Keresés

Részletes keresés

k.novotny Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1595

Én sem vitázni akartam veled csak bántja a fülem ha valaki meg sem próbál szabatosan fogalmazni !

 

Ha ezt egy kicsit kifejtenéd szabatosan mert nem értem, csak nem valami sértőt irtam???

Előzmény: 26-044 (1594)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1594
Én sem vitázni akartam veled csak bántja a fülem ha valaki meg sem próbál szabatosan fogalmazni !
Előzmény: k.novotny (1591)
wrn3060 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1593

Nem a járműről keresek fotót, hanem inkább az eseményről. Tehát valami embertömeg, szónoklat, háttérben mozdony, stb.

 

Előzmény: wrn3060 (1592)
wrn3060 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1592
Uraim, a múlt heti M44.306 rádiótávirányítású  mozdony hivatalos beutatójáról, ill. az ugyan az a napon sorra került rendezői fékpróbaberendezés hivatalos átadásáról nincs senkinek fotója?
k.novotny Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1591

Kezdődik elölről a régi bevált vitasorozat, de remélem békésen fog lezajlani. Amiről irsz az igaz, de csak addig mig a mozdonyokat újból nem fővizsgáztatják (amire természetesen pillanatnyilag nincs pénze a MÁV-nak). Amint a fővizsgáztatás létrejön, akkor a régi pályaszám eltünik a mozdonyokról, és csak az új marad meg. Tehát ez a kettős számozás csak a fővizsgáig érvényes. Természetesen lesznek olyan gépek is amelyek nem lesznek többé fővizsgásak, azok a régi pályaszámukon fognak meghalni. (közbeni selejtezések).

 

Tessék vissza emlékezni a hetvenes évek nagy pályaszám változásaira a személykocsik esetében (ugyaz ez történt az ő esetükben is, csak hát erre a fiatalabb generáció még nem igen emlékezhet).

Előzmény: 26-044 (1589)
BszHÉV Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1590
Ezt az akadályt még az Indóház is gond nélkül vette, szerintem mindenki érti. De az "új pályaszám" sokkal könnyebben kiejthető, mint a "statisztikai azonosító", legalább egy fokkal, így érthető a preferencia, és amíg a mögöttes tartalom mindenkinek ismert, nincs gond.
Előzmény: 26-044 (1589)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1589
bocs de ez nem a topicon elterjedt "szócska". Viszont akkor sem azonos a kettő, mivel ezek a számok mint mondtam csak a statisztikai elszámolás céljára kerültek fel a gépekre. Továbbra is pályaszámként pl . az üzemi naplóba és pl a fékpróbabárcára a már megszokott "V", "M" stb kezdetűt kell feltüntetni. A statisztikai számot csak a mentigazolványon ,vonattarhelési kimutatáson és pl a vasútak közti elszámolásokban kell használni. Az hogy a járművek oldalára ezek felkerültek az csak a vasúti dolgozók (mozd.vez vagy épp a vonatfelvevők) munkájának megkönnyítését szolgálják !!!!
Előzmény: k.novotny (1587)
26-044 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1588
ebben igazad lehet ,bár a MÁV gépekre volt szabvány a méretre és az elhelyezésre ,de inkább hagyjuk
Előzmény: Nydqist (1583)
k.novotny Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1587

Bocs, hogy itt is egyszer leírom, hogy szerintem te is nagyon meglepődnél, hogy esetleges közúti ellenőrzéskor, vagy személyi ellenőrzéskor a hatósági szerv úgy állna a dolgokhoz, hogy kérem BM által regisztrált személyi statisztikai azonositó számát úgy a gépkocsidnak, mint a személyedre szólót.

 

Több évtizede ez elvan elterjedve, hogy rendszám, pályaszám, stb.. ne kelljen már egy két hülyeséget megint regisztrálni.

 

Ez vonatkozik az újabban a topikokon elterjedt Classic szócskára is.

Előzmény: 26-044 (1582)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1586
hááát: hasonlítsuk össze egy MÁV-ossal. Nem azt mondom, hogy a GySEV-é teljesen tökéletes, de a MÁV-oshoz képest fényévekkel jobb. Szerintem.
Előzmény: cs1014 (1584)
Distván Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1585
Hát bizony egy kicsit szebben is meglehetett volna csinálni, de persze most ez itt mellékes.
Előzmény: Nydqist (1583)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1584
hááááááát...
Előzmény: Nydqist (1583)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1583
Azért azt is jegyezzük meg ezekről az azonosítókról, hogy sokkal igényesebb formában kerültek fel a mozodonyokra, mint a MÁV-os társaikra.
26-044 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1582
Bocs de ide is helyesbítenélek : nem psz-okról ,hanem statisztikai azonosítókról van szó. A kettő nem uaz !!!
Előzmény: Cheew (1572)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1581
Rendben! -:)
Előzmény: Cheew (1580)
Cheew Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1580

 

Szia!

 

Kösz, ha valami van nyugodtan hívhatsz:D

 

Üdv.

Előzmény: Nydqist (1579)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1579

Köszi szépen! -:)

Azért nem adom fel, de folyamatosan keresem az információ szerzés lehetőségét. -:) Talán még ott lesznek.

Üdv, és jó hétvégét!

Előzmény: Cheew (1578)
Cheew Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1578

 

 

A mosó rögtön jobbra van ahogy elhagyja a Kőszegi úti átjárót a vonat.

Tehát ha megérkezel, akkor visszafelé sétálsz amerről jöttél a vonattal. Lesz egy rámpa végig és onnan majd már láthatod a mosót, meg jobb esetben az inkál securityt  embereit is veled szembe jönni:D

 

Amúgy az információ száma: (99) 517-212 Sok jót ne várjál ám, mert a telefont nem tudják felvenni. Csörgetheted holnapig is akár. Ezen a poszton is lehetne erősíteni.

 

Üdv.

 

 

 

Előzmény: Nydqist (1577)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1577
Nem találom a telefonkönyvben. Valaki kisegítene egy soproni forgalmi iroda telefonszámmal? Előre is köszönöm.
Előzmény: Nydqist (1576)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1576

Köszi az infót! Ez a mosó ez merrefelé és milyen messze van a személypályaudvartól?

Reggel felhívom a forgalmit, aztán megkérdezem. -:)

Előzmény: Cheew (1575)
Cheew Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1575

 

Ja amúgy hívhatsz nyugodtan:D nem fogsz zavarni:D 21:00 ig biztos vonatozok, ha nem szopja be valahol a 931, mint a trójaiak a falovat.

 

Üdv.

Előzmény: Cheew (1574)
Cheew Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1574

 

Szia!

 

Kinn vannak a raktári vágányon a mosó mellett. Nemtudom, hogy holnap is ott lesznek-e ma 14kor még ott voltak az biztos. Én a 931-el megyek Pestre, aztán majd csak vasárnap este érkezek a 936-al. Úgyhogy most a hétvégén kimaradok a történésekből.

 

Üdv.

Előzmény: Nydqist (1573)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1573

Köszi! Kérdés: amikor nem dolgoznak, hol vannak? Bent a fűtőháznál?

Mert lehet, hogy holnap reggel átugranék Sopronba, és vasárnap mennék Retzbe.

Majd esetleg este felhívnálak, ha nem zavarok, hátha tudsz valamit.

 

Üdv.: Nydqist

Előzmény: Cheew (1572)
Cheew Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1572

 

Szia!

 

Ahogy elnézem nemhiszem, hogy fogod látni. Olyan 14 óra körül láttam mindkét gépet közéjük kapcsolva a gyomírtó szerelvényt. Felvoltak kamerázva, lámpázva, gondolom ahogy csitul a forgalom megint mennek ki és írtanak tovább.

 

Amúgy ami nem szokatlan itt: ma láttam egy ÖBB-s 5047-es mosását itt Sopronban.

De ahogy elnéztem a 324es Szilire is ráférne már egy rendes mosdás.

 

Más. Tegnap láttam először UIC pályaszámokat GySEV gépeken. Két fotót mellékelnék is rögtön. Semmi extra, sárgasávban zöld számok.

 

Üdv. 

V43-326 UIC psz.-aM44-305 UIC psz.-a
Előzmény: Nydqist (1571)
Nydqist Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1571

Szia!

 

Nagyon klassz fogás. -:)))

Impozáns gépek! Remélem a 04-est látom én is holnap Retz-ben. De ha 2143-as lesz, az sem baj. -:)

 

Üdv.: Nydqist

Előzmény: Cheew (1568)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1570
A jelzőn kétes jelzés látható.

Olyan, ami nem jelent semmit.

Megint kötöccködik...
Előzmény: Vendégsín (1567)
g8-s15 Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1569

Jaj mennyi találgatás!

 

A G&G Kft. bérbe adta az ÖBB-nek a szerelvényt. Ma van a műszaki átadás és 05.06-tól az ÖBB vonalain végeznek bérmunkát.

A nosztalgia mozdonyok felhasználása kedvezőbb költségben is és a fordákat se kell összekeverni.

Előzmény: Cheew (1568)
Cheew Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1568

 

 

Sziasztok!

 

Elmondom, hogy van ez a gyomírtós história:D Ma este összeállt a kép, bár egy kis momentum még hiányzik. Meg van amit nem értek. Szóval...

Ma este 17:25-re ki volt írva Sopronba a következő menet:

2050.009-6+Wagensatz(80 81 9757 905-1)+2050.004-7

Rögtön késett is egy órát.Gondolom mondanom sem kell,hogy ezen megsem lepődtem. Aztán mikor megvolt vonalon, gondoltam utána tekerek az állomásra, hátha ott még utolérem. Bejött. Ott találtam még.Na mondom mindjárt megkapja a kijáratot Deutschkreutznak aztán viszlát.Kis ideig állt még aztán megindult, de Győr felé... Na mondom szép, viszont gyanús volt, hogy a kocsirendezők meg rajta maradtak...Aztán látom, ahogy közelebb értem, hogy kijártak a Kőszegi útig és onnan tolnak vissza. A mosó előtt közvetlenül fék, megállnak. 2050.009-6+ Wagensatznak váltanak kijárnak a raktári vágányra.a 004-es meg a mosó vágányon rátolatott a gyomírtó szerelvényre.Ekkor kicsit megdöbbentem. Igazából nem sejtettem,hogy ez a menet ezért jött ide,hogy utána valamikor az este v. az éjjel folyamán elvigye a gyomírtószerelvényt. Gondolom Deutschkreutz felé, mert úgy 3/4 8 tájékában már kezdték a mozdonyra rászerelgetni a kamerát meg egy rakás vezeték lógott belőle ki.

Mostmár csak azt nem értem, hogy ezért miért küldtek ilyen nosztalgia jellegű mozdonyt? Na mindegy,szóval biztos, hogy nem Csorna felé mennek.Két kép a menetről.

 

Üdv.

Nb – Sop Muster 2977 (Heft 420Sopron
Előzmény: Distván (1566)
Vendégsín Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1567
kétes állás

Az milyen?
Előzmény: cs1014 (1561)
Distván Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1566

Tehát gyerekek most hol van az a permetező??? :D

 

Holnap várható, hogy jön erre Csornának napközben? Vagy megy le a 15-ösön?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!