Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1617
Köszi! Igyekeztem. :))) Kár hogy csak ott van nálunk repce a vonal mentén. :(
Előzmény: cs1014 (1616)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1616
Bár már elég közhelyes, azt kell mondanom, hogy jól néz ki. :-)
Előzmény: Distván (1615)
Distván Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1615

Ma délutáni repceségek Csorna-Farád között.

 

 

V43 333 V43 332 1047 503
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1614
Jah, a tűznélküli gőzös?

Nem tudom. Remélem sosem. De ha egyszer "népgazdasági érdek" fűződik hozzá majdan, akkor biztos rögtön az leszen.
Előzmény: Vendégsín (1613)
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1613
Az, ott a soproni kapcsolókert mellett? :-)
Előzmény: Nydqist (1609)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1612
Vagy kivételesen nem kötöccködik, csak mellégépelt?
Előzmény: Vendégsín (1608)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1611
b.)
Előzmény: Nydqist (1609)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1610
Nem mindegy, hogy maradt-e a MÁV -szín, csak a csíkot festették rá, vagy kapott teljesen új fényezést! Még a kék és a sárga árnyalatán is észrevenni, melyek maradtak a "zöldségesítésig" az eredeti MÁV színben (+csík), és melyek kaptak közben új, még kék-sárga GySEV kosztümöt.
Előzmény: nohabpeti (1607)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1609
A 324-es az zöld-sárga. Vagy itt is a sorok között kell olvasni? -:)
Előzmény: Vendégsín (1608)
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1608
A 324-es még mindig nem zöld-sárga?
Előzmény: cs1014 (1602)
nohabpeti Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1607

A 320 meg kék korában ott is kéék volt,a képek tanúsága szerint.

Akkor nem volt teljesen egységes a séma.

Előzmény: nohabpeti (1605)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1606
321 sem lesz már sokáig kék, amit egy bizonyos tranzakció megejtődik, már viszik is főműhelybe. És akkor már az is zöld lesz.
Nem tudom, ki hogy van vele, nekem a GySEV kék-sárga kifejezetten mutatósnak tűnik. Kár érte.
Előzmény: nohabpeti (1605)
nohabpeti Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1605
Ez egy jó tipp volt,csak +1 :-)
Előzmény: cs1014 (1604)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1604
Egyébként ezekre a kérdésekre instant, és képszerű választ rejt a railfaneurope.net. Én is ott néztem meg, milyen a 321-es teteje... :-)
Előzmény: nohabpeti (1603)
nohabpeti Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1603

Úgy értem,GySEV-es kék Szilik.

A mávos festést ismerem:-)

Előzmény: cs1014 (1602)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1602
A MÁV szili ott is kék. V43-321 meg szürke.
Előzmény: nohabpeti (1601)
nohabpeti Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1601

Én is szürkét tippeltem volna,mert az passzol a többi részhez.

A kék gépek is szürkék voltak ott?

Előzmény: cs1014 (1600)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1600
Az már a tető, és szürke. Azért rozsdás, mert ott az esővető perem, vagy mi, és gyűlik a víz. Festés szempontjából kényes hely, a sok tört felület miatt sem csiszolni, sem felületkezelni nem egyszerű.
Előzmény: nohabpeti (1599)
nohabpeti Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1599

Valaki tenne be fotót friss főműhelyes GySEV-V43-ról?

Azt szeretném megtudni,hogy eredetileg az oldal és a tető közti ferde rész milyen színű volta rozsda alatt.

Miért van azon a részen mindegyik gép mindig megrozsdásodva?

 

 

Látom,beütött a telefonszám-őrület...

Cheew Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1598

 

Mással most jelen pillanatban nemtudok szolgálni. De majd holnap úgyis megyek egy körútra aztán körbe kérdezősködök:D

 

Üdv.

Előzmény: wrn3060 (1597)
wrn3060 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1597
Nem, köszönöm, az nekem is meg van.
Előzmény: Cheew (1596)
Cheew Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1596

 

 

A 306-os Boborján:D átadásáról csak egy feka fehér újság cikkem van amiben szerepel egy kép azt eltudom küldeni. Én csináltam volna képeket, csak nem jutott időben el hozzám az infó ezekről az eseményekről.

 

Üdv.

Előzmény: wrn3060 (1592)
k.novotny Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1595

Én sem vitázni akartam veled csak bántja a fülem ha valaki meg sem próbál szabatosan fogalmazni !

 

Ha ezt egy kicsit kifejtenéd szabatosan mert nem értem, csak nem valami sértőt irtam???

Előzmény: 26-044 (1594)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1594
Én sem vitázni akartam veled csak bántja a fülem ha valaki meg sem próbál szabatosan fogalmazni !
Előzmény: k.novotny (1591)
wrn3060 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1593

Nem a járműről keresek fotót, hanem inkább az eseményről. Tehát valami embertömeg, szónoklat, háttérben mozdony, stb.

 

Előzmény: wrn3060 (1592)
wrn3060 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1592
Uraim, a múlt heti M44.306 rádiótávirányítású  mozdony hivatalos beutatójáról, ill. az ugyan az a napon sorra került rendezői fékpróbaberendezés hivatalos átadásáról nincs senkinek fotója?
k.novotny Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1591

Kezdődik elölről a régi bevált vitasorozat, de remélem békésen fog lezajlani. Amiről irsz az igaz, de csak addig mig a mozdonyokat újból nem fővizsgáztatják (amire természetesen pillanatnyilag nincs pénze a MÁV-nak). Amint a fővizsgáztatás létrejön, akkor a régi pályaszám eltünik a mozdonyokról, és csak az új marad meg. Tehát ez a kettős számozás csak a fővizsgáig érvényes. Természetesen lesznek olyan gépek is amelyek nem lesznek többé fővizsgásak, azok a régi pályaszámukon fognak meghalni. (közbeni selejtezések).

 

Tessék vissza emlékezni a hetvenes évek nagy pályaszám változásaira a személykocsik esetében (ugyaz ez történt az ő esetükben is, csak hát erre a fiatalabb generáció még nem igen emlékezhet).

Előzmény: 26-044 (1589)
BszHÉV Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1590
Ezt az akadályt még az Indóház is gond nélkül vette, szerintem mindenki érti. De az "új pályaszám" sokkal könnyebben kiejthető, mint a "statisztikai azonosító", legalább egy fokkal, így érthető a preferencia, és amíg a mögöttes tartalom mindenkinek ismert, nincs gond.
Előzmény: 26-044 (1589)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1589
bocs de ez nem a topicon elterjedt "szócska". Viszont akkor sem azonos a kettő, mivel ezek a számok mint mondtam csak a statisztikai elszámolás céljára kerültek fel a gépekre. Továbbra is pályaszámként pl . az üzemi naplóba és pl a fékpróbabárcára a már megszokott "V", "M" stb kezdetűt kell feltüntetni. A statisztikai számot csak a mentigazolványon ,vonattarhelési kimutatáson és pl a vasútak közti elszámolásokban kell használni. Az hogy a járművek oldalára ezek felkerültek az csak a vasúti dolgozók (mozd.vez vagy épp a vonatfelvevők) munkájának megkönnyítését szolgálják !!!!
Előzmény: k.novotny (1587)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1588
ebben igazad lehet ,bár a MÁV gépekre volt szabvány a méretre és az elhelyezésre ,de inkább hagyjuk
Előzmény: Nydqist (1583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!