudtam, de hidd el volt idő mikor olvasni sem lehetett belépni. Lehet hogy átmeneti volt :-) Mindenesetre örülök, hogy én tévedtem :-)

 

Zoli

Előzmény: M.Jocó (1293)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1293

Bárki olvashatja a magyar VAG-COM fórumot. Csak akkor kell bejelentkezz, ha be is akarsz irni,

vagyis pont mint ezen a fórumon.

Tehát nem értem mire gondolsz, amikor azt írod, hogy be sem tudsz lépni-:)

 

Jocó

Előzmény: C20NE (1290)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1292
Milyen illesztőt használsz? USB-s átalakítód van?
Előzmény: Királyi (1291)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1291
Sziasztok! 311-es vag-comot használok c4 audihoz. A klímát és az ABS-t látja és csinál is mindent velük, de az ecu-t nem találja. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet a baj?
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1290

Szerintem sehol nem írtam, hogy jobb az angol!! Amit írtam a supportra vonatkozott. Olvasgatva a fórumot a magyar nyelvűre be sem tudok lépni az angolra meg korlátozás nélkül.....

 

Csupán ennyi !! A vas ugyanaz...

Előzmény: Donibcsi (1288)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1289

Tudni kell, hogy minden VAG protokoll német nyelvű. Tehát az angolt is fordítják!

Persze hiba lehet minden fordításban, és bíztos van is. Sőt az eredeti VAS

programban is vannak hibák... De ha a kedves felhasználók

veszik a fáradtságot  és jelzik a hibákat, akkor azokat a következő verzióban javítom.

 

M.Jocó

Előzmény: Donibcsi (1288)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1288

Miért lenne jobb az angol? Bár van egy középfokú angolom. Lehet, hogy a magyar fordítás nem tökéletes? No mind1.Ezt a PCMCI-t én is kipróbálom:-)

Mégvalami: Ha kell vkinek a VW Tool, a hozzávaló interface-el, akkor 40000-ért eladom, USB-s átalakítóval.

 

Üdv, és köszönök mindent: Doni

Előzmény: C20NE (1282)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1287
Kicsit módosítani kell az alapbeállításokat! Ha nem megy írj egy levelet és átküldöm, én mit használok.
Előzmény: Zoleej (1286)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1286

C20NE

Köszönöm ez az infó nekem bőven elég:)

Holnap szólok is az anyagbeszerző srácnak a cégnél, hogy hozzon nekem egy ilyen kártyát a CHS-ből.

 

ZOLEEJ

Előzmény: C20NE (1285)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1285

ST-LAB/Sedna gyártmány. Oxford Semiconductor OXC950 chipset.

Tudja:

-RS232

-RS422

-RS485

 

Tud egy rakás nem standard sebességet. Ha jól emlékszem 10000 Ft körül volt az ára. A legtöbb webáruházban kapható. Én a Váci úton a CHS - ben vettem.

 

A Ross-Tech valami quatech nevű kártyát ajánl de többszörös az ár és nemigen beszerezhető

Előzmény: Zoleej (1284)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1284

C20NE

"Én egy PCMCIA soros portot használok notebook-kal"

Erről tudnál kicsit több infót is adni?

Gondolok itt pontos tipusra, árra, beszerzési helyre.

Nekem USB-RS232 átalakítóm van, de nem a legjobb, ezért gondolkodom a PCMCIA megoldáson, de eddig még senkitől sem tudtam semmi infót beszerezni:(

 

ZOLEEJ

Előzmény: C20NE (1282)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1282

512.4 a legújabb verzió. Ha megveszed a hozzá való Ross-Tech adaptert (magyart vagy angolt) akkor automatikusan regisztráltnak tekinti magát nincs szükség semmi extra folyamatra. És igen jár hozzá a support. Azt M. Jocó -tól kérdezd meg, hogy ha angolt veszel, méltányosságból kaphatsz-e hozzá magyar támogatást. Ha az angol nyelvvel nincs bajod szerintem az angol support oldalon bővebb információkat találsz.

 

Zoli

 

PS.: Én egy PCMCIA soros portot használok notebook-kal. Ez teljesen egyenértékű egy alaplapra integrált-tal.

Előzmény: Donibcsi (1281)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1281

Köszönöm szépen a kimerítő választ. Nekem jelen pillanatban a VW Tool szoftver, és a hozzá tartozó interface van. Mivel ez nem kezel canbus-t, már idejétmúlt ahoz amire én szeretném használni. Jahh.... volt már olyan, hogy rádugtam 2005-ös Polo-ra, és valamit összezavart a vezérlőben, mert beírt egy crash hibát a kormányműbe, ergo elment az elektroszervo. Kérdésem még: Ha a vag-com-ról letöltöm a Vagcom 504-et, és megveszem a canbus csatit, akkor automatikusan beregel a rendszer, és ahoz jár a support?

Sajna a soros port kilőve, mert notebook-om van, bár vettem hozzá átalakítót(ezzel használom a VW Tool-t) de néha elfelejt "jelet átalakítani".

Köszönöm a segítségedet, és ha valamiben tudok segíteni Nektek szóljatok. Bár én már régen foglalkoztam diagnosztikával, de sok hibajelenségre tudom a választ, amikkel már találkoztam a régi időkben. Most szeretném frissíteni a szürkeállományomat új adatokkal:)

 

Üdv: Doni

Előzmény: C20NE (1280)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1280
A tallóz és feltölt után még meg kell nyomnod a beszúr gombot is !!!
Előzmény: Donibcsi (1278)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1279

Van különbség:

 

Az obd2.tvn.hu -n talált illesztő nem kezeli a CAN - buszt. Nem használható vele a legújabb verziójú VAG-COM. AZ ár alapvetően azért lényegesen olcsóbb, mert nem tartalmazza a VAG-COM licensz-et. Szerintem alkatrészáron számolva egyik sem lehet több mint 10000~15000 HUF. Ettől még otthoni játékra szerintem tökéletesen megfelel.

Én elgondolkodnék a soros portos megoldáson, mert ahogy sok külföldi fórumon olvastam az USB - sel sokkal több a gond, nem mindíg tud kapcsolódni az összes vezérlőhöz, bár sok új notebook - ban nincs soros port. Valamint egyéb programok pl. VOL-FCR is pillanatnyilag csak soros portos verzióval hasznáhatóak (kivéve a HEX-USB-CAN Ross-tech adaptereket). 99USD - ért megveheted hozzá a 409 es vag-com licensz-et és akkor a legtöbb dolgot simán meg tudod vele csinálni.

 

Ha szempont a CAN busz és a VAG-COM akkor nem sok jobb megoldás van az eredeti Ross-Tech illesztőnél, amit vagy megveszel a vezérdiagnosztikától magyar nyelven vagy az USA - ból angolul. A Ross-Tech (USA) árához számolj kb 75 USD FEDEX szállítási költséget és a magyar ÁFÁ-t. Ha jól emlékszem vámot nem kellett fizetni.

 

Ha az olcsóbb mellett döntesz informálódj, hogy akik használják mennyire elégedettek vele.

 

Még egy gondolat: esetleg ha szoktál az E-Bay -en vásárolni ott is szétnézhetsz. Annyit érdemes tudni, hogy ha használt Ross-Tech illesztőt veszel ahhoz nem jár a support csak ha megfizeted a 99 USD -s regisztrációt. A support a telefonos és egyéb segítséget jelenti, nem biztos, hogy szükséged van rá.

Előzmény: Donibcsi (1278)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1278

Roppantmód könnyebb lenne a helyzetem, ha most sikerülne feltennem a képet!

De! A kettő közt az a lényeg, hogy az egyik interface 18000ft, míg a másik 130000ft. Az elsőt itt találtam: http://www.obd2.tvn.hu/ a másikat pedig http://www.vag-com.hu/hu/vag-comp.php itt. Mindkettő USB-s. A tippem az ár különbségre, hogy az egyik nem kezeli a Can-bus-t? (olcsóbbik).

 

Üdv: Doni

Előzmény: C20NE (1277)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1277
Ha annak az üzenetnek a válasz linkjével írsz hozzászólást  amire a kérdésed vagy válaszod vonatkozik könnyebben ki lehet találni mire vonatkozik a hozzászólásod
Előzmény: C20NE (1276)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1276
Milyen kettő között ????
Előzmény: Donibcsi (1275)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1275
Ezt nem értem. Vki segítsen, hogy mi a különbség a kettő között!
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.03 0 0 1274
Less meg egy benzin nyomást,a szabályzatlannak kb 3barnak kellene lennie.Nézz bele a fojtószelepbe,ha eléggé retkes,és netán meg is szorul,akkor pucold ki,majd csinálj egy alapbeálllítást 060,vagy 098 csatornával,és nézd meg a légtömegmérőt,előszeretettel ráragad arra is a retek,fojtószelep tísztítóval csodássan ki lehet tisztítani,és még szét sem kell szedni.Nézd meg még a vákuum csöveket,csatlakozásokat.Beavatkozószerv diagnosztikával járasd meg a turbónyomásszabályzó szelepet,meg lehet egy szilikonos gyógyítás is ráférne.
Mérési értékblokk alapján nézd meg a hőgombát,a légtömegmérőt,meg a turbónyomást.
Előzmény: locce0627 (1273)
locce0627 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 1273

Sziasztok!

 

Pár napja tettem föl a köv. kérdést az 1.8T topicban, és többek közt azt is ajánlották, hogy nézzük meg VAG-COM-on:

 

"Van valakinek ötlete, hogy milyen jellegű lehet az alábbi hiba?

 

 - Reggel kezdte, hogy az alapjárat el kezdett ingadozni (3 mp-ig 800 1/min, ekkor kis fulladás, ekkor korrigál aztán innen kezdi előlről)

 - Este meló után hazafelé meg azt éreztem, hogy alig húz. Úgy viselkedik, mint egy szívómotor. semmi ugrás 2000-től.

 

Semmi tuning nincs, teljesen gyári 1.8 T Leon. 135.000 km"

 

Bár már ritkább, és kevésbé érezhető, de még megvan a probléma. VAG-COMmal juthatunk értékes infohoz a fenti problémát illetően?

 

Előre is köszi

Laci

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!