Ahh, en is gondolkoztam rajta, de ugy vagyok vele, hogy le vannak sz@rva... nekem annyi is eleg, hogy leirtam, mivel szembesulhet az, aki a R K-Pestet valasztja szakszerviznek (es meg fizet is nekik).
Tobbet nem viszem a kocsit oda, es mindenkit ova intek toluk!
Leég? nem nagyon hallottam, ha a km/benzin és netán leégő elekrtonika ára nagyjából pariban van, de attól még nálunk azonnal meleg van.
Nem tudtam megszeretni a dízelt az elmúlt 28 év és 3 millió levezetett km alatt,....Ivecót, Mann-t Zilt, Ikarust
Nem biztos, hogy szeretem kérdése lenne bárkinél, de nem lehet kizárni.
Nekem ez a 16. autóm és csak a 2. Diesel, mégsem ágálok egyik ellen, vagy másik mellett, kinek ami jó éppen. - monjuk a legrövidebb pályát egy 105-s Skoda futotta, nem egészen 28 napig volt a miénk, az asszony akrat olyat, első gazdától jó állapotban , de mégis egy fos az egész-
Amit felsoroltál azok egyrésze nem személyautó, teljesen más karakterek.
Pár éve én is vezetek nem számoltam, de valamivel több lehet mint a tied és csak B kategóriát, hivatásosat.
Az nagyon más világ volt minden tekintetben, a jelenlegi témára szerintem jó példa - nem üzemanyagra értve - hogy kiválló traktorok voltak a két háború között és utána is. Ma is gond nélkül üzemel sok sok példány, mégis nem ilyeneket, hanem a modern ( dci:) ) gépeket árusítják, vásárolják.
Az Álomvasutat azért szedték szét, hogy sok-sok vezérigatgatónak, ügyvezető igazgatónak legyen lehetősége garázdálkodni a pénzünkből! Az nem járja, hogy csak egy vezír legyen az alatta lévő sleppel!
No meg a szakmai vonalat is szépen leépítették. Helyükre meg áthoztak az olajos cégtől egy csomó menedzsert. Vagyis olyan emberkéket, akik semmihez sem értenek, csak a csóreszoláshoz. Mert nem az Álomvasutat menedzselik, az tuti!
Azt meg egyébként nem is lehet menedzserszemlélettel felvirágoztatni. Mert ha nincs mit szállítani, akkor ha megvesznek, akkor sem lesz mit szállítani.
Persze, ahol meg kereslet van, abba nem tesznek egy fillért sem. A RO-LA szerelvényekkel még lehetne némi pénzt összekaparni. De nincs elég. Ezért a kamionok inkább elindulnak lábon! Verjék csak szét az amúgy is "remek" állapotban lévő utakat...
Surgos segitseg kellene!
Holnapi nap kellene
- vagy 1db 180x180-as lecfonatos kerites elem (zajvedo fal vagy terasz terelvalaszto neven ismert) de maglodra
- vagy 10db 180-200cm hosszu, egy collos deszka, 10db 10cm szeles, ezt el is tudom fuvarozni akar
- vagy osb lap csikok, barmi
Van a szomszed teraszon ennek kiepitve hely, de nincs beteve
A kutya vasarnap jon, le kell zarni, es most eszmeltunk, hogy holnap nem tudok ilyet venni, mert aug 20 van
Basszus...
Vagy szerzek raklapot...
Heeeelp
Nulla6-30- ketto14hetvenot15
Gerisoft kukac gerisoft pont hu
Írtam, hogy 2001-es MI-nek üzemanyagadagolási problémái voltak. Azóta a tápszivattyút kicserélték, a tankot és a rendszert kipucolták, kapott új benzinszűrőt is. Később kiderült, hogy egy elektromos csatlakozás is elkorródálodott / szétesett a pumpa környékén, ami miatt járásképtelenné vált az autó. Az elektromos javítást, a vontatást már az érdi Renault szervízre bíztam, és mivel hamarosan vizsgázik az autó, lecseréltettem az elkopott első fékbetéteket és a tárcsákat is. Nekik így 43 ezer forintot kellett fizetni.
Az üzemanyagproblémán okulva most már minden tankoláskor elkérem a blokkot (és bizony sok helyen külön kérni kell, nemigen adják oda simán), ráírom a km óra állását, és meggondolom többször is, hol állok meg tankolni. A benzinszűrőt is évente fogom cserélni (10-12 ezer km), a párom is finomabban bánik az autóval, nem hajszolja 140 fölé, és még jobban odafigyel a fordulatszámmérőre, mint korábban.
A MOL-tól ma kaptam egy levelet, hogy kivizsgálták a panaszomat, rendben találták a kérdéses kutat. Nem vitatkozom velük, mert bizonyosan nem tudom, hol kerülhetett bele a rossz benzin.
Az autóm elektromos hibáihoz igyekszem alkalmazkodni, lassan megtanulom hol vannak a kapcsolók, hogy egyedül is rendbetegyem őket.
Zizi, ha a buvos szerviz szot kimondod, mar meg kell igyak egy pohar bort :-) Volt ugye az MII K-Pesten egy hetig, allitolag megcsinaltak a torest a hatuljan...
Tudjukki mult heten leszedte a hatso lokost, a lemezek nem voltak kiegyengetve, es az osszes muanyag torott volt az uj lokos alatt.
Visszavittem, hogy megis, mire a lofaszra szamlaztak ki 205ezer csengo magyar forintot, ennek eredmenyekepp megcsinaltak az elmaradt lemezmunkat es lefujtak.
Hat, a lefujas az sajnos nem sikerult az auto szinere (meggypiros metal), valami lilas szar lett...
Az atadas persze a felig neonfenyes muhelyben, ahol semmit sem latsz rendesen :-))