Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Én úgy tudom, hogy a Déli épületét eladták. Meg most Dári'dáuzzó (nem hiába írtam így) van ott. Az első vágányra berakni nem lehet semmit. Másrészt itt régebben állt néhány dolog aztán a gyütment kölkök szétverték a PFT kiállított tárgyait, most meg már az első nap lefújnák. . Múlt vasárnap is elnéztem arra délelőtt, két gyerek ment a sínek között. Gondolom nem vasútbarátok voltak, meg eléggé levoltak égve is.:)
Más téma:
A környéken nagy a gyalogos forgalom de főleg a Rák patak hídjain, a két sínszál között kerékpárral, gyalog, gondolom nem csak vasárnapi egyszeri eset volt amit láttam.
Sopron Déli pu. Mivel GYSEV-es múzeumról volt szó, ezért Sopronban a helye!!! A Déli pu. épülete meg jelenleg ki van adva bérbe, ha jól tudom. Viszont maga az épület is műemlék, ezért úgy is kellene kezelni. Az 1. vágányon meg állhatnának régi vasúti járművek. Pl. Sínautó.
Csak úgy ... kis nosztalgia (szívfájdítás), avagy, amikor még meg volt a GySEV Üzemtörténeti Gyűjtemény:
A sorponi GySEV "palota" (igazgatósági épület) II. emeletén működött a GySEV saját - igaz nem nyílvános - múzeuma mintegy másfél évtizeden át. A múzeumot Lovas Gyula hozta létre és működtette egészen nyugdíjazásáig. A kiállítás megtekintése "kötelező" programpontja volt az igazgatóságra érkező hivatalos látogatóknak. Az 1980-as évek második felében, Gyula bácsi nyugdíjazását követően, a több szobát elfoglaló kiállítást megszüntették, a gyűjtemény anyagát először az ún. egészségügyi csonkán leállított több Ggs teherkocsiban, majd az állomás egyik raktárában helyezték el. A 90-es évek elején a Kőszegi úton lévő volt MÁV szertárépületben rövid ideig ismét kiállították (Lovas Gyula ismét remekelt), majd a pft beköltözésével ismét (immáron másodszor) megszüntették a kiállítást. A csatolt felvételt Finta Béla készítette 1974.09.17.-én.
Hát igen a mostani oldalon én sem találok email címeket! Csak az áruszállításnál van de ha "általános" kérdésem van akkor nem írhatok az árufuvarozási osztálynak.:) Habár az utóbbi időben senki sem válaszolt az én levelemre sem, úgy néz ki tiltólistára került.
Az új hídra megtörténtek az ajánlatkérések. 2006.08.10-ig teljesen el kell készülni az új híddal.
08.11-től Wulkaprodersdorf és Müllendorf között 1 hetes folymatos vágányzár lesz. Az autópálya feletti hídat szigetelik+egyéb munkák. A vágányzár idején néhány tehervonat majd az FHÉV vonalon közlekedik (az új hídon).
Május 14:
Enesétől nem meszze, a 155 szelvénynél lesz alépítmény javítás (beton tálca lesz beépítve az alépítménybe, daruval), valamint gépláncos karbantartás Csorna - Enese között.
IC vonatok terelve közlekednek, hirdetmény szerint. Személy és gyorsvonatok utasai buszoznak Győr - Csorna között.
A terelt IC vonatokat M41 és M62 továbbítja, Hegyeshalom Bp között pedig a forda szerinti MÁV, illetve GYSEV mozdonyok. A 914-es mozdonya, ha változás nem lesz, az IC-n jön végig Sopronig (Hh-C között hidegen).
Tehervonatoknál Hh-C között M62, Bp - Hh között vegyesen GYSEV és MÁV mozdonyok.
Két 1047-es a 15, 20 vonalakon megy Bp Fc-re tehervonattal, onnan vissza az 1-es vonalon forgolódnak.