Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1316
"Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))"
Majd ha vettem egy uveg valamit, es feled jarok :)

" amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))"
OK!
Ugyis megyek, majd nyomok egy hibakodot, te meg mondod a valaszt.
Aztan kikerdezhetsz! ;)

--
pacs_425
Előzmény: Zoleej (1315)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1315

pacs

Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))

 

ZOLEEJ

 

u.i.: amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))

Előzmény: pacs_425 (1312)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1314

Hi!

 

Elnézést a kép nem ment át.

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

kábelrajz
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1313

Hi!

 

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

 

Köszi.

pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1312
Koszonom szepen a valaszt!
A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.


"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."

Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban.
Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet?
Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(

--
pacs_425
Előzmény: fusiszaki (1304)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1311

Igazad van-:)   Elnéztem a motorkódot.

 

Jocó

Előzmény: Királyi (1310)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1310
A 41-es címen? Az nálam a dizel pumpa! Az AAR az 2.3 benzin. Ez így biztos jó? Valamit félreértettem?
Előzmény: M.Jocó (1308)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1309
hopsz, ez meg lemaradt
Előzmény: Királyi (1307)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1308

Azt a 41-es címen kell mérni.

Joco

Előzmény: Királyi (1307)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1307
A madzagom saját készítésü, a jobb alsó rajz alapján. De létezik olyan, hogy két egységet megtalál és az ecu-t nem? A motorkód AAR
Előzmény: C20NE (1301)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1306
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet.
Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1305
A program beállításokkal van a gond lehet.
Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1
Blk int:55 Char int:1 KPS time:25

Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Előzmény: Királyi (1291)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1304
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni.
A G-betűs dolgok midig jeladók
Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek.
De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Előzmény: pacs_425 (1303)
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1303
Sziasztok!
Egy kis read-only utan lenn egy kerdesem:

Van egy visszatero hibam:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent

Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik.
Az auto Octavia, AEH motorkod.

Mi erte el az "upper limitet?"
A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?

Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...

Az egyik legviccesebb:
"Fuel tank empty at least 10 litres" :)))

De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni?
Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?

Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben:
"Ingress of air to G70"
Mi az a G70?

"Check N30, N31, N32, N33, N83, N84"
"Check G39"
Ezek mik?


Elore is koszi a valaszokat!


--
pacs_425


C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1301
Használsz iso9141 - hez valami driver IC-t vagy két tranzisztorral oldottad meg? Mi a motorkódod?
Előzmény: Királyi (1299)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1300

Ezt találtam VW-hez

 

 

 

With engine warmed up, at idle:(üzemmeleg motor)

[Select]
[01 engine]
[Adaptation - 10]
Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna))
Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.)
[Save]

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1297)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1299
nincs
Előzmény: C20NE (1298)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1298
Az illesztőben van opto-csatoló?
Előzmény: Királyi (1296)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1296
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?
Előzmény: C20NE (1292)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1295

Nem tévedtél. Volt egy idő, amikor csak a bejelnkezéssel rendelkezők olvashatták.

 

Jocó

 

 

Előzmény: C20NE (1294)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1294

Stimmel, működik! Tudod én rendesen berágtam amikor régebben próbáltam olvasgatni és nem tudtam, de hidd el volt idő mikor olvasni sem lehetett belépni. Lehet hogy átmeneti volt :-) Mindenesetre örülök, hogy én tévedtem :-)

 

Zoli

Előzmény: M.Jocó (1293)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1293

Bárki olvashatja a magyar VAG-COM fórumot. Csak akkor kell bejelentkezz, ha be is akarsz irni,

vagyis pont mint ezen a fórumon.

Tehát nem értem mire gondolsz, amikor azt írod, hogy be sem tudsz lépni-:)

 

Jocó

Előzmény: C20NE (1290)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1292
Milyen illesztőt használsz? USB-s átalakítód van?
Előzmény: Királyi (1291)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1291
Sziasztok! 311-es vag-comot használok c4 audihoz. A klímát és az ABS-t látja és csinál is mindent velük, de az ecu-t nem találja. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet a baj?
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1290

Szerintem sehol nem írtam, hogy jobb az angol!! Amit írtam a supportra vonatkozott. Olvasgatva a fórumot a magyar nyelvűre be sem tudok lépni az angolra meg korlátozás nélkül.....

 

Csupán ennyi !! A vas ugyanaz...

Előzmény: Donibcsi (1288)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1289

Tudni kell, hogy minden VAG protokoll német nyelvű. Tehát az angolt is fordítják!

Persze hiba lehet minden fordításban, és bíztos van is. Sőt az eredeti VAS

programban is vannak hibák... De ha a kedves felhasználók

veszik a fáradtságot  és jelzik a hibákat, akkor azokat a következő verzióban javítom.

 

M.Jocó

Előzmény: Donibcsi (1288)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1288

Miért lenne jobb az angol? Bár van egy középfokú angolom. Lehet, hogy a magyar fordítás nem tökéletes? No mind1.Ezt a PCMCI-t én is kipróbálom:-)

Mégvalami: Ha kell vkinek a VW Tool, a hozzávaló interface-el, akkor 40000-ért eladom, USB-s átalakítóval.

 

Üdv, és köszönök mindent: Doni

Előzmény: C20NE (1282)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1287
Kicsit módosítani kell az alapbeállításokat! Ha nem megy írj egy levelet és átküldöm, én mit használok.
Előzmény: Zoleej (1286)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1286

C20NE

Köszönöm ez az infó nekem bőven elég:)

Holnap szólok is az anyagbeszerző srácnak a cégnél, hogy hozzon nekem egy ilyen kártyát a CHS-ből.

 

ZOLEEJ

Előzmény: C20NE (1285)
C20NE Creative Commons License 2006.04.04 0 0 1285

ST-LAB/Sedna gyártmány. Oxford Semiconductor OXC950 chipset.

Tudja:

-RS232

-RS422

-RS485

 

Tud egy rakás nem standard sebességet. Ha jól emlékszem 10000 Ft körül volt az ára. A legtöbb webáruházban kapható. Én a Váci úton a CHS - ben vettem.

 

A Ross-Tech valami quatech nevű kártyát ajánl de többszörös az ár és nemigen beszerezhető

Előzmény: Zoleej (1284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!