Szerintem ha a munkalapok megvannak és tudod bizonyítani, hogy ez fennállt a garanciaidő alatt és nem csinálták meg reklamálnod kéne, mert szerintem kötelesek megcsinálni.
A legtöbb autón csak műszerrel törölhető a hiba. Lehet, hogy csak egy kontakthibás kábel okozza a galibát. Ki kéne olvasni a kódot és az érintett helyen rendberakni a kábeleket.
Találkoztam már ilyen problémával, igaz nem én javítottam meg, mert a tulaj inkább eladta az autót "Fiatot többet nem veszek" felkiáltással. A jobb első ülés érbeg szenzora volt egyébként rossz, és sorozatosan el is romlott még az új is. A nagyonokosokazt a választ adták, hogy az érbeg vezérlője gyári hibás. A 2003-asokban ez tipushiba volt. Ki kell cserélni 2004-2005-ösre.
Sziasztok! lenne nekem is egy kerdesem, bar csak reszben fugg a VAG-COM-hoz. Egy Audi A4 2500ccm V6-osnak elszalt a pumpa vezerlo egysege es ujra csereltem, de nem megy, a teszter szerint nincs komunikacio, egyesek azt mondjak, hogy adaptalni kell, masok pedig, hogy nem. Ha egyaltalan kell, hogy lehet ez megoldani a VAG-COM-al?
A VAG-COM régebbi változata biztosan menni fog vele. A DOS- os programokról nem nagyon van tapasztalatom. Sterintem ha XP-t használsz gázos lehet, mert a DOS alapú programok szeretnek direktben hozzáférni a hardware-hoz az XP meg ezt nem szereti.
Nos igazából nem ír az oldal semmiféle konkrét progit hozzá csak annyit, hogy a vag3xxx verczióval megy a kábel. Majd holnap összerakom a kábelt és valami obd iso progival kipróbálom. Szerinted a dosos progik menni fognak vele?
A helyzet, hogy Vag-os meg GM-es adapter ebben az értelemben nincs. Van egy pár szabvány ami az OBDII re vonatkozik pl a már említett ISO9141. A legtöbb európai autó ezt használja így ha megépítesz hozzá egy illesztőt azt tudod használni minden olyan autón, ami ezt a szabványt használja. Tehát az illesztőd jó Volvo-hoz, VAG-hoz, Opel-hez, SAAB - hoz , FIAT - hoz..........stb. Csak találnod kell egy megfelelő programot.
2001-es astra, így gondolom Obd 2-es az autóm. Csak az említett Cseh oldalon inkább a VW konszern típusaihoz használják és nem tudom, hogy ez Vag-os vagy tudja az Iso-t is. Mivel ahoz az elm-es chippet hirdetik.
Ez egy tökéletes ISO9141 illesztő. Mivel egy SI9243 - al oldja meg a K - busz meghajtását semmi gondod nem lehet vele. A érdés, hogy ALDL - hez akarod használni vagy OBDII - es opelhez?
Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Koszonom szepen a valaszt! A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.
"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."
Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban. Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet? Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet. Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.
A program beállításokkal van a gond lehet. Start baud:9600 KW2 delay:30 TST adr:-1 Blk int:55 Char int:1 KPS time:25
Ez minden vezérlő egységet megtalál.Vagy még az illesztő problémás.Nekem profi kkl illesztőm van még nem volt vele gond.Audinál fennáll a lehetőség,hogy kell neki egy átalakító,ha sima tranzisztoros madzagot használsz.
Ha a szonda hibátlanul működik,amit a 31-es csatornában,vagy a01csatornában meglelhetsz a mérésiértékblokkban.Akor keverékképzési problémák adódhatnak,nézd meg a folytószelepet,ami lehet,hogy elég retkes.Hajlamos a megszorulásra.Ki kell pucolni,098 vagy 060-al alapbeállítást csinálni.Akkor valószínűleg nem fog ez a hiba fenn álni. A G-betűs dolgok midig jeladók Az N-bets dolgok mindig szelepek,beavatkozó szervek. De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés.
Ahogy irja is "intermittent", nem tul gyakran, de jelentkezik. Az auto Octavia, AEH motorkod.
Mi erte el az "upper limitet?" A lambda-ertek, vagy a szonda feszultsege?
Rakerestem a neten, es az a bajom hogy nagyon sok mindent talaltam ami okozhatja a hibat...
Az egyik legviccesebb: "Fuel tank empty at least 10 litres" :)))
De a gyujtogyertyaktol az uzemanyagrendszer nyomasaig (tul sok vagy keves)mindenbe belebotlottam mar. Merre erdemes elindulni? Milyen ertekeket lenne erdemes megnezni meg hogy jobban be lehessen hatarolni a hibat?
Aztan van egy par dolog amivel kicsit sem vagyok kepben: "Ingress of air to G70" Mi az a G70?
[Select] [01 engine] [Adaptation - 10] Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines) (Belépni az 1 - es csatornára (TDI-nél 2-es csatorna)) Enter an adaptation value between 124 and 132 (írd be az értéket 124 től 132 - ig.) [Save]
Nem használok semilyen konveretrt, rs232 használok. Nem eredeti az interfész, magam építettem max232-es IC-vel. Talán ez lehet a baj? De akkor az abs és a klíma miért működik?