Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Csak úgy ... kis nosztalgia (szívfájdítás), avagy, amikor még meg volt a GySEV Üzemtörténeti Gyűjtemény:
A sorponi GySEV "palota" (igazgatósági épület) II. emeletén működött a GySEV saját - igaz nem nyílvános - múzeuma mintegy másfél évtizeden át. A múzeumot Lovas Gyula hozta létre és működtette egészen nyugdíjazásáig. A kiállítás megtekintése "kötelező" programpontja volt az igazgatóságra érkező hivatalos látogatóknak. Az 1980-as évek második felében, Gyula bácsi nyugdíjazását követően, a több szobát elfoglaló kiállítást megszüntették, a gyűjtemény anyagát először az ún. egészségügyi csonkán leállított több Ggs teherkocsiban, majd az állomás egyik raktárában helyezték el. A 90-es évek elején a Kőszegi úton lévő volt MÁV szertárépületben rövid ideig ismét kiállították (Lovas Gyula ismét remekelt), majd a pft beköltözésével ismét (immáron másodszor) megszüntették a kiállítást. A csatolt felvételt Finta Béla készítette 1974.09.17.-én.
Hát igen a mostani oldalon én sem találok email címeket! Csak az áruszállításnál van de ha "általános" kérdésem van akkor nem írhatok az árufuvarozási osztálynak.:) Habár az utóbbi időben senki sem válaszolt az én levelemre sem, úgy néz ki tiltólistára került.
Az új hídra megtörténtek az ajánlatkérések. 2006.08.10-ig teljesen el kell készülni az új híddal.
08.11-től Wulkaprodersdorf és Müllendorf között 1 hetes folymatos vágányzár lesz. Az autópálya feletti hídat szigetelik+egyéb munkák. A vágányzár idején néhány tehervonat majd az FHÉV vonalon közlekedik (az új hídon).
Május 14:
Enesétől nem meszze, a 155 szelvénynél lesz alépítmény javítás (beton tálca lesz beépítve az alépítménybe, daruval), valamint gépláncos karbantartás Csorna - Enese között.
IC vonatok terelve közlekednek, hirdetmény szerint. Személy és gyorsvonatok utasai buszoznak Győr - Csorna között.
A terelt IC vonatokat M41 és M62 továbbítja, Hegyeshalom Bp között pedig a forda szerinti MÁV, illetve GYSEV mozdonyok. A 914-es mozdonya, ha változás nem lesz, az IC-n jön végig Sopronig (Hh-C között hidegen).
Tehervonatoknál Hh-C között M62, Bp - Hh között vegyesen GYSEV és MÁV mozdonyok.
Két 1047-es a 15, 20 vonalakon megy Bp Fc-re tehervonattal, onnan vissza az 1-es vonalon forgolódnak.
Tud valaki valami közelebbit a május 14-i vágányzárról? Pontosabban az érdekelne, hogy Csorna és Hegyeshalom között az IC-k mivel vognak közlekedni? Mivel lesz előfogatolva?
Az, hogy Budapest különböző állomásaiig elmegy GySEV gép, az mindennapos. De nyugi, Szolnokig nem fog. Max. Kőbánya, Rákos, Rákoshegy, Sor.út, BILK, stb., ez előfordul
Sosem voltam e téren ideges, hogy meddig fog el menni a GySEV gép.
Csak arre lettem volna kiváncsi, hogy Köb. felsőn miből állapította meg topiktársunk, hogy Szolnok felé ment a Szili.
Mert ugye mehetett volna, az állitását alapul véve, Hatvan, Vác, vagy Rákosrendező felé is:-)))))
Az, hogy Budapest különböző állomásaiig elmegy GySEV gép, az mindennapos. De nyugi, Szolnokig nem fog. Max. Kőbánya, Rákos, Rákoshegy, Sor.út, BILK, stb., ez előfordul. Szolnok egyelőre kizárt. Ha a gép arrafelé állt is, azt leakasztották, és ment vissza. Ez csak a gépcsere helyének variálása Bp-en belül. Nem ritka, de ebből semmilyen következtetést nem kell levonni.