Én nem vagyok nagy tudorja az autónak, csak nekem is Volt hasonló.
Akkor a probléma az Volt, hogy a váltórudazat kulisszájának csavarjai voltak kilazulva / kiesve. Amint az helyre lett téve azonnal jól vette a sebességi fokozatokat. Ez az ötletem, tapasztalatom. Remélem jól írtam.
Emelni simán lehet 5cm-et pogácsák ill.csavarok kellenek hozzá. VALAKINEK nincs hajtókarja mert nem tudunk venni az applause motor nem egyezik más kicsit.
Az 5 cm emelést simán el viseli minden alkatrésze? Kormánymű,stb Nekem a TLC n is volt 4 vagy 5 cm.azt minden át alakítás nélkül meg lehetett csinálni.
Szia! Ha itthon 20 ezerért kapsz 6db vadonat újat, akkor rögtön szóljál, azonnal megveszem, mert ennél olcsóbban nem fogsz találni, ha találsz egyáltalán, főleg nem újat! Az Ebay a barátod lehet ez ügyben! Kössétek fel a gatyátokat ha új alkatrészeket olcsón akartok a Ferozához venni! Még a bontott is aranyárban van! Vagy venni kell egy donor kocsit... És ha sétál az úton, a stabilizátor szilenteket is cseréld ki! Üdv!
Szia! Ha teljesen alászedett kormánynál ropogást hallasz, akkor az féltengely csukló, ha nagyokat reccsen, vagy nyikorog, akkor olvasd el a 360, 367 és 386-os hozzászólásokat! A csattanó-csilingelő hang nekem is megvan, de nem tudom mitől.
Ezt nekem is csinálják az első féltengelyek, sőt ha menet közben teljesen kitekerem a kormányt, akkor is pattogó hangot hallani. Még nem jöttem rá miért, valószínű a féltengely csuklók ki vannak kopva...Azért a terepen verhetetlen a Feroza :)