de ha meg mondjuk telerakják bútorral,és két fő a személyzetből fent csücsül,-kimászni nem tud hiszen tele van kredeccel a cucc- kimászni nem tudnak.azok addig nem "keccsölnek",csak a tériszonyukkal küzdenek? nem értem.....
Esetleg két-három rakodót fel lehetett ültetni,mert azt nagyon nem gondolnám az ablaktörlő egy szép régi hokedli kilátását biztosította. De ez csak tipp..
Egy bajt látok,Te méregből írsz,de itt sem bánt senki senkit sem. Szerintem lehet(ne)érvelni is. A pl. ilyet is vezettem,ez nem az. De jó eséllyel ez csak az én bénaságom valószínűleg..
Szerintem ezek csak fokozatot. Rossz, rosszabb, még rosszabb, legrosszabb.
Tudomásul kell venni azt az objektív tulajdonságot, hogy az ember karja a testétől előrefelé hatékony igazán. Még akkor is ha képes hátranyúlni. Egyébként is a sebességváltó karját, meg az egyéb kapcsolgatnivalókat a kormánykerékhez közel kell elhelyezni. Ha elvárjuk a gkv-től, hogy két kézzel fogja a kormányt, akkor ne rakjuk messzire a váltókart onnan, mert akkor hosszabb ideig vezet félkézzel. Sőt a kísértés is nagyobb arra, hogy a váltókaron felejtse a jobb kezét.
A kezelőszervek értelmetlen elhelyezésére az Ikarus 200-asok egy része is példát adott. Az ablaktörlők szakaszos üzemre alkalmatlanok voltak. A kapcsolóik bal kézzel voltak elérhetőek. Az ablakmosó nyomógombját viszon jobb kézzel kellett kezelni. Hogyan is nézett ki az, amikor a felverődött sarat kívánta lemosni a gkv.? Jobb kezével nyomta az ablakmosót, a megfelelő időpontban a bal kezével kapcsolta az ablaktörlőt, a dérdével meg fogta a kormányt. Bravó!
Te melyik Robur váltókarossal dolgoztál annak idején? Mert ezek szerint volt a motorsátor mögé kihelyezett a'60-as évek elején,aztán volt a későbbi változat ami szinte a szék hátsó részéhez került. Melyik volt szerinted az ergonomikus,azaz a sofőrbarát elgondolás? Ezt a vízszintest,a Barkasnál függőlegest,én sem értem.De nem látszik kényelmesnek. :)