Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2020.05.19 0 0 156935

Oké. De mennyit szeretnél érte kapni?

Előzmény: MrTinkertrain (156934)
MrTinkertrain Creative Commons License 2020.05.18 0 0 156934

Ezen az autón mindent lehet. Megteríteni, megvacsorázni a naplementében. Kiterülni, napozni. Hogy mást ne mondjak. Nyerészkedni nem, nyilván nem ér túl sokat.

Előzmény: KawaBazsy (156933)
h i r d e t é s
KawaBazsy Creative Commons License 2020.05.18 0 0 156933

Jah, de akkor is ez a tapasztalat. Még cikkben is olvastam, h 300 felett (nem sokkal akár) ugyanaz az autó már csak a 70%-át éri, mint 2-essel kezdődve.

Előzmény: BmS1 (156932)
BmS1 Creative Commons License 2020.05.18 0 0 156932

Csakhát egy autó akár 120e km-nél is lehet egy pénznyelő szörnyeteg (még ha esztétikailag top állapotú, akkor is), lehet, hogy a 290e km-es sem kér több fenntartási költséget.

Előzmény: KawaBazsy (156931)
KawaBazsy Creative Commons License 2020.05.17 0 0 156931

Na kivi leszek. A Sharant én is 290E km-el adtam el, ha 3-assal (vagy feljebb) kezdődik a számláló, akkor a legtöbben már keresésénél is kiszűrik. Nagyságrendileg mennyit szeretnél reálisan érte?

 

Előzmény: MrTinkertrain (156930)
MrTinkertrain Creative Commons License 2020.05.17 0 0 156930

Sziasztok!

 

Régen írtam ide, de gondoltam megosztom veletek amim van.

 

Eladó a Saabom, lévén került új kocsi a házhoz tavaly év végén. Sajnos az új év körül elég sok magán jellegű elfoglaltságom akadt sok utazással, és a hamarosan következő pandémiás helyzet sem segített az eladásban. 

 

Paraméterek: 2004-es 9-3 Sport Sedan Linear 1.8 kisturbó 150 ló, mokka barna színű, elég jól extrázva. MINDIG Szikinél volt szervizelve, soha nem ment Opelbe, Józsi bácsikhoz, Szikiéktől elkérhető a teljes szerviztörténet, de átvizsgálni bárhova elmehet. A km-ek száma: 290.000, minden baja szervizelve volt, műszaki 2022-ig.

 

Urak, nem zsákbamacska, ez egy 16 éves, magyar forgalombahelyezésű, lekövethető, közepesen elhasznált, sok km-t futott, városban ég alatt tartott autó, ennek megfelelő állapotban. Nem újszerű, nem szalonállapotú, nem patent, de a műszaki dolgokra történesen igyekeztem odafigyelni. Ettől függetlenül ez egy turbós Saab, annak minden lehetséges nyűgjével.

 

Akit érdekel, szóljon, megkeressük egymást, a többit már privátban. Ha lesz időm, lemosom, kitakarítom és a hahu-ra is felrakom végre. 

 

Üdv

MrT

anonym19 Creative Commons License 2020.05.16 0 0 156929

De az ám, ízig fémig ! :D 

Előzmény: HPT 9-3 (156928)
HPT 9-3 Creative Commons License 2020.05.14 0 0 156928
Zsirpisztoly Creative Commons License 2020.05.12 0 0 156927

Köszi a választ neked is meg a többieknek is! Végülis megoldottam a dolgot, kinyitottam a fém kulcssal az ajtót, megszólalt a riasztó de amint betettem a gyújtáskapcsolóba abba is maradt és kis nyomkodás után működött is a kulcs. Ettől függetlenül valóban be kéne szereznem egy full új kulcsházat, a kínai tényleg kritikán aluli (és ugyan a gombok műkodnek de elforgatni, beindítani már nem lehet vele az autót) úgyhogy egyelőre vigyázok az eredeti, elégge széthullott kulcsomra. Csak nézelődés meg fórumozás közben én is megijedtem az eredeti árától.

Előzmény: G.Erdelyi (156916)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.12 0 1 156926

Maptunon egyébként 25 az eredeti kulcsház elektronikával együtt.

Előzmény: G.Erdelyi (156925)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156925

igy fogok tenni :)

Előzmény: anonym19 (156924)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156924

Azt hiszem csak ház, de kérdezz rá esetleg Misinél, már nem emlékszek pontosan rá. 

Előzmény: G.Erdelyi (156923)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156923

16k, ez komplett taviranyito, vagyis gondolom nem csak a haz maga.

hol van ennyiert??

Előzmény: anonym19 (156920)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156922

Jah, és a szelepet is ellenőrizni hogy rendben van-e. Ha minden rendben van akkor lehet hogy turbó. 

Előzmény: anonym19 (156921)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156921

CE lámpa világít? Hibakód van?

 

Vákuum csövek rendben vannak?  Ha van vákuum tartály még rajta azt mindjárt le is lehet dobni róla és a vákuum pumpáról mindjárt a szolenoid szelepre vinni a csövet. 

Előzmény: Gergely93 (156919)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156920

Egyetértek az utángyártott kulcsházak szarok, nah nem mintha a gyári olyan hú de jó lenne, de én is inkább azt rendelnék. Azt hiszem 16 ezer forintért járható. 

Előzmény: G.Erdelyi (156918)
Gergely93 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 156919

Sziasztok.

Mi okozhatta azt a problémát, hogy nincs turbónyomás a kocsin? Reggel hazaértem minden rendben volt, délután menni akartam a kocsival és gyenge, alig megy. Álló helyzetben pörgetéskor a turbócső ami a fojtószelepre megy rá egyáltalán nem keményedik fel. Cooloert néztem nem látni rajta kifújást sehol. A gond az, hogy a hiba pár óra alatt jött elő az autó állásában..

A kocsi 2006-os 1.9 TiD 150 LE Z19DTH motórkódú.

Köszönöm ha valakinek van ötlete mit keressek rajta.

G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.10 0 0 156918

hat probalkoztam en mar tobb helyrol is utangyartott kulcshazat beszerezni, kivetel nelkul szopattyu lett a vege atszereles utan.

 

amugy epp most tervezek beruhazni egy zsir uj kulcsra, amit alvazszam alapjan keszitenek el + uj taviranyitora

 

Előzmény: anonym19 (156917)
anonym19 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 156917

Igy van a mikrokapcsolók is megadják magukat. Az átépítéstől nem kellene ilyen problémának jelentkeznie. A kínai kulcsház egyébként nem valami minőségi cucc. Nagyobb mint a gyári,  törnek az összeillesztő csapok, könnyen szétesik stb.

Előzmény: G.Erdelyi (156916)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.07 0 0 156916

Udv

 

Ha bedugod a kulcsot, a kormanyzar felenged?

ha igen, akkor csak a mikrokapcsolok hullottak szet.

 

Bar valoszinuleg igy is-ugy is ajanlott lenne egy ujat beszerezni.

Előzmény: Zsirpisztoly (156915)
Zsirpisztoly Creative Commons License 2020.05.06 0 0 156915

Sziasztok,

 

felmerült egy kulccsal kapcsolatos problémám az imént amiben kérném a segítségeteket (Saab 9-3 2005). A helyzet az, hogy szétfoszlott teljesen mindkét kulcs háza ami nem egyedi probléma tudom, az egyikből ráadásul kiesett a nyitó gomb és alóla a kis nyomó cucc (mikrokapcsoló?) is leesett az alaplapról. A megfogalmazásból láthatjátok, hogy nem vagyok nagy szaki :D

A lényeg, hogy az egyik még éppen használható volt de kaptam ismerőstől egy valszeg kínából rendelt műanyag kulcsházat, ami amúgy ehhez a modellhez lenne jó. Gondoltam, hogy ha óvatosan szétszedem, átrakom az elemet és az alaplapot akkor semmi gond nem lehet, végtére is csak a borítást cserélem. Namármost áttettem mindent de nem akarta nyitni, nem reagált semmire, gondoltam oké, visszateszem az eredetibe aztán majd később megoldom a dolgot de most azzal sem nyitja. Már a pótkulcsból is áttettem az elemet, hátha az a gond, bár eddig nem utalt rá semmi de úgy sem megy.

Láttam a neten, hogy elemcserénél van, hogy elfelejti az autót és akkor nyissam ki kulccsal, ekkor megszólal a riasztó de ha beteszem a kulcsot akkor abbahagyja, majd ha ráadom a gyújtást és nyomva tartom 5 mpig vmelyik gonbot akkor újra "összepárosodnak" de nem tudom ennek mennyire higgyek. Picit félek, hogy kinyitom és megszólal a riasztó de vmiért nem kapcsol le ha beteszem a kulcsot :D

Láttam pár kulcsház cserés írást itt a fórumon de pont ilyen problémára való megoldást nem találtam.

Valakinek van tapasztalata, ötlete?

 

Köszi előre is, Dani.

G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.05 0 0 156914

Ugy tunik ez nem tipus hiba.

Vegigneztem a kabelezest, eljutottam a pumpaig es akkor lattam, hogy kb 4-5mm -es repedes van rajta hosszaban :/

Kb kilog a bele :)

Nem is mentem tovabb, holnap csere.

Előzmény: G.Erdelyi (156913)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.05.01 0 0 156913

Urak,

 

93SS, ablakmoso semmit nem csinal, a lampamoso viszont faszan mukodik.

Par napja meg ment rendesen.

 

Talalkozott mar valaki ilyen jelenseggel?

Mi a repa? :)

Mit nezzek meg?

 

Koszi elore is!

G.

anonym19 Creative Commons License 2020.04.30 0 0 156912

Igazad volt. :) 

Szerencsére ez 10 ezer forintból javítható dolog. Mondjuk a gömbfej jól oda lehetett már ha recsegett, általában kopogni szokott. Ez tényleg nem túl szép hogy nem vette észre egy autó szerelő. 

Előzmény: G.Erdelyi (156911)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156911

koszi a vissza jelzest.

 

szerelo cserelesen is erdemes lehet elspekulalni.

szegyen ranezve, hogy ezt nem vette eszre elsore es kicserelt minden lofaszt helyette, aminek nem volt baja.

Előzmény: prodigy73 (156910)
prodigy73 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156910

Sziasztok.Kicseréltettem a stabilizátor pálcákat nyikorgás-recsegés megszünt.Azóta pöpec a gép

KawaBazsy Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156909

Van ilyen mechanikus töltőm is, 2 db ruszki.. Ott neked kell vezérelni, kapcsolgatni lefelé a fesz. függvényében, a töltési ciklus meg jól le van írva a linkelt töltő PDF-jében (hasonló CC/CV, mint li-ion akkunál).

Előzmény: G.Erdelyi (156906)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156908

ertem, es koszonom a velemenyeket!

Előzmény: BmS1 (156907)
BmS1 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156907

Műhelybe teljesen játékszer kategória.

Ha mindig sok időd van töltésre, akkor ha tetszik, vedd meg, szvsz

Előzmény: G.Erdelyi (156906)
G.Erdelyi Creative Commons License 2020.04.26 0 0 156906

Igen, ezt en is olvastam, amivel igazabol nincs is bajom.

 

Nincs tapasztalatom akku tolto teruleten.

Volt 1, amit meg nagyapam rakott ossze a 70 -es evekben sk.

6v es 12v illetve 4 es 7A -t tudott (kapcsolokkal lehetett varialni), csak sajnos tegnapi probanal ugy nez ki, hogy valami elfaradt benne, mert semmilyen allasban semmi szufla nem jon kifele.

 

Azert kerdeztem csak ezt a Ctek sved cuccot, mert tobb helyen is javasoltak.

Előzmény: BmS1 (156905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!