A rajzon melyik a felhúzóellenállás? Én összerakom de nemigen értek hozzá. A bc 547 tranyókon van két 4,7k és két 10 k-s ellenállás melyiket milyenre cseréljem szerinted. Lehetnek járos mellékhatásai a cserének?
Köszi a rajzot amit küldtél. Mc33290-et lehet kapni Mo-n?
A compaq soros portjait köpködi a Ross-Tech, szerintük nem tökéletesek. Az interfész jó lehet, de mint soknak ennek sem jó a felhúzóellenállás értéke, annak 510 Ohmnak kell lennie.
Legegyszerűbb,ha a 17műszerfal,10 illesztés,2 csatorna értékét állítod vissza nullára,és akkkor minden inspeckciós értéket rendesen visszaálllít amennyire neki kell.
Szia! Sajnos nem "vagom" a fiat temat, ezert inkabb nem szeretnelek megjobban megkeverni. Egy viszont biztos, hogy a motorvezerlo programban nem szokott autospecifikus adat lenni. Arra valo mondjuk egy pici (par kbit-es) soros eeprom (8 labu). Az mar megint mas kerdes, hogy vannak olyan modositott programok, amelyek figyelmen kivul hagyjak az immot (ahogy esetleg az mar lejjebb le is van irva).
Építettem egy kábelt az opelomhoz. (melléklet) az a gondom, hogy a tech2 megtalálja de koomunikációs pőroblémát jelez. lehet, hogy a soros port nem jó a laptopon? Compaq armada 100s. Valaki tud esetleg megoldást? Valahol olvastam, hogy a laptopok soros portja nem az igazi.
Építettem egy kábelt az opelomhoz. (melléklet) az a gondom, hogy a tech2 megtalálja de koomunikációs pőroblémát jelez. lehet, hogy a soros port nem jó a laptopon? Compaq armada 100s. Valaki tud esetleg megoldást? Valahol olvastam, hogy a laptopok soros portja nem az igazi.
Üdvözlöm az urakat. A kérdésem az lenne,hogy mit nem csinálok jól.Passat szervíz nullázás:müszerfal-adaptácio-42blokk-átir15. a műszerfalon 3000km jelenik meg mi a ilyenkor?
1991-1994 TDI Engines: We have a number of reports indicating that VAG-COM doesn't work with these using a "dumb" Interface. For these vehicles, you will need to use one of our HEX Interfaces.
If when you try to connect to a control module, you get the error message "Can't Synch Baud Rate", go to the Options Screen and try setting the Start Baud to 9600. If 9600 doesn't work, also try 4800 and 1200. Turn the car's ignition OFF and back ON after each failed attempt to connect!
A program fejlesztője a fentieket ajánlja. Elvileg (nem tévedés!!!) az 1Z motorvez. 240 bit/sec-cel működik.
Próbáld meg valami hasonló, de értéktelen áramkörön úgy a kiforrasztást, hogy megmelegíted néhány lábát, majd hírtelen erős sűrített levegővel elfújod az ónt. Elvileg el kellene válnia a panelról. Persze az egész környéke összecsapódik ónnal, de ez könnyen leválik. Nem olvad bele semmibe. A hőlégfúvót felejtsd el, mert valszeg kinyírod az ic-t.
Tuning tartalommal kapcsolatban szerintem Keresd Donibcsit, talán már ő is sejti mihez jutott hozzá....
Az alvázszám nélküli vezérlőegységeket,minden gond nélkül lehet az immohoz ileszteni.Az alvázszámosokat,csak a kódok ismeretében lehet,ott viszont az alvázszám és az immo szám felűlirásra kerűl,tehát aki vissza akarja tenni a vezérlő egységet a donor autóba azt újból illeszteni kell,és mindent vissza kell írni.Jó játék!
Az Audid egy őskövület tdi.Csak VAG 1551-el,vagy valamelyik VAS műszerrel tudod megolvasni.A vezérlőegység átviteli sebessége kritikán aluli.A diagnosztika is minimális.Netán más fiatalabb autóval is próblémád lenne akkor a vag-com beállításával lehetnek problémák,ha jó pár lappal visszaész akkor találsz a beállításokkal kapcsolatban értékeket.
segitségetek kellene.Olyan prbm van hogy nem tudok kapcsolatot létesiteni az autommal(audi 80 1.9 94' tdi 1z csillapitó házas légtömeg mérővel)abs látja csak a gép mást nem.Van gyári kábelem és van Gumo féle épitett is:Minkét kábellel ugyanezt csinálja.
Prbtam más autok is hasonlo dologgal találkoztam.
98' passat 1.8 benz. semmi kapcsolat
98' T4 2.5 tdi bármit tudok ell.
93 audi 80 1.9 tdi uj tip.légtömegmérővel mindent ell.
Nem tudom mi lehet a prb.A gépem egy p1 laptop win98.VAG 311,2 és wtool prgkal soros porton keresztül.
Baliszoft! Mond meg légyszi, hogy melyik a flash ill. melyik az az eprom ami az immo adatokat tartalmazza. Elég a chip száma is, ha meg tudod adni! csak azért kérdezem, mert az enyémben kettő flash van egymás mellett...
Akkor valaki tarthatna egy kis immo összetanítós leckét, mert ha akármelyikünk elsz..ja a vezérlőjét, ne kelljen szervízbe vinni 100000-ért, ha már amúgy is minden megvan ahhoz, hogy mi is meg tudjuk csinálni... Állítólag a chiptuning leggyengébb láncszeme az immo... Nem tudom, hogy igaz-e, de azért megfontolandó...
En csak az uj bosch motronicrol tudok nyilatkozni. A programot tarolo flash-rom-on kivul van benne egy kulonallo eeprom is. A flash tartalmazza a programot az eeprom pedig mindenfele beallitasokat - tobbek kozott az immo infot is. Ha a flash-ben programot modositanak (tuning pl) attol meg az immo info nem fog megvaltozni (tehat csiptuningtol nem kell ujrailleszteni).
Igaz. ha kicseréled a vezérlőt, nem fog addig beindulni amíg az immot össze nem tanítod. Nem a kulcsotaz immo vezérlőjével, hanem az immot a vezérlővel. Nemtom már kinek az autója ez, de ha vw csoportos, akkor érdemes bele szerezni egy 94-előtti vezérlőt, mert azok még nem immosok, és ha rádugod a kocsidra, akár immos, akkár nem, be fog indulni. Szerezz egyet, és játsz azzal, az eredetit meg tedd el jó mélyre, ha esetleg elbaltáznál valamit. Bontóban 10000-ft körül tudsz venni már. Nekem van 1.6-1.4 monomotronikhoz, meg audi 90ps tdi-hez immo nélkülim.
Üdv: Doni
ui.: Spiderzé...mail ment
Imre: postán van az anyag, jelezz ha megkaptad. Tegnap előtt adtam fel.
Abban igazad van, hogy nem az motorvezérlő tárolja, de az immo és a motorvezérlő "tud" egymásról és össze vannak "tanítva". Ha cserélsz motorvezérlőt illesztened kell az immohoz!!! Szerintem az EPROM csere ebből a szempontból motorvezérlő cserének számít .
Nekem csak az a gondom, hogy azt mondta valaki, ha az epromnak baja lesz miközben kiszedem, hiába teszek bele másikat akár gyári tartalommal, nem fog elindulni, mert az immo is tárol adatokat benne. Most jó lenne kideríteni, hogy mi az igazság, mert addig nem merek nekiesni... :)
Ők nagyon ügyesek, kérdés, hogy rá tudod-e venni őket, hogy ilyen majdnem informatikai eszközt javítsanak. Ha bárki vállalja tetess foglalatot a helyére, hogy többé ne kelljen forrasztgatni.