Az a szenzor azt figyeli, hogy ülnek-e az ülésben, mert ha nem érzékel utast, akkor nem nyitja a jobb első légzsákot. Próbáljátok meg azt, vagy ahogy előttem valaki írta a szenzor vezetékét megnézni, nincs-e valahol szakadás, vagy csatlakozási hiba.
Vento 94', mono jetronic Bosch. Hol a f..ba van a diagnosztikai csati??? Sebváltókar mellett nincs, fűtéskonzolban nincs, "A" oszlopok alján nincs, motortérben nincs. Vagy én vagyok vak....
Az astra g (asszem már mind EOBD)viszonylag egyszerű, ha csak hibakód olvasás, törlés a célod. Akkor egy egyszerű ELM illesztőt kell venned, érdemes venni, kábellal együtt. Nem kell barkácsolni, nem túl drága. A neten találsz. Van hozzá több, általánosan használható progi. Van olyan, amelyik már live adatokat is hoz.
Azt szeretném kérdezni, hogy az általad feltett max-os kábelrajzot mely progikkal tudod használni? Olvastam, hogy az opcommal nem. Ma voltam egy szervízben (hibakód kiütés 2500 Ft) de az ottani gép 3,2 milla volt. Eredeti Bosch... Na hát erren ekem nincs pénzem, viszont van egy astra g-m amiben szívesen turkálnék illetve csak diagnosztizálnék esezleg hibakódot törölnék.
Szerintem ha a munkalapok megvannak és tudod bizonyítani, hogy ez fennállt a garanciaidő alatt és nem csinálták meg reklamálnod kéne, mert szerintem kötelesek megcsinálni.
A legtöbb autón csak műszerrel törölhető a hiba. Lehet, hogy csak egy kontakthibás kábel okozza a galibát. Ki kéne olvasni a kódot és az érintett helyen rendberakni a kábeleket.
Találkoztam már ilyen problémával, igaz nem én javítottam meg, mert a tulaj inkább eladta az autót "Fiatot többet nem veszek" felkiáltással. A jobb első ülés érbeg szenzora volt egyébként rossz, és sorozatosan el is romlott még az új is. A nagyonokosokazt a választ adták, hogy az érbeg vezérlője gyári hibás. A 2003-asokban ez tipushiba volt. Ki kell cserélni 2004-2005-ösre.
Sziasztok! lenne nekem is egy kerdesem, bar csak reszben fugg a VAG-COM-hoz. Egy Audi A4 2500ccm V6-osnak elszalt a pumpa vezerlo egysege es ujra csereltem, de nem megy, a teszter szerint nincs komunikacio, egyesek azt mondjak, hogy adaptalni kell, masok pedig, hogy nem. Ha egyaltalan kell, hogy lehet ez megoldani a VAG-COM-al?
A VAG-COM régebbi változata biztosan menni fog vele. A DOS- os programokról nem nagyon van tapasztalatom. Sterintem ha XP-t használsz gázos lehet, mert a DOS alapú programok szeretnek direktben hozzáférni a hardware-hoz az XP meg ezt nem szereti.
Nos igazából nem ír az oldal semmiféle konkrét progit hozzá csak annyit, hogy a vag3xxx verczióval megy a kábel. Majd holnap összerakom a kábelt és valami obd iso progival kipróbálom. Szerinted a dosos progik menni fognak vele?
A helyzet, hogy Vag-os meg GM-es adapter ebben az értelemben nincs. Van egy pár szabvány ami az OBDII re vonatkozik pl a már említett ISO9141. A legtöbb európai autó ezt használja így ha megépítesz hozzá egy illesztőt azt tudod használni minden olyan autón, ami ezt a szabványt használja. Tehát az illesztőd jó Volvo-hoz, VAG-hoz, Opel-hez, SAAB - hoz , FIAT - hoz..........stb. Csak találnod kell egy megfelelő programot.
2001-es astra, így gondolom Obd 2-es az autóm. Csak az említett Cseh oldalon inkább a VW konszern típusaihoz használják és nem tudom, hogy ez Vag-os vagy tudja az Iso-t is. Mivel ahoz az elm-es chippet hirdetik.
Ez egy tökéletes ISO9141 illesztő. Mivel egy SI9243 - al oldja meg a K - busz meghajtását semmi gondod nem lehet vele. A érdés, hogy ALDL - hez akarod használni vagy OBDII - es opelhez?
Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Szeretnék egy kábelt építeni az alábbi rajz alapján egy Opelhoz. Nem tudom, hogy valaki megépítette-e már ezt a fajtát illetve, hogy ez jó-e egyáltalán hozzá. A http://www.id2.cz oldalon találtam a rajzot. Segítsen valaki ha tud.
Koszonom szepen a valaszt! A fojtoszelep ellenorzese amugyis tervben volt.
"De tudom ajánlani mindenkinek,aki neki akar állni buhárálni az autóját otthon valamilyen programmal,előtte szedjen össze némi kis ismeretet az autójával kapcsolatban,és akkor nem lesz itt sok gyermeteg kérdés."
Eppen ezt probaltam meg itt, ebben a topikban. Esetleg tudnal adni par magyar/angol nyelvu URL-t ahol okosodni lehet? Gondolom Te sem ugy szulettel hogy ezeket egybol tudtad... :(
Kiváncsi lennék,hogy a Vag-commmal mikor lehet teljesen szimulálni a VAS 5051-et.Ugyanis az ujjabb autóknál,vannak esetek amikor összeborul a vezérlőegység,és csak egy programfrissítésssel lehet orvosolni az ügyet. Mert sajna az nem nagy durranás,hogy aranyárban adják az illlesztőt,amivel nem sok mindent tudunk csinálni.A can busznál is megmaradt a k-vezeték,ezt pedig két tranzisztorral is lehet olvasni.Tudnám javasolni a fejlesztőnek,hogy nézzen meg egy Vas-at.Netán azt le is tudja koppintani,akkor megéri megvenni az illesztőt,addig meg nem nagyon.