Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Képek tegnapról, az NSB-ről. Sajnos csak telefonnal.
Őket is ritkán látni egymás mellett mostanában
Van itt kérem minden, mint a búcsuban. Nem látszik, de az ingavonat mellett állt egy Talent, mögötte egy 5047, mellettük még egy Doppelstock + Taurus szerelvény is. Ezek sajnos nem fértek rá egy képre.
de szerintem előbbre valóbb pl. olyanokat közölni, hogy az elmúlt hétvégén vágányzár volt és Bükön átkellett szállni buszra.
Szerintem meg azt kellene közölni, hogy ha vágányzár lesz, és majd át kell szállni buszra. Amit írsz, kicsit olyan, mintha a metron azt mondanák be, hogy:
"Reméljük vigyáztak, az ajtókat bezártuk! ... A Blaha Lujza teret hagytuk el."
Természetessen tudom, hogy nem haladott csak volt benne egy-két régebbi rossz minőségű kép amit nem mentettem át.:)))
Infók tekintetében azért állandóan lesz frissítés remélem, mert most úgy néz ki már itt az elején leálltak megint. Pl.: az említett Szhely-Bük vágányzár.
DE! A bejelentkezés mi ott fent???? Ott hova lehet bejutni? Pl.: intranet?
Miért sajnálod? Nem igazán haladt a korral egyik sem, valljuk be. A Raaberbahn oldal még ott tartott, hogy Ganz-Jendrassik motor van egy pár GySEV bobóban. Csak,hogy egy példát említsek. Vagy például a mostani új GySEV lapon sem olyan teljeskörű a tájékoztatás, de taurus galéria van, az tök fontos:D Erről ennyit. Most nem leszólni akartam, de szerintem előbbre valóbb pl. olyanokat közölni, hogy az elmúlt hétvégén
Volt. Vannak képek is, sajnos csak telefonnal, mert masinám a kórházban van. Azokat holnap kivarázsolom, párat feldobok ide is. Most estem haza, nem volt egyszerű a nap. Kellemeset kellett csalódnom a púposban, sík pályán, -ahol az irgalmatlan rossz söntszabályzás sem tudja elrontani a dolgot-, issszonyú jól megy. 800 tonnát vitte, mint a rongyot, ment volna gond nélkül gyorsabban is, de sajnos a vonat csak 60-as volt. Nem haragudtam a klímáért (bár főleg kondenzvizet gyárt, a hűtőfunkció másodlagos) sem, főleg, hogy a boborjánban a helyén a hűtővíz kiegyenlítő tartály van, és sok-sok liter forró víz másként klimatizál... Nagy kár azokért a tervezési átgondolatlanságból, kivitelezési hanyagságból eredő hibákért, amik miatt mégsem lehet ez egy jó mozdony. Hál' Istennek a főgépcsoport készen érkezett Sopronba... CAT rulez!
Persze, tudom. Kapuváron lakom amúgy, elég sokat megfordulok az állomáson, és lehet hogy Veled is "utaztam már" :-) Meg ismerek pár GySEV-es mozdonyvezetőt, forgalmistát, kalauzt, tolatóst. Sajnos nincs időm minden topikot figyelemmel tartani, és igen, szomorú hogy pont a GySEV-es marad ki:-)
Szóval a régi kipufogóban az tetszett, hogy volt dögös mozdony-hangja. Ha déli a légáramlat, itthon hallom nyitott ablaknál, mikor éjfél körül megjön a tolatós és manőverez:-) Sajnos ezzel a tompítóval, na meg a Púposok a CAT-motorral semmi mozdonyhangot nem adnak, egy Szili hangosabb náluk.
Abban pedig tökéletesen igazad van, hogy a Ganz-Jendrassik motornak van az igazi hangja, a klasszik Púpos és az MD hangját ezért imádom!:-)
OK! Csak tessék olvasni, mielőtt a hozzászólnál. Ezt a bobótopikon, és itt is kitárgyaltuk már.
A régi kipufogó gyakorlatilag hangtompítás nélküli, szerencsére már majdnem az összes gép fel van szerelve az újjal. Senki, de senki nem kívánja vissza, a vasút környékén lakók a legkevésbé. De ne sajnáld te sem, mert a kis soros hatos Deutz motornak semmi köze a bobóhanghoz. Az a jó öreg Ganz - Jendrassik XVI. Jv. 170/240. Ha azt akarod hallgatni, Győrben biztos van rá mód.
A 311-es Bobó ma Kapuváron tolat(ott) kora este. CAT-motor dorombol benne, szóval semmi jó kis Bobó-hangja nincs:-(
Emká48! Elkérhetném ezeket a régi képeket nagyban? SAját itthoni szórakoztatásomra kizárólag! gabor(pont)marcell(kukac)gmail(pont)com. Előre is köszönöm!