Tavaly vett autómon itt az ideje az első olajcserének, de kicsit gondban vagyok. (O2 FL 1.4 TSI, 2012 évjárat) A szervízkönyv szerint a VW 503 00 VW 504 00 minősítésű olaj való bele. Mi köztük a különbség? melyiket válasszam?
A Castrol webshop olajkeresője a következő olajokat ajánlja az autóhoz: Edge 0W-40, Edge 0W-30, 5W-30, míg a Bárdi keresője csak az Edge 5W-30-at adja a VW minősítések bejelölése után.
A kocsi ajtaján lévő matrica szerint Edge Professional Loglife III 5W-30 van jelenleg benne. Érdemes váltani 0w-30/40-re? Ha igen, mi az előnye?
Találkozott már valaki olyannal hogy belső keringetésre kapcsolva teljes megszűnik mindenhol a levegőbe befújás, és csak zúg a venti? Tegnap indítottam, bekapcsolt a belső keringetés és semmi levegő nem jött. Mivel részben ezt automatikusan állítja ezért emeltem a hőfokon, nyitott és helyreállt. Manuálisan ha belsőkeringetésre kapcsoltam levegő nem jött, kinyitottam, fújt szépen. Mára ez helyreállt. (Automata klímás)
De, azt hiszem, hogy be van... mintha láttam volna már ilyen opciót, csak nem emlékszem, hogy hol. Mondjuk érdekes, hogy olyan autónál rémlik ahol nem volt sötétedős tükör.
Mondjuk ha a gateway miatt nem alszik el a rádió, mert nem értik meg egymást és folyamatosan kommunikálnak?
Az újabb gyári rádiók is így működnek a régi autókban, sőt, 2006-os modellévben még a STREAM gyári rádiók is elérték ugyan ezt az akku lemerülést, erre firmware upgrade-et adtak ki a fejegységre és megjavult.
A 2006-os modellév 2005. júniusában kezdődött, nekem a 3 hónappal korábbi gyártású autón még nem volt probléma ugyan ezzel a rádióval, barátomnak meg aki augusztusban vette át, igen. Utána a későbbi modellekben még 3 évig volt STREAM és nem volt már ilyen gond.
Nekem nem fólia van hanem gyárilag sötétített hátsó szélvédő, ami elég jól le van sötétítve és simán működik a visszapillantó sötétítése. Egyébként nem csak a hátsó fényt érzékeli, hanem előre is figyel.
Érdeklődnék, hogy van-e olyan, aki már tett fel fóliát (ami színezett is) és a belső visszapillantója is automatikusan sötétedős...? :) Az lenne a kérdésem, hogy mivel a hátsó szélvédőre is kerül fólia, nem zavarja-e össze a visszapillantó szenzorát...? Működik-e úgy/használható-e úgy, mint azelőtt? Úgy gondolnám nem probléma, de jó lenne, ha megerősítené ezt valaki, aki már próbálta.
Ha biztosra akarsz menni, akkor még a régi modullal készíts képernyőmentéseket a jelenlegi kódolásról (Long Coding, Installation List). Magyarul nézd meg, hogy jelenleg mik vannak bepipálva. Az új modult majd azok alapján kell bekódolni.
Astraturbod kollégával úgy jártunk, hogy az új modul több byte-os volt, úgyhogy 1:1-ben nem is tudtuk volna a réginek a kódolását átmásolni! Néhány rendszer elnevezése is kicsit más volt (talán a számozás is), de végül megtaláltunk mindent.
Esetleg menthetsz egy adaptációs csatorna térképet is (itt a leírás hozzá), bár ezzel mi nem szöszöltünk.
Viszont a csere után sokat vakartuk a fejünket a törölhetetlen kormányszög jeladó hiba miatt, de végül kiderült, hogy a lehúzott aksi okozta, és csak el kellett indulni az autóval, hogy törlődjön. :D
A művelet előtt-után (tesztkör után is) erősen ajánlott a hibakód olvasás (AutoScan funkció). Nem szabadna új, törölhetetlen hibának maradnia.
nem a radioeval van baj, hanem a kocsi can gateway elektronikajaval. vcds-sel kene kiolvasni, milyen cikkszam van benne, regebbi verzioknal szinte garantalt az akksi merules. egy bizonyos cikkszamtol felfele szunt meg a problema