Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1328

Szerintem ha a munkalapok megvannak és tudod bizonyítani, hogy ez fennállt a garanciaidő alatt és nem csinálták meg reklamálnod kéne, mert szerintem kötelesek megcsinálni.

 

A legtöbb autón csak műszerrel törölhető a hiba. Lehet, hogy csak egy kontakthibás kábel okozza a galibát. Ki kéne olvasni a kódot és az érintett helyen rendberakni a kábeleket.

Előzmény: Törölt nick (1326)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1327

Szia!

Találkoztam már ilyen problémával, igaz nem én javítottam meg, mert a tulaj inkább eladta az autót "Fiatot többet nem veszek" felkiáltással. A jobb első ülés érbeg szenzora volt egyébként rossz, és sorozatosan el is romlott még az új is. A nagyonokosokazt a választ adták, hogy az érbeg vezérlője gyári hibás. A 2003-asokban ez tipushiba volt. Ki kell cserélni 2004-2005-ösre.

Ennyit tudok ebben segíteni.

 

Üdv: Doni

Előzmény: Törölt nick (1326)
flyjohn Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1325
Sziasztok! lenne nekem is egy kerdesem, bar csak reszben fugg a VAG-COM-hoz.
Egy Audi A4 2500ccm V6-osnak elszalt a pumpa vezerlo egysege es ujra csereltem, de nem megy, a teszter szerint nincs komunikacio, egyesek azt mondjak, hogy adaptalni kell, masok pedig, hogy nem. Ha egyaltalan kell, hogy lehet ez megoldani a VAG-COM-al?
szakimuki Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1324
NEM
Előzmény: Donibcsi (1323)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1323

Sziasztok!

 

Azt szeretném megtudni, hogy ha pl. az E-bay-en, vagy máshol veszek egy ÚJ ross-tech interface-t, akkor az megy-e a magyar Vag xxx-en, magyarul!?

 

Üdv: Doni

C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1322
A VAG-COM régebbi változata biztosan menni fog vele. A DOS- os programokról nem nagyon van tapasztalatom. Sterintem ha XP-t használsz gázos lehet, mert a DOS alapú programok szeretnek direktben hozzáférni a hardware-hoz az XP meg ezt nem szereti.
Előzmény: kecske65 (1321)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1321
Nos igazából nem ír az oldal semmiféle konkrét progit hozzá csak annyit, hogy a vag3xxx verczióval megy a kábel. Majd holnap összerakom a kábelt és valami obd iso progival kipróbálom. Szerinted a dosos progik menni fognak vele?
C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1320
A helyzet, hogy Vag-os meg GM-es adapter ebben az értelemben nincs. Van egy pár szabvány ami az OBDII re vonatkozik pl a már említett ISO9141. A legtöbb európai autó ezt használja így ha megépítesz hozzá egy illesztőt azt tudod használni minden olyan autón, ami ezt a szabványt használja. Tehát az illesztőd jó Volvo-hoz, VAG-hoz, Opel-hez, SAAB - hoz , FIAT - hoz..........stb. Csak találnod kell egy megfelelő programot.
Előzmény: kecske65 (1319)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1319
2001-es astra, így gondolom Obd 2-es az autóm. Csak az említett Cseh oldalon inkább a VW konszern típusaihoz használják és nem tudom, hogy ez Vag-os vagy tudja az Iso-t is. Mivel ahoz az elm-es chippet hirdetik.  
C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1318
Ez egy tökéletes ISO9141 illesztő. Mivel egy SI9243 - al oldja meg a K - busz meghajtását semmi gondod nem lehet vele. A érdés, hogy ALDL - hez akarod használni vagy OBDII - es opelhez?
Előzmény: kecske65 (1314)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1317

pacs

"Majd ha vettem egy uveg valamit, es feled jarok :)"

Ajaj, a múltkori is így kezdődött:))))))))))))

 

ZOLEEJ

Előzmény: pacs_425 (1316)
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1316
"Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))"
Majd ha vettem egy uveg valamit, es feled jarok :)

" amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))"
OK!
Ugyis megyek, majd nyomok egy hibakodot, te meg mondod a valaszt.
Aztan kikerdezhetsz! ;)

--
pacs_425
Előzmény: Zoleej (1315)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1315

pacs

Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))

 

ZOLEEJ

 

u.i.: amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))

Előzmény: pacs_425 (1312)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1314

Hi!

 

Elnézést a kép nem ment át.

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

kábelrajz
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1313

Hi!

 

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

 

Köszi.

pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1312
Koszonom szepen a valaszt!
A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.


"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."

Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban.
Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet?
Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(

--
pacs_425
Előzmény: fusiszaki (1304)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1311

Igazad van-:)   Elnéztem a motorkódot.

 

Jocó

Előzmény: Királyi (1310)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1310
A 41-es címen? Az nálam a dizel pumpa! Az AAR az 2.3 benzin. Ez így biztos jó? Valamit félreértettem?
Előzmény: M.Jocó (1308)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1309
hopsz, ez meg lemaradt
Előzmény: Királyi (1307)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1308

Azt a 41-es címen kell mérni.

Joco

Előzmény: Királyi (1307)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1307
A madzagom saját készítésü, a jobb alsó rajz alapján. De létezik olyan, hogy két egységet megtalál és az ecu-t nem? A motorkód AAR
Előzmény: C20NE (1301)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1306
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet.
Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1305
A program beállításokkal van a gond lehet.
Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1
Blk int:55 Char int:1 KPS time:25

Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Előzmény: Királyi (1291)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1304
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni.
A G-betűs dolgok midig jeladók
Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek.
De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Előzmény: pacs_425 (1303)
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1303
Sziasztok!
Egy kis read-only utan lenn egy kerdesem:

Van egy visszatero hibam:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent

Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik.
Az auto Octavia, AEH motorkod.

Mi erte el az "upper limitet?"
A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?

Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...

Az egyik legviccesebb:
"Fuel tank empty at least 10 litres" :)))

De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni?
Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?

Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben:
"Ingress of air to G70"
Mi az a G70?

"Check N30, N31, N32, N33, N83, N84"
"Check G39"
Ezek mik?


Elore is koszi a valaszokat!


--
pacs_425


C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1301
Használsz iso9141 - hez valami driver IC-t vagy két tranzisztorral oldottad meg? Mi a motorkódod?
Előzmény: Királyi (1299)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1300

Ezt találtam VW-hez

 

 

 

With engine warmed up, at idle:(üzemmeleg motor)

[Select]
[01 engine]
[Adaptation - 10]
Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna))
Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.)
[Save]

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1297)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1299
nincs
Előzmény: C20NE (1298)
C20NE Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1298
Az illesztőben van opto-csatoló?
Előzmény: Királyi (1296)
Királyi Creative Commons License 2006.04.05 0 0 1296
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?
Előzmény: C20NE (1292)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!