Valahol a yutubon láttam ,membrános búvár szivattyúval permetezett a csávó és inverter adta a 220voltot az egy 4-5 bárt tud kisebb traktorokhoz kiváló a nyomást is tudta szabályozni egy szeleppel ,gondolom a felesleget meg visszavezette valahová !
Ha jól emlékszem volt rajt egy elektromos nyomásszabályzó, a gépész "motoros szelepnek" hívta. 2.5-3 bar-on tartotta a nyomást, ha ingadozott volna a kardán fordulat, persze bizonyos határon belül. MTZ 82-es volt a gép 1000-es kardán fordulattal. Padlógázzal - szó szerint - dolgoztunk, ha
én vezettem, kicsit sajnáltam a gépet egyből adta az utasítást: "kend s száját".
Nem okoskodás, csak tapasztalatomat szeretném megosztani. Ha tévedek majd kijavítanak.
Én a képekről úgy látom hogy ez egy lapátos, de azon belül cetrifugál szivattyú, amit felszereltél. Ami biztos ha a befolyócsövét leszűkíted kisebbre, mint a gyári öntvény nem szállít annyit, ha nincs meg az üzemi fordulata, akkor sem szállít annyit. Gyakorlatista koromban a HUNIPER szántóföldin volt centrifugál, amit 1000-es fordulaton üzemeltettünk kövér gázzal, ill. akkora betápja volt mint egy tűzoltóslag, vagy vastagabb. Ha minden passzol és a lapátjait nem ette le az errózió bődületes mennyiséget képes szállítani egy ilyen szivattyú.
És a szóráskép megmaradt ? Nyomásilag mondtam hogy nem tud annyit mint egy dugattyús ! Meg még a vegyszerből a lerakódások is előbb utóbb megjelennek a lapátokon !
A kuplung fedéltől a kardáné 19mm a menet kuplungé meg 26mm ! Egy réz elektródát szoktam meghajlítani derékszögben és ezt használom bedugva ,megfelelő hosszban ,a másik felén meg a másik villának a megfelelőjét hajlítom meg ! De nekem ezek magasak voltak alacsonyabbra kellett állítanom ! Arra vigyázz az elfordulás ellen biztosító csapról le ne ugorjanak mert összetörnek mindent ! Én azokat kiütöttem és az esztergályossal 8.8-as csavarból másikat esztergáltunk bele menettel a végén és arra műanyag betétes anya van rakva igy nem tud le ugrani róla !
Jobb lett volna előbb írsz ! Több buktatója is van a tárcsa cserének ! A tárcsának könnyen kell csúszkálnia a bordákon másként nem tud kiemelni rendesen ,én is igy jártam ! A nagy lyukú a kardáné ! A villáknak nem egyformán kell állnia a kardáné az mélyebben áll a meneté az magasabban ! Az értékeket megírom ,a beállítások csak összeszerelt állapotban lehetséges ,az értékek csak hozzávetőlegesek ugyanis a kopás ,felszabályozás más értékeket ad !
Nem csak 1 nek. A 6 ból 3 nak, magasabban kell állnia. Dupla tárcsás kuplung a traktornak előbb meg kell állnia benyomáskor mint a TLT-nek ezért van a "járkerék" emelővillái közelebb (magasabban) mint a TLT. Mennyi az érték fejben nincs meg de lehet elő tudnám keresni.
De végső esetben a kis oldalsó ablakokon keresztül is lehet állítani ha össze lesz tolva a gép. Kicsit macerás de megoldható. Ja meg a kulcsokra madzagot kötni, nehogy beessenek az állításkor.