Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CommandAir Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2257
Ebben kételkednék. A Peugeot BSI rendszere nem szeret minden riasztót.
Előzmény: SzaboZE (2255)
szipusz2 Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2256
Te mindenhol ott vagy? :)
Nem tud valaki gyakorlati tapasztalatokkal szolgálni a Galaxy G100-as t. riasztóról?
Vagy egy honlap ? :)
Előzmény: SzaboZE (2255)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2255
Bármilyet, nincs tipusra bontva

SzaboZE

Előzmény: CommandAir (2253)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2254
Norbi5 beszólása a cicás-napvédős topikból:

"""Egy ismerősöm buherált egy olyan riasztót az Escort-jába, ami a megfelelő számkód beütésének hiányában elgázosítja a rabolót. Aztán történt egyszer, hogy az elektronika megadta magát és a tulaj megtapasztalhatta milyen, amikor pofánlöki egy flakon könnygáz... :)))))))))
Hamar kiszerelte a cuccost..."""

Baromira teccett!!

Jenő

CommandAir Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2253
Peugeot 307-be milyen riasztót lehet szerelni?
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2252
Amikor a dugattyuk mozognak kompresszio keletkezik ehhez kell energia gondolom.

SzaboZE

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2251)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2251
A bütyköstengelynél már feladom. Nem tudom követni.
(Biztos igazad van.)

De mi állítja meg az autót? Annak a valaminek nem lesz
"izomláza"??

Jenő

Előzmény: Herr X (2245)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2250
Nemtom. De ha szíj, akkor méginkább .... vigyázok rá. És
behúzom a kéziféket. Télen-nyáron. Kivéve, ha sík terepen vagyok.

Jenő

Előzmény: SzaboZE (2249)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2249
Hali!

"ha gyakran így parkol az autó, időnek
előtte megnyúlhat a vezérműlánc. "

A Puntoban vezérműszij van nem?

SzaboZE

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2242)
nohab Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2248
Talán még egy egyedi immo, bár azt nem lehet látni.

Az a jó. Ha mindenáron el akarják vinni, akkor a meglepetés ereje lehet az egyedüli elrettentés! A legjobb egy olyan kombináció, ami a pitiánereket elriasztja, a profikat meg meglepi!

nohab Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2247
kormányzár, gyári immo, sárga sebváltózár, amiből később fixet szeretnénk.

Nem akarlak elkeseríteni, de a PUnto népszerű a tolvajok kürében, és szarnak bele, hogy van-e az autó mellé ajándék esernyő, vagy sem. A fenti védelem inkább csak jelképesnek mondható, a kézifék-váltózárat nem ismerem, de a másik kettő együtt sem lehet több fél percnél, a kézifékkar felfügesztésével együtt meg szerintem simán le lehet tépni, hiszen az nincs nagy terhelésre méretezve. Szóval ruházz be többet, csak ezt tudom javasolni!

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2244)
zsombi Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2246
Tehát akkor, ha bemegyek a városba és leteszem valahol a kocsit, akkor nem valószínű, hogy elviszik.

Jó, mert a házunk előtt van valamelyik pénzszállító cég telephelye. A páncélkocsikat pedig éjjel-nappal fegyveres őrök vigyázzák, át-átkukkantva a szemben álló kocsikra is.

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2244)
Herr X Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2245
Miért nyújtja a motorfék a vezérműláncot? Nehogy már a szelepek visszapofázzanak a bütyköstengelyen keresztül a vezérműlánchoz!
Előzmény: Jász-Kara Jenő (2242)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2244
zsombi,

Szvsz:

Lejárt az autót brahiból elkötő békebeli korszak. Nem mondom, lehet hogy
előfordul, de nem sűrűn.

Minél drágább az autó, annál inkább igaz, hogy megrendelésre lopnak.
Kifigyelik a szokását a merdzsósnak, aztán elviszik, bármilyen körülmények
is legyenek. Ha tudják, mire készüljenek fel, akkor fel is fognak...

Én abban reménykedem, hogy a mi kis Puntócskánk nem fog erre a
sorsra jutni, mármint hogy figyelgessék, követgessék, ezért csak surmó,
ecceri tahókra készülünk fel: autóban nem hagyunk semmit, sárga
kormányzár, gyári immo, sárga sebváltózár, amiből később fixet szeretnénk.
Talán még egy egyedi immo, bár azt nem lehet látni. Én pedig azt akarom
elkerülni, hogy egyátalán megforduljon a fejükben az, hogy beüljenek az
autóba.

Jenő

Előzmény: zsombi (2243)
zsombi Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2243
Jól gondolom, hogy a VW-ket megrendelésre-, a tulajdonos szokásait kifigyelve viszik el a ház elől?
Szóval, hogy nini itt egy vágen, tetszik, vigyük el módszer már nem jellemző? Ennél már célirányosabban lopnak, igaz?

Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2242
Komolyan kérdem. Én csak a váltózár miatt teszem ötösbe,
a kéziféket pedig megszokásból húzom be. Annak idején
szoktam meg, mikor sokat parkoltam lejtős területen. Akkor
mondta valaki, hogy ha jót akarok az autónak, akkor a kézi-
féket is behúzom, mert ha gyakran így parkol az autó, időnek
előtte megnyúlhat a vezérműlánc.

Bár télen tényleg nem jó behúzni a féket. Főleg most nem,
amikor tök sima a terep, nem a sebesség tartja az autót.

Előzmény: Herr X (2241)
Herr X Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2241
Hogy mi az összefüggés az 5-dik sebesség és a kézifék között? Ezt komolyan kérdezed?

Amúgy meg télen nem szerencsés behúzott kézifékkel parkolni. A motorfék nem fagy be...

A kézifékes parkolók többsége ex-Trabantos vagy Wartburgos, ahol tényleg muszáj volt.

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2240)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2240
Herr X,

nem értem az összefüggést. Azóta használok ötödiket parkoláskor,
mióta ez a sárga, kínai csodazár van a váltó és a kézifék között.

De előtte is minden helyzetben úgy parkoltam, hogy váltó egyesbe,
kézifék behúz. Még az Alföldön is, nem csak a Mátrában.

Előzmény: Herr X (2238)
Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.04 0 0 2239
Farriss,

Casconk most is van.... A gyári immobilizerre megkötötték velünk. :)) Ez volt
a kitétel. (Zürich biztosító) 20 % önrészes, de ha nullás lenne, akkor sem
szeretnénk, ha ellopnák Brúnót.

Egy plusz immo-t azért be kéne tenni, valami egyedit. Amit még szeretnénk,
az a beépített sebváltózár, mert ez a mostani kínai genya annyira tré módon
működik, dög nehéz nyitni-zárni, (lehet még nem ismerem), de a váltóbotot is
cseszegeti, nem igazán teccik.

Amire vigyázunk: SOHA sem hagyunk az autóban semmit a pokrócon-
esernyőn kívül.

Jenő

Előzmény: farriss (2235)
Herr X Creative Commons License 2002.01.03 0 0 2238
Ha ötödikben van a váltó, akkor mindig kéziféket használsz parkoláskor?
Előzmény: Jász-Kara Jenő (2234)
Zak Creative Commons License 2002.01.03 0 0 2237
Nem.

(gyári immo + szélvédôfelélógóskormányzárógenya = ex-Brava)

Előzmény: Jász-Kara Jenő (2234)
nohab Creative Commons License 2002.01.03 0 0 2236
ha már két immot kell kikötögetni

A gyári immo-t számítsd 0-nak.

Előzmény: farriss (2235)
farriss Creative Commons License 2002.01.03 0 0 2235
Jász-Kara Jenő,

Mindenképpen szereltess a Punto-ba plusz immobilizert, mert a biztositók csak igy kötnek CASCO-t a Punto-ra (gondolom nem egyedi eset), mag aztán, ha már két immot kell kikötögetni, akkor talán kicsit vissza riasztja a mocskos gennyládákat, bár kétlem....

Jász-Kara Jenő Creative Commons License 2002.01.03 0 0 2234
Jól megilyedtünk a múltkor, majd vettünk egy kormányzárat, aminek
van az a lógója a szélvédő felé, meg egy sebváltózárat is. Utóbbit
benyomtuk ötödikbe, innen talán a csúsztatott kuplung sem segít :))

Plusz a gyári immo talán elég a fix sebváltózár beszereléséig, nem?

Jenő

Zak Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2233
ez határozottan a topic behatása :-)))) [nálam is...]
Előzmény: SzaboZE (2232)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2232
Utastéri sziréna is van :)

SzaboZE

Előzmény: Zak (2230)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2231
Hali Zak, riasztó és immob már van az autóban, most mechanikai védelem kellene még.

SzaboZE

Előzmény: Zak (2230)
Zak Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2230
szvsz vegyél egy 11e forintos acél áthidaló izét a kormányra és gyűjts tovább a váltózárra ;-) vagy gyűjts még picit és abba már belefér egy 3pontos immos riasztó + 2 belsô sziréna. szigorúan szvsz.
Előzmény: SzaboZE (2229)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2229
Hiába töröd el a zárat, ettől még a retesz a helyén marad.

SzaboZE

Előzmény: Törölt nick (2227)
SzaboZE Creative Commons License 2002.01.02 0 0 2228
Mi a gond vele? Csak azért gondolkozom, mert a váltózárra még gyűjtenem kell, ezt viszont már most meg tudnám venni.

SzaboZE

Előzmény: nohab (2226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!