Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2006.04.18 0 0 1515

Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!! Bocsánat!!!!

Audid van! 1.9 TDI. Abban nem a szürke fehér szálon kommunikál, hanem (pontosan nem tudom) zöld piros csíkkal, vagy fehér piros csíkkal!!!! És tuti ki lehet ovasni az ecu-ját.

 

Mégegyszer bocs ha megdolgoztattalak:))))

Előzmény: kisgyermek (1513)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.18 0 0 1514
Nem mindegy hogy szürke vezeték fehér csíkkal, vagy fehér vezeték szürke csíkkal. De ha a tiedben ennyi a feszkó akkor nem hiszem, hogy az lesz a K-line, de próbáld meg azon keresztül diagnosztizálni. Kárt nem teszel. Bár az én gépemen megvan a K-line, (VW T4, 93'-as Audi 80 TDI motorral, 2x2-es csatival) mégsem bírom kiolvasni a VW Tool-al. De a gyári hibakodolvasóval ki lehet olvasni. Bár engem ez nem is érdekel.:-)
Előzmény: kisgyermek (1513)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.18 0 0 1513

Hello mindenkinek!

 

csatlakoznék a kérdések halmazához.

Na szóval adva van a gépem audi 19 94' 1z

Nem tudom én sem diagnosztizálni.Lebontottam a vezérlő csatlakozoját szétszedtem és találatam benne 1 db szürke fehér kábelt, de csak 5.7V van benne.Ha jol emlékszem a 41 lábra van kötven.(Sajnos a saját automhoz nincs rajzom igy ha valakinek van megszánhatna vele.)

A biztositék táblánál a K L vezetékek megvannak.A közös csavarra (amit ha jól értelmeztelek titeket szembe fordulba a táblával bal felső sarok 5-ös csavar) jön vezeték de nics közöttük a szürke-fehér.Kibontottam az alját a műszerfalnak de ott sem találtamsehol.

Namármost ha a vez.nél lévő kábel a diag vezetékem és ezt kivezetem egy külön kábelell a közös szálra, vagy csak a interfész K vezetékéhez csatlakoztatom akkor fog müködni?

 

Valamit viszont akkor sem értek.

Miért van az hogy a gyári kábellel vagy komolyabb géppel tudják olvasni és teljes diagot. végig lehet csinálni rajat.Az én épitett vagy a  vásárolt gyári kábelemmel pedig nem.Holott nincs szürke kábel kivezteve a közös csatlakozóra.

 

Ha valaki tud rajzot megköszönném .

Előzmény: Donibcsi (1512)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.18 0 0 1512
Pl.: a 92-es Golf II.-esekben is van ECU, mégsem olvasható. Pl.: G60-ban, vagy a Digifant I, illetve II-sem olvasható. Keress szürke szálat fehér csíkkal, és ha találsz, és van benne 9.8V akkor az a K-line, és akkor kiolvasható!!!
Előzmény: Királyi (1508)
Zoleej Creative Commons License 2006.04.18 0 0 1511

Királyi

"De ez olyan furcsa, hogy a klíma meg az abs megy, az ecu-t meg úgy csinálták, hogy nem lehet kommunikálni computeren vele."

Szerintem lazán előfordulhat, volt nekem egy Corrado-m, ami szintén KE Motronic-os volt, az ECU-t nem láttam sem VAG-COM-mal se VWTOOL-al, de az ABS simán ment, klímám manuális volt, azt meg azért nem lehetett diagnosztizálni.

 

ZOLEEJ

Előzmény: Királyi (1508)
kecske65 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1510
Ha spiderzé elküldte akkor nem küldöm át, mert ua van mindkettőnknek.
Előzmény: epicsabi (1503)
C20NE Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1509

Jó kérdés. Egy orosz fórumon találtam az infót, amit az autodata is megerősített. Valószínűleg eltérő technikai fejlettségű részekből van összetákolva és többféle motorral készült, amik között volt már diagnosztizálható is. Lehet, hogy pont modellváltás határán volt a gép és már kerültek bele a következőből részegységek....

 

Ez csak találgatás persze

Előzmény: Királyi (1508)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1508
Hát igen, ettől tartottam! De ez olyan furcsa, hogy a klíma meg az abs megy, az ecu-t meg úgy csinálták, hogy nem lehet kommunikálni computeren vele. Tényleg nincs más mód a kommunikációra?
Előzmény: C20NE (1507)
C20NE Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1507
Az autodata szerint csak villogókód van.
Előzmény: Királyi (1506)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1506

Először is: nem elfelejtette valaki bekötni a diag szálat, hanem nincs is kivezetve. Másodszor: abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán lehet diagnosztizálni a KE3- jetronicot. Sajnos a szürke-fehér vezetékrőll lecsúsztam, mert már összeraktam amikor olvastam.

Ez alapján van valakinek biztos infója, melyik láb lehet a diag. http://www.euroscan.hu/files/ke3.pdf

Van alaki, aki KE3 jet-et diagnosztizált?

Előzmény: Donibcsi (1499)
409 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1505

Annyira azért ne nyugodjál meg! :-( Hiába küldök el valakit, mert füstöl, olajat köp, mérhetetlen mennyiségű CO-t ereget, 2-3 órán belül talál zk-st, aki megcsinálja neki. (bár elvileg ezeket az új rendszer kiemeli a KFF-nél, BM-nél. Minden mérés interneten bemegy hozzájuk) Egyelőre azt nem tudja a program, hogy _valójában_ milyen autó van rátéve a műszerre.
Előzmény: C20NE (1504)
C20NE Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1504

409

 

Megnyugtató :-)

 

Kezdtem kicsit leakadni attól (az ezek szerint téveszmémtől) hogy kis hazánk ezek miatt a kütyük miatt a füstölgő roncsok hazája lesz.

 

Köszönöm az infót

Előzmény: 409 (1500)
epicsabi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1503
spiderzé !!

Köszi a progit ! Válasz ment !

üdv : epicsabi
Előzmény: spiderzé (1486)
epicsabi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1502
Hello !

Ha működik és tudtál kommunikálni vele az azt jelenti , hogy van egy jó tech2 progid , ugye ? (spiderzé szerint nem jó az ami nekem van . Mondjuk nekem sem tetszik vele valami .)
Mert , ha van engem nagyon érdekellne a dolog . Egyből legyártatnám a cimbimmel az interface -t hozzá. (A rajzod alapján .)
Biztosan tudnék cserébe adni valami infót .



Üdv : epicsabi
Előzmény: kecske65 (1484)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1501

Egyébként ez tipikus hiba ....ha nem megy a diagnosztika mindig ezzel kell kezdeni, hogy a kiolvasható extrák száma megegyezik e a közösítőbe bekötött vezetékek számával, pláne ha öreg a vas, mert sok szerelő elfelejti visszakötni, vagy esetleg riasztózták vagy más kontárkodást csináltak a vasban. Sok szerelő úgy van vele, hogy az autó müxik, akkor nem is köti vissza sehova sem. (mondjuk fingja sincs hogy hova kell)

http://www.andywhittaker.com 

http://www.tunercat.com 

 

ezeken lehet érdemes szétnézni.

Előzmény: Királyi (1498)
409 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1500

"Vajon, hogyan csinálják majd a sok füstölő roncsnak a zöldkártyáját ??"

Úgy, mint eddig. Ezzel nem lehet zk.-t szimulálni. Erre a 6-os kv. osztályú motoroknál lehetne "szükség", de ahhoz keveset tud. Csak az első szondát szimulálja, nemtud 0 hibakódot hazudni, és nem tudja a readiness kódot sem. Ezek nélkül az RKFA program azonnal kidob. A 6-osnál alacsonyabb, és a diesel motorokhoz meg nem kell EOBD.
Ahol egy fordulatszám szimulátornak hasznát lehetne venni az a diesel mérés, ott még a jó motorokra is sokszor csak trükközve lehet megfelelőt kicsikarni a gépből. A legtöbb, de az elektrónikusan vezéreltek szinte kivétel nélkül, képtelen alapjáratról leszabályozási fordulatra felpörögni 1,5 másodperc alatt. ( ez a hazai előírás!) Ha 1,51 az idő, de minden egyéb paraméter a határérték negyede/ötöde alatt van, akkor sem felelt meg. ( általában 1,6-1,8 sec alatt pörögnek fel )
Előzmény: C20NE (1481)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1499

Szürke fehér csíkkal...az az összes diag.vezeték szine ezeknél a régi tipusoknál. Az ECU-ra kettő ilyen megy, de egyszerű megtudni h melyik, mert ha rámérsz, akkor gyújtáson az egyikben 9.8V-nak kell lenni. na az lesz az ECU diag vezetéke.

A 100-as audiban a vízelvezetőben van a 2x2-es diag csati, és ott van a közösítője is a biztitábla mellett.

 

Üdv: Doni

Előzmény: Királyi (1498)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1498
audi 100 C4 '93 2.3 AAR motorkód
Előzmény: kisgyermek (1497)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1497

Heló!

 

Milyen tip. évj.stb. autód  van?

Én most keresem a rajzot az enyémhez de még nem sikerült találnom.

 Amit lentebb ajánlott C20NE és Fusiszaki sajnos nem vált be a sajátomnál.Pedig minden verziot végig prbtam. :-(((

 

 

Előzmény: Királyi (1495)
punto2 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1496

Sziasztok! Látom már mindenki hazaért a locsolkodásból... :)

Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1495
Nem tudom mi az oka, hogy nincs bekötve, de az enyémben még nincs immo.
Előzmény: Királyi (1494)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1494
Azt tanácsolták, hogy kössem szét a diag vezetékeket a relétartóban ott, ahol egy csavarra van kötve az összes diag vez. Székötöttem és akkor láttam, hogy nincs bekötve a motorvezérlő, csak a klíma és az ABS. Most megtaláltam az ECU bekötését és ott az 1 lábra írja a diagot, meg a 13-ra. Egyenlőre itt tartok, megpróbálom az ECU-nál direktbe kötni vagy az 1 vagy a 13 lábra.
Előzmény: kisgyermek (1492)
kisgyermek Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1492

Helló mindenkinek!

 

Hasonló prb van nekem is.Érdekelne engem is kicsit bőbebben kifejtve hogy ez a vezeték amit irtál a hova nincs bekötve.Bekötés után neked működik a diag?

 üdv:kisgyermek

 

Előzmény: Királyi (1491)
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1491
Már írtam a problémámról, hogy nem látja a sz.gép az ECU-t, csak az ABS-t és a klímát. Megvan a hiba oka: nincs bekötve az ECU-ról a vezeték! Hallott már valaki ilyet? Mi oka lehet ennek?
Királyi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1490
C4 aar motorral KE3- jetronic melyik lábról jön a diagnosztikai vezeték?
bodoo_hun Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1489
Kösz! Pont ezt kerestem.
Előzmény: kolcsar (1488)
kolcsar Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1488

Üdv!!

 

bodo !!!

www.carcode-eshop.de itt lehet rendelni ELM-327-est és utánvétel küldik 35 EUR az ára de sok mást is lehet és elég korekten küldik és ha van gond telefonon is el lehet érni őket. Mi még a kit készletet kértük és normálisan küldték,panelt,kábeleket lemezt amin minden volt az összerakáshoz és hozzá való ScanMaster progi letölthetőségét és aktiválását is.Szálításal áfával került 46-ezerbe.

bodoo_hun Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1487
Szevasztok!

ELM 327-es IC-t hol lehetne beszerezni? A gyártó oldalán van referencia kapcsolás ( K-, L-line, CAN), de sehol nem találok IC-t.
spiderzé Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1486
Akkor azt tech progit nyugodtan letörölheted. Az nekem is meg volt, használhatatlan. Hiányos.
Előzmény: epicsabi (1483)
Donibcsi Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1485
Senki nem tudja mi van a cd-n, de ez lett most a legkelendőbb dolog itt a forumon:DDD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!