Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szepi38 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 1450
Bocsi hogy csak így belekérdezek. De én is szeretném tudni melyik az a FELHÚZÓ ellenálás? És miért hivják annak.?
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.15 0 0 1449

Zoli! Talán ha bővebben kifejtenéd....

"Tuning tartalommal kapcsolatban szerintem Keresd Donibcsit, talán már ő is sejti mihez jutott hozzá...."

 

Köszi.

Előzmény: spiderzé (1435)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 1448

A rajzon melyik a felhúzóellenállás? Én összerakom de nemigen értek hozzá. A bc 547 tranyókon van két 4,7k és két 10 k-s ellenállás melyiket milyenre cseréljem szerinted. Lehetnek járos mellékhatásai a cserének?

 

Köszi a rajzot amit küldtél. Mc33290-et lehet kapni Mo-n?

C20NE Creative Commons License 2006.04.15 0 0 1447
A compaq soros portjait köpködi a Ross-Tech, szerintük nem tökéletesek. Az interfész jó lehet, de mint soknak ennek sem jó a felhúzóellenállás értéke, annak 510 Ohmnak kell lennie.
Előzmény: kecske65 (1443)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.15 0 0 1445
Legegyszerűbb,ha a 17műszerfal,10 illesztés,2 csatorna értékét állítod vissza nullára,és akkkor minden inspeckciós értéket rendesen visszaálllít amennyire neki kell.
Előzmény: Zoli29 (1439)
Baliszoft Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1444
Szia! Sajnos nem "vagom" a fiat temat, ezert inkabb nem szeretnelek megjobban megkeverni. Egy viszont biztos, hogy a motorvezerlo programban nem szokott autospecifikus adat lenni. Arra valo mondjuk egy pici (par kbit-es) soros eeprom (8 labu). Az mar megint mas kerdes, hogy vannak olyan modositott programok, amelyek figyelmen kivul hagyjak az immot (ahogy esetleg az mar lejjebb le is van irva).
Előzmény: punto2 (1428)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1443
Építettem egy kábelt az opelomhoz. (melléklet) az a gondom, hogy a tech2 megtalálja de koomunikációs pőroblémát jelez. lehet, hogy a soros port nem jó a laptopon? Compaq armada 100s. Valaki tud esetleg megoldást? Valahol olvastam, hogy a laptopok soros portja nem az igazi.
Előzmény: kecske65 (1442)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1442

Építettem egy kábelt az opelomhoz. (melléklet) az a gondom, hogy a tech2 megtalálja de koomunikációs pőroblémát jelez. lehet, hogy a soros port nem jó a laptopon? Compaq armada 100s. Valaki tud esetleg megoldást? Valahol olvastam, hogy a laptopok soros portja nem az igazi.

 

 

Zoli29 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1441
2003
C20NE Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1440
évjárat?
Előzmény: Zoli29 (1439)
Zoli29 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1439
Üdvözlöm az urakat. A kérdésem az lenne,hogy mit nem csinálok jól.Passat szervíz nullázás:müszerfal-adaptácio-42blokk-átir15. a műszerfalon 3000km jelenik meg mi a ilyenkor?
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1438

Udv C20N és fusiszaki.

 

köszi a gyors választ holnap ezzel kezde hogy prb.ok

Majd referálok :)

Köszi mégegyszer .

kisgyermek.

 

Előzmény: C20NE (1437)
C20NE Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1437

A HEX - kábelekkel gond nélkül mennek, nem kell feltétlenül VAG...

Előzmény: fusiszaki (1433)
C20NE Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1436
  • 1991-1994 TDI Engines:  We have a number of reports indicating that VAG-COM doesn't work with these using a "dumb" Interface. For these vehicles, you will need to use one of our HEX Interfaces

  • If when you try to connect to a control module, you get the error message "Can't Synch Baud Rate", go to the Options Screen and try setting the Start Baud to 9600.  If 9600 doesn't work, also try 4800 and 1200.    Turn the car's ignition OFF and back ON after each failed attempt to connect!

A program fejlesztője a fentieket ajánlja. Elvileg (nem tévedés!!!) az 1Z motorvez.  240 bit/sec-cel működik.

Előzmény: kisgyermek (1431)
spiderzé Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1435

Próbáld meg valami hasonló, de értéktelen áramkörön úgy a kiforrasztást, hogy megmelegíted néhány lábát, majd hírtelen erős sűrített levegővel elfújod az ónt. Elvileg el kellene válnia a panelról. Persze az egész környéke összecsapódik ónnal, de ez könnyen leválik. Nem olvad bele semmibe. A hőlégfúvót felejtsd el, mert valszeg kinyírod az ic-t.

 

Tuning tartalommal kapcsolatban szerintem Keresd Donibcsit, talán már ő is sejti mihez jutott hozzá....

Előzmény: Törölt nick (1406)
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1434
Immo!

Az alvázszám nélküli vezérlőegységeket,minden gond nélkül lehet az immohoz ileszteni.Az alvázszámosokat,csak a kódok ismeretében lehet,ott viszont az alvázszám és az immo szám felűlirásra kerűl,tehát aki vissza akarja tenni a vezérlő egységet a donor autóba azt újból illeszteni kell,és mindent vissza kell írni.Jó játék!
fusiszaki Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1433
Helló!

Az Audid egy őskövület tdi.Csak VAG 1551-el,vagy valamelyik VAS műszerrel tudod megolvasni.A vezérlőegység átviteli sebessége kritikán aluli.A diagnosztika is minimális.Netán más fiatalabb autóval is próblémád lenne akkor a vag-com beállításával lehetnek problémák,ha jó pár lappal visszaész akkor találsz a beállításokkal kapcsolatban értékeket.
Előzmény: kisgyermek (1431)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1432
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1431

Üdv mindenkinek!

 

segitségetek kellene.Olyan prbm van hogy nem tudok kapcsolatot létesiteni az autommal(audi 80 1.9 94' tdi 1z csillapitó házas légtömeg mérővel)abs látja csak a gép mást nem.Van gyári kábelem és van Gumo féle épitett is:Minkét kábellel ugyanezt csinálja.

Prbtam más autok is hasonlo dologgal találkoztam.

98' passat 1.8 benz. semmi kapcsolat

98' T4 2.5 tdi bármit tudok ell.

93 audi 80 1.9 tdi uj tip.légtömegmérővel mindent  ell.

Nem tudom mi lehet a prb.A gépem egy p1 laptop win98.VAG 311,2 és wtool prgkal soros porton keresztül.

PLEASE valaki.

Ilyen csatim van

 

Előre is köszi:kisgyermek

 

punto2 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1428
Baliszoft! Mond meg légyszi, hogy melyik a flash ill. melyik az az eprom ami az immo adatokat tartalmazza. Elég a chip száma is, ha meg tudod adni! csak azért kérdezem, mert az enyémben kettő flash van egymás mellett... 
Előzmény: Baliszoft (1425)
punto2 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1427
Akkor valaki tarthatna egy kis immo összetanítós leckét, mert ha akármelyikünk elsz..ja a vezérlőjét, ne kelljen szervízbe vinni 100000-ért, ha már amúgy is minden megvan ahhoz, hogy mi is meg tudjuk csinálni... Állítólag a chiptuning leggyengébb láncszeme az immo... Nem tudom, hogy igaz-e, de azért megfontolandó...
C20NE Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1426
Köszönöm az infót!
Előzmény: Baliszoft (1425)
Baliszoft Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1425

En csak az uj bosch motronicrol tudok nyilatkozni. A programot tarolo flash-rom-on kivul van benne egy kulonallo eeprom is. A flash tartalmazza a programot az eeprom pedig mindenfele beallitasokat - tobbek kozott az immo infot is. Ha a flash-ben programot modositanak (tuning pl) attol meg az immo info nem fog megvaltozni (tehat csiptuningtol nem kell ujrailleszteni).

Előzmény: C20NE (1422)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1424
Jahh ez a tied Imre? Ugytudom seat tdi-d van. Abba tökéletesen megfelel a 90-110 ps-es golf va passat vezérlő. Szerezz egy 94 előttit:-)
Előzmény: Törölt nick (1420)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1423

Igaz. ha kicseréled a vezérlőt, nem fog addig beindulni amíg az immot össze nem tanítod. Nem a kulcsotaz immo vezérlőjével, hanem az immot a vezérlővel. Nemtom már kinek az autója ez, de ha vw csoportos, akkor érdemes bele szerezni egy 94-előtti vezérlőt, mert azok még nem immosok, és ha rádugod a kocsidra, akár immos, akkár nem, be fog indulni. Szerezz egyet, és játsz azzal, az eredetit meg tedd el jó mélyre, ha esetleg elbaltáznál valamit. Bontóban 10000-ft körül tudsz venni már. Nekem van 1.6-1.4 monomotronikhoz, meg audi 90ps tdi-hez immo nélkülim.

 

Üdv: Doni

 

ui.: Spiderzé...mail ment

 

Imre: postán van az anyag, jelezz ha megkaptad. Tegnap előtt adtam fel.

C20NE Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1422
Abban igazad van, hogy nem az motorvezérlő tárolja, de az immo és a motorvezérlő "tud" egymásról és össze vannak "tanítva". Ha cserélsz motorvezérlőt illesztened kell az immohoz!!! Szerintem az EPROM csere ebből a szempontból motorvezérlő cserének számít .
Előzmény: Törölt nick (1420)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1421
Nincs meg valakinek az opel tech2-höz a sab8srs.hu fájl?
punto2 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1419
Imre TDI! Küldtem e-mailt, majd nézd meg légyszi!
Előzmény: Törölt nick (1416)
punto2 Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1418
Nekem csak az a gondom, hogy azt mondta valaki, ha az epromnak baja lesz miközben kiszedem, hiába teszek bele másikat akár gyári tartalommal, nem fog elindulni, mert az immo is tárol adatokat benne. Most jó lenne kideríteni, hogy mi az igazság, mert addig nem merek nekiesni... :)
Előzmény: Törölt nick (1407)
C20NE Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1417

http://www.conrad.hu/index.php?cid=VkZaU1ZrMUZPVVZSVkVwUVZrWnJlUT09

 

http://www.interelectronic.hu/index.php?id=20,77,0,0,1,0&hashID=c620c48facda3fdc79bc8ab0ef9b19ae

 

itt nézelődhetsz ha érdekel mivel csinálják.

 

http://www.psc.hu/miert_jo_valasztas_a_profi.html

 

Ők nagyon ügyesek, kérdés, hogy rá tudod-e venni őket, hogy ilyen majdnem informatikai eszközt javítsanak. Ha bárki vállalja tetess foglalatot a helyére, hogy többé ne kelljen forrasztgatni.

 

http://www.notebookzone.hu/

 

forrasztásban ők sem rosszak.

Előzmény: Törölt nick (1416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!