Teljesen szét van legozva a kis dutra. A hátsó féltengelyeknél a három kis fogaskerék amelyek a fogaskoszorút hajtják, sem újszerűek. A bronz persely szoros kellene legyen, de a tengelyük rendesen meg van nyalva. Előszőr gondoltam felköszörültetem, de akkor a házban is lötyögni fog. Fel kellene szórni, de szabad ezt ennyire?
Tomi! Szerezd meg a kormánykereket utána feloperáljuk neked. Én úgy emlékszem,hogy az első panorámás buszoknak eleve kúpos volt a kormánykerék közepe..?? Két fél kúpra szorult...
Es IFA-bol egy szurke billencs 50-es, aki a 10-es uton 40-nel vezeti a sort minden nap:-)))) A tulaja egypar evtizedig Csepellel jart, de 6-8 eve lecserelte... Lehet az oreg vagy 70 korul:-)))
Apus mi lett azzal a STAR fülkével aminek mondtam a számát a múltkor?? Zsidó volt?? Rajta vagyok az ügyön, de nem lesz egyszerű szülés innen Győr környékről a 87Ft-os vasárnál minden rossz IFA meg STAR meg pupos LIAZ eltűnt. IFA annyi volt hogy Dunát lehetett volna rekeszteni erre most meg már csak egy 50-es aktív nap mint nap Győrben egy citronysárga darus, meg egy tesója egy Terepes STAR aztán ki is fújt a készlet!
Ma telefonált egy régi ismerősöm( (Forschrit tulajdonos volt) ,hogy eladná kedvenc kis durcását.Van még nála Deutz motoros kis csuklós rakodógép és háromas eke eladó!!
Jó játék a tőcsavarkiszedés, már pár blokkból kiszenvedtem őket. Nekem a legjobban bevált módszer: tőcsavarok mellett teljesen kitiszítani, levegővel kifujanti, wd40-el pár napig áztatni. Van egy két félgyűrűből álló szerszám, kívül belül menettel. Belső menet kúposodik, majd kifut tőcsavar középső átmérőre. Na ez rá van rakva a tőcsavarra, előtte az anyája. Rá az anya, aztán praktikeres 3/4-es légkulcs pár másodperc alatt kiviszi. Még mielőtt ezt a kiszedőt megcsináltam volna, volt egy anya amiről le volt darálva a hatlap és egy egész anyával lett felcsavarozva a tőcsavarra. Jól összetépve az is hatásos légkulcsal, de begyógyultaknál már bajos...
Szép jó napot mindenkinek Nekem nagyon tetszenek az 1000es dutrák. Gondolkodok a jövőben hogy be kellene szerezni 1et, csak az foglalkoztat hogy az alkatrész beszerzés gondot jelenthet nála. Erről tudnátok véleményt mondani? Meg az alkatrész árakról?
Most írok először a fórumra, segítséget szeretnék kérni, hogy aki tudja, hol található UE-28-as dutrán az alvázszám és a motorszám kérem írja meg nekem, vagy ha tud képet is tegyen fel róla.
Emberek,van e itt valaki akit érdekel Dutra d4KB oktatótábla eredeti 1965 ös kb egy méterszer 70 centisek színes,csak azért mert itt van nálam bizományiban 41 darab lehet válogatni,darabja 3 ezer forint ,tíz darab felett kettőezer ötszáz pénz, átvétel személyesen aki előbb jön az viszi alapon.csinálok képet róla mindjárt tel:20 4946300
Magamtól nem piszkálmám a tőcsavarokat, tudom szinte képtelenség megmozdítani őket. Elkészült két fagyott blokk heggesztése, úgy tűnik kiválóan. Az egyik nagyon sok hegesztést kapott, ott gondoltam a hüvely fészkeket kőrkörösíteni. Az iparosom pedig csak felülről rászerelve tudná megfúni, a tőcsavarok útban vannak. Akkor ez felejtős.
Telefonon beszélgettem egyik fórumusunkkal, sok mindenről. S a tiszta paraszti esze miatt is, ki kellene találnotok ki lehetett ő?
Ha esetleg emlékeztek a lócsi dutra cuccok hirdetése a helyszínen már nem volt eladó vagy a hulladék dupla áron. A megfejtendő azt mondta, olyan agyafurtak, hogy így akartak kapcsolatokat szerezni, alkatrészekhez jutni, képbe kerülni. Mert nekünk azért nem rossz, ha sokszor el is felejtjük, nekem konkrét hasznot hozott nem egy ízben az önzetlen segítségetek! Másik nagy dumája, ami nagyon tetszett. Akkora válla volt a csepel hüvelynek, mint Toldi Miklósnak.
Óra indul. Valami díjat is kap a megfejtő, csak azt nem írom ide.