Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1699
Gyanafalvára milyen gyakran mész?
Előzmény: cs1014 (1696)
Distván Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1698

Gyerekek! Nem kő' veszekedni! Ki itt, ki ott szeret tekerni. :)))

 

 

Előzmény: cs1014 (1696)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1697
Természetesen ;-)
Előzmény: M62-902 (1693)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1696
Pályasebesség Dk - Sop - Ef (km/h): 50-80-90-80-110-60-40-60-80-120-100-80-60-70-100-70-60-100-70-60-70-80-60
Ém - Ns: 40-60-100-60-45-80-60-80-120-100-80-70-50-60-100-60-70-80-60-70-60-80-100-60-40

Bárhogy skubizom a 15-ös vonal menetrendjeit, 80-nál magasabb pályasebességet nem találok benne. :-)
A fordánkban van győri vonat is, és néha előfordulunk a 15-ösön, sőt, még azon is túl (21), szóval nem értem, miről beszél, sem távolság, sem sebesség ügyben. :-P

Na és a lényeg, mennék én Vlagyivosztokig 160-nal egész nap, csak nem lehet. Neked meg nem kellett a száguldozós forda, inkább mentél a nagypapavasútra. Ez a különbség. :-))))))))))

Előzmény: M62-902 (1692)
k.novotny Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1695

 Akkor nem teljesen értem a lényegét!

 

A lényeg az, hogy én értem:-)))), ezáltal megprobálok segiteni

 

Mi lessz ha (előbb-utóbb muszáj lessz) a MÁV töb 4 tengelyes új mozdonytípust szerez be? Az M 4X (204X) szinte mind foglalt, hogy hívnák az új gépeket?

 

Ettől nem félek, ha a DB-nek elég a mozdonyparkjához ez a besorolás, akkor reménykedem abban, hogy a MÁV-nak is elég lesz.

 

Ami egyelőre a probléma, az inkább a személykocsik 11+1 besorolásánál van, hiszen már folynak (folytak tárgyalások, de függőbe maradtak a 13+1 számozásról), nem férnek bele az újabb személykocsik müszaki paraméterei (azaz újbóli visszatérő számozások lennének, ha maradnának a 11+1-nél), a teherkocsikról pedig ne is beszéljek.

De ha csak a mozdonyokat vesszük alapul, akkor igen csak ükk nagyapa leszel amikor ez a probléma felmerül.

 

 

 

 

Előzmény: dzcsiga (1694)
dzcsiga Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1694
Az eredeti számozás szerint M40 XXX, M44 XXX, M62 XXX => villamos erőátvitelü, M41 2XXX, M32 2XXX, de az M47 már itt sem stimmel. Akkor nem teljesen értem a lényegét! De főleg azt nem értem, hogy miért fontos az, hogy a hajtott tengelyek száma bennelegyen a pályaszámba. Aki ismeri a mozdonyokat az úgyis tudja hány tengely van, aki meg nem ismeri annak meg nem mondanak semmit a mozdonyokon lévő számok. Mi lessz ha (előbb-utóbb muszáj lessz) a MÁV töb 4 tengelyes új mozdonytípust szerez be? Az M 4X (204X) szinte mind foglalt, hogy hívnák az új gépeket?
Előzmény: k.novotny (1672)
M62-902 Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1693

"Lehet korrigálni, csak nem szabad."

 

Az lehet,de lopni sem szabad,osztán....? 

Természetesen, szigorúan szabályos keretek között értettem a korrigálást.

/Padlógáz,ablaktörlő aztán gyííí./

Előzmény: cs1014 (1690)
M62-902 Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1692

"Te csak maradj csendben! Aki hatvan felettl szédül, és nem mer 64 kilóméternél messzebbre menni, az ne szóljon egy szót sem!"

 

Jajjjjaj Jaj nekem!!

Ezt talán nem a Te billentyűzetedből kellene olvasnom. Hány km. a távolság Sp.rendező és Ebenfurt között.No, meg a FHÉV vonalon. A pályasebességről ne is beszéljünk./ nem arra a pár km.-re gondolok ahol kicsit jobban ki lehet tolni a botkormányt, hanem a többire./ Istenem! Őrült sebességek és távolságok. :DD

Előzmény: cs1014 (1689)
v_peti Creative Commons License 2006.05.12 0 0 1691

Viszont ha ennyire laza, amennyire mondtad, akkor elég sok tartalék van benne. Vagy nem?

 

Előzmény: cs1014 (1690)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1690
Lehet korrigálni, csak nem szabad.
Előzmény: M62-902 (1688)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1689
Te csak maradj csendben! Aki hatvan felettl szédül, és nem mer 64 kilóméternél messzebbre menni, az ne szóljon egy szót sem! :-D


:-P
Előzmény: M62-902 (1686)
M62-902 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1688

 "Talán a kettő között kellene megállapítani a menetidőt."

 

Nem,nem!Szerintem nem kell srófolni a menetidőt.Jobb az,ha van benne egy kis luft ,mert ha viszont bejön valami fékező hatás/előre nem tervezett kitérőzés,hívójelzés...stb/még van esély,hogy pontosra hozza az ember a vonatot.Ha viszont ki van feszítve a menetidő,nemlehet korrigálni.

Előzmény: v_peti (1687)
v_peti Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1687

A régebbi szorosabb menetrenddel meg mindig volt 2-3 perc késés Győrig. Talán a kettő között kellene megállapítani a menetidőt.

 

Előzmény: M62-902 (1684)
M62-902 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1686

"Csak ünnepnap mehetek magyar vonalra. "

 

Nekünk az is bőven elég!!!!Javasolni fogom az ünnepnapok számának drasztikus csökkentését.:DDDDDDDDDD

Előzmény: cs1014 (1683)
v_peti Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1685

Osztrák vonalon hol járnak GYSEV-es mozonyvezetők az 5047-es/5147-esen kívül. Csak a GYSEV-es vonalakon vagy messzebb is eljuthatnak?

 

 

Előzmény: cs1014 (1683)
M62-902 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1684
Pedig laza. Cs1014-nek igaza van.Én is furcsának találtam amikor a közelmúltban közlekedtem vele,és mivel mostanában csak néha IC-zek csodálkoztam,hogy egy két helyen milyen korán ottvagyok.Úgyhogy vissza is fogtam egy kicsit a zenegépet.Na persze ehhez az is kell,hogy frankón menjen minden a forgalom részéről is,különben bukik a dolog.Ja,és az is sokat számít,hogy Taubika jól gyorsul.
Előzmény: v_peti (1678)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1683
Fogalmam sincs. Azt mondják. Alapvetően az osztrák oldalon dolgozom. Csak ünnepnap mehetek magyar vonalra. Pedig azt is nagyon szeretem.
Előzmény: v_peti (1682)
v_peti Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1682

Elhiszem, hogy laza tud lenni, mer a Taurus húzós. De csak a 910-es? A többi IC-nek (Bp-Szh/Sopron) is ennyi a menetideje. Amúgy csak ebben a menetrendben növelték meg, mert a tavalyiban némileg rövidebb volt. (Ca. 5 perccel.)

 

 

Előzmény: cs1014 (1680)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1681
Engem meggyőztél! :-)
Előzmény: k.novotny (1679)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1680
Nincs smiley. Laza és kész. Taurus-szal legalábbis. Nem néztem az állomásközi menetidőket, csak továbbítottam a vonatot a menetrendi sebességgel, vagy azzal sem. És piszok korán voltam mindenhol. Győrben (pedig addigra már nem győztem tüttyögni) egy egész szál cigaretta elfogyasztására (nem ettem meg! :-) ) is módom volt, amíg elérkezett az indulás ideje.
Előzmény: v_peti (1678)
k.novotny Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1679

És a 2362? És a 2340? Nem, itt valami nem OK.

 

Épp erre akartam kilyukadni a hozzászólásomban, hogy az olvtárs esetében a második szám nem azt jelenti, hanem egy szabadon felhasználható szám

 

lásd GySEV 1043, MÁV 1143 a paraméterek egyformák

Előzmény: cs1014 (1677)
v_peti Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1678

Nem látom a smilet. Hol laza?

Keleti-Kenföld: 15 perc. Ez általában ennyi is. Van amikor +1-2-vel indul. Vagy megfoghatják. Legfeljebb vár 1-2 percet Kelenföldön.

Kelenföld-Tatabánya: 60 km 33 perc. Ez ca. 110-es átlag. A pálya errefelé ca. 120-as, így ez reális. Legfeljebb 2 percet áll Tatabányán.

Tatabánya-Győr 67 km 39 perc.  Ez 103-as átlag. Ez már kissé lazább. De mivel Győrben 1 perc tartózkodás van, a valóságban meg 2-3 perc is kellene, ezért nem baj, ha előbb érkezik. Azután ott vannak az ideiglenes korlátozások. Bár lehet, hogy itt azért 2-3 percet le lehetne faragni. Nem tudom. Nem vagyok mv.

Győr-Csorna: 20 perc. Bár általában elég lenne 18 de mivel  sokszor van vonatkereszt, és ilyenkor az IC megy kitérőbe, mivel az 1.-n áll a személy, ezért a +2 perc indokolt lehet. Legfeljebb többet várnak Csornán.

Innen meg már nem 910-es a vonat Sopronba.

 

Előzmény: cs1014 (1676)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1677
És a 2362? És a 2340? Nem, itt valami nem OK.
Előzmény: k.novotny (1672)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1676
A 910-es rettenet laza vonat. Nem kell nagyon hajtani, hogy rendes legyen. Inkább dórémít kell folyton visszafogni, mert iszonyú korán lenne mindenhol.
Előzmény: nohabpeti (1652)
Distván Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1675

A Talent Vulkapordányban.

 

ORF Burgenland Heute

 

 

Elnézést a kép minőségért a tv-n keresztül készült.:)

Előzmény: dzcsiga (1659)
Distván Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1674
Bocsánat! Tehát M41-el és M62-vel lesz tehervonat? Jön Sopronból csere Csornán, aztán fel Hegyeshalomba vagy fordítva. Én ilyenre gondoltam.
Előzmény: g8-s15 (1671)
gyozo78 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1673
Én is ezt célzom meg.
Hegyeshalom!!!
Előzmény: g8-s15 (1650)
k.novotny Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1672

Az új pályaszámban az emlitett példádnál maradva

 

20XX=> villamos erőátvitelü, 21XX=> mechanikus erőátvitelü, 22XX=> hiraulikus erőátvitelü, 23XX hidromechanikus erőátvitelü. Ezért 2040-232-nek kellene lennie!

 

Az M62 sornál van 2862-es is, ők a szélesek, tehát a második szám jelentése nem csak az általad emlitett szisztéma van, de a másik, ha megfigyelted a 4062 a magánszféra, ott pedig a 2. szám nulla.

 

Épp ez az érdekes benne, hogy a mozdony (a volt) eredeti pályaszámában maradt meg a hajtott tengelyek száma

Előzmény: dzcsiga (1636)
g8-s15 Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1671

Az összestehervonat GYSEV-nek jön! fogalmazz pontosabban mire gondolsz.

Szerintem arra vagy kiváncsi, hogy GYSEV mozdonnyal jön-e a vonat. (?)

 

Előzmény: Distván (1670)
Distván Creative Commons License 2006.05.11 0 0 1670
Hegyeshalom-Csorna között a GYSEV-nek nem jön majd tehervonata?
Előzmény: g8-s15 (1664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!