"""Egy ismerősöm buherált egy olyan riasztót az Escort-jába, ami a megfelelő számkód beütésének hiányában elgázosítja a rabolót. Aztán történt egyszer, hogy az elektronika megadta magát és a tulaj megtapasztalhatta milyen, amikor pofánlöki egy flakon könnygáz... :)))))))))
Hamar kiszerelte a cuccost..."""
Talán még egy egyedi immo, bár azt nem lehet látni.
Az a jó. Ha mindenáron el akarják vinni, akkor a meglepetés ereje lehet az egyedüli elrettentés! A legjobb egy olyan kombináció, ami a pitiánereket elriasztja, a profikat meg meglepi!
kormányzár, gyári immo, sárga sebváltózár, amiből később fixet szeretnénk.
Nem akarlak elkeseríteni, de a PUnto népszerű a tolvajok kürében, és szarnak bele, hogy van-e az autó mellé ajándék esernyő, vagy sem. A fenti védelem inkább csak jelképesnek mondható, a kézifék-váltózárat nem ismerem, de a másik kettő együtt sem lehet több fél percnél, a kézifékkar felfügesztésével együtt meg szerintem simán le lehet tépni, hiszen az nincs nagy terhelésre méretezve. Szóval ruházz be többet, csak ezt tudom javasolni!
Tehát akkor, ha bemegyek a városba és leteszem valahol a kocsit, akkor nem valószínű, hogy elviszik.
Jó, mert a házunk előtt van valamelyik pénzszállító cég telephelye. A páncélkocsikat pedig éjjel-nappal fegyveres őrök vigyázzák, át-átkukkantva a szemben álló kocsikra is.
Lejárt az autót brahiból elkötő békebeli korszak. Nem mondom, lehet hogy
előfordul, de nem sűrűn.
Minél drágább az autó, annál inkább igaz, hogy megrendelésre lopnak.
Kifigyelik a szokását a merdzsósnak, aztán elviszik, bármilyen körülmények
is legyenek. Ha tudják, mire készüljenek fel, akkor fel is fognak...
Én abban reménykedem, hogy a mi kis Puntócskánk nem fog erre a
sorsra jutni, mármint hogy figyelgessék, követgessék, ezért csak surmó,
ecceri tahókra készülünk fel: autóban nem hagyunk semmit, sárga
kormányzár, gyári immo, sárga sebváltózár, amiből később fixet szeretnénk.
Talán még egy egyedi immo, bár azt nem lehet látni. Én pedig azt akarom
elkerülni, hogy egyátalán megforduljon a fejükben az, hogy beüljenek az
autóba.
Jól gondolom, hogy a VW-ket megrendelésre-, a tulajdonos szokásait kifigyelve viszik el a ház elől?
Szóval, hogy nini itt egy vágen, tetszik, vigyük el módszer már nem jellemző? Ennél már célirányosabban lopnak, igaz?
Komolyan kérdem. Én csak a váltózár miatt teszem ötösbe,
a kéziféket pedig megszokásból húzom be. Annak idején
szoktam meg, mikor sokat parkoltam lejtős területen. Akkor
mondta valaki, hogy ha jót akarok az autónak, akkor a kézi-
féket is behúzom, mert ha gyakran így parkol az autó, időnek
előtte megnyúlhat a vezérműlánc.
Bár télen tényleg nem jó behúzni a féket. Főleg most nem,
amikor tök sima a terep, nem a sebesség tartja az autót.
Casconk most is van.... A gyári immobilizerre megkötötték velünk. :)) Ez volt
a kitétel. (Zürich biztosító) 20 % önrészes, de ha nullás lenne, akkor sem
szeretnénk, ha ellopnák Brúnót.
Egy plusz immo-t azért be kéne tenni, valami egyedit. Amit még szeretnénk,
az a beépített sebváltózár, mert ez a mostani kínai genya annyira tré módon
működik, dög nehéz nyitni-zárni, (lehet még nem ismerem), de a váltóbotot is
cseszegeti, nem igazán teccik.
Amire vigyázunk: SOHA sem hagyunk az autóban semmit a pokrócon-
esernyőn kívül.
Mindenképpen szereltess a Punto-ba plusz immobilizert, mert a biztositók csak igy kötnek CASCO-t a Punto-ra (gondolom nem egyedi eset), mag aztán, ha már két immot kell kikötögetni, akkor talán kicsit vissza riasztja a mocskos gennyládákat, bár kétlem....
Jól megilyedtünk a múltkor, majd vettünk egy kormányzárat, aminek
van az a lógója a szélvédő felé, meg egy sebváltózárat is. Utóbbit
benyomtuk ötödikbe, innen talán a csúsztatott kuplung sem segít :))
Plusz a gyári immo talán elég a fix sebváltózár beszereléséig, nem?
szvsz vegyél egy 11e forintos acél áthidaló izét a kormányra és gyűjts tovább a váltózárra ;-) vagy gyűjts még picit és abba már belefér egy 3pontos immos riasztó + 2 belsô sziréna. szigorúan szvsz.