Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2299
Még valami: legtöbb esetben szinte szóról szóra az olvasható ott, ami a topikon is olvasható :)
VT22 Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2298
Részben én.

Hogy pontosan ki mikor mit írt, azt megtalálod a laptörténet fülön. Azt is, hogy ki mikor mit adott változtatott pontosan.
Kevésnek kevés, mert a hozzáértők akik érdemben bővíteni és javítani tudnák (pl. Rbatka) nem szerkesztik.
Előzmény: Rbatka (2296)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2297
VT képeket tett fel.

Az igazi szerkesztő lehet, hogy Chabee87, nézzétek csak a userbox első sorát!
Előzmény: Rbatka (2296)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2296
Ki szerkeszti a Wikipédián a 145-ös és 146-os vonalakat?
Érdemjegy: 2
Indoklás: kevés, és ami van, az több helyen pontatlan.

Fogadni mernék, hogy VT az :-)
Ha nem akkor meg A-dani.
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2295
Mikor jössz? én a 11:23-as vonattal induok vissza Kecskemétre.
Előzmény: Macosa (2294)
Macosa Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2294
Holnap megyek Csabára majd érdeklődöm januárban voltam akkor bent állt mind a 4 kocsi lőttem is képet róluk.
Előzmény: Törölt nick (2292)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2293
A szerelvényforduló határozza meg.
Erre pedig még a forgalmisták sem tudnak mit mondani, kivéve ha már menesztették azt a szerelvényt ma. Inkább a START emberei tudnak erről felvilágosítást adni szvsz.
Előzmény: Törölt nick (2292)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2292
Nem kell, mert sima személyvonatként járnak. Azt nehéz megmondani, h mikor jön sima Bz és mikor az IP kocsi. Ezt egy egyszerű halandó nem tudja kideríteni, talán a szolgálati menetrendben bennevan, de azt se egyszerű megszerezni.

Talán az állomáson lehet kérdezgetni vkit, de mégis ki tudná? A pénztáros meg az infós tuti nem, a forgalmista talán.
Előzmény: Macosa (2291)
Macosa Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2291
:) De arra nemkell pótjegyet venni? :))
Előzmény: Rbatka (2290)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2290
Asszem Macosa örülhet, hosszú küzdelmek után sikerült kiderítenie az igazságot.
Nyilván óccsóér akar utazni vicinális IC-n :D
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2289
Szeged-Bcs között nem közlekednek, csak az Uzsgyik maradtak. A régi IP vonat Bcs-Vésztő között közlekedik.
Macosa Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2288
Én nem a Szeged-Bcsaba között közlekedő Interpicikre gondolok hanem hogy mivel nemjárnak már azért sima személyvonatokat csinálnak-e velük tehát bz helyett ip-bz megy-e? Érted?
Előzmény: Törölt nick (2287)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2287
IP vonat már nem jár ott, maradtak az Uzsgyik, van gyorsvonat, aminek 9+10-el több a menetideje minta régi IP-nek, de több helyen megáll, és ha nem is állna meg akkor is várnia kéne Hódmezővásárhelyen meg Orosházán az ellenvonatra. Az 1 órás ütemes menetrendnek ez volt az ára. És igazából csak egy megállót sikerült kinyírni ( Kakasszék). Csorvás alsót sem ártana, forgalma a 0-val egyenlő és gyorsulhatna a dolog megint. Egyébként a Wikipedia ( én indítottam a lapot) szerint volt sok kis megállóhely a 135-ön, de azoknak nyoma sincsen se a vonalon se a neten. Egyedül Kakasszék, Sóshalom és Pósahalomról lehet tudni ,h hol volt.
Előzmény: Macosa (2281)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2286
Makkoserdő, 295+98. sz. fotóhely












Kisvonat












Tekerős sorompó Tiszakécskén












Egy törött heveder, úgy látszik sok van ebből.
Rbatka Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2285
Jól írtad ;-)
Előzmény: Törölt nick (2277)
Macosa Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2284
Interpicik személyvonatként.
VT22 Creative Commons License 2008.06.23 0 0 2283
Mármint IP-kocsik személyvonatként, vagy InterPici-k személyszállító vonatként?
Előzmény: Macosa (2281)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2282
Aha, ez is arrafelé van ugye? Már ninsc, VT-vel leellenőriztük.
Előzmény: Törölt nick (2277)
Macosa Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2281
Sziasztok! Csaba fele járnak még személyvonatként ip-k?
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2280
Aszfaltosból nehéz: szét kell verni az egészet.
Kockaköves vagy burkolat nélküli: könnyebb sokkal.
A képen a Dunaföldvár-Solt vonalon egyik útátjáró bontása látható (kockaköves volt). Talpfákat benne hagytuk, mert korhadtak voltak.
Nem kell megijedni, az átjáró ugyanazokból az anyagokból Orosháza-Gádoros 69/70 szelvényben újraépült.



Előzmény: Törölt nick (2279)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2279
Az útátjárókból mennyire nehéz sínt kiszedni? A 120-as vonalnál is ahol felszedték a felújítás miatt az útátjárókban szinte mindenhol bennehagyták. Gondolom csak kiszedik majd egyszer.
Előzmény: Törölt nick (2273)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2278
Értem én (hogy villanymtor, de mi hajcsa?).
Előzmény: Rbatka (2276)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2277
1. kép: ez a roszz, ellenfényes képem van Istvánháza mh-ról.
2. kép: ha nem fog a síncsavar, íme a lakiteleki (jól írtam, Rbatka?) módszer: húzz be egy vasaljat a pályába.



Rbatka Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2276
"sínt láttak"
Ez nem azt jelenti, hogy km-ek :)
Amúgy megmutatták az utcát, ahol be lehet menni a sínt megnézni.
Előzmény: Törölt nick (2273)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2275
Tehát gyakorlatilag szakképzett embernek járó minimálbér.
/mert a szakképzettséget nem igénylőnek 40-45 körül van a minimálbére./
Előzmény: Törölt nick (2272)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2274
Vagy éppen gázszerelő. Télen úgysem tudsz mit csinálni, hát halálra dolgozod magad és annyit kérsz amennyit nem szégyellsz. Nyáron meg nincs annyi munka, összecsúsztatod a munkát két-három naponta.

Ennek pedig pont ellentéte a szobafestő, aki télen nem tud dolgozni, nyáron meg egy perc nyugta sincs.
Előzmény: Törölt nick (2271)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2273
Kizárt dolognak tartom, hogy Hetény-Kerekegy vonalon hosszabb szakaszon sín legyen.
Ugyanis MÁV-vonal volt, és ezek sorsa az volt, ha megvolt a bontási engedély, akkor nekiestek, és nem hagytak semmit. Csak olyan helyen maradhatott meg, ahonnan nehéz lett volna kiszedni.
Egyébként is szigorú elszámolás volt (és van) a MÁV-nál az anyagok tekintetében.

Más a helyzet az egykori Tsz, ÁLL Gazdaság, Erdőgazdaság, Vállalat, Városi Tanács...stb tulajdonú vasutakkal, mert azok szartak bele, hogy ha valahol megmaradt a vágány.
Előzmény: Rbatka (2270)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2272
Sajnos a főpályamesteri szakaszokon általában létszámstop van, így Szentesen is. Néhol van 1-2 fő felvételére lehetőség.
De a fizu elég gyenge: nettó kb 65-70 eFt.
Erre jön még a 180.000 Ft választható bérenkívüli juttatás.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (2262)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2271
Nem bántásképpen:
tanultatok volna pl vízvezetékszerelést, jól keresnétek vele, meg melótok is volna.
Tőlem a vízvezetékszerelő két napra, úgy hogy volt vele egy segédmunkás is, 84000 Ft-ot kért.
De csak 50-ezret adtam neki. Sztem még így is túlfizettem. Számla: nyista.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (2256)
Rbatka Creative Commons License 2008.06.22 0 0 2270
Azt mondták, látták a sínt.
Előzmény: VT22 (2268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!