Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 9914

Mai találós kérdés! Milyen teherautó fülkebelsőt láthatunk?

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 9913

 

Hopp,ennek meg elvitte a végét a szisza..

 

 

(old-ikarus.hu)

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.21 0 0 9912

Klassz képek,köszi szépen! :))

Előzmény: AUTOPETI (9909)
AUTOPETI Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9911

Gyári fotók:

AUTOPETI Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9910

AUTOPETI Creative Commons License 2014.09.20 0 1 9909

Csehszlovák életképek, helyenként magyar járművekkel.

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9908

Trabant Reklám Dávid Tercs

 

Persze az is lehet,csak 70-szer volt itt a fórumon.

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9907
nasszer2 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9906

na jó ez igaz de akkor a raktérnél oldalról minek az ablak?

 

:)

 

érdekes egy állatfajta:)))

Előzmény: pumukli89 (9905)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9905

Hát,így tényleg nem működne a dolog. Szerintem az utastérből fel lehet menni a"galériára",miután tele rakták kredenccel. :)

 

 

 

Ha belegondolsz a mai tetőhálófülkébe sem a platón keresztül jutunk be.

 

Előzmény: nasszer2 (9904)
nasszer2 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 9904

de ha meg mondjuk telerakják bútorral,és két fő a személyzetből fent csücsül,-kimászni nem tud hiszen tele van kredeccel a cucc- kimászni nem tudnak.azok addig nem "keccsölnek",csak a tériszonyukkal küzdenek?  nem értem.....

Előzmény: pumukli89 (9901)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 9903

Győr,1960 ÉPFU 4.

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 9902

Bocsánat. Az oldalablakok gondolom a természetes fény biztosíthatták. Éjjel csak a fényérzékeny,esetleg a lopott holmit szállíthatták. :))

Előzmény: pumukli89 (9901)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 9901

Esetleg két-három rakodót fel lehetett ültetni,mert azt nagyon nem gondolnám az ablaktörlő egy szép régi hokedli kilátását biztosította. De ez csak tipp..

Előzmény: nasszer2 (9900)
nasszer2 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 9900

Oda föl is bútort pakoltak?mert még ablaktörlő is van.Valaki homályosítson föl,mert én se értem:)

Előzmény: gumidani (9899)
gumidani Creative Commons License 2014.09.19 0 0 9899

Ott fenn az a sok ablak mire szolgált? Egyébként csak a kocsin levő helységnév alapján tippeltem.

Előzmény: pumukli89 (9898)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9898

Az! Klassz megfejtés,grat.:)

 

Ránéztem, mikor először láttam milyen érdekes valami régi nyugati járgány.De nem az.

 

 

 

STAR 25 LN 38-as.

Előzmény: gumidani (9897)
gumidani Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9897

Lengyel?

Előzmény: pumukli89 (9896)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9896

Régen volt találós kérdés. Milyen gyártmányú a bútorszállító?

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9895

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9894

Jó! :) Ez a kép még nem volt,de a típust már tárgyaltuk.

Előzmény: Oldjawás (9893)
Oldjawás Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9893

 

Praga S5T

Oldjawás Creative Commons License 2014.09.17 0 0 9892

Oldjawás Creative Commons License 2014.09.16 0 1 9891

Robur majdnem nylon busz.

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 9890

"kezelőszervek értelmetlen elhelyezése"

 

Ez esetleg nem a PAV 2 miatt volt? Mármint hogy folyamatosan képben legyen a sofőr ezzel,az ide-oda kapcsolgatásban,közlekedési kérdések megoldásában?

Előzmény: gumidani (9888)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 9889

Köszönöm.

 

Egy bajt látok,Te méregből írsz,de itt sem bánt senki senkit sem. Szerintem lehet(ne)érvelni is. A pl. ilyet is vezettem,ez nem az. De jó eséllyel ez csak az én bénaságom valószínűleg..

Előzmény: Törölt nick (9887)
gumidani Creative Commons License 2014.09.16 0 0 9888

Szerintem ezek csak fokozatot. Rossz, rosszabb, még rosszabb, legrosszabb.

Tudomásul kell venni azt az objektív tulajdonságot, hogy az ember karja a testétől előrefelé hatékony igazán. Még akkor is ha képes hátranyúlni.  Egyébként is a sebességváltó karját, meg az egyéb kapcsolgatnivalókat a kormánykerékhez közel kell elhelyezni. Ha elvárjuk a gkv-től, hogy két kézzel fogja a kormányt, akkor ne rakjuk messzire a váltókart onnan, mert akkor hosszabb ideig vezet félkézzel. Sőt a kísértés is nagyobb arra, hogy a váltókaron felejtse a jobb kezét.

A kezelőszervek értelmetlen elhelyezésére az Ikarus 200-asok egy része is példát adott. Az ablaktörlők szakaszos üzemre alkalmatlanok voltak. A kapcsolóik bal kézzel voltak elérhetőek. Az ablakmosó nyomógombját viszon jobb kézzel kellett kezelni. Hogyan is nézett ki az, amikor a felverődött sarat kívánta lemosni a gkv.? Jobb kezével nyomta az ablakmosót, a megfelelő időpontban a bal kezével kapcsolta az ablaktörlőt, a dérdével meg fogta a kormányt. Bravó!

Előzmény: pumukli89 (9886)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 1 9887

Többek között ez is, meg hasonló társait, na meg a platóst ami itt most nem tárgya a témának! 

 

Előzmény: pumukli89 (9886)
pumukli89 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 9886

Lehet félreérthető voltam.

Te melyik Robur váltókarossal dolgoztál annak idején? Mert ezek szerint volt a motorsátor mögé kihelyezett a'60-as évek elején,aztán volt a későbbi változat ami szinte a szék hátsó részéhez került. Melyik volt szerinted az ergonomikus,azaz a sofőrbarát elgondolás? Ezt a vízszintest,a Barkasnál függőlegest,én sem értem.De nem látszik kényelmesnek. :)

Előzmény: Törölt nick (9885)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 9885

Nem értem a reagálásodat? 

Előzmény: pumukli89 (9884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!