Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Koszonom szepen a valaszt! A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.
"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."
Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban. Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet? Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet. Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.
A program beállításokkal van a gond lehet. Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1 Blk int:55 Char int:1 KPS time:25
Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni. A G-betűs dolgok midig jeladók Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek. De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik. Az auto Octavia, AEH motorkod.
Mi erte el az "upper limitet?" A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?
Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...
Az egyik legviccesebb: "Fuel tank empty at least 10 litres" :)))
De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni? Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?
Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben: "Ingress of air to G70" Mi az a G70?
[Select] [01 engine] [Adaptation - 10] Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna)) Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.) [Save]
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?
Stimmel, működik! Tudod én rendesen berágtam amikor régebben próbáltam olvasgatni és nem tudtam, de hidd el volt idő mikor olvasni sem lehetett belépni. Lehet hogy átmeneti volt :-) Mindenesetre örülök, hogy én tévedtem :-)
Sziasztok! 311-es vag-comot használok c4 audihoz. A klímát és az ABS-t látja és csinál is mindent velük, de az ecu-t nem találja. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet a baj?
Szerintem sehol nem írtam, hogy jobb az angol!! Amit írtam a supportra vonatkozott. Olvasgatva a fórumot a magyar nyelvűre be sem tudok lépni az angolra meg korlátozás nélkül.....