Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
A 30710-en nem volt utas,a 30717-en meg 11.en voltak.Ebbe a 11 főbe én +a jegyvágó nem beleszámítandó. Hogy el ne felejtsem merre van Kondoros holnap is 37319vége-30710-30717-37320onköltség.Vasárnap meg a délutános kanyarokat csinálom.
Jaja 6 km, sebesség sem sok ( 40 meg 20), sehol semmi, van 3 útátjáró, de azokon a forgalom nulla. Utas meg szinte sosincs csak vasútbarátok meg kíváncsiskodók. Mikor voltam akkor se oda se visszirányban nem volt utas sőt a kaller sem bújt elő 10 perc alatt, ezért hiába voltam rajta ez nem látszott meg bevételben.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/080515/K_p061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/080515/K_p061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/080515/K_p065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/080515/K_p065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Első önálló utam.Nem rossz hely csak kicsit unalmas.
Én is letekertem (még 92-ben) ezt a Nagykört. - ecseri templomrom megtekintése - fábiáni gőzkitörés (1986-ban volt) helyének megtekintése. Itt elszakadt a láncom az őrült ellenszélben. - bicajtolás Fábiánig, ott megkerestem egyik gimis osztálytársnőmet, akiről azt se tudtam melyik utcában lakik, hogy adjon kölcsön pénzt a vonatra hazáig. - a csaj nem volt otthon, csak az anyja, magyarázkodás hogy ki vagyok, de adott pénzt. - Szentesig utazás vonattal, teljesárút kellett vegyek 17 éves létemre, mert nem volt semmilyen iratom.
ON
Az 1986-os gőzkitörés idején Fábiánba néhány nap alatt több száz vasúti kocsi érkezett gépekkel, anyagokkal megrakva a helyreállításhoz. Aznap reggel a falu iszonyatos süvítésre ébredt: ekkor robbant fel a fúrótorony.
Majd holnap megoldom ezt a kis gikszert, hogy nem tudjuk, hogy merre megy. Van egy nagy szerencséd, aznap ha minden jól megy, itthon leszek. Fotóapparátot élesítjük.
Május 30-án pénteken a BCmot 353 Szentesről Mezőhegyesre közlekedik! Ne kérdezzétek hogy mikor indul, mert nem tudom. Ne kérdezzétek hogy milyen útirányon át közlekedik mert ezt sem tudom. Azt viszont tudom, hogy különvonatként megy, sajna vasútbarátok (és senki idegen) nem szállhatnak fel rá. De fotótémának nagyon jó. (pláne, ha a fábiáni vonalon megy)
Újra itthon vagyok. Szentesen megint itt vannak a hídmérleg hitelesítő etalon kocsik. Délben az első vágány mellett 3 pályamunkás egy fémkaróval ökörködött valamit, szeretném megkérdezni az illetékest, hogy mit. Ja és mikor lesz Kécskén talpfacsere?
Az útátjáróban még megvan, előtte és utána már beleloptak.
Egysínű mágnesvasút. :)
Itt az iparvágány vége. Valami gázolajátfejtő lehetett itt.
Ilyen medencék vannak errefelé.
Érdemes megnézni itt a bal oldali sínt, mintha flexelés nyoma látszana rajta.
Érdemes megfontolni a tanácsot. :)
Ebben vajon mit tároltak?
Nőnek a fák a ház tetején.
Piszoárok. Az érdekesség az, h meg van repedve a pisát elvezetni hivatott cső alul, ezért itt azt a csodát lehet megcsinálni ,h a piszoáron keresztül hugyozhatsz a földre. :)
A csempéket is lopják le a falról. Van még pár négyzetméter, mellesleg simán kézzel le lehet szedni.
Graffiti. Nagyon sokat találni az elhagyatott házaskban, több szépet is láttunk.
Szépen benőtte a gaz az utat. Egyébként ez egy betonút.