Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2014.08.15 0 0 134286

Szevasz!

 

Többet nem fog sajnos a Fordos Marci macerálni adagoló ügybe,31-n volt a temetése sajnos fiatalon halt meg:((

Előzmény: Törölt nick (134285)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134285

Szerintem nem.

Előzmény: joey_audiklub (134260)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134284

Adagolót tudok rá csinálni, 7-es 7,5-ös vagy 8-as elemmel.

Dieselmekentől kapom az elemeket.

A 7-es kb 300-320LE-ig elég a 7,5-ös 400-450LE a 8-as 500 feletti mennyiséghez.

Jutubon keres rá OM606 és a  neveknél : Dieselmeken, Jeemu, Black Smoke a kulcsemberek.

Előzmény: csbandita (134221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134283

Alul meg részben azért olyan amilyen mert valamiért később lesz(lassabban) légtömeg mint az előző mérésénél. Melegtől van? Mert volt 40 fok a mérés közben a helységben. Remélem nem a légtömegmérő kezd elhalálozni.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134282

Légtömegmérőre gondolsz gondolom. Kis részen igazad lehet mert kellett még néhány mg és bele kellett javítsak kicsit. De nem érezni egyébként, csak mikor megjön a nyomás, amúgy olyan mint a gyári érzésre.

Előzmény: Törölt nick (134280)
csbandita Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134281

Hello!

Tudna valaki segiteni??

Vagy hogy kihez forduljak segitségért esetleg??

 

Előzmény: csbandita (134221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134280

Ez edc16. Mit értesz itt korom jellegmezőn? A konverziós térképeket?

Előzmény: no_holy_shit (134277)
manta-z Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134279

Köszi az infókat. Módosítottál valamit a tied programján?

Előzmény: no_holy_shit (134276)
joey_audiklub Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134278

Erre a jeladós csúcs kézben tesztelésre van valakinek módszere?

Ellenállás mérést mondott valaki, de azt karcsúnak érzem.

Előzmény: joey_audiklub (134260)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134277

nem lattam a kalibraciot amit irtal hozza, de nekem ugy tunik, hogy az egesz full load-t vegig a koromjellegmezo fogja es nem a max nyomatekkorlatozo...

 

steady state-ben (es egy ilyen meres mar az), a koromjellegmezobol ca. 20-30Nm-rel, azaz kb 4-6mg-gal többnek kene kijonnie mint a driver wish-bol es a max. Tq (vagy IQ) limitbol.

 

ha vegig a korom fogja az IQ-t akkor erzed a turbonyomasingadozas a nyomatekon. Ha azt akarod, hogy ne ingadozon a nyomas, akkor lassu szabalyzas (picit alacsonyabb elovezerles (N75 geo map) kell neki irni mint ami Steady state-ben kell, kisebb P-ertekkel a vezerlonek... de akkor meg lassu lesz a szabalyzas...)

 

a koromjellegmezot arra talaltak, ki hogy addig limitalja a mennyiseget, amig nem epul fel a nyomas... nem arra, hogy vegig az fogja...

 

 

Előzmény: Törölt nick (134269)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134276

az enyem 0km-s koratol kezdve kormol ha tolod neki (az olaszok meg is valositjak azt amit a nemetek csak pofaznak: "Kraft kommt von Kraftstoff"). Ehhez meg hozzajön, hogy ha sokaig tötymorogsz vele(pl. szuleim), akkor a kipufologban lerakodik a korom es ha egyszer kiporgeted (2 honap utan en) akkor beborit mindent a füst, de utanna megint elviselheto, de fustol.

 

"Az tuti mikor az Euro4-et minősítették nem nyomtak neki padlót."

1, NEDC szabvanyciklus...

2, kell egy szabadkigyorsitast is tipusengedelyni motorfekpadot, de azt terheles nelkul es uresben. es ugye manapsag nincs olyan kocsi ami de ismerne fel hogy uresben van :-)

 

"Viszont elég kultúrálatlan csattogós egy jószág."

ezt a pandarol nem mondanam el...

mica-r Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134275

Sok mért autón előfordul az a tüske, általában nem érezni egyiken sem a gyakorlatban.

Előzmény: Törölt nick (134269)
manta-z Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134274

Szuper. A másik amit észrevettem, hogy 3000 fölött szeret kormolni egész keményen.  Azt hittem valami szar de nem találtam semmit. Ha megpucolom a légmennyiség mérőjét akkor egy hajszálnyival jobb lesz egy időre .Aztán elkezdtem figyelgetni az összes ilyen motoros csótányból dől a füst ha forszírozzák,  futásteljesítménytől függetlenül. Az tuti mikor az Euro4-et minősítették nem nyomtak neki padlót. Amúgy menni megy mint a golyó hasonlóakhoz képest, messze jobb a gyorsulása a gyári specifikációtól. Viszont elég kultúrálatlan csattogós egy jószág. Amúgy  teljesen elégedett vagyok vele, városi dodgemezéshez hibátlan, csak ne lenne ekkora hirtelen átmenet 1800 körül.  Igazad lehet az egyik brigád béna a másik meg nem is létezik :)

Előzmény: no_holy_shit (134273)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134273

 

nincs elkurva, csak 1700 folott tul jol megy...

 

minden normal SW-ben van egy u.n. turbohatbabaszaskorlatozas (a la turboschubbegrenzung), ami a koromjellegmezobol kijovo max. mennyiseg gradienset korlatozza. (tehat ha hirtelen megjon a turbonyomas, akkor nem engedi ra hirtelen a nyomatekot, hogy ne basszon hatba)

 

na most ez erzesre nagyon szar a mjet-ben. alul semmi, utanna megjon nyomas es hatbabasz. 

 

szerintem ezt, meg a driwer wisht kene atformalni, hogy harmonikusabban lehessen vezetni.

 

engem az zavar benne, hogy ha nem is padlozod (monndjuk 60%, akkor is semmi, aztan megjon a nyomas es elindul. 

 

Allitolag az FTP-nel jol ertenek az egesfejleszteshez, csak a jarmuapplikaciohoz nem. Az opelnel meg allitolag nincs dizelfejleszto bringad

Előzmény: manta-z (134272)
manta-z Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134272

Hát igen, nekem corsa van ezzel, detto. Nem tudom hol kúrták el... 

Előzmény: no_holy_shit (134271)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134271

nekem van egy pandam ilyennel es elotte probavezettem egy fiat linea 90le-s mjet-t. nem volt erezhetoen jobb...

 

a panda a konnyu kasznival jo, csak nem szabav 1700 ala engedni a fordulatot

Előzmény: manta-z (134270)
manta-z Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134270

Van valakinek tapasztalata 1.3 Fiat dízellel kapcsolatban?

Az érdekelne, hogy a geometriás (90/95) lovas verzióban is akkora a turbólyuk mint a WG-s 70 lovasban? 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134269

Jól gondolom, hogy a geo mappokkal kicsit lehetne tompítani a tüskén az elején?

(vagy már előbb írni neki anyagot, amit nem szeretnék)

 

 

Bár ahogy nézem más mérését gyárilag is benne van.

Előzmény: mica-r (134265)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134268

Gyári minden :D  Kat helyett átmenő cső van a turbó után, ennyi a módosítás.

Még az örvénykeltő lapok is benne vannak a szívósorban.

 

Előzmény: w124biodiesel (134267)
w124biodiesel Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134267

hmm gratula.....:) milyen turbó ment rá?váltó?

Előzmény: Törölt nick (134266)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134266

204 Lovas E46.

Előzmény: w124biodiesel (134264)
mica-r Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134265

Nem, BMW 3.0d

Előzmény: w124biodiesel (134264)
w124biodiesel Creative Commons License 2014.08.14 0 0 134264

Szia !

 

És milyen motorból sikerült ezt kihozni?

 

om606?

Előzmény: Törölt nick (134263)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134263

Elkészült a járgány. 301Le 640Nm. Már csak egy nagy cooler kellene, mert a gyári egy fos.

Szinte füst mentes. Aki mérte mondta, hogy "nagyon elegáns hogy ilyen erős és nincs füst semmi".

Sokat szoptam vele de megért :)

 

joey_audiklub Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134262

Itt egy recept:

https://www.youtube.com/watch?v=HrLYyCBPIGA

Előzmény: jocee73 (134247)
joey_audiklub Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134261

Ha van még ilyen valakinek, akkor engem is izgatna.

Előzmény: 400 Nm (134213)
joey_audiklub Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134260

Urak,

 

Egy jeladós porlasztócsúcsot lehet kézben/padon tesztelni?

Tuningpgy Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134259

Tehát beszart az n75. Elromlott. Kaput. Meghibàsodott :-) vagy rövidesen fog. Máshol ne keressek hibàt ha eddig nem volt..... Köszönöm a segítséget srácok 

 

Előzmény: 409 (134258)
409 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 134258

134241hsz

Előzmény: Tuningpgy (134257)
Tuningpgy Creative Commons License 2014.08.12 0 0 134257

Hali. Nos. A csöveim tökéletesek. Én gumigyárból veszek csövet, soha nem volt olyan bajom hogy kirepedezett volna vagy elöregedett volna a melegtől. A csövek teljesen jók. Szóval igen, tehénbőgés hangja van ha leáll. Csak azt nem értem hogy mi nem zár el? Akkor miért is búg? Oké hogy a vákum rezegteti az oké és stimm. Csak hogy tudom megoldani. Ez a kérdés fiatalok :-) 

Előzmény: no_holy_shit (134245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!