asszem szin kapcsan nem vagyok autentikus szemely, miutan olyan szinu autoval jarok ami ugyan mindenkinek tetszik, de igazabol azert senki sem vallalja be. viszont szerintem ha mar az ember autot vesz es mivel olaszt valasztott ezert szamithat neki a kinezet is, azt gondolom, legyen olyan szinu mint amit szeretne! engem biztosan zavarna ha olyan autot kellene vennem, aminek a szine nem tetszik. a bravo mondjuk ilyen szempontbol jo, mert igazabol nincs olyan szin ami rosszul allna neki.
A női vétó jogán a maranello nálunk is kapásból kiesett. Akkor én is ugyanúgy fogtam a fejem. A kék is kiesett -azt hiszem itt csak a maserati kék érinthetett volna bennünket- amivel kibékültem, tekintettel a maserati kék bravo felhozatalra.
Egyenlőre csak ide rakombe, hátha "házon belül" el tudom adni, mert tudom, hogy sokaknak izgatja a fantáziáját.:)
Szóval eladóak a 18 colos gíári felnijeim, akár gumival is.Nem teljesen hibátlanok, de ezek a típusú hibák majdnem minden használt felnin jelen vannak.Nem padkanyomok!!!
A 120-as nyilván egy fokkal (nekem) jobban tetszene, de tesómnak azt hiszem mindegy, hogy 105 v. 120. Arra a fehér 165 lovas MJet-re már rámentem volna, ha magamnak keresnék dizlit.. Legalábbis egy próbát megérne... Viszont 2.0 MJet-et a család már megvétózta, hogy "túl erős" egy lánynak. Ekkor vertem a fejem másodjára a falba. (Először meg mikor a Maranello mint nem tetsző szín ki lett zárva..) Mondtam, hogy remek ötlet mert itthon kb. minden harmadik Bravo Maranello, így érdemes használtat keresni, hogy rögtön kizárjuk szín alapján a felét a szóba jöhető választásoknak.. ráadásul addigra már két Maranellot elmentünk megnézni.
Amikor én néztem magamnak, akkor ezt is megnéztem, mert közel van, csak nem akartam dízelt, az autó olasz végig vezetett szervízkönyves, nagyon rendben van, csak ajánlani tudom, nem fűz semmi érdek hozzá meg semmi, egyszerűen még nekem is tetszett, pedig nem akartam fehéret, de ez elbizonytalanított. Tényleg szép.
Persze ha szépen van javítva egy kisebb törés, vagy valójában 80-100e van benne, attól még lehet jó autó az.. Tehát még nem zárnám ki.
Olaszoknál hirdetnek sok ilyet, franciáknál nem túl elterjedt a Bravo, tesóm ott dolgozik és oda is vinné ki, azt mondja nem nagyon látni az utcán (inkább Fiat 500-ast).
Mondasz valamit. Megnéztem az Autoscout-ot meg a Mobile-t és arra jutottam, hogy bruttó 9000 Euro alatt ilyet nem kapni. Persze a kereskedőnek lehetnek még "okos" forrásai, de azért csodák nincsenek. Tekert és/vagy törött. :)
Ha az auto valoban a leirt kondiciokkal rendelkezik, akkor szinte keptelenseg lenne ennyiert behozni, es meg nemi haszonnal ertekesiteni. Illetve csak abban az esetben, ha az autot serulten veszik meg, majd itthon kijavitjak. Hasonlo Bravokat, meg egyeb fiatal dieseleket mostanaban Franciaorszagbol importalnak nagy lendulettel.
Köszi, a garancia észrevételed jogos, érdemes lesz rákérdezni. Esetleg 2011-ben csak két évet adtak rá valahol? Vagy a lecserélt és újra töltött szervízkönyv miatt nem említik? :)
A kormány gombokat én is ritkán használtam (nem álltak kézre) csak hiányérzetem van, ha hiányoznak. Egy 8M-s Passatban még elmegy, ott ez komoly extrának számít. (bocs, nem hagyhattam ki)
Viszont nem csak a tempomat jó pont, de ott a tolatóradar és a széria ESP is, sőt ha jól látom 4 elektromos az ablak is, illetve még a plüss és a gerinctámasz ami feltűnik. Tesómnak meg elég annyi, hogy fehér dízel. :) Ezzel mondjuk folytatnánk egy szép hagyományt, mert az én első Bravom is fehér volt, 2001-ben.
Egyébként 1.6 MJet-ből az újabbak mind behozottak és sok köztük ez a króm+plüss kombós emotion, bár nekem kissé zavaros, hogy ez a kocsi is dynamic + króm csomagnak van hirdetve.
Kicsit negatív vagyok egyébként, mert ennyit nem tudom hogy veszthet 2 év alatt az árából egy ilyen autó, hogy megérje behozni + regadó és még nyernek is rajta.. valami biztos nem stimmel.. (legfőképp a Km, bár felkészítettem őket hogy behozott dízelben ne nagyon várjanak 100e alatt, még két-három évesen se!)
Nekem csak egy észrevételem van: 23 hónaposan 50 ezer kilométerrel gyári garanciának kell rajta lenni, ha itthonai ha külföldi. Ha az nincs akkor valami nem kerek. Amúgy szép. A kormány tényleg fura így gombok nélkül de nekem nem hiányoznának mivel szinte sosem használom. Viszont van benne tempomat.
Még mindig kereső üzemmódban vagyunk (hugom nagyon szín orientált, így "akármi" nem jöhet szóba, én meg néha csendesen verem a fejem a falba), a motor is le lett szűkítve 1.6 MJet-re időközben.
Most ezt néztem ki, nem tudom érdemes -e elmenni tüzetesebben megnézni. Nekem behozottnak tűnik, így valószínűleg tekert is. Ami nekem alapból nem tetszik rajta, hogy nincs kormányról vezérlés, meg ami nagyon fura: olyan, mintha hátul nem lenne plüss, de lehet hogy csak a fotó csalóka..? Más észrevétel sasszeműektől esetleg? Köszi!
Akinek 4csatornás erősítővel hajtott hangrendszere van: Kérdésem lenne: ha jól tévedek nincs rca kimenet a gyári fejegységen ezért szükséges jelszint átalakítót használni. Mivel oldottátok meg? 1db 4csatis vagy 2db 2csatis átalakítóval, ill. milyen márkát?
Újabb segítség kérés. :) Végre visszakaptam Szabóéktól a verdát. Viszont már ott jelezték, hogy a jobb első fényszórómról az egyik belső gumi kupak hiányzik. Gondoltam csak van náluk valahol egy ilyen filléres kellék, de tévedtem. :( Úgyhogy most ilyet vadászgatok. Nincs ötletetek, honnan lehetne szerezni, venni? Bontó? Vagy valami frankó kis alkatrészbolt?
Mindegyikkel van valami es lehet belenyulsz.nekem eddig az olasz volt a legjobb amire legkevesebbet koltottem;-) teny hogy ezek uj es alig hasznalt volt, erre hugom alfaja viszi a penzt.audibol 2 bitang jo volt a harmadik elvette az osszestol a kedvemet:-)amerikai nagyon jo kiveve hogy kis motoros nincs:-) es ebbol is 2 ok a harmadik vitte a penzt. Szoval nalam mindig a harombol valamelyik nem okes:-(