Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1499

Szürke fehér csíkkal...az az összes diag.vezeték szine ezeknél a régi tipusoknál. Az ECU-ra kettő ilyen megy, de egyszerű megtudni h melyik, mert ha rámérsz, akkor gyújtáson az egyikben 9.8V-nak kell lenni. na az lesz az ECU diag vezetéke.

A 100-as audiban a vízelvezetőben van a 2x2-es diag csati, és ott van a közösítője is a biztitábla mellett.

 

Üdv: Doni

Előzmény: Királyi (1498)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1498
audi 100 C4 '93 2.3 AAR motorkód
Előzmény: kisgyermek (1497)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1497

Heló!

 

Milyen tip. évj.stb. autód  van?

Én most keresem a rajzot az enyémhez de még nem sikerült találnom.

 Amit lentebb ajánlott C20NE és Fusiszaki sajnos nem vált be a sajátomnál.Pedig minden verziot végig prbtam. :-(((

 

 

Előzmény: Királyi (1495)
punto2 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1496

Sziasztok! Látom már mindenki hazaért a locsolkodásból... :)

Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1495
Nem tudom mi az oka, hogy nincs bekötve, de az enyémben még nincs immo.
Előzmény: Királyi (1494)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1494
Azt tanácsolták, hogy kössem szét a diag vezetékeket a relétartóban ott, ahol egy csavarra van kötve az összes diag vez. Székötöttem és akkor láttam, hogy nincs bekötve a motorvezérlő, csak a klíma és az ABS. Most megtaláltam az ECU bekötését és ott az 1 lábra írja a diagot, meg a 13-ra. Egyenlőre itt tartok, megpróbálom az ECU-nál direktbe kötni vagy az 1 vagy a 13 lábra.
Előzmény: kisgyermek (1492)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1492

Helló mindenkinek!

 

Hasonló prb van nekem is.Érdekelne engem is kicsit bőbebben kifejtve hogy ez a vezeték amit irtál a hova nincs bekötve.Bekötés után neked működik a diag?

 üdv:kisgyermek

 

Előzmény: Királyi (1491)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1491
Már írtam a problémámról, hogy nem látja a sz.gép az ECU-t, csak az ABS-t és a klímát. Megvan a hiba oka: nincs bekötve az ECU-ról a vezeték! Hallott már valaki ilyet? Mi oka lehet ennek?
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1490
C4 aar motorral KE3- jetronic melyik lábról jön a diagnosztikai vezeték?
bodoo_hun Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1489
Kösz! Pont ezt kerestem.
Előzmény: kolcsar (1488)
kolcsar Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1488

Üdv!!

 

bodo !!!

www.carcode-eshop.de itt lehet rendelni ELM-327-est és utánvétel küldik 35 EUR az ára de sok mást is lehet és elég korekten küldik és ha van gond telefonon is el lehet érni őket. Mi még a kit készletet kértük és normálisan küldték,panelt,kábeleket lemezt amin minden volt az összerakáshoz és hozzá való ScanMaster progi letölthetőségét és aktiválását is.Szálításal áfával került 46-ezerbe.

bodoo_hun Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1487
Szevasztok!

ELM 327-es IC-t hol lehetne beszerezni? A gyártó oldalán van referencia kapcsolás ( K-, L-line, CAN), de sehol nem találok IC-t.
spiderzé Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1486
Akkor azt tech progit nyugodtan letörölheted. Az nekem is meg volt, használhatatlan. Hiányos.
Előzmény: epicsabi (1483)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1485
Senki nem tudja mi van a cd-n, de ez lett most a legkelendőbb dolog itt a forumon:DDD
kecske65 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1484
Végülis összejött. Hibakód olvasás törlés müxik. Viszont volt olyan hibakód a hűtőegységben, amit nem tudtam törölni nem tom miért. Nem nagyon próbálgattam mert nem igazán volt időm rá még a héten. Azzal a kapcsolással amit belinkeltem - http://www.miglenium.de/ - meg lehet oldani csk jó soros port kell hozzá. A kapcsolásban nem elm ic van, így szerintem nem fogsz tudni túl sok progit használni hozzá. Az én laptopomon ez nem megy - ezért kértem kölcsön egyet - jelenleg ezért sem tudom próbálgatni a szoftvert. Ha nincs a kábel csatlakoztatva és a táp a prog nem látja az interfészt és hibát fog jelezni.
Előzmény: epicsabi (1483)
epicsabi Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1483
Hello !

Engem érdekellne ez az opel interface , végülis tudtál kommunikálni valamilyen opellel ?

Marha drágán adják az op-com -ot (150 e ft) , igy minden megoldás érdekell a témában.

Írtad :" Igaz csak a tech2-vel mással még nem"

Milyen progi van még , egyáltalán működik a tech2 progi? Nekem is megvan , de furcsán múködik . Mindegy mit választok a menűben , mindíg ugyanoda tesz .




KELLEMES HÚSVÉTI ŰNNEPEKET KÍVÁNOK mindenkinek !!!



Üdv : epicsabi

Előzmény: kecske65 (1455)
C20NE Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1482
Előzmény: C20NE (1481)
C20NE Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1481

Azért ez nem semmi!!

Találtam ECU szimulátor áramkört, persze a zöldkártya - műszerek teszteléséhez, amik minden adatot az OBD csatlakozón keresztül szimulálnak. Vajon, hogyan csinálják majd a sok füstölő roncsnak a zöldkártyáját ??

:-P

 

 

Előzmény: punto2 (1480)
punto2 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1480

Ok, köszi az infót! Megpróbálom akkor kiforrasztani, aztán majd meglátom, hogy mi lesz! :) Egyébként csak azért kérdeztem, mert amit mail-ben átküldtem, abban van egy un. BDM interface, aminek pont ez a lényege, ill. van mégy egy Byteshooter nevű cucc is, de mindegyiket aranyárban adják... http://www.evc.de/en/product/ols/bdm/default.asp

 

Donibcsi! Engem is érdekelne az a bizonyos CD! :)

Előzmény: Törölt nick (1478)
kolcsar Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1479

Üdv!!És kellemes ünnepeket mindenkinek!!!

Érdeklődöm nem tud valaki hol lehet hozzá jutni VWTool eljárás gyüjteményhez,amibe alapjárat állítás gyujtás és hasonlók levannak írva!!

És keresek VagCom-hoz is sokszor levan írla a hiba kérdezésnél Pl:(G49) ezek mit jelentenek.

Előre is kösz a segítséget!

kecske65 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1477

A GOPEL féle programok írójának nem tud valaki valami elérhetőséget pl weboldalt?

punto2 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1476

Imre TDI!

Szerinted, ha házilag csinálnék egy olyan foglalatot ami rámegy az eprom lábaira, akkor akár a helyén ki lehetne olvasni a tartalmát. Ezt csak azért kérdezem, mert ha meg lehet oldani így, akkor el lehetne menteni az eredeti tartalmat, még mielőtt forrasztás közben tönkre menne az eprom. Ezt egyébként mástól is kérdezem, hogy szerintetek ez technikailag megoldható?

Előzmény: Törölt nick (1446)
szepi38 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1475
Köszönöm mindenkinek a segítséget , valóban csak gyujtást adtam rá, kifogom próbálni,és majd írok. Köszi 
pacs_425 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1474
" próbáld ki járó motornál is, az 1.4-es GIII-asok szokták ezt írni hibának, ha csak gyújtással nézed."

Igy igaz, jaro motornal eltunik ez a hibakod.

--
pacs_425
Előzmény: Zoleej (1472)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1473

C20NE

Te voltál a gyorsabb:))))

 

ZOLEEJ

Előzmény: C20NE (1470)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1472

szepi38

Álló motornál (csak gyújtás) nézted az autót?

Ha igen, akkor próbáld ki járó motornál is, az 1.4-es GIII-asok szokták ezt írni hibának, ha csak gyújtással nézed.

 

ZOLEEJ

Előzmény: szepi38 (1467)
C20NE Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1471

Az okosodáshoz:

Sok szakmai fórum van a neten, ahol a net kezdete óta az összes lehetséges hibát már megkérdezték (lassan ilyen ez a fórum is:-)) és valaki, meg is válaszolta. Elsősorban fórumokon szoktam keresgélni, vagy átmegyek a "szomszéd" szervízbe és megsasolom az AutoDATA - t.

De a rutin nélkülözhetetlen, aki ebből él műszer nélkül gyakran a hibából megmondja mi a baj, gyakran a hiba nem az az érzékelő amit kidob a diagnosztika, de ott jelentkezik az eredménye....

 

Sok sikert

Előzmény: szepi38 (1467)
C20NE Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1470
Azt találtam róla, hogy ha az autó a diagnosztika alatt nem alapjáraton járt (nem volt beindítva), akkor figyelmen kívül kell hagyni ezt a hibát. Az okozza, hogy álló motornál hiányzik (logikusan) a fordulatszámjel. Ha beindul ne törődj vele...
Előzmény: szepi38 (1467)
hawgabi Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1469
A G40-es (00515) jeladó a gyújtáselosztóban lévő Hall jeladó.Elindul az autó?
Előzmény: szepi38 (1467)
M.Jocó Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1468

http://www.vag-com.hu/hu/materials.php

 

Nézz itt szét.

 

Jocó

Előzmény: szepi38 (1467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!