Keresés

Részletes keresés

geccmecc Creative Commons License 2011.11.15 0 0 44

A KÉRELMEDET,NAGY VALÓSZÍNŰSÉEGGEL ÚGY BÍRÁLJÁK EL,HOGY SEHOGY. ILLETVE,MINT PL NÁLAM;:FIZESS,AZTÁN MAJD BÍRÁL!!!! HA NEM FIZETSZ,AKKOR PL LETILT,HOGY NE TUDJ "TELJESÍTENI".MAJD PEREL!!!DE MIVEL TE IS BEADSZ EZT-AZT BÍRÓSÁGRA,KICSIT MEGAKASZTOD ŐKET!!! AZTÁN ,HA ELMÉSZ, A TRÁGYALÁSOKKRA(AHOVÁ Ő MÉG KÉPVISELŐT SE KÜLD,MERT HÁT NEKI MINEK IS JELEN LENNI),HA TÁVOLMARADSZ,SZINTE BIZTOS ÉS VALÓSZÍNŰLEG HOGY CSAK VESZTES LEHETSZ!!!AZTÁN JÖN A VÉGREHAJTÁS,UZSORÁSOKAT SOK-SOKK KÖRREL MEGHALADÓ POFÁTLAN-TÖRVÉNYTELEN-ÉSZMEGÁLLÍTÓ-STB KÖVETELÉSSEL,SEMMIRE NEM LEVÉN TEKINTETTEL,HISZ' TE CSAK EGY CSALÓ-BŰNÖZŐ-ROSSZINDULATÚ-TÖBBSZÖRÖS VISSZAESŐ-STB NOTÓRIUS ALAK VAGY!!!STBSTBlablablabla  :)))  TERMÉSZETESEN,HA NEKED VAN BÁRMILYEN PANASZOD,AKKOR IS SZINTE MINDIG ŐNEKI-K AKAD IGAZA.CSAK ÉS KIZÁRÓLAG TÖKIG KIFIZETETT KÉZPÉNZES,NAGYON-NAGYON ODAFIGYELVE MEGVÁSÁROLT KONSTRUKCIÓKAT SZABAD HASZNÁLNI AKÁRMELYIK PÉNZSZÍVATTYÚS SZOLG-ÁLTATÓTÓL. KEZDŐ TELEFONOSOK-NETEZŐK-LÁNYOK ÉS ASSZONYOK-GYEREKEK ÉS CSALÁDJAIK,KÜLÖNÖSEN VESZÉLYEZTETVE,ETTŐL AZ ÁLLATFAJTÓL!!!!  STBlabla

Előzmény: manitounickfree (32)
geccmecc Creative Commons License 2011.11.15 0 0 43

Talán maradhatunk is annyiban,hogy mondjon ki mit akar,ezek a multi-bb cégek inkorrektek,szabadrablók,stb.  Tucat éve,hogy pannonos vagyok!  Minden hívás-sms-bármi után,duplán-kétszeresen lekönyvelem magamnak a minusz-plusszokat,mégis sokszor eltérés van-volt a cégé és az enyém közt.  Na de a legerkölcstelenebb,amikor egy cég az általa elkövetett 80 illetve 100% figyelmeztetési elmaradáskor túlfutott 6 ezer ft-tól oly mértékben nem óhajt eltekinteni,hogy megakadályoz a számod használatában,s ezzel a havi törlesztés lehetőségében,majd pár év alatt kreál mindebből 170000ft-ot!!!!!!!!! De rábasztál telenor,mert tőlem sosem fogsz ebből egy fillért sem látni,s ha polgárháború vagy bármi elégedetlenségi hullám kerekednék,a ti boltjaitokat fogja a sok megnyomorgatott ember szétbaszni (a fejetekről nem beszélve).  Csak addig okoskodtok,amíg a hozzátok hasonlóan jellemtelen és bűnszövetségben élő egyébb hivatalok támogatását élvezitek.   Legyetek átkozottak,a rengeteg általatok okozott-előidézett szenvedő lélek miatt-okán.  LEGYETEK ÁTKOZOTTAK!!!!  És majd zabáljátok föl a legközelebbi világégéskor/netán a "végén",azt a hatalmas szarmennyiséget amit felhalmoztatok magatoknak.  Biztos megéri.!?  MELLESLEG,GASZTRONÓMIAI DESSZERTKÉNT;KINYALHATJÁTOK A FOSTOS PICSÁMAT!!!  :))))    És,hogy hogyan kerültem ide pl?;beütöttem,google-ba,hogy "telenor.panasz";s hát annyi szart találtam rólatok,hogy menten elnyelt.Fulladjatok bele.Annyiszor verem rajtatok le mindezt,hogy Ludas Matyi feledésbe merül.   ti meg a saját szaratokba.Pfújj!!!!

 

jó hír Creative Commons License 2011.08.24 0 0 42

csak a szerény képességű medvebocs hiszi, hogy van ingyenebéd...persze, hogy nincs semmi ingyen...én pl. nem vettem észre az adatforgalmat azonnal...pár másodperc múlva már megoldódott a probléma...nem is a telenor a hibás... már tudom az új telóm minden csínját-bínját, nem is fordul elő baleset...

 

tegnap mesélte valaki, hogy volt olyan, aki a nagyondrága(és bonyolultnak tűnő)készüléke megismerése közben lazán százezres cehhet csinált...mert olyan jópofi volt...mindent kipróbált...aztán csodálkozott...

Előzmény: Alfika (41)
Alfika Creative Commons License 2011.08.24 0 0 41

Lehet elő kellene fizetni valami adatcsomagra... Most komolyan hogy lehet bárki olyan hülye, hogy azt hiszi az internet ingyen van???

Előzmény: jó hír (40)
jó hír Creative Commons License 2011.08.21 0 0 40

hogyénmilyenhülyevagyok...kaptam egy galaxyt...ismerkedés közben mire rájöttem egy-két finomságra3000.-ről pillanatok alatt leugrott 1500ra...no jó...minden létezőt ami szopja a lóvét kikapcsoltam...de...mondom a gps helymeghatározás...na azt megnézem...azt, hogy hol vagyok, még nem tudom, de pár másodperc múlva közölte, hogy 600.-Ft...ahogy kiírta, jött a következő: 150.-Ft alatt vagyok...

 

 

 

 ügyes...    (még szerencse, hogy van gps-em)     :-(

Alfika Creative Commons License 2011.08.01 0 0 39

A szolgáltatókat nem érdekli, te hány sms-t küldesz... Illetve de :) Minél többet, nekik annál jobb... Egyébként ez teljesen szolgáltató független.

Előzmény: lebegőmester (38)
lebegőmester Creative Commons License 2011.07.31 0 0 38

Hmmm
Elősnek is kössz szépen a gyors válaszokat, őszintén szólva nagyon nem hittem volna, hogy ilyen gyorsak lesztek a választ illetően ;):D

Megnéztem, ezt az sms beállítást és valóban is van ilyen opció, szóval próba cseresznye alapon korlátozottra álítottam.

Egyébként, pl ha ezt egy laikus nem veszi észre, hogy 1 helyett 3 sms megy el, lévén hülye tahója nem ismeri az sms szabványt, akkor ezt nem kellene valahol közölni? :D

Teszem azt:
"kedves ügyfelünk, kérjük, számolja a karaktereket, mert előfordulhat, hogy ön 1 sms-t küld, de sajnos régi a szabvány és a mi rendszerünk a büdös életben nem fogja erről önt tájékoztatni. Ha ellenvetése van ezzel, akkor a sóhivatal illetékes osztályán tehet panaszt."


Tehát az én készülékemben volt a gond, kössz mégegyszer mindenkinek.

Alfika Creative Commons License 2011.07.29 0 0 37

Nem te vagy a balfax... Ez a klasszikus ékezetes sms probléma... Ne használj sms írásnál normál jobra dőlő ékezetes karaktereket... Valahol az sms beállításoknál lehet állítani az sms karakterkészletét, ott kellene turkálni...

 

Mert ékezetes karakter használata esetén Unicode formátumban küldi el az üzenetet úgy pedig csak 70 karakter fér bel egy SMS-be.

Amikor az sms szabványt kitalálták, nem kalkuláltak az országonként eltérő egyedi karakterekkel (mint nálunk pl az ékezetes betűk) és amikor erre szükség lett, utólag integrálták bele a már meglévő rendszerbe, ennek eredményeképpen az ékezetes betűk 2-3 karakter helyet is foglalnak, de te ebből nem érzékelsz semmit, csak azt, hogy több sms-ben küldi el.

 

Xal az sms beállításokál a karaktertámogatást változtatsd GSMabc-re, vagy csökkentett-re... Vagy valami hasonlóra :)

 

 

Előzmény: lebegőmester (35)
Csavarhúzós Creative Commons License 2011.07.29 0 0 36

Ha hosszú az SMS, akkor technikailag két három SMS küldése történik, csak a fogadó telefon szoftvere újra összerakja őket. De számlázásilag többnek számít, hiába látszik egynek.

Előzmény: lebegőmester (35)
lebegőmester Creative Commons License 2011.07.29 0 0 35

Üdvözletem mindenkinek!

Mielőtt vádaskodnék azért az ártatlanság figyelembe vételével szeretnék kérdezni tőletek.

Adott ugyebár egy Telenoros praktikum SIM kártya, hozzá tartozóan egy Nokia 1680 classic (nem nevet :D) csodagép.
Mostanában elég gyakran szokott történni olyan dolog, hogy ha sms-t küldök valakinek (másik hálózatba, belföldre), akkor nem 1sms árát vonják le az egyenlegből, hanem ennek egészszámú többszörösét, pl. 2 vagy 3x-osát. 
Ezt amúgy az online ügyfélszolgálaton szoktam nézni és az adott egyenleg állást mindig elmentem .pdf-be... biztos, ami biztos, ha netán majd pattognának.

Szóval a kérdésem: létezhet ilyen dolog vagy én vagyok ekkora balf...?

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 34

 ON  én pedig egy másiktól jöttem a telenorhoz  vagy pannonhoz 6 éve. Az előző szolgáltatóm , /szép piros matricái vannak a ferrarin /, elfelejtette a kedvezményes időszakot figyelembe venni. És mivel , pont feltöltöttem a telóm egy kissebb összeggel és le is szaladt az  első beszélgetés altt , halál bizos voltam hogy rosszul számláztak. Rögtön reklamáltam , a hibát elismerték és jóváírták , de ha nem ilyen kisösszeggel töltöm fel a kártyám ,észre sem veszem a turpisságot. Érdekesség : az ügyintéző hölgy megjegyezte " ezen a napon ez a hiba sokaknál előfordult".  Hát köszönöm szépen ,ettől megnyugodtam :-)) És akik nem vették észre ......? Szóval lehetnek hiányosságok mindenhol , de ott akkor azoknál nagyot csalódtam . A pannonnál eddig még hasonló negatívat nem tapasztaltam , sőt , jók a tapasztalataim. OFF

Előzmény: nagy58 (31)
manitounickfree Creative Commons License 2011.05.31 0 0 33

Gondoltam kifejtem az ügyfélszolgálatnak a problámámat.

Be is jelentkeztem, /még működik a pannonos regisztráció/.

Elbarangolok a megadott helyre, rögvest írnám is  apanasz/kérelem levelet.

Erre ez az üzenet fogad:

Ön nem rendelkezik az Ügyfélkapcsolati űrlapok használatához szükséges jogosultsággal vagy nincs elérhető űrlap. További információért kérjük, keresse fel kapcsolattartóját.

 

Így hogy írjak kérelemlevelet ??

Ki van ez találva.

Előzmény: manitounickfree (32)
manitounickfree Creative Commons License 2011.05.31 0 0 32

Otthagyva a pannont utolsó számlám rész számla lett, 5 nap 0 beszélgetési idővel. Ez így is van a számlán.

De a számlázott összeg egy teljes hónapra szól. Valamivel több mint 2.300ft. ha ebből részszámlát számolunk, legyen jó indulattal 400ft. Nem az 1.900ft többleten húztam fel magam, hanem azon, hogy mért fizessek azért a szolgáltatásért, amit nem is vettem igénybe.

Azt mondták írjak az elektronikus ügyfélszolgálatnak, és majd elbírálják, hogy egész vagy rész számlát fizessek e / csak kíváncsiságképp, ugyan mi alapján bírálják el/.

Egyáltalán érdemes írni? És itt a kérdés, járt már így valaki? És hogy bírálták el a kérelmét?

 

Előre is köszi.

nagy58 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 31

A Telenorral nekem is tele van a hócipőm !

 

Hogy a fenébe számláznak cca. 30e Ft-ot, mikor alig telefonálok?

Ha szólok, azt mondják kérjek részletes számlát. Tiszta hülyének nézik az embert ! A híváslistát a telefonomról is meg tudom nézni !

Tuti átvernek !!!

Át is fogok menni egy másik szolgáltatóhoz !!!!!

kUNd Creative Commons License 2010.12.27 0 0 30

Sajnos tényleg pofátlanul csalnak a mocskok. A legutóbbi számlámhoz hozzácsaptak egy csomó 3. díjzónából kezdeményezett hívást. (544 Ft + Áfa /perc)

Garantáltan nem hívtam senkit és más sem használhatta a telefonomat. Az már csak a hab a tortán, hogy volt pár fogadott hívásom is, ami azért érdekes mert a bejövő hívásokat átirányítottam egy másik számra amíg külföldön voltam.

Alfika Creative Commons License 2010.11.26 0 0 29

Túl sok időt szántam rád... Megézegettem korábbi hozzászólásaid, más topikokban... Megdöbbentem... Te nem játszol rá, te tényleg ilyen vagy :) Durva...

 

Te pontosan az a tipikus buta ember vagy, aki miután kiderült, hogy rendesen benézett valamit, ahelyett hogy elismerné, elkezd vagdalkozni, sértegetni másokat. Az előző hozzászólásod már csak arról szól, hogy én milyen vagyok, már szó sincs a telenor díjcsalásáról. Gondolom rájöttél, mégsem lopott meg a telenor, de írni mégiscsak kell valamit, és gondoltad most majd jól leoltom a fickót, mert hát én vagyok én, és egész nap csak szívok, és majd így kompenzálok itt a fórumon, és majd jól odamondok mindenkinek mindenfélét. Láttam, nem csak velem volt vitád már itt a fórumon. Rendszeresen beleakadsz másokba... Talán néha magadba nézhetnél... Tarthatnál némi önvizsgálatot...

 

Alapvetően rosszul viselem ha sértegetnek, ugyanis nem vagyok sem a "pajtás"-od, végképp nem a "picinyed" de az ilyen magadfajtának még azt is elnézem, mert hát elég nagy büntetés az neked, hogy így kell leélned a szánalmas kis életed...

 

Ha gondolod, még irogathatsz ilyen magasröptű, rendkívül szinvonalas, és magas inteligenciát visszatükröző hozzászólásokat, amiben akár a személyemmel kapcsolatos véleményedet fejted ki, nem igazán érdekel...

 

További szép napot!

Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.26 0 0 28

Igazad van pajtás! Én sem szeretem a falra hányni a borsót. Itt - esetedben - két lehetőség van.

1. Vagy a telenor fizetett alkalmazottja vagy, akinek az a dolga, hogy nagy löttyös bunkósággal lesöpörjön az asztalról mindenkit, aki azt merészeli mondani, hogy apannontelenor NEM a legszebb (és főleg a legkorrektebb) delnő az egész tollasbálban.

Nos, ha ez a helyzet, akkor közlöm veled: nagy marha volt aki alkalmazott téged, mert nagyon rossz szolgálatot teszel a megbízó cégednek! Ettől csak kevesebb előfizetőjük lesz, nem több! Még akkor sem, ha a többi sem sokkal jobb!

2. A másik lehetőség az, hogy annyira beképzelt pöffeszkedő, amellett végtelenül ostoba ember vagy (hülyét is írhatnék, de nem írok, mert én uriember vagyok), aki képtelen felfogni egy közepes hosszúságú, magyar nyelven megfogalmazott, összetett mondat értelmét.

Ebben az esetben viszont: tényleg kár minden szóért.

 

Ez esetben a Telenor helyében úgy vágnálak kil, jó messzire, még az előfizetőim sorából is, mint Kondás Laja a taknyát!

Hogy miért? Azért, hogy ne veszítsenek még több előfizetőt, ugyanis baromi rossz reklám vagy nekik!

Na pá picinyem!

Előzmény: Alfika (27)
Alfika Creative Commons License 2010.11.25 0 0 27

Nincs itt min gondolkozni :) Nem mondtál semmit, valamint azt sem értetted,amit én írtam, és a telefonszámlán sem tudsz "elmenni"  saját bevallásod szerint, csak alapos bogarászással...

 

Xal miről beszélünk? :D

 

A gyerekekkel kapcsolatban arra próbáltam rávilágítani, hogy ha te este 8-kor megnézed az online számlainfót, és mondjuk 15éves gyermeked kilenckor a te telefonodon sunyiban felhívja 1-2 ismerősét, akkor az éjféli számlazárás jelentős eltéréseket tartalmaz a te esti infórmációidhoz képpest...

 

De ez csak egy példa volt...

 

Az meg hogy a telenor magyarországon szolgáltat, ez igaz, de ezzel kapcsolatban csak egy kis plussz infó, csak neked, csak itt, és csak most:

Nem csak Magyarországon....

 

http://www.telenor.com/

 

És innentől nem nagyon kívánok a témához hozzászólni, mert látom te csak fújod a magadét...

Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.25 0 0 26

1."...azt biztosan tudm, hogy ha a telenor csalni akarna (egyébként miért tenné) akkor valószínűleg nem a te 2000ezres számládra rak rá 1000 forintot, hanem a többszázezres céges számlákat spékelné meg több ezer forinttal..."

 

Csak hogy értsük egymást: a kettő egyáltalán nem zárja ki egymást!!! A többszázezres céges számlákon egyenként ugyan sokat lehet kaszálni, mi néhány ezres előfizetők viszont sokkal többen vagyunk! Hogy összességében melyik csoporton lehet TÖBBET kaszálni, azt persze nem tudhatom, de annyi bizonyos, hogy a LEGTÖBBET úgy kaszálhatnak, ha MINDKÉT csoportot megkopasztják egy kicsit…mellesleg: az előfizetők döntő többsége SOHA nem ellenőrzi a számláját, csak szó nélkül fizet, tekintve hogy Magyarországról van szó…talán éppen ezért „szolgáltat” a Telenor éppen Magyarországon, nem pedig az USA-ban, vagy Nagy Britanniában…(vagy stb.)?

 

2.„Senki sem tudja mikor hova telefonáltál, nem tudjuk ki fér még hozzáa telódhoz, lehet egy kamasz lányod, aki este apa mobiljáról hívta a barátnőjét, lehet pici gyereked, aki mondjuk csak simány nyomkodással kicsit ráwapozott a számládra...”

 

Egészen biztosan tudom: említettem, már az első bejegyzésemben is: a kiinduló adatom az a szám volt, amit a Telenor Online honlapján, MAGA A TELENOR közölt velem, mint a telefonszámhoz tartozó „hívásköltség”!

Ha történetesen a gyermekeim csináltak volna efféléket: a hóközi egyenlegkimutatásokból arról is értesülnöm kellene, ha a Telenor korrekt módon viselkedne velem (is), úgy, ahogy ez két egyenrangú szerződő fél között, mindenütt a világon szokás ??!!

 

Nomármost: természetesen lehetséges (sőt, most már biztosan tudom), hogy bizonyos tételek, amelyek végül a számlában megjelennek: egyszerűen nincsenek ott, a hóközben velem közölt hívásköltségek között. Ilyenek például a kapcsolási díjak, az SMS-ek díjai, az átirányított hívások díjai és még ki tudja mi minden más is? Ahhoz, hogy erre rájöjjek, hosszas elemzésnek kellett a számlát alávetnem.

Ám ezek után az a kérdésem: MIÉRT NEM KÖZLI VELEM EZEKET HÓNAP KÖZBEN A TELENOR?

Ezeket miért csak a megküldött számla elemzése során tudom kibogarászni?

És egyáltalán: a Telenornak ugyan miféle érdeke kívánja meg azt, hogy azok a díjak, amelyeket ő velem, mint szerződő féllel kifizettet, azok számomra tökéletesen követhetetlenek, ellenőrizhetetlenek, és átláthatatlanok és főleg: a számla kézhezvételéig ismeretlenek legyenek?

A kérdésben természetesen benne van a válasz is!

 

3.„...de még soha nem találtam semmi rendellenességeta számlán... Igaz nem böngésztem át minden számlát számológéppel, és oline számlainfóval...”

 

Nos: úgy lehet itt van elrejtve a lényeg!!! Talán azért nem találtál soha rendellenességet, mert soha nem is kerestél ilyet, soha nem is ellenőrizted?! De még ha akartad volna, sem ellenőrizhetted, mivel a Pannon/Telenor kínosan ügyel rá, hogy az neked/nekem (és úgy általában a vele szerződő előfizetőnek) NE IS LEGYEN ELLENŐRIZHETŐ??!!

Úgy lehet: meglepetések érnének, ha egyszer – úgy igazán komolyan és rámenősen -  megpróbálnád… no és persze az sem lehetetlen, hogy a többi szolgáltató sem más, vagy jobb?

De – azt remélem te magad is belátod: attól ,hogy esetleg a többi sem jobb, attól még NEM feltétlenül EZ a követendő és mintaszerű üzleti magatartás?


Vagy Magyarországon igen? Vagy – Alfikáéknál igen? Vagy váltsunk szolgáltatót? Vagy inkább országot váltsunk? Szóval: van min gondolkodni!

Előzmény: Alfika (25)
Alfika Creative Commons License 2010.11.24 0 0 25

Én nem értek semmit? Lehet... De azt biztosan tudm, hogy ha a telenor csalni akarna (egyébként miért tenné) akkor valószínűleg nem a te 2000ezres számládra rak rá 1000 forintot, hanem a többszázezres céges számlákat spékelné meg több ezer forinttal...

 

Ha meg, eddig nem akartam írni, de ha már minősítjük egymást, ám legyen, annyi eszed sincs, hogy egy telefonszámlát értelmezz, akkor miért kell okoskodni?

 

Ez tetszik :) a hülyeség ragad... Valaki nyit egy topikot, hogy átvágta a telenor, rögtön jönnek az okosok, hogy jééééé engem is, +engem is átvertek mert 3000 lett a számlám...

 

Egyébként meg ki az fene tudna segíteni neked itt? Senki sem tudja mikor hova telefonáltál, nem tudjuk ki fér még hozzáa telódhoz, lehet egy kamasz lányod, aki este apa mobiljáról hívta a barátnőjét, lehet pici gyereked, aki mondjuk csak simány nyomkodással kicsit ráwapozott a számládra...

 

De abban sem vagyok biztos, hogy az online számlainfó percre pontos... Ott is lehet akár egy napos csúszás is... Tehát amit te látsz mondjuk 11.-én az a 10.-én 24órai zárási állapot... Vagy a 9.-i... Xal ha te 1500 forintot látsz, azlehet akár 2000is, ha előtte épp telefonáltál...

 

Vagy lehet éppen emeltdíjjas szolgáltatást vettél igénybe, ami nem közvetlenül jelentkezik a hívásdíjjakban, mert az emeldíjjas egyenlegből kerül levonásra, és a számlázási ciklus végén külön rublikában jelentkezik a számlán...

Gondolok itt sms-ben lottó, valóvilág sms, megasztár sms, ilyesmi...

 

Minden mást sokkal inkább el tudok képzelni, mint hogy a számlával trükközik a telenor... Vannak nem túl szép húzásai, de egy ilyen számlacsalást nem kockáztatnak, mert ha kiderül roló lehúz... Ugyanis egy ilyeneset után a HF piszkosul megbüntetné a céget, és akkor ne beszéljük a előfizetők tömeges elvándorlásáról...

 

De valóban nem értek semmihez :) Mondjuk a telószámlámat átlátom, tudom mi mit jelent... 2001-óta vagyok pannonos (már ugye telenor) de még soha nem találtam semmi rendellenességeta számlán... Igaz nem böngésztem át minden számlát számológéppel, és oline számlainfóval...

Előzmény: Törölt nick (24)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.24 0 0 24

Kedves Alfika!

Köszönöm a barátságos hangú, segítőkész, de legfőképpen informatív válaszodat. Igaz: én azt kértem: válaszoljon valaki, aki érti! Te pedig szemmel láthatólag ugyanúgy nem érted a dolgot mint én, csak ehhez te még nagy hanggal, lekezelő modorral és olyan kialegokosabbavilágonhanemén stílussal és mentalitással is rendelkezel (miközben nem értesz semmit)!

Ám, hogy megnyugtassalak: volt már ez ügyben levélváltásunk a Telenorral, amelyben közölték: "...a számla a vonatkozó jogszabályoknak megfelel, túlszámlázás nem történt."

Hát...akit még ez sem győz meg, az magára vessen! No és persze, mondanom sem kell: ez MINDEN amit közöltek!!! Hemzseg az információtól...

 

Részletes számlát valóban kérhetnék a Telenortól,  (természetesen külön kell fizetni érte), de mivel a megküldött, "nem részletes" számlában szereplő (perc, percdíj és forint-tarifa stb.) számadatok köszönő viszonyban sincsenek azokkal a számokkal, amelyekkel a Telenor Online portál engem "hívásköltség" címén egy hónapon át etetett, tehát semmi okom feltételezni, hogy egy részletekbe menő számla többet árulna el arról: hogyan is ment fel a számlaösszeg az utolsó számlázási nap, azaz: november 21-től nov.23-ig a másfélszeresére, a 21-i záróértékhez képest?

Előzmény: Alfika (23)
Alfika Creative Commons License 2010.11.24 0 0 23

Valószínűleg nagyon okos vagy, számolni is tudsz a jelek szerint, xal ez a része rendben van. De ha kérdésed van a telenor felé, azt miért nem oda címzed? Itt senki sem fog tudni válaszolni neked, mert senki sem lát bele a számlatörténetedbe. Kérj egy részletes számlát, és kiderül mi a helyzet.

 

Arra mérget vehetsz, hogy nem nyúlják le a pénzed. A számlázási rendszer több független cég álltal minősített rendszer, ami nem úgy működik hogy valaki odaül a pc-hez, és azt mondja, most legyen 1000-el több a számlája Gipsz Jakabnak...

Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 22

Számlás előfizetésem van, családi kedvezménnyel és vezetékes kedvezménnyel. A Telenor online honlapon figyelemmel kísértem a számom díjait.

A számlázási időszak utolsó napján hívásköltség címén btto 1103,- Ft szerepelt. ehhez jött még 4 SMS. A 35 perces díjam 1295,- Ft. teljes egészében lebeszélhető.

Ma, azaz az új számlázási időszak 2, napján megjelent az előző havi számla összege: 3338.- Ft.

Kíváncsi volnék: hogyan jöhet ez össze? Az 1103-Ft "hívásköltség" belefér az 1295,- Ft lebeszélhető havidíjba! Még akkor sem jöhet ennyi össze, ha a 4 db SMS nincs benne a hívásköltségben!

A havidíjra jön még a családi kedvezmény 930,- Ft-os díja, az összesen 2225,-Ft. 4 db SMS: (4x35,-) 150,- Ft összesen: 2375,-

 

HOGYAN LETT EZ A SZÁMLÁN 3338,- ????!  A múlt hónapban kis eltéréssel, kb. ugyanez történt!

Kérem, válaszoljon valaki, aki érti?

 

Különben azt kell hinnem, hogy a Telenor pofátlanul, cinikusan és intézményesítve belecsal, belelop és belehazudik a saját (számlás!) előfizetőinek a pofájába!

 

Magyarországon ezt csak így meg lehet csinálni? Keressek sürgősen másik szolgáltatót? A többi jobb? Kérem, válaszoljon valaki! Az sem baj, ha a Telenor maga!

MartonkaFull Creative Commons License 2010.11.10 0 0 21

Ezen ne lepődjön meg senki, persze hogy trükköznek ott ahol tudnak...

De so kesetben nem is a trükközéssel van a baj tehát ne maz az x forint az amire szükségük van hanem egyszerűen ilyen szarul va nmegcsinálja a hálózatuk ilyen rossz az egész rendszerük, és inkább kimagyarázzák mint belátnák ennyi...

Szánalom...

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.10 0 0 20

nyilvánvaló? számítanak retardáltakra akiknek még így se túnik fel, meg elégedetten mosolyogva számítanak a még retardáltabb állatokra akik lehurrogják azokat is akiknek feltűnik... céges érdekképviselet, kéretlenül, ingyé, gügye de nagypofájú konzumidióták által, így szép az élet : >

Előzmény: Matt (0)
kis59 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 19

Hümm....lehet benne valami.

Pár éve, a délelőtt feltöltött 3500 Ft estére már 600-ra olvadt - telefonálás nélkül. Reklamálás után jóváírták az összeget, de hamarosan újra ilyesmi történt. ezután szolgáltatóváltás.

Előzmény: Konrad (18)
Konrad Creative Commons License 2010.11.09 0 0 18

A panaszod lehet, hogy jogos, de a havi 130 hívás az nem olyan sok. Napi 4-5 hívást jelent, márpedig ennél van, hogy sokkal több jön össze.

Előzmény: Törölt nick (16)
konyhasó Creative Commons License 2010.11.09 0 0 17

csal0 pann0n.

hiába magyarázol matykó

Csavarhúzós Creative Commons License 2010.11.09 0 0 15

A mobilnettel is trükköznek:

tökösmákosrétes Creative Commons License 2010.11.09 0 0 11

Ugyan! Ezek a számlák csak tájékoztató jellegűek szerintem.

Én már el sem várom, hogy pontosak legyenek. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!