Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1339

Hali speri!

Hamutartó kihóz, szivargyújtó feletti kis ablak balra elhúz, és a tilitoli után elő is bukkan az OBD:-)

Üdv: Doni

Előzmény: spiderzé (1335)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1338

Hali!

Az a szenzor azt figyeli, hogy ülnek-e az ülésben, mert ha nem érzékel utast, akkor nem nyitja a jobb első légzsákot. Próbáljátok meg azt, vagy ahogy előttem valaki írta a szenzor vezetékét megnézni, nincs-e valahol szakadás, vagy csatlakozási hiba.

 

Üdv: Doni

Előzmény: Törölt nick (1332)
tarex Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1337
Ha ott sincs, akkor nézd meg a műszerfal alatt, a kormányoszlop és a közép-konzol között.
kordika Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1336
magno alatti sorban az egyik gyári kapcsolot helyettesitő müanyag alatt
spiderzé Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1335

Megint HELP!!

 

Vento 94', mono jetronic Bosch. Hol a f..ba van a diagnosztikai csati??? Sebváltókar mellett nincs, fűtéskonzolban nincs, "A" oszlopok alján nincs, motortérben nincs. Vagy  én vagyok vak.... 

spiderzé Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1334

Szia!

Az astra g (asszem már mind  EOBD)viszonylag egyszerű, ha csak hibakód olvasás, törlés a célod. Akkor egy egyszerű ELM illesztőt kell venned, érdemes venni, kábellal együtt. Nem kell barkácsolni, nem túl drága. A neten találsz. Van hozzá több, általánosan használható progi. Van olyan, amelyik már live adatokat is hoz.

Előzmény: kecske65 (1329)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1330

spiderzé-nek!

 

Itt van a tech2 illesztő! Ha ez segít.

kecske65 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 1329

Hi!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy az általad feltett max-os kábelrajzot mely progikkal tudod használni? Olvastam, hogy az opcommal nem. Ma voltam egy szervízben (hibakód kiütés 2500 Ft) de az ottani gép 3,2 milla volt. Eredeti Bosch... Na hát erren ekem nincs pénzem, viszont van egy astra g-m amiben szívesen turkálnék illetve csak diagnosztizálnék esezleg hibakódot törölnék.

Előzmény: spiderzé (1267)
C20NE Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1328

Szerintem ha a munkalapok megvannak és tudod bizonyítani, hogy ez fennállt a garanciaidő alatt és nem csinálták meg reklamálnod kéne, mert szerintem kötelesek megcsinálni.

 

A legtöbb autón csak műszerrel törölhető a hiba. Lehet, hogy csak egy kontakthibás kábel okozza a galibát. Ki kéne olvasni a kódot és az érintett helyen rendberakni a kábeleket.

Előzmény: Törölt nick (1326)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1327

Szia!

Találkoztam már ilyen problémával, igaz nem én javítottam meg, mert a tulaj inkább eladta az autót "Fiatot többet nem veszek" felkiáltással. A jobb első ülés érbeg szenzora volt egyébként rossz, és sorozatosan el is romlott még az új is. A nagyonokosokazt a választ adták, hogy az érbeg vezérlője gyári hibás. A 2003-asokban ez tipushiba volt. Ki kell cserélni 2004-2005-ösre.

Ennyit tudok ebben segíteni.

 

Üdv: Doni

Előzmény: Törölt nick (1326)
flyjohn Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1325
Sziasztok! lenne nekem is egy kerdesem, bar csak reszben fugg a VAG-COM-hoz.
Egy Audi A4 2500ccm V6-osnak elszalt a pumpa vezerlo egysege es ujra csereltem, de nem megy, a teszter szerint nincs komunikacio, egyesek azt mondjak, hogy adaptalni kell, masok pedig, hogy nem. Ha egyaltalan kell, hogy lehet ez megoldani a VAG-COM-al?
szakimuki Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1324
NEM
Előzmény: Donibcsi (1323)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1323

Sziasztok!

 

Azt szeretném megtudni, hogy ha pl. az E-bay-en, vagy máshol veszek egy ÚJ ross-tech interface-t, akkor az megy-e a magyar Vag xxx-en, magyarul!?

 

Üdv: Doni

C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1322
A VAG-COM régebbi változata biztosan menni fog vele. A DOS- os programokról nem nagyon van tapasztalatom. Sterintem ha XP-t használsz gázos lehet, mert a DOS alapú programok szeretnek direktben hozzáférni a hardware-hoz az XP meg ezt nem szereti.
Előzmény: kecske65 (1321)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1321
Nos igazából nem ír az oldal semmiféle konkrét progit hozzá csak annyit, hogy a vag3xxx verczióval megy a kábel. Majd holnap összerakom a kábelt és valami obd iso progival kipróbálom. Szerinted a dosos progik menni fognak vele?
C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1320
A helyzet, hogy Vag-os meg GM-es adapter ebben az értelemben nincs. Van egy pár szabvány ami az OBDII re vonatkozik pl a már említett ISO9141. A legtöbb európai autó ezt használja így ha megépítesz hozzá egy illesztőt azt tudod használni minden olyan autón, ami ezt a szabványt használja. Tehát az illesztőd jó Volvo-hoz, VAG-hoz, Opel-hez, SAAB - hoz , FIAT - hoz..........stb. Csak találnod kell egy megfelelő programot.
Előzmény: kecske65 (1319)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1319
2001-es astra, így gondolom Obd 2-es az autóm. Csak az említett Cseh oldalon inkább a VW konszern típusaihoz használják és nem tudom, hogy ez Vag-os vagy tudja az Iso-t is. Mivel ahoz az elm-es chippet hirdetik.  
C20NE Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1318
Ez egy tökéletes ISO9141 illesztő. Mivel egy SI9243 - al oldja meg a K - busz meghajtását semmi gondod nem lehet vele. A érdés, hogy ALDL - hez akarod használni vagy OBDII - es opelhez?
Előzmény: kecske65 (1314)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1317

pacs

"Majd ha vettem egy uveg valamit, es feled jarok :)"

Ajaj, a múltkori is így kezdődött:))))))))))))

 

ZOLEEJ

Előzmény: pacs_425 (1316)
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1316
"Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))"
Majd ha vettem egy uveg valamit, es feled jarok :)

" amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))"
OK!
Ugyis megyek, majd nyomok egy hibakodot, te meg mondod a valaszt.
Aztan kikerdezhetsz! ;)

--
pacs_425
Előzmény: Zoleej (1315)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1315

pacs

Mikor takarítjuk ki a folytószelepedet?:))

 

ZOLEEJ

 

u.i.: amúgy meg tanújjá okosodjáááá:))))))))))

Előzmény: pacs_425 (1312)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1314

Hi!

 

Elnézést a kép nem ment át.

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

kábelrajz
kecske65 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1313

Hi!

 

Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.

 

Köszi.

pacs_425 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1312
Koszonom szepen a valaszt!
A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.


"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."

Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban.
Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet?
Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(

--
pacs_425
Előzmény: fusiszaki (1304)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1311

Igazad van-:)   Elnéztem a motorkódot.

 

Jocó

Előzmény: Királyi (1310)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1310
A 41-es címen? Az nálam a dizel pumpa! Az AAR az 2.3 benzin. Ez így biztos jó? Valamit félreértettem?
Előzmény: M.Jocó (1308)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1309
hopsz, ez meg lemaradt
Előzmény: Királyi (1307)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1308

Azt a 41-es címen kell mérni.

Joco

Előzmény: Királyi (1307)
Királyi Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1307
A madzagom saját készítésü, a jobb alsó rajz alapján. De létezik olyan, hogy két egységet megtalál és az ecu-t nem? A motorkód AAR
Előzmény: C20NE (1301)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1306
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet.
Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!